[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 119
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 119


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Végtelen házasság32.

Végre bejutottak a vetítőterembe! Leültek az előre lefoglalt helyekre, és Cynthia most kezdett igazán megnyugodni. Gondolta, most lesz másfél óra nyugi, amikor kikapcsolódhat. A munkán már túl van, most jöhet a szórakozás része. Addig, amíg itt ülnek, békén hagyják őket. Utána megint elszabadulnak a kamerák és a vakuk. És akkor tényleg ki kell állnia eléjük, és vigyáznia kell arra, amit mond, mert másnap újraolvashatja.

És megint úgy volt, mint legutóbb. Hamar megtalálták őket odakinn. Éppen más színésztársakkal beszélgetett, bemutatta néhány embernek Billy-t, amikor odajöttek a riporterek.

Készítettek jó néhány csoportképet: Cynthia a másik főszereplővel, Cynthia a rendezővel, Cynthia a másik színésszel. És a lány megértően mosolygott.

- A legjobb taktika, ha szépen meghallgatod őket, hogy mire kíváncsiak, válaszolgatsz, és ha nem menekülsz előlük, akkor nem piszkálnak. – magyarázta Billy-nek.

- Most már tudom, hogy készültek azok a képek a falamon… Velem nem készítenek képet?

- Ó, ne aggódj! – nevetett fel Cynthia. – Meg fogsz lepődni, mennyi közös fotónk lesz holnap az újságban! Anélkül, hogy most tudnánk róla.

Billy átölelte Cynthia vállát, és megvárták, hogy jöjjön értük az autó.

- Örülök, hogy itt voltál velem… – fogta meg Billy kezét az autóban Cyn.

- Én örülök, hogy itt lehettem.

Végre adhatott egy kis csókot az ajkára most, hogy az autóba már nem láthatott be senki.



„Star Magazin, 1990. tavasz

Cynthia új barátjával érkezett a filmbemutatóra

Cynthia Wellington (17) elhozta új barátját legújabb filmjének nyilvános bemutatójára.

Két ikertestvérével jött, de amikor a lányok kiszálltak az autóból, kiderült, hogy a fiatalember is velük érkezett. Együtt sétáltak a Vörös Szőnyegen, Cynthia integetett a kordonok mögött várakozó közönségnek, de egy percre sem engedte el fiúja kezét.

Nem volt beszédes a fiúval kapcsolatban, gyanítjuk, hogy a kapcsolat frissessége miatt volt ennyire titokzatos. Kérdésünkre csak annyit válaszolt, hogy nemrégiben ismerkedtek meg, és a magánéletéről nem akart most beszélgetni. A fiatalember is elzárkózott az interjúzás megismerésétől, tőle sem tudtunk meg többet, mivel félrehúzódott, amikor Cynthia a kamerák közelébe került. Valószínű, hogy nincs köze a sztárvilághoz, civil életet élhet.”




A szöveg körül volt rakva a kettőjükről készített képekkel. Az egyik képen azt a pillanatot örökítették meg, amikor Billy kiszáll a limuzinból, Cynthia pedig még védőn takarja. A többi képen már ő is mosolyog a kamerába. Vagy Cynthiára.

Billy első dolga volt reggel, hogy elrohant az újságoshoz, hogy minél több színes lapot megvegyen. Átment velük Mike-hoz, mert természetesen Jess-ről és Liz-ről is akadt néhány jó fotó.

Megmutatták Maggie-nek is, ő is elolvasott mindent, aztán átölelte „kisfiát”. Természetesen ő csak a televízióban látta, hogy mi történhetett. Most nagyon örült, hogy Billy jól érezte magát Cynthia mellett.



Aztán megint a „szürke hétköznapok” következtek.

Az ikreknek suli, Billy-éknek az étterem, és a péntek esti zenélések. Amikor a film a mozikba került, Cynthiát meghívták beszélgetős showműsorokba, hogy meséljen a filmről.

Billy odáig volt, hogy részt vehet a lány sikerében, és belülről láthatja, hogyan kerül a lány a forgatástól a filmbemutatókon keresztül az újságok címlapjaira.

