[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 125
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 125


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
El nem küldött levél az Önkormányzatnak


Tisztelt Önkormányzat! Múlt héten kaptunk egy levelet, bár le is tagadhatnánk, hiszen bizonyára költségkímélő okokból a kézbesítést nem a posta végezte.


Úgy gondolom, hogy egy ilyen tartalmú levél kézbesítésekor a tértivevény indokolt lenne.
Engedjék meg, hogy reagáljak fullajtár által postaládánkba dobott levelükre:


"A sorozatos kézbesítési panaszbejelentésekre és a közelgő választásokra tekintettel..."

Bennünket mindig megtalál a postás, sőt a szomszédainkat is, a közelgő választások pedig egyáltalán nem érdekelnek. A választásokra való hivatkozás egy ilyen ügyben mélységesen felháborító.

Tehát áttérképezték, átszámozták városunkat, hogy "a kialakult kaotikus állapotokat" rendezzék.

Arról nem tehetünk, hogy nem képesek kézben tartani az ügyeket, a kaotikus állapot kialakulásához semmi közünk. Jó lenne, ha bennünket kihagynának a saját maguk körüli rendrakásból!

A fénymásolt levélen kézzel töltötték ki az új utca nevet és a házszámot, nem húzták alá, hogy út, utca, tér, sétány vagy köz az új megnevezés. Ebből választhatunk? Akkor legyen sétány, az még nincs a faluban. Igen, a faluban. Attól, hogy a falu (község) szélén van egy "üdvözöljük városunkban" tábla, attól még nem vagyunk város.

Ha új ingatlanunk lenne, még megérteném az átszámozást. De ami 30 éve jó így, azt miért kell megbolygatni? A mi környékünkön 30 éve nem épült új ház, 30 éve mindenkinek van címe, ami ennyi idő alatt szinte hozzá is nő az emberhez.

A Szt. I. és a D. u. sarkán, a Sz. I. u. 53. sz. alatt lakunk. Ha bennünket átszámoznak D. u. 30.-ra, mi lesz a most ott lakókkal? Ők lesznek a Szt. I. u. 53.? Egyszerű csere? A D. u. pedig páros oldalon így néz majd ki: 22, 24, 30, 26, 28, 30? Vagy mindkét utcát átsorszámozzák? Ezt nem gondolhatják komolyan! A Szt. I. u. 53. majd a mellettünk lévő szomszédunk lesz? Mindenki adja át a szomszédjának a házszámtábláját? Vagy nem lesz Szt. I. u. 53.? Ez lenne csak igazán kaotikus állapot!

Azt írják, a Földhivatalt majd Önök értesítik, a többi teendőről pedig informálnak, ha személyesen befáradunk.

Amíg nincs Önök felé adótartozásunk, addig legyenek szívesek először megkérdezni, hogy az ingatlanunkkal kapcsolatban eljárhatnak e a Földhivatalnál. A többi teendőről pedig:

1. A közműveknek, bankoknak küldendő levelek postaköltségét Önök állják? Elmű, Vízmű, Gázmű, négy bank, egy telefontársaság, az összesen 8 levél. Még mindig olcsóbb, mint szabadságot kivenni a személyes megjelenésre, ügyintézésre. Hírlap előfizetésünk nincs.

2. Négyen lakunk a házunkban. Négyünk közel kétszáz ismerősének értesítésének posta- vagy telefonköltségét szintén Önök fizetnék?

3. Díjmentesen kicserélik a személyi igazolványokat, jogosítványokat. Örüljek, hogy ezért nem kérnek pénzt? Vagy csak hálásan köszönjem meg?

4. A háziorvosainkat Önök értesítik, hogy a kartonjainkat tegyék új fiókba?

5. A munkaidőből kieső napokra (ügyintézés az okmányirodában, APEH és TB hivatalban - négyünknek) vonatkozó fizetéskiesésünket Önök megtérítik?


Szíveskedjenek tudomásul venni, hogy ezt az átszámozást, átnevesítést egyszerűen nem fogadjuk el!!!
Kérem továbbá, hogy nézzék el nekem, hogy ilyen hangnemben írtam levelem, és tudják be az egy hete tartó folyamatos gyomorgörcsnek.


Ö.A.
30 éve és 30 év múlva is Szt. I. u. 53. sz. alatti lakos



Levelem nem kellett postára adnom, ugyanis apu bement hozzájuk személyesen: elnézést kértek a tévedésért...
Ideje: Július 19, kedd, 16:26:39 - zanzaa

 
 Nyomtatható változat Nyomtatható változat  Küldd el levélben! Küldd el levélben!
Vissza Rovathoz

All Fullextra

"El nem küldött levél az Önkormányzatnak" | Belépés/Regisztráció | 2 hozzászólás | Search Discussion
Minden hozzászólás a beküldő tulajdona. Nem feltétlenül értünk egyet velük, és nem vállalhatunk felelősséget a hozzászólások tartalmáért.

Névtelenül nem lehet hozzászólni, kérjük regisztrálj

Re: El nem küldött levél az Önkormányzatnak (Pontok: 1)
- boblogan (mertek@fw.hu) Ideje: Július 20, szerda, 01:35:35
(Adatok | Üzenet küldése)
Pedig szívesen olvastam volna a válaszukat is... :) A hatóságok néha ki tudják akasztani a kiszolgáltatott polgárokat...



Re: El nem küldött levél az Önkormányzatnak (Pontok: 1)
- Anna1955 (angyaligirl@freemail.hu) Ideje: Július 20, szerda, 07:43:48
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Mivel bizonyosan sok a ráérő idejük, ezért bokros teendőik mellett gondolták, nehogy azt mondhassa a T. Állampolgár, Ők nem dolgoznak meg a fizetésükért. Ha nincs munka, majd csinálnak Ők maguknak. Jah, hogy ez a mi pénzünkből megy, az meg Őket miért érdekelné? Míg sokan nem hallatják hangjukat, mint most Őn is, HELYESEN! Addig semmi sem fog változni!
Nálunk az utcanevekkel történnek ilyen esetek. Nem mindegy hogy a régi Kökörcsin utca a "csín" miatt ugye rosszat sugall, ezért át kell gyorsan nevezni "Szegfű"-nek vagy "Narancs"-nak.



PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.33 Seconds