[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 172
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 173

Jelen:
Tagi infók Almasy Küldhetsz neki privát üzenetet Almasy Almasy


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Jóslat



A közelmúltban láthattunk egy filmet, az volt a címe: összeesküvés elmélet. Főhőse egy nem különösebben okos középkorú taxis, aki extra módon látja az eseményeket, megtalálja a közös pontokat és össze is köti, Igy lesz az egyszerű hírből veszélyes összeesküvés, a bizarr megoldások olyan valósággá válnak, amire legtöbben csak így reagálunk: ráhibázott. Nem szándékom módszerét követni, csupán hasonló módon szemlélt híreket akarok a sötét jövő jelzésévé szövögetni, az események így is történhetnek.



Nagynevű jósok rejtélyes fogalmazásából okos emberek kihámozták, hogy ez évben (2021) még súlyos megpróbáltatások várnak ránk. Büntet a föld, árvizek,földrengések gyérítik a lakosságot, a világűrből is hullanak ránk meteorok, és az egyetlen, ami elsőre mindenkinek értelmetlen, zombivá válnak emberek akik az egészségeseket felfalják, megfertőzik. Ez az egy jóslat abszurdnak, meseszerűnek, végső soron hihetetlennek tűnik. A jósok nagy pontosságú korábbi jövendölése azonban elgondolkodtatja az embereket. A jelzések közt ott volt a világháború, Hitler személye, a fekete amerikai elnök, és még számtalan előre látott esemény. Talán a zombik is bekövetkeznek.



Az influenza vírust eddig nem tekintettük végzetesnek, pedig minden évben szedte az áldozatokat, mutálódott, sok-sok fajtáját regisztrálták, A covid-19 ráijesztett az emberiségre, holott ez sem volt más, csak a betegség lefolyása volt látványosabb, A tudósok gyorsan nekiláttak megalkotni egy vírusölő ellenszert, azt sem bánták, hogy annak köze lesz a DNS hez, beépül az immunrendszerbe, és önmaga is mutálódhat, csak most működjön és hozza a profitot. Az emberiség arra készült, hogy kivétel nélkül mindenki megkapja ezt az oltást, a vakcinát tonnaszámra gyártották. Néhány szakember, akik messzebbre láttak, és kiváló elmével rendelkeztek,felhívta környezete figyelmét a veszélyekre, de őket gyorsan elhallgattatták, és azokat az embereket is akik nem akartak birka módon belemenni hogy őket is beoltsák.



Látványos javulást hozott a tömeges oltás, a vírus visszaszorult, bár néhány mutációja nem adta olcsón az életét. Az emberiség ujjongott, felszabadultan rótta az utcákat, sokan maszkokat égettek, erőre kapott a gazdaság. Az év második felében azonban furcsa dolgok történtek. Egyes emberek szervezetében változások következtek be, olyan kaotikus immunrendszer fejlődött bennük, ami mindent pusztított abból amit nem tartott szükségesnek, és az agy egyes központjai is erre a sorsra jutottak. Ezek képesek voltak romlott ételek elfogyasztására, sőt a gátlások fogyásával egymást is képesek voltak megenni. Valódi zombikká váltak, ki voltak szolgáltatva immunrendszerük kényére-kedvére. Lassan megbomlott a világ rendje, alig maradt egy maroknyi értelmes ember, aki képes volt kutatni az ellenszert. Ők hamar rájöttek, hogy a kovid ellen gyártott vakcina okozta az egészet, és a nemzetközi orvoscsoport Dopin vezetésével, aki egy orosz tudós volt, úgy módosították a vakcinát, hogy ne férkőzhessen az immunrendszer fölé, és ne férjen DNS.hez sem. Az így elkészített anyagot aeroszol formájában készítették, ezeket jól lehetett alkalmazni nagyobb csoportok légterében is.A zombik kigyógyultak a szörnyű korból, és az emberiség jócskán megfogyva, de túlélte a vakcina hatását.



Van reális esélye, hogy igaz legyen a jóslat. A kovid ellen használt vakcinák távoli hatásmechanizmusa közel sem tisztázott, akár zombit is csinálhat belőlünk. Valóban a szabad akarat döntse el ki mennyi felelősséget vállal e biológiai (és gazdasági) harcban.






Cím: Jóslat
Kategória: Cikk
Alkategória:
Szerző: Molnár István
Beküldve: February 23rd 2021
Elolvasva: 374 Alkalommal
Pont:Top of All
Beállítások: Küldd el ismerősödnek  A publikáció nyomtatása
  

[ Vissza a publikációk listájához | vissza a Cikk főoldalára | Megjegyzés küldése ]


PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.37 Seconds