[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 400
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 400


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Végtelen házasság31.

Újév után kezdtek Billy-ék újra koncertezni, addig csak az étteremben dolgoztak.

A lányoknak folytatódott a suli. Most, hogy otthon volt, Cynthia visszakapcsolódott az iskolai életbe. Megint nehézkesen tudtak randizgatni. Most már Cyn is a saját kis lelkében érezte, milyen szörnyű egész nap másra figyelni, mint amire valójában szeretne.

Suli után a lányok hazamentek, gyorsan megírták a házit, meg felkészültek másnapra, aztán irány vagy az étterem, vagy egyéb randiszínhely.

Ha csak lehetett szinte minden nap találkoztak Billy-vel. Ha a fiú dolgozott, Cyn este benézett hozzá az étterembe.

Amikor Billy nem dolgozott, ébredés után tervezgette a napját, és már alig várta az estét. Ilyenkor ő ment el a lányhoz. Karácsony óta szabad bejárása volt Cynthia szobájába. Igyekezett akkor érkezni, amikor várhatóan készen volt már a tanulással, és nem maradt ott este tízig sosem. Már csak azért sem, mert a Cynthia szobájában töltött idővel egyenes arányban nőtt bennük a feszült vágyakozás egymás iránt.

Bár az idő telt, Billy kezdeti rajongása nem csökkent, ugyanolyan intenzitású áhitattal nézegette szobája falán a képeket, és hozzákapcsolta a fejében lejátszódott közös eseményekkel.

Esténként azzal a szívet melengető érzéssel bújt az ágyába, hogy már nem csak távolról imádhatja a lányt.

Marc és Liz rendszeresen vendégeskedtek a koncerteken, Jess szintén, bár ő nem igazán tudta, mit akarnak egymástól Mike-kal, csak azt érezték, hogy nem tudnak megszabadulni egymástól. Pár naponta összevesztek, aztán kibékültek.

Tom lassan túltette magát Liz-en, és egyre felszabadultabban beszélgetett velük. Liz is beletörődött, hogy Tom a közelében van, de ő már Marc-ot választotta. Liz óvatoskodott Marc-kal, nehogy megint rosszul döntsön. Szerencsére a fiú tisztában volt azzal, hogy időt kell adnia Liz-nek. A szilveszteresti csók óta nem történt köztük semmi. Csak amolyan óvodás módon kézenfogva mászkáltak és sokat beszélgettek. Liz még nem merte bátorítani, Marc pedig nem akart kezdeményezni. Erről elég sokat beszélgettek a lányok, Liz és Cyn.

Billy ismét megígérte, hogy nem hívja Cynthi-t a színpadra, és nem is tette. De nagyon szerette, hogy ott van, és egész este nézhet rá a színpadról.

Eltette kabalának a kis kendőt, amivel bekötötte karácsonyeste Cynthia szemét. Amikor pénteken este a koncerthez készülődött, színpadra lépés előtt a lány kezébe adta. Cynthia zavartan nézett rá:

- Őrizzem, amíg fenn vagy a színpadon?

- Nem, kössük ide a csuklómra, hogy velem legyen. Szerencsét hoz. Emlékeztet arra, hogy ha nagyon szeretnék valamit, megkaphatom. Mostantól minden koncerten rajtam lesz. Amikor nem vagy ott velem, akkor is a fejemben vagy, amikor ránézek.

Szertartás lett abból, hogy mielőtt fellépett volna a színpadra, Cynthia rákötötte a kendőt a kezére. És még egy szerencsecsókot is kapott a lánytól, ezzel jelezve a közönség nőtagjai számára, hogy az énekes szíve foglalt.

A koncerteken körülöttük tomboló lányok meg is értették, hogy mindhárom fiúval távolságot kell tartani.

Egyik este Cyn még a házi feladattal bíbelődött, amikor Billy megérkezett hozzájuk. A szülők beengedték, de közölték vele, hogy a lány tanul. Billy pár percet beszélgetett a szülőkkel, aztán bekopogott a szobájába. Cynthia csodálkozó arccal nézett fel az íróasztal mellől. Aztán széles mosollyal odament a fiúhoz, és megcsókolták egymást.

- Anyuék megengedték, hogy felgyere hozzám?

- Igen, azzal a feltétellel, hogy befejezed a leckédet.

Cynthia kuncogott.

- Az nem lesz olyan egyszerű, most, hogy itt vagy.

