[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 279
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 279


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Ilyen az agyunk





Az agy a legbonyolultabb és legfejlettebb csoportosulása a mindenséget alkotó részecskéknek. Az érzékszervek általi környezeti információkat dolgozza fel, alapját képezi a fizikai test és szellemi tevékenység irányításában, valamint a halhatatlan lélek létrehozásában. A legtöbb energiára van szüksége, amit a felvett cukorból állit elő, de a cukrot nem tudja tárolni, amelynek állandó áramoltatása nélkül visszafordíthatatlan károsodásokat szenved. Sejtjei nem osztódnak, vagyis nem cserélődnek, időben csökkenő tendenciát mutatnak. Nagyobb a víztartalmuk a szervezet átlagánál, vagyis 80 százalék a 70-hez viszonyítva. Ez nagyon fontos szerintem, erre később majd visszatérek. Milliós nagyságrendű sejtjei a neuronok, munkaállapotukban információk közvetítésére képesek egymás közt. Az agy struktúrája megfelel az egészben végzett funkciónak. Kétféltekés kérge, egymás tükörképei, ellentétes tevékenységükkel, a gyakorlati logikán keresztül és a szellemi az intuíció által biztosítják az agy működését. Szinkronban kell, hogy működjenek, de különböző mértékben, mert ha nem, ez tudathasadáshoz vezet, megjelentvén időnként azt a zárt állapotot, amikor a személy nem tudja, hogy képzelődik a nem környezeti inger általi virtuális képekben, vagy ez által létrejött leképzettekben. Ez nem más, mint álom és valóság egybeolvadása. Jelenleg gyógyíthatatlan betegség. A neuronok egymás közt elektromos úton kommunikálnak. Csak azoknak a gócpontoknak neuronjai aktiválódnak, amelyek a felvett ingernek megfelelően érdekeltek ennek feldolgozásában és a parancs kidolgozásában, a reflexpályákon keresztül a mirigyekhez és a különböző sejtcsoportosulásokhoz küldik az ingereket, az ösztönök vagy tudatos fiziológiai jelenségek megjelenítéséhez. Ez a kommunikáció a neuronok között csak kvantumos jelenséggel magyarázható. Amíg a számítógépeken az információ feldolgozása az algoritmus minden pontján keresztül kell, hogy menjen az adott sebességgel, addig az agynál csak azok a részek aktiválódnak, amelyek szükségesek a kapott információ feldolgozásához. Ez csak kvantum állapotban jöhet létre, áthurkolás jelenséggel, azaz egyszerre jelentkezik az azonos állapotoknál. Ez az alapja a telepátiának is. A számítógépek algoritmusait nem lehet ilyenné tenni, csak optimális végrehajtási gráfokra lehet alapozni, melyek akárhogy de időhöz vannak kötve. Az állatvilágban az érzékszerveken keresztül kapott ingert az agy érzékeli, és ha nincs szükség gátlásra a reflexpályákon keresztül közvetít a megfelelő szervekhez, mirigyekhez, az örökölt vagy kialakult ösztöni cselekedet végrehajtásáért. Az embernél létezik a második jelzőrendszer, amellyel a szabad akarat birtokában meggátolhatjuk, vagy csak megváltoztathatjuk az agyunk általi inger feldolgozását. Nemcsak az agy memorizál, hanem a különböző szövetek, sejtcsoportosulások. Példáként vegyük a mosolyt, ami több mint harminc izom közreműködésével jön létre. Az agy a mosolyt kiváltó ingerre csak egy reflex küldésével reagál, de az izmok összehúzódása, melyek a mosoly megjelenítését eredményezik, struktúrájuk folytán megfelelnek az egészben végzett funkciónak. Ez a sajátos részlegmemória, vagy sajátos struktúra szintén egy kvantumos jelenség, egyszerre és csak azon sejtcsoportok gerjesztése, amelyek érdekeltek az egészben, vagyis a mosoly megjelenítésében. A homeopátiás gyógyítás szintén e sejtcsoport memóriáján alapszik. Folytonos orvosság hígítással, majd az orvosság teljes elhagyásával memorizálódnak azok a fiziológiai