[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 70
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 70


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Legfőbb vonzerő (1)

A férfi szemszögéből:

Az az általánosságban megfogalmazott megállapítása "... az a baj, hogy a spinék többsége olyan muksóra bukik, akiben túlteng a tesztoszteron... Velük állati jó a kamatyolás, ez a legfőbb vonzerejük, és itt ki is fújt a kedvező tulajdonságok listája..." - némi ellenállást váltott ki többségünkből, bennem mindenképp...



Ti hogy látjátok? Megállja ez a helyét?



Valahogy le kellett hűtenem a túlbuzgó cikkírót, mert még azt találta volna hinni, hogy ő is ebbe a kategóriába tartozik. Tévedés ne essék, el kellett oszlatni valamivel a tévhitét, hogy mennyire melléfog, ha így is gondolja. Tartsuk már be a fontossági sorrendeket. És a többit. Ne állítson olyat, ami nem fedi mindenkire egyformán a valóságot. Ugyanis embere, asszonya, nője, férfija válogatja!



Például, ahhoz mit szól, hogy ezt a fajta "vonzerőt" el is lehet egyik napról a másikra veszíteni? Mit gondol vajon, ezt a nő, hogyan éli meg? A férfiről már nem is szólva.



Egyetlen férfi se higgye azt, hogy pótolhatatlan. Mint ahogy fordítva sem, de most a nő szemszögéből nézem, nem érdekel a másik oldal. Cáfolja meg, ha akarja, vagy ha tudja.



Miután a kedves cikkíró még mindig nem értve kapott egy-két sallert, de úgy látszott kevésnek bizonyult és még mindig nem volt eléggé világos a számára a mondandónk, valahogy meg kellett ezt is magyarázni, pl. így:



- Nem érted, hogy miért nem vagy az EGYETLEN a számunkra? – kérdeztük többen.

- Az, hogy másnak is van lelkivilága legalább olyan hihetetlen számodra, mint az hogy befagyhat a pokol?

- Hol marad a legfőbb vonzerő mellett, mint kedvező tulajdonság:...

a kedvesség;

a törődés;

a szeretet;

a bizalom;

a felnézek rád igénye?... mert valamiben talán okosabb, valamihez esetleg jobban ért az a férfi, mint a gyenge nő?



A nők többsége az itt felsoroltakat részesíti előnyben, a legfőbb vonzerő legfeljebb ráadás lehet, és ha ezen kedvező tulajdonságok egyike, vagy másika hiányzik, elmehet a vonzerejével a férfi oda, ahová gondolja, a csudába.



- Nem lehet, hogy nem is bennünk, nőkben van a hibus? Hanem ezekkel a téveszmékkel ti, férfiak rontotok el valamit? Férfiak!? Ugyan?



A normálisabbja ilyenkor takarodót fúj, mert ami igaz, igaz. Idővel rájön, ő is elveszítheti azt a – mint állítja – legfőbb vonzerejét. Csak bölcsen hallgat róla.



Kapcsolatokról beszélünk, nem egy valamiféle vagyonközösségről, meg megosztásról, ahol bele lehet kapaszkodni előnyökbe oda, meg vissza. Ha ezen kedvező tulajdonságok nem lennének, már a vonzerő is odaveszett volna?... Legalább annyi maradjon meg.



Ha nem maradna semmi, azt előbb, vagy utóbb valamivel, vagy valakivel-(kikkel), de pótolni fogja a nő.

Ideje lenne azon elgondolkodni nem csak a nőknek tulajdonítva ezt az állítást, a férfiaknak is fel kellene tenni ezt a kérdést:



- Miért fogalmazódik meg ilyen módon ez a mindkét nem számára igazán fontos tényező?



- Miért baj az, ha jó az, ami jó!?



(Ezt az írást egy nem éppen irodalminak nevezhető alkotás ihlette, melyben a cikkíró bizonyos háttértanulmány után leírt egy két gondolatot, amit egy-egy cikkeinkből, naplóinkból vélt kiolvasni. Tehát mi vagyunk, pontosabban közülünk némelyek, egynehány, akik szolgáltattuk az infót, ihletet a számára.

Ez a cikk nem neki, részére egy válasz, hanem további gondolatokat indított el bennem.)



Hogy benne, a cikk írójában mit hozott a felszínre az olvasás mindeközben, után, ha egyáltalán, és hogy miért, azt csak ő tudná megmondani.



De én nem is erre lennék most kíváncsi.



Az a kérdés, hogy... "az a baj, hogy a spinék többsége olyan muksóra bukik, akiben túlteng a tesztoszteron... Velük állati jó a kamatyolás, ez a legfőbb vonzerejük, és itt ki is fújt a kedvező tulajdonságok listája..." megállja e a helyét? Tényleg ilyen muksókra bukunk?



*



(Hadd kezdjem én, saját írásomra válaszolva:... Nagyon sok nő szenved attól, hogy nem nőként bánik vele a társa, párja..., mégis vállalja az együttélést. Talán abban bízva, hogy idővel változhat a helyzet. Történtek már csodák!

Van, akinek már az is elég, ha kitüntetik a figyelmükkel és olyan is, akinek a lába elé tennének, tesznek mindent, mégsem elég.

Amit én szeretek egy férfiben, ha viccelődik, úgy ahogy írta egyik hsz-elő: Legyen humoros, okos. Én is szeretek felnézni rá. És csak annyit várok el tőle, amelyre magam is képes vagyok... Nem baj, ha van vita két ember között, de az kulturált legyen, és a vége - lehetőleg - kibékülés.)



Folyt.köv.




Cím: Legfőbb vonzerő (1)
Kategória: Novella
Alkategória:
Szerző: Zsolt Józsefné
Beküldve: April 18th 2014
Elolvasva: 247 Alkalommal
Pont:Top of All
Beállítások: Küldd el ismerősödnek  A publikáció nyomtatása
  

[ Vissza a publikációk listájához | vissza a Novella főoldalára | Megjegyzés küldése ]


zseva 2014-05-30 08:23:29
Top of All
Eredetileg ide szántam a most feltett cikkem, ennek az írásomnak a (2) részeként, de meggondoltam... mert minden, mindennel összefügg. Még a gondolataink is.
Ezért most valami mást találtam ki. Ez a cikkem - a jelek szerint - nem érte el a célját. Hogy miért, azt mindenki maga tudja. Ha kaptam volna rá valami észrevételt, véleményt, akkor talán tudnám... de így?...
Most gondoltam egyet és ott folytattam ezt a sorozatot, ahol - igazán - eredetileg is lennie kellett volna. A "Valami vidámat kéne írni!" c. írásom 2. részeként... talán jobban érthető.
Mert nem elég az összefüggés, azt olyan szájbarágósan kell elkövetnünk, hogy jobban értsék azok is, akiknek szánom, hogy mi, miért történt a múltban, és mi következhet belőle...


zseva 2014-05-19 08:53:30
Top of All
Miért? Rosszul gondoltam? Nincs rá reakció? Ez valamit megmagyaráz. Puszi, Éva


PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.32 Seconds