[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 116
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 117

Jelen:


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Végtelen házasság26.

Először a három lány libbent be az ajtón, és két másodperc alatt felmérték a terepet. Szerencsére kevés vendég volt, akadt néhány szabad asztal.

Liz kiszúrta Tom-ot a pultnál, és ekkor már Mike is átöltözve, fésülködve, üdítőt szürcsölgetve ült mellette.

Billy éppen egy asztalt szedett le, tele volt a keze, csak intettek egymásnak Cynthiával, aztán a fiú eltűnt a konyhában. Gyorsan kezet mosott hátul, vetett egy pillantást a tükörbe, aztán úgy döntött, ennyi elég is lesz.

Mivel útközben a lányok már idomították szüleiket, nem volt nehéz kitalálniuk, melyik fiú kihez tartozik.

A csapat egyenesen odavonult a pulthoz, és a Jessica bemutatta Mike-ot, Liz pedig Tom-ot. Persze Mike a felügyelet miatt nem csókolta meg Jess-t.

Mike megkérte Sarah-t és Stephen-t, nézzék ki, hová szeretnének leülni, és a két fiú rögtön átrendezte a helyet. Párosával ültek le, és Tom rögtön megfogta Liz kezét, és nyíltan vállalták, hogy ők akkor is összetartoznak, ha ez másoknak nem tetszik. Jess is bátorítóan mosolygott rá Mike-ra, ekkor jelent meg Billy az étlapokkal a kezében. Felismerte Stephen-t az újságcikkekből.

Őt aztán nem kellett bemutatni, mert laza mozdulattal a kezét nyújtotta Stephen felé és üdvözölte. Majd átment Sarah oldalára, bemutatkozott és bókolni kezdett:

- Most már tudom, kitől kapták ajándékba a lányok a szépségüket. Vagy be lettünk csapva, és elfelejtették említeni, hogy valójában négyesikrek.

Sarah elmosolyodott, és megköszönte a bókot. Stephen megállapította, hogy nagydumás a srác.

- Én lennék Cynthia párja, ha hagyná. De most még csak barátok vagyunk.

- Hát, akkor azok is maradtok, amíg Cynthia másképp nem dönt, mert én nem tudok segíteni neked. Válts taktikát.

Billy megköszönte a tippet.

Az asztalnál mindenki felengedett. Billy beindította a jó hangulatot.

- Azt hittem, beijedtél, és ma már mutatkozni sem mersz köztünk. – kezdett piszkálódni Cynthia.

- Én viszont azt hiszem, kívánni fogod, hogy bár ne jelentem volna meg! – csípett vissza Billy.

- Már megint veszekedtek? – kuncogott Jessica. – Nincs jobb ötletetek?

Cynthiának már piros volt az arca a méregtől. Sarah és Stephen visszafojtott nevetéssel nézett egyikről nézett a másikra. Jó műsornak ígérkezett a ma este. Úgy szórakoztak, mintha moziban lettek volna.

Sarah rögtön rájött, mire megy ki a játék, hogy Billy taktikázik. Cynthia persze nem is sejtette. Ő magában duzzogni kezdett. Billy megint elérte, hogy totál összezavarodjon. Eddig mindig lelkesen legyeskedett körülötte, most pedig lepattintotta. Pont akkor, amikor a szülei láthatnák, hogy Billy szerelmes belé. Cynthia sértve érezte magát a látványos mellőzés miatt.

Billy kiosztotta az étlapokat, rákacsintott Cynthiára, és szólt, hogy majd később visszajön. Visszament az anyukájához, hogy kicsit kiengedjen a feszültségből. És hogy elmesélje, hogy most már biztos benne, hogy tetszik Cynthiának, mert sikerült kiugrasztania a nyulat a bokorból. Maggie jót nevetett kisfián. Aztán szólt neki, hogy azért óvatosan bántsa a lányt, mert lehet, hogy végképp megsértődik.

Cynthia csacsogni kezdett az asztalnál, hogy elrejtse megbántottságát.



Sarah és Stephen egyelőre lenyelték a véleményüket. Nem akarták kifejteni lányuk előtt, hogy kár vergődnie, egyértelmű, hogy ők is egy pár lesznek Billy-vel, ez már csak idő kérdése, hogy mikor adja be a derekát. Sarah látta, hogy Billy azért „feledkezik meg” Cynthiáról, hogy kiderítse, a lány mit érez. És a lány alaposan bekapta a horgot. A féltékenységével jól feltárta a lapjait.

