[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 120
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 121

Jelen:
Tagi infók Almasy Küldhetsz neki privát üzenetet Almasy Almasy


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Végtelen házasság29.

Cynthia végül egyedül utazott. Előző este elköszönt mindenkitől, Billy-től elkérte a számát, és megígérte, hogy a szállodából majd felhívja.

Billy erősködött, hogy elviszi valameddig, de a lánynak már megvolt az ilyen célú utazásokhoz a megszokott rutinja.

Taxival ment mindig, és a családtól még otthon elbúcsúzott. Jót tett neki, ha egyedül maradhatott útközben, mert volt ideje felkészülni. Izgalommal várta az utazást, a forgatást, mert ilyenkor kicsit elszakadhatott a megszokott környezettől.

Az első este Cynthia megcsörgette Billy-t, hogy megadhassa a számot, amin elérhető lesz a forgatások után. Beszámolt az olvasópróbáról, Billy pedig lelkesen hallgatta. Billy ezután két-háromnaponta felhívta a szállodai szobájában. Este, amikor véget ért a forgatás, elcsacsogta az eseményeket. Cynthia alig várta a hívásait. Tudta, hogy hiányolja majd Billy-t, tetszett neki a figyelmessége, hogy érdekli, amit csinál és tiszteletben tartja.

Jessica is meglátogatta, bekukkantott a forgatásra, készített pár képet, Liz írt hozzá pár sort és berakták a suliújságba. Hamar kiderült, miért nem jár a harmadik iker suliba. Billy is kapott néhány ajándék képet.

Cynthia összebarátkozott a stábbal, mesélt pár szót Billy-ről és a zenekarról. Kíváncsi volt, hogy fogadna látogatót a rendező, de a lány meglepetésére nem kapott pozitív választ. A producer sem akarta, hogy ismeretlenek „lábatlankodjanak” a környéken, amikor ők dolgoznak. Jessica is csak azért tehette be a lábát, mert ő a saját munkáját végezte.

Jessica is szépen haladt közben előre a karrierjével: elkezdett fotóiskolába járni, hetente többször, és már alig várta, hogy igazából a fotózásnak élhessen.

Liz pedig csak írt, írt…



Cynthia – ilyen távol az otthonától – egy nyugodtabb estén ült a szállodaszobában és megpróbálta magában megfogalmazni, mit érez Billy iránt. Nehéz dolga volt, mert ekkorra már teljesen összezavarodott.

Délután korán elengedték a színészeket, mondván, hogy viszonylag jól haladnak, és másnap egyébként is nehezebb jeleneteket vesznek, készüljenek fel alaposan és pihenjenek.

Cynthia látta, hogy nem teljesen széledt szét a csapat, mert páran összeverődtek és láthatóan együtt készültek menni valahová. Mivel nem vágyott nagy társaságra, amikor intettek neki, hogy tartson velük, ő csak megrázta a fejét és a szálloda felé vette az irányt.

A szobájába érve először behúzta a függönyöket és megrendelte a vacsorát. Hogy kitöltse a várakozási időt, lezuhanyozott és kényelmesebb ruhába bújt.

Nemsokára csengettek és begördült a zsúrkocsi.

Az almás pitét azért kérte, mert emlékezni akart Billy-re és a többiekre, akiket otthon hagyott.

Evés közben átlapozta a szövegkönyvet, de rájött, hogy neki semmi nehézsége nem várható, nem igényeltek óriási felkészülést az ő jelenetei.

Kedve lett volna felhívni a fiút, hogy beszélgessen vele, de letett róla. Meg akarta őrizni egy kicsit a titkot, hogy semmi dolga nincs mára.

Így csak üldögélt a félhomályban, és hagyta, hogy a gondolatai Billy-re terelődjenek. Tudta, hogy a fiúnak teljesen igaza van: ő túlbonyolítja az egész „kapcsolatot”. Egyszerűen csak hagynia kell folyni mindent magától és lazítani kéne. Billy személyisége majd szépen fellazítja az övét.

Vannak dolgok, amiket úgy lehet leginkább elrontani, hogy sokat töprengünk rajta, pedig ha figyelmen kívül hagynánk, magától megoldódna.

Elhatározta: azon kívül, hogy élvez minden percet, amit együtt töltenek, nem elmélkedik és elemezget.

Sokkal könnyebb lesz, ha beleveti magát az eseményekbe, mint a testvérei.