Természetesen ott dekkoltak együtt a tévéképernyő előtt, amikor a műsor adásba került.

Amikor Billy-ről kérdezték, most már válaszolgatott. Annyit mondott, hogy egy étteremben ismerkedtek meg, ahol Billy dolgozik. De valójában ez a hely csak pénzszerzésre szolgál, mert a hobbija és életcélja teljesen más. De nem állt szándékában részletezni.

A párok mostantól átszervezték a kimenőjüket is. A koncert után hatan háromfelé széledtek szét: Jessica Mike-nál töltötte a maradék időt, Liz Marc-kal ment, Cynthia pedig Billy-ékhez.

Mivel majdnem eltelt már egy év, mióta megismerkedtek, és a lányok is lassan betöltötték a tizenhetet, a szülők még engedékenyebbek lettek a kimenőre vonatkozólag. Amikor felmerült, hogy Jessica Mike-nál töltene egy-egy éjszakát, beleegyeztek. Legalább tudták hol van. De hétköznap ez még mindig tilos volt, mert a suliba indulás otthonról biztosabb volt.

Liz-nél is rezgett a léc: egyik péntek éjszaka a koncert alatt megivott néhány pohár bort, és rövid idő alatt a fejébe szállt. Amikor Marc-nál megint ivott egy kis pohárkával, becsípett. Marc még sosem látta így, hogy alig tudott magáról. Nevetve felajánlotta, hogy Liz nyugodtan aludjon itt nála, ne menjen így haza. Tudták viszont, hogy nem lehet, hogy az éjszaka közepén egyszerűen hazatelefonál. Jess és Cynthia nem menne nélküle haza, hanem várnák őket a találkozóhelyen, aztán pedig eljönnének hozzájuk, hogy nincs-e valami baja.

Liz-nek még volt annyi önkontrollja, hogy tudja: haza kell mennie. Marc finom csókokkal próbálta maradásra bírni, Liz kuncogott, de hajthatatlan maradt.

Liz nagyon furcsállta, hogy míg Tom-mal nem mert engedékeny lenni, Marc milyen könnyen meg tudná törni az ellenállását – bor nélkül is akár.

Billy is kezdett megint türelmetlen lenni Cynthiával: már alig várta, hogy a lány nála töltsön egy teljes éjszakát. De ők később is kezdték a kapcsolatukat, mint a többiek. És természetesen Cyn megint óvatoskodott.

Pár héttel később Marc szombatra megint bulit tervezett. A szülők elutaztak, kiürült a ház. Eszébe jutott, hogy már nagyon régen szervezett valamit. A barátaik közül nem is tudott róla mindenki, hogy megváltozott a felállás, és ő és Liz együtt járnak. Marc bulijai kezdtek népszerűsödni, egyre több barát barátjának a barátja jött, szélesedett a társaság.

Marc ennek nagyon örült, és annak is, hogy amikor házigazdaként körüljárt, hogy mindenhol minden rendben van-e, Tom-ot egy lánnyal látta beszélgetni és nevetgélni.

Cynthiát egyre többen felismerték, és sokan beszélgettek vele. Billy gyakran mellette volt, de néha otthagyta a társaságban és másfelé vette az útját. Hozott italokat, és ő is beszélgetett a többiekkel. Először arról faggatták, milyen volt Cynthiával egy közös bemutató. Nevetve mesélte az élményeit. Aztán kérdezgették a zenekarról, van-e már valami fejlődés lemezkiadás felé. Csodálkoztak, hogy már van konkrét bejáratott hely, ahol játszanak, de még nem fedezte fel őket senki. Billy azonban nem volt elkeseredve. Biztos volt benne, hogy majd eljön az ő idejük is.

Cynthiával ezen az éjszakán pont erről beszélgettek. Kimentek levegőzni – Billy kezében egy doboz sörrel, és a lány az eget kezdte bámulni, Billy pedig a lányt.

Cynthia rámosolygott, Billy pedig megkérdezte:

- Csak nem te is álmodozol?

- De igen, képzeld, én is szoktam.

- Na és neked mi a legnagyobb álmod? Oscar-díj?