Gyorsan kiválasztották a menüt, aztán csendes, nyugodt és oldott beszélgetésbe kezdtek Tom-mal és Mike-kal. Elmesélték, hogy a zenekarról már hallottak. Az érdekelte őket, mik a további terveik az életükkel. Nem a lányokkal, először csak úgy általában, tudják-e már, mit akarnak. Azt észrevették, hogy a fiúk lassan elérik a törvény szerinti nagykorúságot, a huszonegyedik életévüket. Hármójuk közül Billy tűnt a legéretlenebbnek, és pontosan emiatt a legfiatalabbnak is. Cynthiával egymás mellett úgy tűntek, mint két durcás óvodás.

Csodálkoztak, amikor kiderült, hogy Billy Tom-mal egyidős.

A szülők megkérdezték, hogyan tudják megkülönböztetni a lányokat. Tom azt válaszolta, leginkább sehogy.

Viccelődött azzal, hogy ő elfogadja, bármelyik lány ugrik a karjaiba. Liz játékosan fejbevágta a válaszért. Aztán elmondta a szüleinek, hogy ő mindig elárulja magát.

Mike viszont kibökte, hogy igazából nekik már csak kettőből kell választaniuk, mert Billy mindig pontosan tudja, melyikük Cynthia. De senki nem érti, hogyan jön rá.

Billy-ből most sem sikerült kihúzni a választ.

- Feladhatjátok, én is próbálkoztam ezzel. Nekem sem árulta el. – legyintett Cynthia.

Stephen azért nem bírta megállni, hogy fel ne tegye a nagy kérdést, hogy ugye tisztában vannak azzal, hogy a lányok még iskolába járnak, és szeptembertől „vége a lazaságnak”, a lányok keményen elfoglaltak lesznek. A fiúk nagyokat bólogattak, jelezve, hogy ezt sejtették is. Hétköznap este rövidebb lesz a kimenő, randi pedig szinte csak hétvégén.

Közben Billy több fordulót is tett, kihordta az üdítőt, az első fogást, és a szülőknek a legfinomabb bort.

Mire a második fogás is tálalásra került, a fiúkból minden félelem eltűnt. Tom már nem szorította annyira izgatottan Jessica kezét, és Mike is felengedett.

Végül mindenki jól érezte magát. Jöhetett a desszert.

Billy kedvenc témája. Cynthia gyomra már előre görcsbe ugrott.

Billy megmutatta a legviccesebb, legmókásabb arcát. Természetesen beváltva Cynthia minden rémálmát, megint lökött volt, de vele a megszokottnál jóval kevesebbet foglalkozott. Mindenki jól szórakozott, Cynthia viszont erőteljesen elgondolkodott, és aggódni kezdett, hogy Billy rajongása talán csak eddig tartott. Aztán azért lett mérges magára, mert ettől a gondolattól iszonyú csalódottnak érezte magát.

Persze hősiesen végigülte a vacsorát, de alig várta, hogy otthon magára csaphassa a szobája ajtaját, és kidühöngje magát. Dühe következő célpontja pedig a fiú lesz, de majd csak négyszemközt.

Még paprikásabb lett, amikor anyja meghívta ebédre Billy-t hozzájuk. Sarah megkérdezte, mit csinál másnap, és Billy azt mondta, szabadnapos. Udvariasan megköszönte az invitálást, és cukkolta Cynthiát:

- Látod, nem tudsz tőlem megszabadulni. Már a szüleid is a szívükbe zártak.

- Szerintem az ital erőteljesen befolyásolta őket.

Billy most már biztos volt abban, hogy Cynthia azért ilyen fúria, mert piszkálja, hogy ő nem áradozik róla minden percben.

Leszedte az asztalt, és elköszöntek a szülőktől. Mindenki örült, hogy ilyen jól végződött az este. Sarah és Stephen kettesben távozott, mert a fiúk ragaszkodtak hozzá, hogy ma este még randiznak. Tom és Liz sétálni mentek, Jessica pedig hazakísérte Mike-ot, hogy le tudjon gyorsan zuhanyozni, mert mióta letette a munkát, még nem volt rá alkalma.



Cynthia nem veszekedhette ki magát Billy-vel. Amikor a család minden tagja kilépett az étteremből, Cynthia odalépett Billy-hez.

- Beszélhetnénk valahol pár percet?

- Leülhetek veled a pultnál, ha akarod.

- Az nem lesz jó, ki tudsz jönni egy kicsit? Nem akarok közönséget.