Vonzások és szakítások

Eljött az a hétvége, amikor Cynthia hazautazhatott. Úgy intézte, hogy szombaton ebédre már hazaérjen, hogy végre a családjával étkezhessen.

Nem sikerült pénteken elszabadulnia, lemaradt a pénteki koncertről. Csak Jess és Liz találkoztak a fiúkkal, viszont Billy-nek ott volt a tudat, hogy másnap érkezik haza Cynthia. Mindig úgy énekelt, mintha ott lenne a színpad előtt.

Billy műszakot cserélt Tom-mal aznap, amikor Cynthia visszaérkezett a forgatásról. Felhívta, mielőtt meglátogatta volna, hagyta, hogy egy kicsit visszazökkenjen. Virágot is vitt magával.

A lány örült, hogy végre megint itthon lehet, sokkal hosszabbnak tűnt a távol töltött idő, hogy tudta, vár rá valaki.

A család diszkréten elpárolgott, amikor megszólalt a csengő.

Amikor ajtót nyitott, Cynthia ösztönösen átölelte Billy-t. De mire a fiú felfogta volna, hogy mi történt, már el is tűnt a pillanat. A lány visszahúzódott, és elvette tőle a virágot.

Beültek a nappaliba beszélgetni, de igazából minden nap beszéltek telefonon, így most mintha elfogyott volna a témájuk. Így aztán Cynthia a közelgő karácsonyi ünnepekről kezdett beszélni. Erről aztán mindkettőjüknek régebbi, gyerekkori ünnepek jutottak eszükbe. Érdekes, vicces sztorikat kezdtek mesélni, és nagyokat nevettek. Később, amikor a családtagok hallották a konyha felé menet, hogy „csak” beszélgetés folyik a nappaliban, mégis visszaszivárogtak, nehogy esetleg valamiről lemaradjanak.

Tom és Mike is eljöttek este vacsorára, amiről Cynthia nem is tudott, mert nem közölték vele, hogy megint tömeges randi lesz. Ráadásul Marc meghívását hozták magukkal: ha van kedvük, menjenek el hozzá, mert összejövetel lesz.

Jessica és Mike összevesztek a bulin, mert Jess egy másik sráccal is flörtölni kezdett. Ráadásul még ő vetette Mike szemére, hogy ő a koncerteken is más lányokat bámul a színpadról.

Cynthia látta a jelenetet és kibékítette őket. Billy elvonszolta a barátját egy kicsit iszogatni, Cynthia pedig Jess lelkét ápolta és figyelmeztette, hogy fogja vissza magát.

Cynthia most is középen állt. Nem védelmezett senkit: mindenkinek igaza van, csak ne veszekedjenek már. A békebíró szerepét töltötte be az ikertestvérei között.

Liz és Tom kapcsolata sem volt felhőtlen: Cynthia egyik otthon töltött este síráson kapta húgát. Kiderült, hogy Liz attól fél, hogy Tom túlzottan rákap a füves cigire és később majd átszokik valami erősebbre. Ráadásul, amikor iszik, olyan furán viselkedik: mindenkire rákényszeríti az akaratát, és ha valakinek nem tetszik a viselkedése, agresszívvá válik. Liz elkezdte a nővérét arról faggatni, őt hogy nem zavarja az, hogy a fiúk időnként többet isznak a kelleténél, füveznek és egyéb módon károsítják magukat.

Cynthia beismerte, hogy neki sem tetszik túlzottan, de nem lehet nekik megtiltani. Ők, lányok viszont tartsák magukat távol az ilyen dolgoktól, és addig nem lesz baj.

Cynthia próbált egyformán navigálni a két testvére között, mint ahogy egész eddigi életében is tette, de nem lehetett mostanában túl sokat velük, mert lekötötte az utazás és a filmkészítés.

Testvéreiről és romló kapcsolataikról később csak Billy-től értesült telefonon. Billy a fiúk oldaláról közelített a témához: ők is csak egyszer élnek, és megragadnak minden lehetőséget arra, hogy élvezzék az életet.

Cynthia erre az „érvre” nem válaszolt. Aztán csak csendesen megjegyezte, hogy pontosan ezért kell gondolkodnia azon, hogy belemenjen-e Billy-vel egy olyan kapcsolatba, amilyenben a testvérei csak vergődnek.

- De mi nem olyanok vagyunk, mint ők. – erősködött a fiú. – Én is más vagyok, mint a barátaim. Meg a te testvéreid sem olyanok, mint te. Ezért is tudlak megkülönböztetni tőlük. Sajnálom, hogy te nem azt látod, amit én: hogy mi két különleges ember vagyunk. Együtt különösen.

