[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 230
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 231

Jelen:
Tagi infók Almasy Küldhetsz neki privát üzenetet Almasy Almasy


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Végtelen házasság20.

A koncert



Billy-ék először megvették a söröket, minden ismerősnek köszöntek, aztán fellibbentek a színpadra összehangolni a felszerelést. Billy nagyon izgult, folyamatosan jártatta a tekintetét körbe a teremben, de még nem látta a lányokat. Igaz, még bőven nem volt nyolc óra. A haverok viszont már gyülekeztek a színpad közelében. A hallgatóság mindössze néhány főből állt idáig, főleg haverok, ismerősök, vagyis nem volt tömeg. De ez nem vette el a kedvüket, hogy játszanak. Elvégre minden zenekar kezdi valahogy, valahol. Ők itt és így. Kevés ember előtt, és egyáltalán nem vették komolyan. Most még inkább tűnt hobbinak, mint valódi munkának. Inkább csak álmodoztak a sikerről.

Mindenkinek volt valami innivaló a kezében. A jó hangulat is fokozódott. Szólt valami zene a háttérben, de Billy-éket nem zavarta.

Pár perce tartott a hangpróba, amikor arra figyeltek fel, hogy mintha elcsendesedett volna a „közönség”. Felpillantottak. A három lány ott állt az ámuló fiatalság közepén. Senki nem értette, ezek a lányok mit keresnek egy ilyen helyen. Mindenki összesuttogott körülöttük.

Billy gyorsan lerakta a gitárt, Tom és Mike is „eldobta” a hangszereit és az ikrek elé álltak. Gyorsan meg akarták őket menteni. Habár nem tudták, ki kicsoda, de Billy bepróbálkozott a középső lánynál.

- Örülök, hogy el tudtatok jönni. Már olyan régen találkoztunk! – vigyorgott. Cynthia visszamosolygott.

- És most honnan tudod, hogy a megfelelő lánnyal beszélsz? – incselkedett vele.

- Megérzés. Miért? A választottammal beszélek?

- Az attól függ, kit választottál.

- Biztos vagyok benne, hogy téged. Te vagy Cynthia, vagy nem?

A többiek mosolyogva figyelték őket, és nevettek.

- Ugye nem kell majd minden alkalommal újra bemutatkoznunk egymásnak? – forgatta a szemét Mike.

- Szegény fiúk! Ennyire problémás ikrek nem vagyunk! – kacarászott Jessica. – Egy idő után már messziről meg tudtok majd különböztetni minket.

- A bátyátok nem jött veletek?

- Nem, kivételesen sikerült lerázni. Nem érdekli a rockzene. Mondtuk neki, hogy csak unatkozna itt. – Összemosolyogtak a lányok, látszott, hogy nagy részük volt abban, hogy a báty otthon maradt.

Billy Cynthiára nézett, és felajánlotta, hogy igyanak együtt valamit, mielőtt kezdenek. Mármint csak üdítőt. Jessica és Mike, Elizabeth és Tom is elindultak a bár felé. Sikerült kivonni a lányokat a társaságból, mielőtt még megrohannák őket.

- Ma este nem azért vagytok itt, hogy autogramot osztogassatok, hanem szórakozzatok. – Billy átkarolta Cynthia vállát, és szinte terelgetni kezdte.

- A világért sem vennénk el tőletek a hírnevet. Itt nem mi vagyunk a sztárok, hanem ti. Nem tereljük el a figyelmet rólatok. – piszkálódott Cynthia. – Különben pedig dolgozni is jöttünk. Van nálunk fényképezőgép, készítünk néhány képet, és majd beszélhetünk a riportról is. Mi komolyan gondoltuk.

Billy-ék örültek a lehetőségnek. A fiúk fizettek, a lányok pedig elfogadták a kólákat.

- Mit szeretnétek? Bemutassalak titeket a haveroknak, vagy inkább nem akartok nyilvánosságot? – a kérdés elsősorban Cynthiának szólt, ezt tudták mind.

- Oly mindegy, mert szerintem felismertek, de maradjunk ennyiben. A legjobb barát az más eset, de nem szeretnénk ismerkedni. Inkább elvegyülnénk közöttük. Reméljük, nem néznek ki maguk közül.

- Szerintem tudják, hogy a mi társaságunkhoz tartoztok. – szólt Mike. – Bajotok biztosan nem lesz. Ha meg mégis kötözködnének, leütjük őket, mert mi mindent látunk onnan fentről.

Sok idejük nem maradt beszélgetni, mert a fiúknak már fenn kellett volna lenni a színpadon. Jessica kicsomagolta a gépet, és elfoglalták helyüket. A többiek mintha átengedték volna nekik a legjobb területet a színpad előtt, hogy ők lássanak legjobban. Persze, nem minden hátsó szándék nélkül: a lányok is ott voltak leginkább középpontban, és a mögöttük állók is így látták őket legjobban. Jessica máris kattintgatni kezdett.

Billy felkapta gitárját, és lenézett Cynthiára. Az a morbid érzése támadt, hogy eddig ő nézett a lány fényképeire minden este, most a lány nézhet fel rá. De ehhez ma este jól kell szerepelniük. Éppen kezébe vette a mikrofont, amikor a „nézők” tapsolni kezdtek, és biztató szavakat skandáltak.

Billy felnevetett, és megszólalt:

- Hű, ez aztán a biztató kezdet! Sziasztok! Mi vagyunk a "Sötét oldal"! Igaz, látok itt pár ismerőst, de örülünk az új rajongóknak is. Na, csapjunk a húrok közé, fiúk! Az első dal a reményekről szól. Reméljük, jól érzitek magatokat.

