[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 63
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 63


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Vita

A végetérhetetlen idővilág soha véget nem érö részének, az örökkévalóságnak létét egyszer furcsa vita zavarta meg.A pillanatnyi létezésnek legközelebbi részei, vagyis a tegnap - ma és a holnap összevitatkozott azon, hogy melyikük fontosabb a történésekhez.Mindegyikük azt mondta : - Én vagyok a legfontosabb! De nem tudták egymást meggyőzni saját igazukról igy hát az lett a vége, hogy mindannyian megsértődtek. Ha már nem is Én vagyok a legfontosabb akkor jobb volna nem is léteznem, mondták mindhárman. Az örökkévalóság ezt látván megpróbálta őket kibékiteni és elmagyarázni, hogy nincs köztök különbség mert egyformán fontosak. De ez nem sikerült mert ők továbbra is a maguk elsőségét bizonygatták. Az örökkévalóság ekkor úgy döntött, hogy megmutatja nekik mennyit számitanak mindannyian és mi történne a másik kettővel ha bármelyikük nem létezne. Megszűntetni benneteket nem lehet mert az lehetetlen hiszen akkor nem léteznék én sem, vagyis az idő. Ezért hát csak képzeljétek el mi történne bármelyikötök nélkül például egy embercsalád életével éppen karácsonykor. Mert hga nincs tegnap akkor apuka nem hozza haza a fenyőfát, anyuka pedig nem veszi meg az ajándékokat a gyerekek pedig nem várják a szép karácsonyi napot amikor sok érdekes és izgalmas dolog történik. Ha pedig nincs ma, vagyis karácsony este napja akkor apuka nem állitja fel a karácsonyfát és nem diszithetik fel együtt szépen, hogy örülhessenek neki és megünnepeljék. Ráadásul anyuka sem főz finom ünnepi vacsorát,hogy mindannyian jóllakjanak ésaztán elalvás útán arról álmodhassanak, vajon milyen szép ajándékokat találnak majd másnap reggel a karácsonyfa alatt. Ha pedig nem lenne holnap akkor egyikük sem csomagolhatná ki azokat, nem örülhetne neki és annak,hogy mindezt azért kapta mert a többiek szeretik őt .Igy hát az egész család elveszitené és hiányolná ennek a csodálatos ünnepnek egy fontos örömteli részét. Szerintetek jó lenne ez igy? kérdezte tőlük az öröklét. Ők pedig mindhárman alaposan elgondolkodtak és egyszerre mondták. Valóban nem lenne jó!

Ez mind igy igaz akkor is ha csak egy ünnepet mondtál példának. Mostmár látjuk, hogy mindannyian egyformán fontosak vagyunk és nem vitatkozunk többé mert külön - külön nem érünk annyit mint együtt! Nem haragudtak többé egymásra és ezután békésen teltek a mindennapok.Az öröklét pedig örült,hogy az idő tovább rendben telik örökkön - örökké.




Cím: Vita
Kategória: Besorolás nélkül
Alkategória:
Szerző: Pamcsi
Beküldve: December 10th 2004
Elolvasva: 1208 Alkalommal
Pont:Top of All
Beállítások: Küldd el ismerősödnek  A publikáció nyomtatása
  

[ Vissza a publikációk listájához | vissza a Besorolás nélkül főoldalára | Megjegyzés küldése ]


janoskeywest 2004-12-10 07:39:08
Top of All
Udvozollek a publikalok kozott!Tetszik a tanmesed!Barcsak az emberek is megertenek, hogy nem elhetnek egymas nelkul,es ezert mindannyian egyforman fontosak az eletben!


PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.26 Seconds