Cynthiának torkába ugrott a szíve: sokadszor gondolt arra: lehet, hogy a fiúnak igaza van. Bárcsak egyszerűbb lenne, és gond nélkül fejest ugorhatna az életbe!



November közepén Jessica és Mike szakítottak.

Mike továbbra is odáig volt Jess-ért, de a lány túl csélcsap és felszínesnek tűnt neki. Nem utolsósorban fiatal. Ezért hagyta, hadd járja a lány a maga útját. Még érnie kell – magyarázta, elsősorban saját magának.

Tom és Liz kapcsolatában is kiütköztek mostanra a különbségek. Egy ideje olyan se-veled-se-nélküled kapcsolatban álltak. És leginkább hadilábon. Tom imádta Liz-t, de a lány halálra rémült a vad dolgaitól. Úgy gondolta, Tom-nak egy olyan vadóc lányra van szüksége, mint amilyen ő maga. Ezért decemberben Liz lezárta a kapcsolatukat, nem kis vívódás után.

Tom minden irányból próbálta elfogadtatni vele az életstílusát, de Liz nem engedett. Jessica a suliban flörtölgetett, és amikor egyszer-egyszer Liz-hez jött valamelyik srác tanulni, lecsapott rá, mielőtt még húgának is megtetszhetett volna a fiú. Liz általában későn reagált, mire eljutott odáig, hogy szívesen venné, ha moziba hívná valaki, aki tetszik neki, Jessica már lelépett vele.

Jess továbbra is eljárt a koncertekre, már csak azért is, hogy piszkálhassa Mike-ot. Néha elhívta valamelyik hímnemű osztálytársukat is. Liz távolmaradt, Tom miatt, bár a fiú megígérte, hogy nem lesz a közelében, a zenehallgatás miatt jöjjön el.

A következő pénteken Liz félve, de Jess-szel és egy sráccal elmentek megnézni a fiúkat. Összefutottak Marc-kal, és Liz hozzácsapódott társaságként, hogy ne érezze magát egyedül, amíg Jessica ismerkedik. Koncert után Tom beállt hozzájuk beszélgetni, és Liz jól érezte magát, bár igyekezett elterelni a figyelmét Tom-ról.

Marc észrevette, hogy nem ugranak egymás nyakába, amikor találkoznak a színpad előtt. Úgy intézte, hogy egy kicsit kettesben lehessen Liz-zel, és ekkor megkérdezte, hogy mi történt velük. A lány bevallotta, hogy szakítottak, és hogy ő kezdeményezte. Marc elraktározta a tudnivalókat.

Elhívta a következő hétvégére Liz-t hozzájuk buliba. Liz csak akkor volt hajlandó belemenni, ha Tom nem lesz ott. Még fájt látni, de ezt nem kötötte Marc orrára.

Hét közben Liz felhívta egyik este Cynthiát a szállodában, és beszámolt Marc-ról. Nővére örült, hogy Liz-nek rendeződik az élete Tom nélkül. Azt tanácsolta, ha Marc randira hívja, nyugodtan menjen el. Liz viszont azt mondta, tegye ő ugyanezt Billy-vel. Cynthia bevallotta, hogy most már hajlik rá, ellenállása kezdett inogni. Mivel otthon egyre többet gondolt esténként a fiúra, tudta, hogy most már jobban oda kell figyelni a viselkedésére, hogy még ne árulja el magát.

Billy is érezte, hogy ha lassan is, de valami kezd megváltozni. Ő is kezdett ismét önmagára találni, mert érezte, hogy ha sokáig kitart, le tudja dönteni az akadályokat.



Az ősz úgy repült el, hogy szinte észre sem vették. Cynthia csak arra eszmélt, hogy karácsonyi dekorációkba botlott lépten-nyomon. Előrelátó volt, idejében beszerzett mindent, mert tudta, hogy a forgatási szünet az ünnepekre fog korlátozódni.

Jess mindeközben kezdett elfajulni. Mintha kiszabadult volna belőle a lázadó énje. Rákapott arra, hogy mindig ivott valamit a bulikon. Amikor testvérei – vagy leginkább Liz – próbálták józanítani és jobb belátásra téríteni, arcukba vágta, hogy ő is csak egyszer él, és most akar szórakozni. A lányok igyekeztek kordában tartani, és leplezni a szüleik előtt Jess viselkedését. Tudták, hogy Mike miatt csinálja az egészet, csak nem érzi, hogy visszájára fordul a baj: saját magát rombolja, miközben Mike-nak mit sem árt vele.