- Segítek. Hátha emlékszem még valamire.

A lány megmutatta neki a példát, de Billy mosolyogva elhárította.

- Nehezebb, mint gondoltam. Visszavonulok.

- Oké, akkor helyezd magad kényelembe, vagy menj vissza a konyhába, és hozz fel üdítőt két pohárral. Én meg gyorsan lezárom ezt a hülye feladatot.

Billy egy gyors puszit nyomott a lány hajára, aztán lesétált a lépcsőn. Sarah csodálkozott, amikor meglátta.

- Kidobott? – kérdezte mosolyogva.

- Nem véglegesen, csak azt kérte, vigyek inni.

- Mindent megtalálsz a hűtőben. A poharak a szekrényben.

Billy kerített egy tálcát is, és visszament. Teletöltötte a poharakat, aztán ledőlt a lány ágyára. Cynthia még nem végzett.

- Bekapcsolhatod a tévét, hogy elfoglald magad. – nézett fel a füzetéből.

Billy szót fogadott, de persze nem a képernyőt bámulta. Nézte a lány haját, ami különlegesen csillogott az asztali kislámpa fényénél.

Cynthia visszafordult a füzetéhez, de annyira érezte a fiú jelenlétét, hogy már nem tudott koncentrálni. Kizökkent abban a pillanatban, amikor a fiú kopogtatott. Pár percig még erőltette a figyelmét, aztán feladta.

Lekapcsolta a lámpát, és odament az ágyhoz.

- Kész van?

- Nincs. Majd holnap improvizálok valamit. Nem tudok most odafigyelni. Máshoz van kedvem. – suttogta csábosan, és kényelmesen elhelyezkedett Billy combján. Elnyújtózott a fiún, egyik kezére könyökölt és közel hajolt a szájához, közben végigsimított a mellkasán.

- A szüleid megölnek mind a kettőnket, ha megtudják, hogy eltérítettelek. – próbálkozott Billy.

- Nem tudják meg.

Ezt engedélynek is lehetett érteni. Billy fel is fogta az üzenetet. Kiakasztotta a lány hajából a csatot, beletúrt a hajába, és mohón csókolni kezdte. Egész nap erre a pillanatra várt, most minden elfojtott vágyát rázúdította a lányra.

Cynthia most már sokkal oldottabb volt, amikor kettesben elbújtak a szobájában. Ezért is volt szerencsésebb náluk találkozni. Billy-nél hamarabb elvesztették volna a fejüket.

Így viszont még magukon és egymáson hagyták a fehérneműket.

Billy lassan húzta le Cynthiáról a kis pólót, és a nadrágot, és a lány már ekkor alig kapott levegőt. Még soha nem érezte magát ilyen furcsán: egyszerre volt nagyon melege, és közben mégis remegett.

Amikor a fiúról lekerült az ing, Cyn ekkor látta meg a tetkót, a barátságról. Jess és Liz mintha mondták volna, hogy a feliratot valószínűleg Billy-n is megtalálja majd.

De az autogram láttán teljesen elképedt. Cukkolni kezdte Billy-t, hogy amikor majd másvalaki tetszik meg neki, akkor ezt a feliratot el kell tüntetni valahogy. Billy kikérte magának: nem esik bele másba.

Billy úgy érezte, lángolni kezd a bőre ott, ahol Cynthia hozzáér. Mintha minden ujja egy-egy izzó gyufaszál lenne. A lány végigsimogatta a feliratokat, kíváncsi volt, vajon a rajz mennyire olvad bele a bőrbe, és milyen érzés megérinteni.

Nem engedték át magukat teljesen a kíváncsiságuknak, hanem kicsivel később felöltöztek.



Nyilvános bemutatkozás

Amikor Cynthiát a film utolsó megnézésére hívták, Billy-nek dolgoznia kellett. Pedig már magában felkészült arra, hogy együtt mutatkozzon a lánnyal, kisebb nyilvánosság előtt. Így viszont lemaradt a „főpróbáról”. Azt már eldöntötték, hogy a Vörös Szőnyegre már ő kísérheti – ahová eddig az édesapja vitte. Billy nagyon izgult, már hónapokkal előtte.

Cynthiának mindössze egy napját vette igénybe a vetítés. És jó hírekkel érkezett haza: kész a film! Még egy-két hónap, és sor kerülhet a premiervetítésre.

A következő pár hétben nem igazán tudtak a sulira és a munkára koncentrálni.