- Nem hagyhatom el az éttermet. Nekem is vannak kötelességeim. Cynthi, menj most haza, holnap találkozunk.

A lány kénytelen volt hazavinni a dühét. Otthon egész este a szobájában gubbasztott, és nem szólt senkihez. Vacsorázni sem ment le, hanem megvárta, míg elcsendesedik a ház, akkor leosont a konyhába, gyorsan készített egy pár szendvicset, és visszaóvakodott a szobájába.

Billy pedig átbeszélte a történéseket az anyukájával az este hátralévő részében.

Maggie azon a véleményen volt, hogy nem biztos, hogy tetszik neki Billy, lehet, hogy egyszerűen csak egy elkényeztetett csitri, és hiányolta, hogy nem ő lehetett a középpontban. Ma más nő volt az est sztárja, és ezt zokon vette. Nem akart versenyezni az anyukájával.

Billy viszont úgy érezte, a lány már az övé, csak nem vallja be.





Másnap Sarah kapott egy csokor virágot, amikor Billy megérkezett hozzájuk. Folytatta az előző napi taktikát, és Sarah magában igazat adott neki. Ha valóban szerelmes Cynthiába, megérdemli, hogy a lány komolyan vegye és ne csak játszadozzon vele.

A család már az étkezőben gyülekezett, szinte csak Billy-re vártak az ebéddel. Kíváncsian várták a „műsort”.

Cynthia felvonta a szemöldökét a csodálkozástól. Azt hitte, Billy ma végre egész délután neki fog udvarolni, és el nem lehet majd robbantani mellőle. Csak hogy megmutassa a szüleinek, hogy tényleg odáig van érte.

Ehelyett az anyjának kezd bókolni… És szinte még csak rá sem néz!

- Önnek nagyon jó dolog ajándékot hozni, mert mindig hálás érte.

Sarah elmosolyodott.

- Ezek szerint Cynthivel nem mentél semmire. Most már tudom, miért én kapom a bókokat.

- Félreértett. Nem vagyok csúszómászó, őszintén gondolom, amiket mondok.

Cynthia sértett önérzettel piszkálni kezdte a fiút. - Csak néha előbb kimondod a dolgokat, minthogy átgondolnád! A nagy szád még bajba fog sodorni!

- A bajból pedig ugyanezzel a nagy szájjal fogok kimászni is.

- Szurkálódunk, Kaktuszka?

- Te kezdted, Sündisznócska!

Sarah felkacagott. Ezek előbb-utóbb vagy összejönnek, vagy összeverekednek.

Billy megpendítette Cynthiának, hogy neki is hozott valamit. Meggyes pitét.

Cynthiánál ekkor szakadt el a cérna. Kifakadt:

- Miért vagy ma is ilyen rohadt undok velem? Direkt macerálsz a szüleim előtt? Ahelyett, hogy úgy viselkednél, ahogy szoktál?

Billy magában elmosolyodott. A „hercegnő” fellázadt: a palotapincsije hirtelen nem engedelmeskedik neki.

Letette a kezében lévő süteményt, és Sarah mellett állva az asztalra támaszkodott. Mindenki visszafojtotta a lélegzetét. Már tudták, mi jön most. Billy fog győzni. De Cynthia nem látott tovább az orránál. Úgy viselkedett, mint egy naiv liba, és valójában az is volt. Szépen besétált a csapdába. Cynthia nagyon pipás volt. Billy viszont higgadt maradt, és csendesen ujjongott. De a hangján semmi érzelem nem tükröződött.

- Csak nem az hiányzik, hogy örökké a lábad előtt heverek? Ha jól emlékszem, ezt szoktam, nem? Dalt írok neked, énekelek neked fenn a színpadon a barátaim előtt, beszélgetek veled, rajongok érted, de amikor ilyeneket csinálok, akkor az a problémád, hogy ez sok. Te örökké rámtaposol, ezt szoktad. Amikor tudomást sem veszek rólad, azt meg zokon veszed! Tudod egyáltalán, hogy mit akarsz? Mert én tudom, hogy mit akarok tőled, és ezt közöltem veled!

Cynthia kínosan érezte magát, hogy az egész család előtt teregetik ki Billy-vel a problémáikat. Égővörös arccal kézen fogta a fiút, és kiterelte a lakásból.

Sarah utánuk szólt:

- Szóljatok, még mielőtt vér folyik, hogy hívjuk a mentőt!

Kinn Cynthia válaszolt Billy-nek.