Liz-t Tom is felkérte az egyik bulin táncolni.

Természetesen megkérdezte, van-e valami közük egymáshoz Marc-kal.

– Ha összejönnénk, ahhoz sem lenne már semmi közöd. – feleselt Liz.

– Ne támadj! Jobban összepasszoltok, mint mi. – válaszolt beletörődőn Tom. – Csak sajnálom, hogy mi nem.

Ezen a bulin Jessica megint alaposan becsípett.

Több indokot fel tudott magának sorolni, hogy miért. Egyrészt Mike tekintetét egész este magán érezte, és ettől majd’ szétrobbant dühében. Fogott egy üveg Martinit a konyhában, elemelt hozzá egy poharat, és ezzel mászkált. Nem táncolt senkivel, a legtöbb próbálkozót elküldte.

Cynthia jól érezte magát Billy-vel, de a barátai is szívesen elvitték megforgatni a táncparketten.

Éppen Marc-kal táncolt, közben nem fordított figyelmet Billy-re, mert Marc szórakoztatta. És még Liz-ről is tudtak beszélgetni. Kiderült, hogy Marc teljesen odáig van Lizért, csak nem akart nála udvarlással tolakodni. Cynthia megnyugtatta, hogy Liz és Tom szakítottak, de nem árthat, ha előbb barátkozik vele. A saját taktikáját magyarázta el Marc-nak. Jót beszélgettek, így Cynthia nem látta, hogy Jessica egy kevésbé feltűnő, de látható helyre csalta Billy-t, mert az italtól morbid ötlete támadt. Tudta már húga kis titkát, hogy Billy kell neki, csak hülye módon kéreti magát. Jessica ki akarta próbálni a vonzerejét Billy-nél, hogy hátha féltékennyé tudja tenni a húgát, és felkavarja az állóvizet. Hátha attól, hogy mondjuk őket mondjuk csókolózni látja, Cynthia jelenetet rendez, és bevallja, hogy Billy az övé.

Billy látta, hogy Jess részeg, de nem kereste meg Cynthiát, gondolta, majd ő elintézi. Hív neki egy taxit, vagy megkéri Mike-ot, hogy vigye haza. Jessica hozzábújt, átölelte és azt rebegte, hogy neki is tetszik, szóval ha Cynthia nem gondolja meg magát sokáig, akkor itt van ám ő is. De a fiú eltolta magától Jessicát, azzal a szöveggel, hogy neki kizárólag Cynthia kell.

- De látod, hogy ő csak „barátkozik” veled. Sosem lesz a tiéd. – érvelt Jessica. Begurult a visszautasításon, mert neki nem szoktak nemet mondani.

- Erre ne vegyél mérget. Szerintem tetszem neki, csak még nem vallja be.

- Szerintem pedig még mindig David után sóvárog. Semmi esélyed.

- Ne legyél rosszindulatú, Jess! A testvéredről beszélgetünk! Ne vedd úgy a szívedre, hogy nem akarok veled szórakozni, amikor a húgodba vagyok szerelmes. Keress magadnak olyan szekeret, ami fel is vesz! És legközelebb igyál kevesebbet!

Jessica megsértődött és elviharzott. Billy pedig Mike után indult, hogy szállítsa el Jessicát, mielőtt még nagyobb bajt okoz. Esetleg még egy nem megfelelő pasira mászik rá.

Cynthia messziről látta, hogy valami érdekes dolog történhetett, mert már rég látta nővérét ennyire dühösnek. Elnézést kért Marc-tól, odament Billy-hez, és rákérdezett:

- Mi volt az az előbbi jelenet Jessicával?

Uralkodni próbált a hangján, hogy ne számonkérésként hangozzon. Billy magában mosolygott: Cynthia féltékeny. Nem tetszik neki, hogy hozzá más is közeledik.

- Semmi különös. Semmi olyan, ami miatt aggódnod kéne. A nővérkéd kissé becsípett, és összetévesztett valakivel. De nyugi, visszautasítottam. Nem láttad valahol Mike-ot?

- Tessék? El tudnád ezt egyértelműbben is mondani?

- Igen. Ajánlatot tett. Így eléggé érthető? Ha emlékszik még valamire, majd holnap elmeséli neked.

- Szeretném tőled is hallani.

- Most inkább segíts, keressük meg Mike-ot, és józanítsuk ki a nővéredet, mert botrány lesz nálatok, ha így kerül haza.

