[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 284
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 284


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Ilyen a szurkolás?


Kora este az egyik kereskedelmi tv adón láttam azokat a számomra megdöbbentő riportot, amely a magyar futball két prominens csapatának szurkolóiról készült.


Bár én azokat az embereket nem nevezném szurkolóknak. Még el sem kezdődött a mérkőzés, az a szurkolók még Budapesten voltak, amikor elindult a balhé.
Később a képsorok már a vidéki város vasútállomásán készültek. Felbőszült emberek szidták, dobálták a rendbontást megakadályozni kivezényelt rendőri erőket.
Senki nem provokálta a megérkező vonat utasait, ők a nadrágjukat letolva mutogatták a hátsó felüket, köpködtek és palackokat dobáltak a békés rendfenntartókra.
A stadionból ismét ilyen képeket mutatott a riportfilm. Nem emberi fülnek való rigmusok hangzottak el a meccsen. a mérkőzés végén a nyertes csapat szurkolói a győzelmi mámorban szitkozódott és folytatta a gyalázatos viselkedését minden és mindenki ellen, aki nem az ő táborukat erősítette.
A buszon utazó emberek artikulált arcát látva szinte megrémültem, ilyen a mai szurkolás?
A busz ablakot cipővel berúgni akaró, az ablakon kimutogató középkorú úriember arcát látva teljesen elment a kedvem az ilyen rendezvények látogatásától.
Magam 8 évig aktív sportoló voltam ezért is döbbentettek meg a képsorok. Soha nem jutott eszembe, hogy aki nekünk szurkol az ellenfelet ellenségének, tekinti. Abban az időben családostól jártak az emberek ilyen rendezvényekre. Sokan az ellenfél táborában kaptak csak helyet, és senkinek nem jutott eszébe meglincselni csak azért mert nem az ő csapatának szurkol.
A saját testi épségemet is félteném kitenni ilyen inzultusoknak, nem hogy az unokámat kivigyem egy ilyen mérkőzésre.
A sport a lélek erősítője mondja a közmondás, hát ezek a képsorok nem ezt tükrözték.
Minden elismerésem azokért a rendfenntartókért, akik zokszó nélkül tűrték a sok mocskolódást, ami feléjük zúdult.
A képsorok és a riport végén az illetékes rendőrtiszt közölte, mindezek az adózó állampolgároknak 25 millió forintjába került. Tehát még fizetünk is, azért hogy egyes emberek, akik szurkolóknak vallják magukat, nehogy esetleg kárt tegyenek egymásban, és a környezetben.
Miért nem a Klubokkal fizettetik ki azt a pénzt, amit ilyen emberekre költenek.
Kiemelt biztonsági kockázattal bíró mérkőzés volt mondta a rendőrség szakembere, és az ilyen a központi költségvetést terheli.
Rengeteg pénzt ölnek némely sportágba, és az eredmények rendre elmaradnak.
A kluboknak saját erőből kellene fenntartani magukat, és a biztonságot is maguknak kellene szavatolni az ilyen emberektől, mint akik ezen az ominózus mérkőzésen is jelen voltak.
Hát ilyen a Sport?
Nem hiszem, de az ilyen képsorokat látva nem sok kedve van az embernek kimenni egy némely sportmérkőzésre.
Ideje: Augusztus 01, hétfő, 22:47:43 - papaya

 
 Nyomtatható változat Nyomtatható változat  Küldd el levélben! Küldd el levélben!
Vissza Rovathoz

Életünk napjaink

"Ilyen a szurkolás?" | Belépés/Regisztráció | 2 hozzászólás | Search Discussion
Minden hozzászólás a beküldő tulajdona. Nem feltétlenül értünk egyet velük, és nem vállalhatunk felelősséget a hozzászólások tartalmáért.

Névtelenül nem lehet hozzászólni, kérjük regisztrálj

Re: Ilyen a szurkolás? (Pontok: 1)
- boblogan (mertek@fw.hu) Ideje: Augusztus 05, péntek, 06:41:47
(Adatok | Üzenet küldése)
Én valószínűleg perverz vagyok. Kedvenc csapataim: Újpest, Fradi, Debrecen. Menjek pszichológushoz?



PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.36 Seconds