- Én nem kértem, hogy rajongj értem! Amit te csinálsz, az tényleg sok. Én csak egy kis időt akartam, hogy barátkozzunk. Nekem fontos az, hogy megismerjek valakit, mielőtt a karjaiba omlok.

- Ezt még megértem. Ezért találkozunk majdnem minden nap. Azt nem értem, hogy a két testvérednek nem kellett ennyi idő, ők rögtön fel merték vállalni, hogy jól elvannak Tom-mal és Mike-kal.

- Nekik kevesebb a veszítenivalójuk.

- Aha, te meg félted az image-edet, igaz? Félsz, hogy az újságok megírják, hogy van valakid és nem tudsz a „kis hercegnő” szerepében tetszelegni, ugye? Ha kiderül, hogy én vagyok neked, ez rossz fényt vetne rád, és már nem hordozna a tenyerén Hollywood, igaz?

- Ne sértegess! Nem úgy van, ahogy gondolod.

- Akkor világosíts fel!

- David-del úgy történt, hogy mire megírták az újságok, már vége is lett… mert átvert.

- Részletezhetnéd.

Cynthia megadta magát. Előbb-utóbb úgyis meg kell tudnia.

- Oké, de nem most. Üljünk le majd egyik nap beszélgetni. Azt mondtad, adsz nekem időt.

- Azóta már bánom is, hogy ilyet mondtam. Visszavonom. Felejtsd el. Türelmetlen vagyok. Viszont őszinte.

- Rendben. Kössünk tűzszünetet.

Végre nevettek. Billy belátta, hogy gyors tempót diktál, és Cynthia még nincs felkészülve egy kapcsolatra. Túl fiatal, és tapasztalatlan. És már átejtették egyszer. De bármilyen kifogást is hoz fel, azt nem mondta még egyszer sem, hogy Billy nem tetszik neki, csak haladékot kért.

Ott folytatták, ahol abbahagyták.

Visszamentek a házba, és Billy aznap délután sok időt töltött Cynthia családjával.



A fiúk felváltva kezdtek megjelenni a „lányos háznál”. A szabadnapjaikon egyre gyakrabban találkoztak Wellingtonéknál. A szülők nem bánták, így legalább valamennyire szemmel tarthatták őket.

Amikor Billy jött Cynthiához, délután társasjátékoztak. Billy és Cynthia egy csapatban játszott, és megverték a többieket. A féktelen öröm egy nagy öleléssel végződött. De mindössze egy pillanatig tartott, Cynthia máris visszahúzódott. Mire Billy észbekapott, hogy éppen Cynthiát tartja a karjában, a pillanat már el is illant, úgyhogy Billy véletlennek könyvelte el.

A család kettesével összenézett. Alakul itt valami, biztosak voltak benne.

Cynthia kérdezte Billy-t, írt-e mostanában új dalt. A fiú bevallotta, hogy éppen „alkotói válságban” szenved, nincs ihlet.

- A múzsám szabadságolta magát.

- Keress másikat, ne ragadj le egynél.

- Ragaszkodó vagyok. Akit kinézek magamnak, nem cserélem le olyan könnyen.

- És most ugye ugyanarról beszélünk? – mosolygott rá a lány.

- Persze. Miről is volt szó? – kuncogott Billy. – Na és téged nem hívnak filmezni?

- Hát, most már ideje lenne. Az utóbbi öt évben öt filmet forgattam. De idén még semmit.

Billy gyors fejszámolást végzett. Neki négy jutott eszébe. Meg is kérdezte, lemaradt-e valamiről. Amikor egyeztették a címeket, kiderült, hogy nem látta a tavalyi horrorfilmet. De még csak cikket sem olvasott. Kivéve a Cynthia és David kapcsolatáról szóló közleményeket. El is terelődött a figyelme, annyira fennakadt azon, hogy Cynthia beleesett valakibe. Csak erre koncentrált, és nem figyelte, hogy újabb filmje jelent meg. De a fiúk sem szóltak. És ezúttal a család sem lobogtatott újságot.

- Jót nevettem, mert az egyik újságban azt írták, hogy ettől a kategóriától sosem szabadulok meg. És hogy állítólag csak azért vállaltam el a filmet, hogy nehogy elkobozzák a „Sikolykirálynő” címemet.

- Megvan neked ez a cikk?

- Valahol igen. Elraktam, mert annyira mókás volt, ahogy feltételeztek rólam érdekes dolgokat. Megkeressem? Szeretnéd elolvasni?