Cynthia irtó dühös lett, először azt gondolta, Billy ki akar térni a beszélgetés elől, de ő kitalálta, mire gondol. Kézenfogta a lányt, és együtt indultak Mike-ért. Amikor megtalálták, Billy kettőjüknek együtt mesélte el a bájos kis dialógust, amit a lánnyal folytatott.

Cynthia megnyugodott, amiért Billy így reagált a nővére közeledésére. Billy pedig attól, hogy Cynthia féltékeny volt. Mike is dühöngött, és már kitalálta, hogy rakja helyre a lányt.

Jessica bezárkózott Marc szobájába. Cynthia bekopogott, és Jessica kikiabált. Cynthia intett a fiúknak, hogy majd ő bemegy, és kicsalogatja. Őt beengedte. A fiúk kinn maradtak, és vártak. Cynthia alaposan kioktatta nővérét.

- Jessica! Mikor tanulod már meg, hogy ne csapj le az összes pasira? Nem mindenkinek jön be a lerohanós stílusod! Remélem, nem kell többször mondanom, és végre befejezed a hülye játékodat!

- Most mit vagy úgy oda? Nem is jársz Billy-vel! Ő meg elég lökött, ha nem lép le valaki mással.

- Például veled? Ne reménykedj, Jess! Nem vagy az esete. Belém szerelmes. Már bevallotta.

- Tudom. Nekem is ezt mondta. És te mikor mondod meg neki, hogy odáig vagy érte?

- Majd ha úgy érzem, hogy nem él vissza vele. Nem akarom még a barátságot lecserélni. Így biztosabb, hogy nem veszítem el.

- De már úgyis tudja, csak tőled is hallani akarja. És vigyázz, mert ha túl sokáig váratod, tényleg elszalasztod.

- Nem fogom. De nem is adom senkinek! Szóval utoljára mondom neked, Jess: Billy tabu! Ne az én gesztenyémet kapargasd ki, sütögess magadnak!

Jessica nevetve bólintott, úgy tűnt, meg is értette.

- Na, gyere, kicsit rendbe kell szedned magad, így nem mehetsz haza.

Cynthia megvárta, hogy Jessica feltápászkodjon az ágyról, és kinyitotta az ajtót. Maga előtt terelte Jess-t, aki először nem is vette észre a két oldalán álló fiúkat. Csak akkor kapott észbe, amikor Mike elkapta, lefogta a kezét, és rákiabált:

- Most szépen velem jössz és beszélgetünk, világos?

Jessica ki akarta szabadítani magát, de nem sikerült.

- Nincs nekünk semmi megbeszélnivalónk!

Kicsit huzakodtak, de Mike erősebb volt, el tudta vonszolni. Cynthia és Billy nyugodtan nézték, tudták, hogy most a lánynak erre van szüksége, Mike tud vele bánni. Mike kivitte, és berakta a kocsiba, és elindult vele hozzájuk. Jessica a kocsiban még dühöngött, de aztán feladta a harcot.

Mike a konyhájukba vezette a lányt, és ráparancsolt, hogy maradjon csendben, fel ne zavarja a házat. Főzött neki egy kávét és melléült. Jessica már rég abbahagyta a vigyorgást, és kissé kába tekintettel méregette Mike-ot. Még mindig fájt neki, hogy Mike otthagyta, és rájött, hogy szeretné visszakapni. Hiába próbált más srácokkal kacérkodni, nem úgy sült el semmi, ahogy szerette volna. Azt gondolta, majd könnyen ki tudja verni a fejéből, de most kiderült, hogy hiábavaló színjáték és önbecsapás volt az egész.

Mike nézte, ahogy Jess mereven a kávéscsészébe bámul. Nem látta, hogy a lánynak könnyes a szeme. Neki is óriási fejtörést okozott a lány viselkedése. Még alig pár hete szakítottak, és Mike elég rosszul viselte, hogy a lány a szeme láttára teszi tönkre magát.

Nem bírta megállni, hogy meg ne simogassa a haját. Jess-nél ekkor szakadt el a cérna. Kitört belőle a feszültség, zokogás formájában. Mike felállt, magával húzta a lányt, és magához ölelte. Mindketten érezték, hogy nem tudnak elszakadni egymástól.

Mike megvárta, míg Jess felnéz rá, és akkor letörölgette a lány könnyeit. Jess átölelte a nyakát, és csábosabban nézett rá. Mike elveszett.