- Nem. Az nekem nem cél. Az csak látszat az egész. Én sokkal jobban szeretnék egy olyan családot magamnak, amilyet a szüleim hoztak létre. Olyasmi házasságot, mint az övék. Ahol nincs hangos szó, és mindig mindent megoszthatsz velük. Szeretnék boldoggá tenni… valakit, akivel összekötöm az életem. Én is nagy családot szeretnék… – Kicsit zavarba jött, hogy pont ezt mondta Billy-nek. Most először beszéltek a terveikről. – Semmi extra, teljesen hétköznapi álmaim vannak. Na és veled mi van?

- Én fordítva gondolkodom. Eddig mindig Rólad álmodoztam… – letette a sört, és megsimogatta a lány arcát. – Mostanában pedig, amióta velem vagy, sokat jártatom az agyam a zenélésen. Szóval… nekem minden vágyam, hogy egyszer egy óriási stadionban játsszak a fiúkkal, és hatalmas tömeg hömpölyög a színpad körül. Ettől azt érezném, hogy fontos, amit csinálunk és nagyon sok ember szeret minket és a zenénket.

- Fontos neked az elismerés, és az ismertség?

- Inkább a megerősítés, hogy valami maradandót alkotunk, és már nemcsak úgy zenélgetünk péntek esténként… Azt hiszem, kezdem komolyabban venni, mint az elején. Azt viszont sajnálom, hogy nem egyirányba gondolkodunk.

- Tudom, miért nem gondolkodunk hasonlóan. Én nem vágytam elismerésre, nekem szinte minden az ölembe hullott, a szüleim már előkészítették a terepet. Beleszülettem a csillogásba, a bemutatókba, a kamerák tüzébe. Ezért nekem nem jelent különlegességet, néha szinte már unom. Te viszont azért vágysz rá, mert a másik oldalt ismered. Eddig a piros szőnyeg másik oldalán álltál, a kordonok mögött. Lehet, hogy te jobban is élvezed ezt, mint én. És ez nem is baj. Színpadra termettél.

- Köszönöm a bókot. Ezt majd gyakran mondogasd nekem fellépés előtt. Egyébként egyetértek veled. Én olyanra vágyom, amiben még nem volt részem. Szerintem ez jellemző lesz egész életemre.

- Ez azt is jelenti, hogy nemsokára rám unsz, mert már nem leszek újdonság?

Billy nevetve magához húzta.

- Nem, ez nem így lesz. Mostantól mindent veled szeretnék átélni.

- Rendben, majd amikor ott játszol egy tízezres tömegben, tudd, hogy én is ott vagyok valahol...



Cynthia a bemutató után hamarosan új ajánlatot kapott. Ezúttal megint sorozat, nyáron kezdődne a forgatás. A lány leült megbeszélni a szüleivel, hogy ha ennyi munkát kap, a sulit valószínűleg hanyagolnia kell egy kis időre, vagyis nem tud a testvéreivel a normál tanórákra járni. Szülei vállalták, hogy ősztől szereznek neki magántanárokat, akik az utolsó tanévben felkészítik érettségire, hogy be tudja fejezni az iskolát. Ezt a tanévet még végigcsinálja, és aztán elköszön.

Megkapta a forgatókönyvet, és több napig tartott, mire az elejét átolvasta.

Aztán, amikor visszajelzett, hogy érdekli a szerep, egy napra elutazott, hogy megismerkedjen a többi szereplővel és a stábtagokkal. Billy most nem tudott vele menni, mert dolgozott. Este viszont Billy munka után hozzájuk ugrott be és sokáig beszélgettek a nappaliban. A Wellington-család nagy része visszavonult aludni, mert majdnem éjfélre járt.

Billy és Cynthia hosszabb-rövidebb csókolózással szakította meg a beszélgetést, és a fiú jobbnak látta, ha hazaindul, mielőtt még egyszerűen ölbe kapja a lányt, és felsétál vele a szobájába, és magukra zárják az ajtót. Bár most már annyira nem volt ellenére az ötlet Cynthiának sem.

