[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 241
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 241


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Végtelen házasság23.

Lassú víz partot mos

Az ikerlányok „születési sorrendben” léptek be. Kíváncsiak voltak, hogy Billy vajon megint ki tudja-e választani Cynthiát.

Körülnéztek, és Elizabeth rögtön önkéntelenül intett Tom-nak, a másik kettő pedig odasúgta neki:

- Liz, ne segíts Billy-nek! Kettőből már könnyebben választ!

Késő volt: Billy a pultnál elkapta a pillanatot, ahogy Tom és Liz egymásra mosolyog. Ő is intett, de még egy asztalhoz ki kellett vinnie az italokat, és mire végzett, a két lány leült a hátsó asztalnál, Liz pedig kicsit közelebb ment Tom-hoz.

Tom ellépett a vendégektől és átadta az üdvözlő puszikat Liz-nek.

- De jó, hogy találkozunk! Mindjárt felszabadulok, csak előbb ide még kihozom a rendelést.

Szerencsére csak négy asztalnál ültek, tehát éppen nem sok tennivalójuk akadt. Billy is lerakta a tálcát, és szólt az anyukájának, hogy most egy kicsit leül a lányokhoz. Még éppen elkapta Liz-t, amikor ment az asztalhoz. Billy tehát neki köszönt először, aztán ért a többiekhez. Jessica Billy elé állt, és megpróbálta eljátszani a húgát, Cynthiát.

- Szia, Billy, van ötleted, hogy hol beszélgessünk?

De a fiú nevetve csóválta a fejét.

- Bocs, Jessica, de én nem veled szeretnék beszélgetni. Majd nemsokára jön Mike, és lesz neked is társaságod.

Jess és Cynthia nevetett. Nem értették, honnan találja ki mindig, melyik lány melyik. Jessica látszólag nem haragudott, de belül egy kicsit megsértődött, hogy Billy örökké elrontja a játékát. Billy-nek pedig résen kell lennie, ha Jess színdarabjában nem akar részt venni.

Megfigyelte, hogy Jessica kihívó, Cynthia biztosan megvárta volna, míg odaér és üdvözli őket, Jessica volt az, aki elébevágott a dolgoknak. Cynthia pedig nem nézett rá sosem ennyire kacéran. De azért megkapta a puszikat, aztán végre Cynthiához fordulhatott.

- Remélem, ez nem a te ötleted volt, hogy megint letesztelj! – vigyorgott rá Billy.

- Dehogyis! Jessica volt ilyen kezdeményező!

Billy kinézett egy üres asztalt, és félrevonult Cynthiával. A lány érezhetően kicsit feszült volt. Fontosat akart mondani a fiúnak, és tudta, hogy most elveszítheti. Mert nem biztos, hogy a fiú a barátságára is vevő lesz.

Billy előbb kihozta a sütiket, aztán leült a lánnyal szemben. Megint pitéztek, a lány az almásat, a fiú a meggyest fogyasztotta. Bár előtte Billy megkérdezte:

- Nem gondoltad meg azóta magad? Nem kéred mégis inkább a meggyest?

- Nem, azt még mindig utálom.

- Francba, pedig most lebukhattál volna, ha elfogadod, és akkor kiderül, hogy nem a megfelelő ikerlányt utasítottam vissza az előbb.

Cynthia nevetett és azt gondolta, ezzel a sráccal még a barátság is nyerő dolog. Nem unatkoznának, ez biztos.

Billy szándékosan bohóckodott, remélte, hogy Cynthiának jobban tetszik majd így. És hogy egy kicsit feloldja.

- Azt azért elmesélhetnéd, mi alapján „választasz” közülünk ki mindig pontosan engem.

- Eszemben sincs! Hátha mégis úgy döntötök, hogy kicserélitek egymást, és akkor még nehezebb lesz eltalálnom!

- Na, csak egy szempontot mondj!

- Oké. Szerintem nem egyforma a szemetek.

Cynthia összeráncolta a szemöldökét. Nem értette.

- Micsoda? Nem egyforma színű? Vagy hogy értve nem egyforma?

- Szerintem nem egyszínű, neked világosabb. De lehet, hogy csak én látom így.

- Ez hülyeség, Billy! Bocs. Mondj másikat!

- Azt mondtad, mondjak egyet. Nem volt szó róla, hogy belekötsz. Te is csak egy okot mondtál, hogy miért nem randizunk. Most mégis itt ülünk.

- Mert téged nem érdekelt, hogy akarok-e veled találkozni vagy nem. És ez nem randi!