Lehajolt hozzá és megcsókolta. Nem bírtak megmaradni ezen a ponton, Mike óvatosan beterelte a szobájába, és a kibékülést az ágyban hitelesítették.

Amikor hazafelé menet találkoztak a többiekkel, megint fogták egymás kezét, és testvérek nagyon örültek, hogy minden rendbejött köztük.



Karácsony előtt pár nappal végre fellélegzett a forgatási csoport, Cynthia pedig a szokásos esti beszélgetésnél említette Billy-nek, hogy nemsokára hazautazhat. A stáb csak az új év elején folytatja a munkát, de a lány minden jelenetét leforgatták, mehet vissza a suliba.

Amikor majd pár hónap múlva az utómunkálatokat végzik, elhívják újra, hogy megnézhesse a majdnem kész filmet. A főszereplők ilyenkor közösen leülnek a rendezővel, producerrel, vágóval, egyéb munkatársakkal. Ez az utolsó alkalom, amikor még beleköthetnek. Ilyenkor a mozizás kétféleképpen végződhet: vagy rábólintanak vagy kekeckednek.

Cynthia félig örömmel, félig bánattal csomagolt. Mindig sajnálta, amikor a munka végetért. Igaz, később még fog találkozni a stábbal, de már nem lesznek összezárva a nap nagy részében, elmaradnak a nagy közös ebédek, bohóckodások, bakiparádék.

Legközelebb a vetítésen találkoznak, majd a nyilvános bemutatón, tavasszal.

Szerveztek még egy nagy közös megbeszélést, még egy vacsorát, és ezzel vége is volt Cynthia feladatának ebben a filmben.

Cynthia hazautazás után teljes erővel bedobta magát a karácsonyi előkészületekbe.

Volt még egy meglepetése mindenkinek: karácsony előtt kerül a mozikba az a horror, amiről Billy megfeledkezett. Előtte állt még a bemutató, a nyilvános vetítés.

Ezzel viszont szerencséje volt: nem volt nagy „csinnadratta” körülötte, mint ahogy sejtették, ez a film nem lesz túl népszerű. Stephen kísérte el, és vetítés után is hamar megszabadult a kötelezettségektől. Megörvendeztette rajongóit és a riportereket szokásos mosolyával, integetett, és visszaszállt az autóba, amivel érkezett.

Egyetlen érdekesnek mondható momentum az volt, hogy azt kérdezték Cynthiától, hogy nem csalódott-e azért, mert ez a filmje nem okoz akkora durranást, mint a többi. A riporter még azt is megkockáztatta, hogy sokan pusztán rajongásuk miatt fogják megnézni.

Cynthia mosolyogva azt válaszolta, hogy egy sportoló sem tudja minden versenyen ugyanazt az eredményt produkálni – vannak rosszabb és jobb eredményei. Mivel ez nem verseny, tehát különösen ezért nem csalódott. Akit érdekelni fog a téma, úgyis megnézi, aki pedig nem szereti ezt a műfajt, azt odakötözni sem lehet majd a film elé.

Ezt a bemutatót Cynthia sem reklámozta nagyon, Billy ugyan tudta, és ő továbbadta a többieknek, meg természetesen a család is, de nem tartotta annyira fontosnak. Billy-nek meg is jósolta, hogy a bemutató így fog zajlani.

Másnap Billy rohant az újságoshoz, hátha talál valamit az estéről. Természetesen megtalálta Cynthia képeit és nyilatkozatait. Aznap ő nem dolgozott, csak a fiúk, és az anyukája. A lányok pedig suliban voltak. Billy délután besétált az újsággal az étterembe, megmutatta mindenkinek, aztán leült egy nyugis sarokba és megvárta, hogy az ikrek megérkezzenek.

Igazából már csak pár nap volt a karácsonyi szünetig. Cynthia és Billy egyik délután együtt mentek karácsonyi ajándékokat venni.

Kölcsönösen segítettek egymásnak válogatni, mert Billy mindenkinek akart valami apróságot: az ikertestvéreinek, Cynthia szüleinek, a fiúknak, az anyukájának és az apukájának.



Folyt.




Cím: Végtelen házasság29.
Kategória: Regény
Alkategória:
Szerző: Cyntha Wakefield
Beküldve: March 27th 2012
Elolvasva: 1033 Alkalommal
Pont:Top of All
Beállítások: Küldd el ismerősödnek  A publikáció nyomtatása
  

[ Vissza a publikációk listájához | vissza a Regény főoldalára | Megjegyzés küldése ]


PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.35 Seconds