Cynthiának ruhát kellett készíttetnie a premierre – és most már Billy is össze akarta szedni magát, hogy jól nézzen ki a lány mellett.

Sokat beszélgettek a randik alkalmával erről, hogy milyen érzés lesz ez a hivatalos bemutatkozás – mint egy pár. Billy még sosem tapasztalta, milyen, amikor villognak a vakuk, és árgus tekintetek figyelik, bármit csinál.

Cynthia szülei nem nyilvánítottak véleményt, bár magukban ők is izgultak, mit reagál a „közvélemény” a kapcsolatukra.

És elérkezett a nagy nap! A bemutató napja. Könnyű tavaszi, napsütéses napra ébredtek.

Az egész család lázasan készülődött Wellingtonéknál. A lányok bezárkóztak a szobájukba, és sorban segítettek egymásnak öltözködni.

Sarah és Stephen is óriási izgalommal várta a mai estét. A ruhák már előző délután megérkeztek, hogy ellenőrizni lehessen, nincs-e velük valami baj, és esetleg javítani tudják.

Az autók meg voltak rendelve, Stephen és Nick már mindent előkészítettek. Asszisztensek serege özönlötte el a házat, akik mind azért dolgoztak, hogy a lányok szépek legyenek, a férfiak elegánsak.

Cynthia fodrásza körbejárt és mindenki haját megigazította. Sürgött-forgott mindenki, telefonált, kapkodott, mintha bármelyik percben jöhetne értük az autó.

Jessica és Liz beleegyezett, hogy csak Billy jön velük. Marc és Mike nem akart még ekkora felhajtást. Nem akarták bevallani, de inukba szállt a bátorságuk. Tudták, hogy Billy a bevállalósabb – mindig is ő volt kész az ilyen hajmeresztő mutatványokra, mint például kiállni a nagyközönség elé. Ők inkább maradtak a televíziós felvétel megtekintése mellett – utólag.

Tom-nak igazából már oka sem volt részt venni a ceremónián, mivel kiléptek Liz-zel egymás életéből. Marc pedig ódzkodott mindenféle nyilvános megmutatkozástól, tehát ő sem kísérte el kedvesét. Mindössze annyit vállalt, hogy Liz-től érzelmesen elbúcsúzkodott indulás előtt.

Billy-nek az volt a szerencséje, hogy körülötte mindenki nyugodt volt, így ő is viszonylag kiegyensúlyozottnak tűnt. A fiúk szokás szerint mellette álltak. Mike elvállalta a sofőr szerepét, hogy átvigye a „lányos házhoz”, persze nem minden ok nélkül: így legalább láthatja, amikor Jessica gyönyörűen feszít, mint egy bálkirálynő.

Billy-nek megint be kellett mutatnia különleges képességét, hogy meg tudja különböztetni Cynthiát testvéreitől.

Sarah és Stephen készen álltak, a lányokat várták.

Elsőként lépett be Cyn. Gyönyörű világoskék ruhát választott, Jessica zöldben volt, hogy még szebbnek látszódjon a szeme, Liz pezsgőszínben pompázott.

Billy-nek a szava elállt, amikor meglátta bevonulni őket a nappaliba. Aztán odament Cyn-hez, megfogta a kezét meghajolt, és kezet csókolt.

Mindenki mosolygott rajta. Billy megmagyarázta:

- Egy igazi hölgynek ez jár.

Cynthia is majd’ felfalta a tekintetével a fiút, még sosem látta ilyen helyesnek: jól mutatott sötét öltönyében, a haja le volt zselézve, frissen borotválkozva és illatosan…

Billy és az ikrek egy autóval indultak, a szülők utánuk, egy másikkal.

Billy az autóban csendben figyelte, ahogy Cynthia nyugalma fokozatosan eltűnt, és a szemében félelmet fedezett fel, ami merőben szokatlan volt, hiszen a képeken mindig olyan bájos és magabiztos volt. Most viszont egyre inkább szorította összekulcsolt kezüket.

- Szoktál ilyenkor izgulni? Nem is gondoltam volna…

- Most duplán, mert miattad is.

- Nyugi, tudok viselkedni nyilvános helyen…

- Nem ez érdekel. Hanem hogy bírod majd az örökös nyaggatást.

- Már alig várom…

Cynthia rápillantott, és látta, hogy Billy teljes szájszélességgel vigyorog. Erre aztán neki is mosolyognia kellett.