- De az. Nekem az.

- Ja, neked!

Cynthia befejezte az evést, és félretolta az üres tányért. Billy leutánozta a mozdulatot. Most már tudtak csak egymásra figyelni.

- Ha nem akartál velem találkozni, otthon maradhattál volna. De akkor miért nem azt mondtad?

- Én csak barátként gondolom a találkozást. Csak, hogy nehogy bármit félreérts.

- Miért? Már eleve kizárod a lehetőséget, hogy esélyt adj nekem vagy magadnak.

- Nem zárom ki, csak most nem akarok randizni. Senkivel. Ezzel azt akarom világossá tenni, hogy nem téged utasítalak el. És lehet, hogy teljesen más vagyok, mint amilyennek gondolsz. Lehet, hogy külsőre az vagyok, akit a filmekben látsz, de valójában nem ismersz. Te csak egy lányt látsz szőke hajjal, zöld szemmel, és láttál egy pár filmet, és most itt áll valaki előtted. Nem gondolod, hogy a lány ott a filmben és a valóságban két különböző ember is lehet? Francba, olyan nehéz ezt elmagyarázni.

- Nem kell ennél jobban magyarázni. Értem, mit akarsz mondani. Hogy én nem beléd vagyok szerelmes…

- … hanem valakibe, akit elképzelsz magadnak. Mint ahogy sok ezer srác is elképzel valamilyennek, de az nem a valóság. Te egy álomlányba vagy szerelmes. Aki lehet, hogy egyáltalán nem is létezik. Mert lehet, hogy az egész puszta image.

- És nem adsz nekem egy esélyt, hogy én derítsem ki, mekkora a különbség álom és valóság között?

- Hajlandó vagy megmaradni barátság szinten?

Billy lehajtotta a fejét. Nem akart kompromisszumot. Ezt a lányt akarta, mindenestől, mindegy, milyen.

- Egy darabig. De ne zárj ki az életedből, ha lehet. Én úgy vettem észre, hogy talán én is tetszem neked, csak nem akarsz hirtelen valamibe beleugrani. De én beléd vagyok esve, azt hiszem, ez már nem titok.

- Valahol sejtettem, de nem vagyok benne biztos. Mennyit tudsz rólam valójában? Tudod, hogy nemrég szakítottam. Erről már beszélgettünk. Most még kell egy kis idő, hogy kiheverjem. És nálam nem úgy működik, hogy egy új dolog automatikusan felülírja a régit.

- Hát ez nagy baj. Pedig ha valami meghalt, akkor születik valami új. Így van egyensúlyban a világ. Van egy jó kis idézetem erre: „Amikor a boldogság egyik ajtaja bezárul, egy másik kinyílik. De gyakran oly sokáig tekintünk vissza a zárt ajtóra, hogy nem vesszük észre, amelyik megnyílt előttünk.” Van benne némi igazság, nem gondolod? Lehet, hogy elszalasztasz valaki mást, mert még mindig az előző dolgokon rágod magad.

- Lehet, de én akkor is le akarom zárni magamban. Ő már továbblépett, de én nem.

Cynthia nem tudta, mennyit merjen elmesélni, aztán Billy megint megkönnyítette a dolgát.

- Ez az a dublőr volt, aki apud filmjeinél vett részt?

Cynthia kérdőn nézett rá.

- Mi ez a döbbent arc? Olvasni is szoktam! Annyit tudok, amennyit az újságok írtak.

- Ez is benne volt az újságban?

- Igen, még közös fénykép is készült vele, de arról lemaradtam, hogy végetért.

- Hát, akkor szinte naprakész vagy. Azt hittem, csak a filmjeimet láttad!

Így már egész más volt beszélgetni vele, mert kiderült, hogy egészen tájékozott az életében. Nem sok titok maradt a fiú előtt. Billy pedig óvatosan adagolta az infókat, hogy az eltelt három év alatt igazából mennyi mindent megtudott róla. Amennyiben az újságok az igazat írták.

Cynthia most még nem értette, hogy lehet az, hogy amikor először találkoztak, a fiú már akkor is milyen lelkesen körüludvarolta. Azt gondolta, ez csak az ismertségnek szól, és nem mint nőhöz közeledett felé.

- Szóval akkor tisztázzuk: szeretnél rendszeresen találkozni velem? – szegezte neki a kérdést váratlanul a lány.

Billy bólogatott.

- És azt mondod, hogy első látásra belémestél? Úgy érzed?

