[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 130
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 131

Jelen:


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Virtuális intimitás


Sokan vagyunk itt, és sokfélék vagyunk itt. Ez eddig logikus, mert ugye a teremtmények változatosak Darwin szerint, és azt hiszem igaza van.


Sokan vagyunk itt, és sokfélék vagyunk itt. Ez eddig logikus, mert ugye a teremtmények változatosak Darwin szerint, és azt hiszem igaza van.
Abban azonban minden ember hasonló, hogy amire igazán vágyik, az a siker, a szeretet, és a szabadság. A szabadság nagyon fontos dolog, nem véletlen, hogy az ember nem érzi jól magát egy börtön cellában.
Az még akkor sem igazán jó, ha van fűtés, és rendszeresen ennivaló. Nem véletlen használják a társadalmak a szabadság megvonását legmagasabb szintű büntetésként. Annál már a híd allat is jobb, vagy a csatorna fedél alatt, ahol legalább strukturálhatja az ember a saját idejét, és környezetét. Láthatunk rá példákat sajnos, de ez most egy kicsit máshova vezetne, hát térjünk vissza témánkhoz.
Ha nem tudjuk saját időnket és környezetünket szabadon strukturálni, akkor még egy csodapalotában sem igazán jó, ezért aztán a fiatalok néha túlságosan elmerülnek a könnyelmű világban. A túl fiatalon és meggondolatlanul kötött házasságok is lehetnek ebből az indíttatásból.
A szeretet az is nagyon fontos, szinte elengedhetetlen, akár munkahelyen, akár a családban. Ezt sem kell különösen bizonyítanom, fogadjuk el mint axióma. A siker megint igen fontos és vágyott tényező, azonban el kell ismernünk, a siker és a szeretet között nem mindenki egyforma arányokra vágyik, de ez így van jól. Végül is átmeneti nehézségek vállalása szükséges az eljövendő sikerekért. A reményt éppen ezért sosem adjuk fel. Nem is szabad.
Nos, mi az amikor e három fontos tényezőt egyszerre megkapjuk? Elárulom, az a fizikai intimitás. A fizikai intimitás legkisebb egysége egy jó köszönés, illetve például a kézfogás. Ezért aztán akikkel sűrűn találkozunk azoktól várunk, és kapunk fizikai intimitást.
Ennek van egy napi penzuma, ami mindenképpen kijár ismerősünknek. Amennyiben azonban egy ideig nem tudunk vele találkozni, a legközelebbi találkozáskor hiányunkat igyekszünk pótolni, és annyi időt szánunk rá, amennyi a távollét miatt kimaradt.
Ezt persze nem mérjük pontosan, de ha mérnénk meglepődnénk mennyire igaz, hogy a nyaralásról visszajött kollégával pontosan annyi ideig beszélgetünk amennyit a nyaralása miatt el kellett mulasztanunk. Ezt mondjuk úgy érjük el, hogy meséltetjük élményeiről. Nyilván, ez neki is fontos, hiszen mint említettem ebben egyformák vagyunk. Gondolom az olvasónak vannak elképzelései , mi a fizikai intimitás legmagasabb szintje.
Mivel egy szóbeli köszönés is magában hordozza egyben a siker, a szeretet és a szabadság érzését, ebből következik, hogy a virtuális köszönés is.
Ezért aztán negállapíthatjuk, köszönni az üzenőfalon ahol még a mosolyt is lehet közvetíteni, illetve írni egy sikeres hozzászólást nem más, mint virtuális intimitás. Ami persze boldogsághormont szabadít fel a hipokampuszban. Erről jut eszembe, kérdezte a doktornő, miért dohányzik annyit? Mert dopamint szabadít fel a hipotalamuszomban. Ezt találtam mondani hogy mosolyogjon egyet. Sikerült.
Ideje: Július 27, szerda, 23:04:32 - csizi

 
 Nyomtatható változat Nyomtatható változat  Küldd el levélben! Küldd el levélben!
Vissza Rovathoz

Életünk napjaink

"Virtuális intimitás" | Belépés/Regisztráció | 11 hozzászólás | Search Discussion
Minden hozzászólás a beküldő tulajdona. Nem feltétlenül értünk egyet velük, és nem vállalhatunk felelősséget a hozzászólások tartalmáért.

Névtelenül nem lehet hozzászólni, kérjük regisztrálj

Re: Virtuális intimitás (Pontok: 1)
- Netelka Ideje: Július 27, szerda, 23:51:43
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Én is mosolyogtam, köszönöm! :)



Re: Virtuális intimitás (Pontok: 1)
- Móka Ideje: Július 28, csütörtök, 07:48:06
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Szia csizi.Szép napot mára.Üdvözlettel, Móka



Re: Virtuális intimitás (Pontok: 1)
- Jega Ideje: Július 28, csütörtök, 08:46:31
(Adatok | Üzenet küldése)
Tudod Csizi, én úgygondolom, a tisztelet a virtuális világban is mindenkinek kijár, bár azt is tudom, hogy ezt nem mindenki így gondolja aki netezik.



Re: Virtuális intimitás (Pontok: 1)
- mango Ideje: Július 28, csütörtök, 10:00:42
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
...ebből az egészből csak a dohányzással nem értek egyet,csizi :))

A mosoly megvolt :)) Köszi.



Re: Virtuális intimitás (Pontok: 1)
- nyom-ta-thao Ideje: Július 28, csütörtök, 11:18:15
(Adatok | Üzenet küldése)
Igazsága vagyon, nem ragozom. Gyúccsunk rá, osztán üljünk le egy pohár ser mellé... onnastúl lehet beszélleni.
Bárdolatlan kartársnéja:thao (nagyon kezd maga tudományos alapokon nyugodni, csak nehogy nagyon megnyugodjon....klassz): thao :))



Re: Virtuális intimitás (Pontok: 1)
- LEKA Ideje: Július 28, csütörtök, 13:19:11
(Adatok | Üzenet küldése)
Jóérzéssel olvastam:) Kaptam valamit. Fontos dolgokról írtál. Köszönöm. A mosoly pedig neked is jár:))))))
Szeretettel: Éva



Re: Virtuális intimitás (Pontok: 1)
- Khama Ideje: Július 28, csütörtök, 13:35:03
(Adatok | Üzenet küldése)
Ez most nekem is jól esett a hipotalamuszomban. :) :) Köszönöm Csizi!



Re: Virtuális intimitás (Pontok: 1)
- Anna1955 (angyaligirl@freemail.hu) Ideje: Július 28, csütörtök, 19:38:32
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Vitathatatlanul igaz minden szavad. Most, hogy már ismerlek is, még jobb volt olvasnom írásod, mely nagyon tetszik. :)))))



Re: Virtuális intimitás (Pontok: 1)
- boblogan (mertek@fw.hu) Ideje: Július 29, péntek, 02:54:28
(Adatok | Üzenet küldése)
Rendben, mostantól üzenőfal... De ha éjszakánként csak magamnak tudok köszönni, ne nézzetek hülyének! :)



Re: Virtuális intimitás (Pontok: 1)
- _zizike_ Ideje: Július 29, péntek, 05:52:24
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
:)) ez nagyon igaz! :)) zizike



PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.35 Seconds