Még tartott a suli, és Cynthia nagyon elfoglalt volt: elhívták interjúkra, talk-show-kba, szóval így nem volt sok ideje a tanulásra. Billy pedig próbált lépést tartani vele. Egyre gyakrabban látták őket együtt, mert Cynthia ragaszkodott hozzá, hogy a fiú kísérje el, ha szabadnapos, és van kedve kóstolgatni az ő világát.

Sarah és Stephen kifogásolták, hogy hirtelen ennyire függnek egymástól. Látszott Billy-n, hogy neki tetszik a show világa, és szívesen sétálgat a fényképezőgépek előtt.

Stephen egyik este megjegyezte a hálószobájukban Sarah-nak, hogy jobban szeretné, ha Billy a zenei tehetsége miatt kerülne a címlapokra, és nem a lányuk miatt. A másik két fiú, Marc és Mike nem szeret annyira rivaldafényben lenni, de Billy… Kezdett a szemükben gyanús lenni.



Cynthia a riportokban nem mesélte el, hogy autogramot adott Billy-nek, csak azt, hogy egy étteremben ismerkedtek meg, ahol a fiú dolgozik. Amikor mélyebben bele kellett mennie a témába, akkor megemlítette, hogy a fiú hobbiból zenél is. De azt már nem akarta elárulni, hogy hol. Amikor a műsorvezető megkérdezte, egyedül jött-e az interjúra, vagy elkísérte valaki, Cynthia elpirult, és bevallotta, hogy Billy.

Együtt mentek egy beszélgetős műsorba, de a szervezők autót küldtek a házuk elé, és azzal szállították a felvétel helyszínére. Már előre le volt fixálva, hogy Cynthia kap majd egy félórát a felvétel előtt, hogy szépítkezzen és egyebek. Fogadta őket a műsorvezető, bemutatkoztak, bevonultak az öltözőszobába, Billy csendben leült Cynthia mellé, és hallgatta az instrukciókat, amiket a lány kapott a műsorral kapcsolatban. Aztán jött a sminkes, kicsit igazított a lány arcán, a fodrász a haját fésülte meg. Cynthia ezeket a procedúrákat nem szerette. De nem volt még annyi gyakorlata, hogy tökéletesen meg tudjon jelenni a kamerák előtt. Most még szüksége volt mások segítségére.

Végül kettesben maradtak, de a műsort figyelemmel követhették a szobában elhelyezett készüléken. Tudták, hogy mikor következik, és hamarosan egy asszisztens érkezett, aki elkísérte a lányt a paravánok mögött a stúdióba.

Billy kapott egy gyors csókocskát, és máris egyedül maradt.

Szemét a monitorra meresztette, és végignézte, ahogy Cyn mosolyogva válaszol a kérdésekre, sztorikat mesél a forgatásról, és az életéről.



Mire végetért a suli, Billy és Cyn teljesen összeszokott a kamerák előtt és azon kívül is. Egyre felszabadultabban simultak össze, amikor kettesben voltak.

A lány gonoszkodva intette Billy-t, hogy a suli végéig bírják ki, hogy tartózkodnak az együtt töltött éjszakától.

- Ha tudtál rám várni több, mint három évet, akkor három hetet igazán kibírhatsz. – incselkedett vele. – Aztán tiéd vagyok…

- Biztos? Szerintem utazni fogsz.

- Még utazás előtt… – Cynthia egészen belepirult az ötletbe.

Liz és Jess irigykedni kezdtek, hogy nekik csak a nyári szünet van, aztán megint tanulniuk kell. De Cyn-nek még a nyara sem volt szabad, mert készült a forgatásra.

Egyik este, amikor lányos napjuk volt az ikreknek, összegyűltek Cynthia szobájában. Kivételesen egyiküknek sem volt randija, és a szüleiket is békén hagyták. De gyorsan a fiúkra terelődött a szó, és Cynthia próbálta kifaggatni testvéreit, ők hogyan élték „túl” az első pasis éjszakájukat. Liz a maga pirulós módján adta elő, hogy még sehogy. Bár amióta Marc-kal volt, sok mindenben felszabadultabb és szabadabb lett. És hozzátette, hogy már alig várja, hogy Marc-kal elmélyedjenek a témában.