Igen-t bólintott, mert végül is így volt, csak némi időeltolódással. Azt már nem kötötte Cynthia orrára, hogy ez az „első látásra” nem most történt, hanem évekkel ezelőtt.

Cynthia azt javasolta, előbb ismerjék egymást, aztán majd meglátják, mi lesz. Billy túlzottnak tartotta ezt az óvatoskodást, de nem ő volt fölényes helyzetben. Ő már annak is örülhetett, hogy a lány a barátságát ajánlja, és még akár találkozgathatnak is. Attól ő még plátóian szeretheti. És előbb-utóbb a lány elhiszi, hogy nem szélhámoskodik vele. De Cynthia megígértette vele, hogy nem kezdi azt terjeszteni, hogy együtt járnak. Sőt, ha bárki kérdezősködik, ugyanazt kell mondaniuk mindkettőjüknek: csak barátok, nincs köztük más kapcsolat.

Megbeszélték, hogy este Cynthia megpróbál elszabadulni otthonról, és nyolcra-fél kilencre visszajön. De a szülők esetleg kifogásokat emelhetnek az ellen, hogy mindennap találkoznak, pláne naponta többször. Előbb-utóbb eltilthatják őket. De most még tervezgettek: Billy munka után hazaszalad zuhanyozni és átöltözni. Aztán megint összefutnak egy-két órára. Abban maradtak, hogy benéznek abba a buliba, ahová Mike hívta őket, de nem sok idejük lesz.

Mindketten megnyugodva álltak fel az asztaltól, Billy visszament a munkájához, Cynthia a testvéreihez.

Jessica lelkesen mesélni kezdte, hogy ők Mike-kal együtt tölthetik az egész estét, kb. héttől, és ők tuti, hogy mennek Marc bulijára. Elizabeth és Tom viszont úgy döntöttek, elmennek valahová, de nem a bulira. Kettesben akartak lenni. Liz letette a nagyesküt a nővéreinek, hogy időben otthon lesz. Cynthia pedig elmesélte, ők mire jutottak Billy-vel. Kicsit nyomasztónak érezte ezt a rajongást, vagy terhesnek, és felelősnek gondolta magát a fiú miatt. De elhatározta, hogy nem adja ki az érzéseit addig, míg ő biztos nem lesz abban, hogy a fiú nem él vissza vele.



Cynthia tudatalattija jól működött, amikor arra gondolt, hogy a szülei furcsállni fogják ezt a nagy fellángolást a fiúk iránt. Szerették volna, ha a lányok nem egyszerre szélednek szét otthonról, és nem töltik minden estéjüket házon kívül. Mostanában kezdik majd visszasírni azokat az időket, amikor még nem kellett minden idejüket aggódással tölteniük. Jessica szinte csak vacsorára ment haza, aztán rohant is készülődni, hogy Mike-kal randizhasson. Sarah figyelmeztette, hogy nem élhetnek vissza azzal, hogy ők Stephen-nel nem lesznek itthon ma este. Haza fognak telefonálni, és ha valaki hiányzik, máris jönnek haza a partiról, és az engedetlen „gyermek” óriási büntetésben részesül.

A biztonság kedvéért azt mondták, Liz is a bulira megy velük, nem különcködik Tom-mal. A lányok összedugták a fejüket a szobájukban, és kifundálták, hogy tizenegy előtt tíz perccel találkoznak a házuktól nem messze, hogy egyszerre érjenek haza, mintha egész este együtt lettek volna.

Cynthia és Billy is elég kevés időt tölthetett együtt, a szülők csak azt nem tudták megérteni, hogy ha nem tetszik neki a fiú, akkor miért pazarolja rá az idejét. Cynthia pedig felvilágosította őket. De csak nekik mondta el, a testvéreinek nem, és lelkükre kötötte, hogy ez még titok. David esetével magyarázkodott. Így aztán őt is elengedték, és Cynthia már tudta, hogy nem minden este fognak találkozni. Bár Billy eléggé önfejű, de majd vigyáz, nehogy kizárólag ő irányítson. Néha tűnjön úgy, mintha a lány nem is akar vele annyira találkozni.

Cynthia farmert vett fel és egy kis topot, hogy véletlenül se legyen kihívó vagy feltűnő. De akárhogy mondogatta magának, hogy csak egy baráttal találkozik, nem sikerült becsapnia magát: a szíve a torkába ugrott, amikor meglátta a fiút az étterem előtt várakozni.

