[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 186
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 186


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Tisztafajú megoldás

Gusztustalankodni tudni kell! Azt nem lehet csak úgy. Azt tanulni kell. Ahhoz család, gyermekotthon, utca, börtön, kocsma, titkos társaság, depresszió, rosszullét szükséges. Ahogy szentnek születni kell, úgy ördögnek is.



Elindul a falu úrnője, a nagy, beregi parasztverő család sarja a városba. Mi kell először is? Előtanulmány, és persze valamiféle gyakorlat, azonban első a képesség. Azt nem lehet csak úgy, az nem jön magától, és különben is, minden helyzetnek, minden személyiségnek megvan a maga hatásos, öngyilkosságba kergető megoldása. Viszont a magabiztosság, a biztos tudás elengedhetetlen követelmény. Enélkül komoly eredményt nem érhetünk el, csak amolyan ad hoc hülyeséget.




Megbízik bennünk a páciens. Kinyílik, elgyengül. Ekkor kell lépnünk, és határozottan. A legjobb, ha azonnal elsöprő anyaggal jövünk elő, azonban tapogatózhatunk is. Legfontosabb a szem. Az egész ugyanis nem más, mint szemmelverés. Az a dolog, ami mára már nemlétezővé van nyilvánítva.




Tartjuk a páciensen nagyra nyílt, merev szemünket, nem mozdulunk, nem pislogunk, türelmesen tüzelünk. Mikor elkapja szemét, pislant, vagy láthatóan tanakodik belül, akkor lépünk. Megvárjuk, míg ismét ránk néz, ekkor elkezdjük fojtogatni saját gyermekünket. Visítunk, eltörjük a széket, kést vágunk magunkba. Azonban csak annyira, hogy már vérezzünk, de ne sérüljünk. Mereven nézünk rá. A páciens ledöbbenve. Azt se tudja hol van, mi a neve. Ekkor ütjük az elsőt, aztán a másodikat, közben tovább karmoljuk magunkat. Kezünkről a vért a falra és a páciens ruhájára, arcára töröljük. A gyerekre rácsorduló vér és nyál szutyokká varázsolja arcocskáját. Ekkor, ahogy megbeszéltük vele.




Gyilkost kiáltunk, a gyereket kilökjük az ajtón, rendőrért zavarjuk. Ha nem akar, vagy nagyon utál már bennünket, akkor felemeljük videójátékát, tudtára adjuk, hogy vagy rendőr, vagy bye-bye Mortal Combat.




A berontó rendőrnek ölébe vetjük magunkat, véres kezünket erőtlenül végigcsúsztatjuk a falon, utolsó leheletünkkel, elcsukló hangon gyilkost suttogunk.




Másnap kiadjuk bérbe a páciens lakását, a pénzt eltesszük, indulunk új kalandra.




Cím: Tisztafajú megoldás
Kategória: Cikk
Alkategória:
Szerző: Tirpak-Vasko Sandor
Beküldve: December 7th 2003
Elolvasva: 1437 Alkalommal
Pont:Top of All
Beállítások: Küldd el ismerősödnek  A publikáció nyomtatása
  

[ Vissza a publikációk listájához | vissza a Cikk főoldalára | Megjegyzés küldése ]


Paulus 2003-12-08 23:10:25
Top of All
Igen, ez igy van. Van a cigányságnak egy olyan rétege, akin én csak nemes egyszerűséggel simlis cigányoknak nevezek. Mindenkit átvernek, lekopaszítanak, lenyúlnak, hülyérevesznek, kirabolnak, legyilkolnak, bolondokházába dugnak, jobb esetben egy nyírségi tanyán találja magát a páciens, egyedül egy rozsdás lavór, két törött lábú szék, egy koszlott asztal és tetves, húgyszagú dikó társaságában. Ez van. Nekik lehet. Övék a világ.


PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.32 Seconds