Halk sikoly volt a válasz néhány lány részéről. Az ikrek nevetgéltek.

- Oké, meggyőztetek.

Billy intett a fiúknak, és elénekelte a „Talán van még remény”-t.

Mindig azzal indított, hogy megszólította a nézőket, közben Mike-nak és Tom-nak volt ideje elfoglalni a helyét. Különben is Billy volt köztük a „nagydumás”. Éneklés közben elég gyakran nézett Cynthiára, és várta, mit reagál a dalokra. Vagy rájuk, a környezetre, a többiekre.

A lányok először óvatosan nézelődtek körbe. Voltak páran, akik táncoltak, ugráltak, énekeltek, ők voltak azok, akik már gyakran hallották a fiúkat. Ezen felbuzdulva az ikrek is kezdtek feloldódni, és jól érezték magukat. Tapsoltak, és bekapcsolódtak a mókába.

- Most pedig néhány szó a lányokról. Egészen pontosan egy lányról. Aki nincs itt. Mert elhagyott. A dal címe ennek megfelelően: Elhagytál. Nagyon fantáziadús.



"Elhagytál"

Megint egyedül vagyok

Többé látni sem akarsz

Már nem fontos, mit akarok

Csak az, amit te akarsz.



Magamon kívül vagyok

Csapásként ért minden szó

Amikor mondogatod

Már nem vagyok neked jó.




Jessica és Elizabeth folyamatosan ellenőrizte Cynthiát. Ő nem akarta mutatni, de nagyon élvezte a koncertet. Pár perc alatt teljesen elvarázsolódott. De tudta, hogy most elfogult, majd holnap kiderül, mit érez valójában. Azt gondolta, Billy valóban tud énekelni, és a dalszövegek is egyszerűek, érthetőek és valóságosak, tiszta érzésekről szólnak. Úgy tűnt, Billy imád szerepelni. Ami nem gond, mert szerinte színpadra termett. De a véleményét nem akarta még a húgai orrára kötni. Majd megbeszélik otthon.

Folyamatosan nézegették egymást, Cynthia a mosolyával biztatta a fiút, ő pedig úgy érzékelte, hogy a lánynak tetszik, amit csinálnak.

Mike is gyakran váltott szemkontaktust Jessicával, de sajnos Elizabeth-nek nem volt ekkora szerencséje, mert Tom a színpad hátsó részén rejtőzködött, a dobok mögött.

- Fokozzuk a fájdalmat, a „Magányos szív” jön. Ismeritek?

- Igen!!! – kiabálták páran.

- Nem!! – kiabálta Jessica és Cynthia, és látványosan rázták a fejüket. Elizabeth csak nevetett.

Billy vigyorgott és lenézett rájuk.

- Mintha nem-et is hallottam volna. Te is hallottad, Mike? – Mike buzgón bólogatott.

- Igen! – kiabált megint a két lány. A közönség is átvette a nevetést.

- Most akkor igen vagy nem? – nevetett Billy. – Megtanuljuk, oké? Nem nehéz a szöveg, én írtam. Egyszerűen fogalmazok.

Elkezdte énekelni, és az ikrek megfigyelték, hogy a legtöbben énekelnek velük.



„Magányos szív”

Csendben, nyugodtan dobog szívem

Idebenn sötét mellkasomban

Nem is akar verni, nincs kinek

Ketten vagyunk a bánatommal.

Most magamra csukom az ajtót

Kívülre zárva a világot

Keresek valami nyugtatót

Mely elhozza a könnyű álmot.



Refrén:

Magányos szív, magányos lélek

Magához hív magányos ének

Mostantól csak a mának élek

Mert még a haláltól is félek.



El nem sírt könnyek csípik szemem

Jégcsapok lógnak a szívemről,

Zúzmarás ágyamon heverek

A percek folynak ki kezemből.

Rágja belsőm valami féreg,

Szavaid fekélyt raktak belém.

Hatnak, mint lassan ölő méreg,

Sötét felhő van szívem helyén.




Amikor a refrén egyszer elhangzott, Billy közbekotyogott megint.

- Na gyerünk, lányok, itt az első sorban, énekeljetek, nem sértődünk meg! Megígérem.

Párszor elismételték a refrént, és Billy megint bohóckodott. A mikrofont a közönség felé tartotta, és ő nem énekelt. Az ikreket hirtelen körülvették páran, biztatásképpen, hogy merjenek énekelni, és hátha meghallják az ő hangjukat is. Még párszor ismételték a refrént, és a végére a lányok is belejöttek. Aztán együtt óriásit tapsoltak, Mike és Billy is csatlakozott hozzájuk, Tom a dobverőit ütögette össze. Jessica közben majdnem elfelejtkezett feladatáról.

- Hát, ez igazán jó kis együttműködés volt. Egyébként még jó, hogy nincs nagy tömeg, különben lámpalázasak lennénk! Így viszont teljesen otthonosan érezhetjük magunkat. Tegye fel a kezét, aki jól érzi magát ma este!

Fellendült néhány kéz.

- Most tegye fel mindkét kezét az, aki nagyon jól érzi magát!

Röhögés, majd néhány újabb kéz a magasban.

- Rendben, így már sokkal többen vagytok!

Billy rákacsintott Cynthiára, ő pedig szélesen elmosolyodott.





Folyt.








Cím: Végtelen házasság20.
Kategória: Regény
Alkategória:
Szerző: Cynthia Wakefield
Beküldve: May 1st 2011
Elolvasva: 1110 Alkalommal
Pont:Top of All
Beállítások: Küldd el ismerősödnek  A publikáció nyomtatása
  

[ Vissza a publikációk listájához | vissza a Regény főoldalára | Megjegyzés küldése ]


PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.31 Seconds