Elindultak Mike-ék háza felé, és Billy már útközben azon gondolkodott, hogy ez nem szokványos szombat esti buli lesz. Nem akart annyit inni és dohányozni, amennyit egyébként szokott, a lányra való tekintettel. Gondolta, eleinte még nem sokkolja a lányt, de később fokozatosan megmutatja az életét, és az igazi énjét, mert nem akarta és nem is tudta volna hosszú távon megjátszani magát.

Útközben megkérdezte tőle, hogy nagyon zavarja-e, ha majd rágyújt a bulin. Cynthia mosolyogva azt válaszolta, hogy egészen addig nem érdekli, amíg nem egyenesen az ő arcába fújja a füstöt.

- Azt hittem, azt mondod: amíg meg nem akarlak csókolni.

- Ezt is mondhattam volna. Ugyanolyan rossz ötlet lenne.

Közben felvillant előtte David arca, aki szintén dohányzott, de sosem kérdezte, hogy ő mit szól hozzá.

Marc sörrel a kezében nyitott ajtót. Először meglepődött, amikor meglátta Cynthiát, aztán elnevette magát.

- Asszem, ma már nem ihatok többet. Úgy rémlik, téged ma már beengedtelek egyszer. Méghozzá Mike-kal.

Billy és Cynthia összenevetett. Aztán a két fiú barátian átölelte egymást, és Billy bemutatta Marc-ot és a lányt egymásnak.

- A nővéremmel ezek szerint már találkoztál. Legközelebb viszont magammal hozom a húgomat is.

- Jó ötlet. Jessica itt táncol valahol Mike-kal. A fiúnak ismerős volt a lányok arca, de még nem jött rá, honnan. A keresztnevek önmagukban semmit sem mondtak neki.

Billy átölelte Cynthia vállát, és beljebb terelte, hogy felmérhessék a készletet. Rögtön a konyha irányába tartottak, ahol Billy elmart magának a hűtőből egy sört, a lánynak pedig keresett kólát. Az italokkal a kezükben bementek a nappaliba, ahol üvöltött a zene, és néhányan táncparkettnek használták a szoba közepét.

Marc kifejezetten jó házigazdának bizonyult Cynthia szemében. Billy már elég régóta ismerte, gyakran vendégeskedtek nála Mike-kal és Tom-mal. Most már nem kellett elmagyaráznia, hogy működik náluk az ilyen összejöveteleken az önkiszolgálás. Ha valaki kivesz valami piát a hűtőből, rak be helyette egy másikat.

Belefutottak Billy-ék pár barátjába, mindenkinek bemutatta a lányt, és besöpörte az elismerő pillantásokat. Cynthia felvetette, hogy nem akar egész este a sarkában toporogni, és rajta lógni, megkeresi a nővérét. Billy szomorúan vette tudomásul, hogy önállósodni akar, de így legalább ő is dumálhatott a haverokkal.

- Oké, de addig nem mehetsz haza, amíg nem táncoltál egyet velem.

- Ne ijesztgess! Később találkozunk! Tudod, hogy Jess-szel közel egyidőben kell hazaérnem.

Amikor megtalálta Jessicát, leválasztotta Mike-tól, a fiú pedig elpártolt Billy-hez, megnézni, mi a helyzet.

Billy Marc mellett felvette a falhoz támaszkodós-csajozós testhelyzetet, és ekkor ugrott be a másik fiúnak az ikrek vezetékneve.

- Jókora halat akarsz kifogni magadnak! – jegyezte meg. – Túl jó lesz neked.

- Ezt én is így gondolom, de azért próbálkozom nála.

-Sok szerencsét.

Éppen jókat vigyorogtak együtt, Mike ekkor ért oda.

- Épp azt ecsetelem Billy-nek, hogy ez a csaj túl jó lesz neki. De nem akarja átpasszolni nekem.

- Nem hát! Ismered a szabályokat: én láttam meg előbb, az enyém!

- És az egyik tesója is foglalt már… De úgy tudom, van még egy lány.

- Van ám! – vigyorgott Mike. – De érte Tom-mal kell megverekedned!

- Na szép! Még alig hogy megérkeztek, ti már le is csaptatok rájuk! Feladom… Majd szóljatok, ha valamelyik felszabadul.

- Egy darabig ne számíts rá!

Billy-nek eszébe jutott, hogy szólnia kéne Marc-nak, hogy ők nem járnak Cynthiával, de nem akart.

Mike észrevette, Billy milyen visszafogott ma este. Semmi dorbéz, csak finom iszogatás. És a tekintetével örökké pásztázza a terepet, mikor és hol bukkan fel Cynthia. Mielőtt Mike visszament Jessica közelébe, elmesélte Billy-nek, hogy ők már előbbre tartanak, a lány simán flörtöl vele. Tom és Liz „kapcsolatáról” nem tudtak még semmit. Ők elbújtak ma estére.