Jess természetesen lendületesen és nagyképűen mesélt, mintha ő rögtön az elején profi lett volna ezen a téren.

És később kapott észbe Liz és Jess, hogy Cynthia vajon miért érdeklődik annyira. De amikor faggatni kezdték, szépen kinevette őket, és nem árulta el nekik teljesen, hol is tartanak Billy-vel.

Pénteken este Cynthia szándékosan megivott több pohár bort is a koncert után. Mire szokás szerint szétszéledt a csapat, Cynthia már kellemesen bizsergett az alkoholtól. Nem mondta meg előre Billy-nek, mit tervez, csak csendben mosolygott rá. Alig várta, hogy elinduljanak a fiúhoz, már kettesben akart vele lenni, Billy nyugodt kis szobájában.

Billy észlelte a kis változást a lány viselkedésében, de még nem kockáztatta meg, hogy arra gondoljon, amire már régóta vár. Látta, hogy Cyn szeme pajkosan csillog, amikor hazafelé menet beszélgettek, és halkan beosontak a házba.

Billy meglepődött, hogy Cyn hirtelen milyen kezdeményező lett. Amikor becsukódott mögöttük Billy szobájának ajtaja, Cyn szabályosan rávetette magát. A fiú visszavonult, és várta, hová fejlődnek az események. Úgy tűnt, abba az irányba, hogy itt ma nem lesz megállás.

Nevetve hagyta, hogy a lány gombolgassa az ingét, de aztán kíváncsi lett, vajon meddig tart a nagy bátorság, amit a bor hatásának vélt. Azt gondolta, a lány nemsokára átengedi a terepet, ahogy szokta, és rábízza, meddig haladnak.

Viszonozta a lány forró csókjait, és mély levegőket vett, amikor nem értek össze az ajkaik. Cyn végigsimította az arcát, lágyan, szinte alig érve hozzá a bőréhez. Billy becsukta a szemét, és átadta magát a kényeztetésnek. A vakmerő ujjacskák haladtak lefelé a nyakán, a válla felé, végigtáncoltak a mellkasán. És haladtak tovább középen lefelé, míg el nem érték a köldökét. Amikor a fiú övével kezdtek játszadozni, Billy gerincén végigrohant a forróság, mint amikor a láva kitör a vulkánból. Egész teste bizsergett, és tudta, hogy ha pillanatokon belül nem állítja meg a kínzást, ott helyben összerogy.

Megfogta a lány kezeit és ujjait összekapcsolta az övével. Megszorította, és Cyn olyat látott az arcán, amit még eddig soha: kínlódást.

Billy felemelte a „fájdalmat” okozó kezeket, és apró csókokat adott minden egyes ujjacskára külön-külön. Így akart egy kis időt nyerni a lecsillapodáshoz.

- Cyn, muszáj most hazamenned...

- Miért? – Nem nagyon értette még, mit rontott el. Viszont megijedt.

Billy mély hangon felnevetett.

- Édes, fogalmad sincs, mit művelsz velem, igaz?

- Azt hittem…

- Nem szóltál otthon, hogy itt maradsz éjszakára…

- De… És… Ha… – a lány nem találta a szavakat.

Billy megint felnevetett, és elmondta, ő mit gondol.

- Legközelebb csak úgy jöhetsz el, ha itt is maradsz reggelig. Különben nem érhetsz hozzám! Mi nem vagyunk Mike és Jessica. Én nem érem be két óra hosszával. Ha egyszer szerelmeskedhetek veled, nem gondolod, hogy utána kis idővel hazakísérlek?!

Cyn erre válaszolni nem, csak elpirulni tudott. Most már értette…



Folyt.




Cím: Végtelen házasság32.
Kategória: Regény
Alkategória:
Szerző: Cynthia Wakefield
Beküldve: October 25th 2012
Elolvasva: 994 Alkalommal
Pont:Top of All
Beállítások: Küldd el ismerősödnek  A publikáció nyomtatása
  

[ Vissza a publikációk listájához | vissza a Regény főoldalára | Megjegyzés küldése ]


PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.37 Seconds