Billy bármit megtett volna, hogy az írást megkaparinthassa. Cynthia nem szívesen, de neki ígérte. És azt is, hogy együtt nézik majd meg a filmet. Akár itthon is, mert úgy hozzá tudja fűzni a forgatásos élményeit. És ő mindegyikből kapott egy ajándék példányt. Az eddigiek is ott sorakoztak a lány szobájában a polcon.

Billy meghívatta magát egy házimozizásra. Cynthia beleegyezett, hogy együtt minden filmjét újranézik, még szeptember előtt.

- Az új horror most jön majd a mozikba. Tudod, hogy egy filmnél rengeteg munka van még a forgatás után is. A színészek dolga véget ér aznap, amikor az utolsó kockát is felvették, de a stúdióban még dolgoznak rajta. Kiválasztják a zenét, összevágják, és előfordul, hogy néhány zajt vagy hangot újra kell venni.

Billy figyelmesen hallgatta a lányt, és úgy nézett rá, mint egy diák a tanárára. Cynthia türelmesen magyarázott neki a filmkészítés rejtelmeiről, néha Stephen is beleszólt és hozzátette a rá eső részt.

Cynthia nagyjából felsorolta az összes eddigi filmjét, és Billy felidézte őket, ahogy látta. És azt is elmesélte, melyikhez hogyan jutott hozzá.

- Melyik filmet láttad először?

- A sorozatot. Aztán sorban visszamenőleg a többit.



Cynthia hamar rájött, mi a legnagyobb problémája Billy-vel: amiket megígértet a lánnyal, keményen be is tartatja. Így volt ez az újságcikkel: szinte minden nap rákérdezett, Cynthia kénytelen volt valóban előásni a szobája egyik rejtett zugából. Az étteremben adta át, és hatalmas nagy puszit kapott érte, amitől zavarba jött.

Viszont Billy is betartotta, amit megígért: bár a lányok minden pénteken jártak a koncertekre, Billy nem hívta többé Cynthiát a színpadra. Változatlanul neki énekelt, és a lányok is csatlakoztak a közönséghez, és egyre nagyobb bulikat rendeztek, de tartották a „rajongó-rocksztár” távolságot. Cynthia területén pedig a „rajongó-színésznő” távolságot.

Arra a megállapításra jutottak, hogy ha Billy nem lenne szerelmes Cynthiába, akár még jó barátok is lehetnének. Tisztelik, amit a másik csinál, és lassan egymás rajongójává válnak. Billy elhatározta, hogy Cynthia minden filmjét megnézi, a régieket és az újakat is, Cynthia pedig ellátogatott a koncertekre, és a közönség soraiból énekelte velük a dalokat. Szépen lassan a fejébe másztak a dalszövegek. És egyre inkább várta, hogy találkozzanak.

Amikor egyik délután sétálgattak a városban, megbeszélték, Billy mikor megy el hozzájuk filmet nézni. A fiú már alig bírt magával, annyira várta a napot. És volt még egy kérdése: az anyukáját is viheti-e. Cynthia tudta, hogy ehhez szülői engedély kell. És nem bátorította nagyon, hogy beleegyeznek. Nem igazán szeretik a szülők, ha a magánszférájukban mászkálnak. De Billy odaállt a szülők elé, és megkérdezte tőlük. Nem várta el Cynthiától, hogy közvetítsen. Elég vakmerő volt ahhoz, hogy bármikor odaállt bármivel a szülők elé. Sikerült az anyukájáról olyan képet festenie, hogy teljesen ártalmatlan, hétköznapi és szerény, tehát nem az lesz az első dolga, hogy széthordja a városban a hírt, hogy járt náluk. Ezt a tulajdonságát ő is tőle örökölte. A diszkréció mindenekelőtt. Nem akarta a lánynak sem rossz hírét kelteni.

Szülők leszerelve, már csak Maggie-vel kellett közölni, merthogy ő mit sem tudott a meghívásról.

Billy-nek erre is támadt ötlete – mint egyébként mindenre. Bementek az étterembe, és Cynthia hívta meg. Végre bemutatkoztak egymásnak, mert erre eddig még nem került sor és elmúlhatott köztük a távolság.



Folyt.




Cím: Végtelen házasság26.
Kategória: Regény
Alkategória:
Szerző: Cynthia Wakefield
Beküldve: November 1st 2011
Elolvasva: 991 Alkalommal
Pont:Top of All
Beállítások: Küldd el ismerősödnek  A publikáció nyomtatása
  

[ Vissza a publikációk listájához | vissza a Regény főoldalára | Megjegyzés küldése ]


PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.26 Seconds