Billy kíváncsi volt, hogy a lány megkeresi-e őt még itt a bulin, vagy majd csak elköszön.

De amikor újabb sör után kotorászott a hűtőben, megszólalt mögötte egy hang:

- Keresnél nekem is egy kólát?

Billy hátra sem nézett, csak előszedett egy üdítőt. Amikor felegyenesedett, akkor látta meg, hogy Cynthia áll mellette. Ő meglepődött, de a lány nem.

- Tudtad, hogy én vagyok? – kérdezte Billy, és átadta az üveget.

- Igen.

- Honnan? – Cynthia elpirult, Billy nevetett. – Már eleget nézegetted a fenekem ahhoz, hogy hátulról is felismerj?

- Nem, te lökött! – Cynthia kacagott, aztán sarkon fordult és elindult kifelé a konyhából.

Billy utánaszólt.

- Megyünk táncolni?

Nem várt választ, már fogta is Cynthia kezét, bevitte a szobába, ahol többen összebújva táncoltak a félhomályban.

Billy átölelte Cynthiát, és lassan lépdelni kezdtek a zene ütemére. Billy magában azt kívánta, bárcsak sokáig tartana ez a zene, és ez a perc, ahogy a lány hozzásimul. Billy mélyen beszívta a lány hajának szédítő illatát, és érezte a vállán és a haján a lány finom érintését.

Cynthia nem tudta hová tenni a kezét, ezért simogatni kezdte Billy tarkóját. Igyekezett lassan lélegezni, nehogy elárulja, hogy megingott az ellenállása. Inkább gyorsan beszélni kezdett. Odasúgta Billy-nek:

- Tudod, hogy pontosan egyforma magasak vagyunk?

- Tényleg? Megmérted?

Cynthia kacagott, és belenézett a fiú szemébe. - A vállunk pont egymagasságban van.

Billy inkább a csípőjüket figyelte, ahogy összeért. Ettől vad gondolatai támadtak, és már tudta, hogy éjszaka nem fog aludni a vágytól.

- Pedig még lapos cipőben vagyok. Mi lesz, ha felveszek egy elegánsabb cipőt?

- Akkor kitalálok valami kócos, égnek meredő frizurát, és máris nyertem néhány centit.

Látták Mike-ot és Jessicát is nemsokára a „parketten”. Végül négyen indultak hazafelé. Liz és Tom már várta őket a megbeszélt helyen, és ismét összejött a csapat.

Az ajtóban elbúcsúztak egymástól azzal, hogy másnap megint találkoznak.

Alig értek haza, a szülők máris telefonáltak: létszámellenőrzés. Ezután az ikrek még összegyűltek Elizabeth szobájában pusmogni, hogy kivel mi történt az este folyamán. Jessica nagy szájjal mesélte, hogy jól érzi magát Mike-kal, és nem úgy tűnik, hogy korban sokkal le lenne maradva tőle.

Aztán megpróbálták vallatni Cynthiát, ő azonban nem sokat mondott. Csak annyit kötött testvérei orrára, hogy sokat fog Billy-vel találkozni, de csak barátok.

Elizabeth kicsit irigykedve hallgatta őket, mert bár nem volt kifejezetten bulizós típus, de a táncról lemaradt. Pedig szívesen benne lett volna egy lassúzásban Tom-mal. De neki be kellett érnie azzal, hogy sétáltak egy nagyot a városban. Beszélgettek, nevetgéltek, Tom viszonylag óvatosan közeledett, és Liz nem bánta, hogy kézenfogva jöttek hazafelé. Viszont a csókot még nem engedte.

Másnap megint az étteremben kötöttek ki, megebédeltek, pár szót váltottak a fiúkkal, aztán délután, hogy agyonüssék az időt, megnézték a strandot.

Vacsora után Jessica eltűnt otthonról, előzetes engedéllyel. Egész héten felváltva találkozgattak, attól függve, mikor melyik fiú szabad.



Folyt.




Cím: Végtelen házasság23.
Kategória: Regény
Alkategória:
Szerző: Cynthia Wakefield
Beküldve: July 14th 2011
Elolvasva: 1023 Alkalommal
Pont:Top of All
Beállítások: Küldd el ismerősödnek  A publikáció nyomtatása
  

[ Vissza a publikációk listájához | vissza a Regény főoldalára | Megjegyzés küldése ]


PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.37 Seconds