jelenségek, amelyeket a sejtcsoportosulásoknál az orvosság kivált. Ma már az igazságmondás vizsgálatának az alapja a természetes és erőltetett mosoly általi gerjesztési pontok összehasonlítása. Teljesen megbízható módszer, ellentétben a hangszínezeti változások alapján működő tesztelésekkel szemben. A lélek a legmagasabb frekvenciával működő agyi tevékenység, a legnagyobb energiával rendelkezik. Nem más, mint a tudat, azaz az agy információ közlésének az egésze. A lélek az álmatlan alvásnál elhagyja a fizikai testet, mert nincs információáramlás, habár az agy működik. A komás állapotot szintén ez jellemzi. Ezen állapotok megszüntetésével a lélek visszatér a testbe és végzi sajátos feladatait. Az ingerekre adott válasz, amelyek érzelmeket gerjesztenek, szintén a lélekben jelentkezik. Az elrejtett érzelmek úgy az ezt képviselő személynél, valamint akire vonatkozik, testi károsodást okoz. Tudni kell kezelni az érzelmeket, ha negatív, romboló hatásait a gátlás által el szeretnénk kerülni. Ezt pozitív hozzáállással lehet megvalósítani. Például egy szeretett személy elvesztésékor, a fájdalomérzetet úgy lehet ellensúlyozni, ha arra gondolunk, hogy az eltávozott megszabadult hosszantartó fájdalmától. Nagyon sok példát lehetne felhozni ezzel kapcsolatban. Mindez azt igazolja, hogy a lélek, azaz tudatosságunk befolyásolható. Ezért állítjuk, hogy a lélek összhangot teremt a test és a szellem között. Egy igazi karmester szerepét tölti be. Lelkünket fejleszthetjük, gazdagíthatjuk, minél nagyobb frekvenciák elérésére hangolhatjuk. Az elénk kitűzött cél megvalósítását meditációval, kölcsönös szereteten alapuló tettekkel, felsőbb sugallatok megfogadásával, a szabad akarati gátlás kiküszöbölésével, a magasabb frekvenciájú művészi termékekben való elmélyülésével érhetünk el. Lelkünk halhatatlan. Struktúrája megfelel az egészben végzett funkciójának. A személy szenilis állapotában, mikor az agy már nem tud kommunikálni, a fizikai károsodások következtében, az elért lelki frekvencia nem épül le, hanem állandósul és a fizikai test megszűnésével, elhagyja ezt, beépülve a Világegyetembe, létrehozva tükörmását, a frekvenciájának megfelelő kozmikus dimenzióban. Ez az áthurkolási kvantumos jelenséggel valósul meg. A lélek az illető helyen, frekvenciájának megfelelő információkra hangolódhat, amelyeket sugallat formájában közvetít a kölcsönös szeretetben átélt élő személyeknek. A nagyobb frekvenciás lélek több információ birtokosa. Ezért kell igyekezni, hogy lelkünk minél magasabb frekvenciára tegyen szert a földi életben. Nagyon érdekesen viselkedik a víz. Nem memorizál, de felveszi az egyén frekvenciáját, rezeg, hullámzik, különböző alakzatokat hoz létre, híven tükrözve a lelki állapotot. A legmagasabb tudatosság, a kiegyensúlyozott lelki állapot, a nagy frekvenciáknál áll elő, hisz ez megfelel a legnagyobb energiának, mely arányos a frekvenciával és fordítottan arányos a rezgés hullámhosszával, képes arra, hogy betörje a víz felületi feszültségének hártyáját, megvalósítva a víz rezgésének azt az állapotát, amikor hatszögekből összetett alakzatok jönnek létre, boldogságot megjelenítő formákban. Egy későbbi gondolatváltásomban szeretnék foglalkozni az egoval, közösségi szellemmel, tömeges befolyásolással és még sok minden mással a rendszerembe, az egészbe beépített e funkcióival.




Cím: Ilyen az agyunk
Kategória: Cikk
Alkategória:
Szerző: Simon Endre
Beküldve: April 25th 2014
Elolvasva: 351 Alkalommal
Pont:Top of All
Beállítások: Küldd el ismerősödnek  A publikáció nyomtatása
  

[ Vissza a publikációk listájához | vissza a Cikk főoldalára | Megjegyzés küldése ]


PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.29 Seconds