Liz sem szerette ezeket a bemutatókat, ellentétben Jess-szel, aki imádta a megjelenést a fotósok és a rajongók előtt.

Cynthia előre el akarta mondani, hogyan történik a „bevonulás”, de Billy nem nagyon engedte. Jobban szerette volna, ha nem kell a szigorú protokollt betartani.

Egyszerűbbnek látta, ha csak fogja a lány kezét – már ahol lehet, és mosolyog. Végül is minden oka megvan rá: a világ legédesebb lánya most már hivatalosan is a párjaként mutatkozik be!

Kinyitotta a sofőr az ajtót, és először Cynthia szállt ki, tudta, hogy egy percen belül megrohanják őket a riporterek. Minden autó érkezésénél ott világítanak a kameráikkal, tapossák egymást, hogy elsőként mutathassák meg, ki érkezett.

Cynthia egy begyakorolt mosolyt helyezett el az arcán, és várta a többieket.

A lányok gyorsan kipattantak – amennyire csak az uszályos ruhaköltemény engedte, és belekaroltak két oldalról Cynthiába, ahogy szoktak. Ezt a pillanatot máris megörökítette néhány jól irányzott vaku, és indult a hír, hogy a Wellington-ikrek ideértek. Cynthia hátrafordult, megnézni, mi van Billy-vel. Erre a legelső szemfüles riporternő felfigyelt, és amikor Billy kilépett az útra, máris fotózni kezdték, pedig még azt sem tudták, melyik lányhoz tartozik.

Cynthia magára hagyta két húgát, és elindultak Billy-vel ketten, mögöttük az ikerlányok. igyekezni kellett, hogy mielőbb továbbengedjék az autót, hogy ne legyen nagy torlódás.

Mindig Cynthia ment elöl, mert ő volt a szenzáció, és a szüleik. Most kicsit előrelépkedtek a szőnyegen, hogy a szülők autója is megérkezhessen.

Közben Cynthia mellé odalépett egy riporterhölgy kamerával és kérdezni akarta a mellette álló fiatalember kilétéről. Billy kikerülve a kamera látószögéből inkább lemaradt a másik két lányhoz.

- Hagyom, hogy most ő szerepeljen. Ez az ő területe, én ide nem kellek, ne kelljen miattam magyarázkodnia.

- Te se magyarázkodj! Mi is ezt szoktuk, ilyenkor csak megmutatjuk magunkat, de őt lökjük ki a cápák elé. – nevetgélt Jess.

- Én nem is tudom, hogy bírja… – sajnálkozott Liz.

Nem volt idejük beszélgetni, megérkeztek a szülők. Billy visszafordította figyelmét Cynthiára. Nézte, ahogy megint teljesen nyugodtnak látszik, mosolyogva válaszol a kérdésekre, és visszajön hozzájuk.

- Na miket kérdezett? – kíváncsiskodott Billy.

- Hát először természetesen a filmről. Aztán rólad. Csak nnyit mondtam, hogy nemrégiben ismerkedtünk meg.

- És ennél többet nem akart tudni?

- De igen, és erre azt mondtam, hogy később válaszolok a kérdéseire, a bemutató után. Gondoltam, megkérdezlek, mit akarsz megosztani a titkaidból, és miről hallgassak.

- Nincs sok titkom, de azt tényleg szívesebben osztom meg veled.

- Ha van kedved fotózkodni, akkor ne bújj el, hanem ott feljebb csinálnak közös képeket. Szoktam a testvéreimmel meg anyuékkal képeket csináltatni. A fotósok is örülnek, mert élvezik, hogy pózolunk nekik, a közönség holnaptól tud min csámcsogni, nekünk pedig lesz pár használható fényképünk az újságokban.

Billy kézenfogta Cynthiát és elindultak a „fotósarok” irányába. Sarah és Stephen nézték, hogy Billy milyen magabiztosan lépked lányuk mellett – mintha mindig is ő lett volna a kísérője. Látszott, hogy nem ijed meg egy kis fényképezéstől.



Folyt.




Cím: Végtelen házasság31.
Kategória: Regény
Alkategória:
Szerző: Cynthia Wakefield
Beküldve: May 11th 2012
Elolvasva: 1020 Alkalommal
Pont:Top of All
Beállítások: Küldd el ismerősödnek  A publikáció nyomtatása
  

[ Vissza a publikációk listájához | vissza a Regény főoldalára | Megjegyzés küldése ]


PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.36 Seconds