[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 55
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 55


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Aubry

Aubry


Egy férfi sétál az erdőben.hamarosan kel fel a nap. Egyedül van. Nem gondolkozik, csak megy céltalanul. Már elege van a nagyvilági gyorsütemű életből. Egy kisebb rétre ér ki amikor a nap első sugarai átsiklanak a talajon.
Egy virág nő ki a földből a férfi szeme láttára, tőle nem messze. A virágból egy tündér lép ki.
A férfi csak bámulja, mint ahogy a tündér is a férfit. Mikor már elég hosszú ideje figyelik a másik tekintetét, a férfi közelebb lép, hogy megszólítsa a furcsa tüneményt.
A tündér nem hátrál. A napot együtt töltik. Ismerkednek egymással. Napnyugtakor viszont a tündér visszatér a tisztásra, s miután búcsút int a férfitől visszaolvad a virágba, az pedig vele együtt visszabújik a földbe.
A férfi haza megy. Hihetetlen élmény volt számára. Nem is hiszi el, hogy ilyen megtörténhetett vele. Elhatározza, másnap megint elmegy arra, hátha újra láthatja.reggel korán ki megy, alig várja a napkeltét.
Mikor a nap fénye átszivárog a lombok közt és eléri azt a helyet ahol tegnap a virág volt, újra előbújik a virág. S alig néhány másodperc elteltével a tündér is ott áll. A férfit azonnal észreveszi és elmosolyodik. Örül, hogy újra látja.
A férfi boldog. Ezt a napot is együtt töltik, de sokkal fesztelenebbül, mit az előzőt. Este hazatérnek a saját otthonukba a szokott útvonalon. A férfi nem tud aludni. Rájön: SZERELMES!!!
Forgolódik, nem hagyja nyugodni valami. Reggel ismét ki megy aza erdőbe. A tündér mikor előlép, boldog,boldogabb mint előzö napon. A férfi ideges, bár boldognak akar látszani. A nap folyamán feloldódik.
A férfi nem sokkal napnyugta előtt rájön, nem lehet ővé a tündér, mert nem mehet az ő világába. Elveszti eszét. Eltapossa a virágot, mielőtt a tündér bármit is tehetett volna.
A tündér haldoklik. A férfi magához tér, és a rémülettel vegyes lelkiismeret furdalás lesz úrrá rajta. Öngyilkos lesz. Valami halvány fény dereng körülötte, majd átváltozik virággá. A tündér magához tér és visszatér világába a férfi “testén” keresztül.





 



2003. … …?




Cím: Aubry
Kategória: Novella
Alkategória:
Szerző: Koroknai Szabolcs
Beküldve: May 31st 2004
Elolvasva: 1204 Alkalommal
Pont:Top of All
Beállítások: Küldd el ismerősödnek  A publikáció nyomtatása
  

[ Vissza a publikációk listájához | vissza a Novella főoldalára | Megjegyzés küldése ]


PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.33 Seconds