[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 282
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 282


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Mostohagyerekek


Megszületett hát végre, a Parlament áldását adta a státusztörvényre. Lett is belőle kalamajka.


A hajdani nagy Magyarország nemzetközi asszisztenciával való szétdarabolásával Szlovákiának és Romániának koncul odadobott leamputált anyaország javait és lakosságát elbirtoklók úgy felszisszentek, mint a kígyó, akinek a farkára léptek.
A románok az összes államközi szerződés felbontásával fenyegetőznek, míg a szlovákok a győztes nagyhatalmakhoz akarnak fordulni. Szerintük a magyarok felrúgták a párizsi békeszerződést, mert beavatkoznak más országok belügyeibe, és diszkriminációval élnek annak lakosai felé.
Na, álljon meg a menet!
Ha jól tudom, a párizsi szerződés a trianoni békeszerződés újra birtokba helyezéseként beemelte passzusaiba a trianoni jogokat és kötelezettségeket. Mégpedig a Kisebbségvédelmi Törvény kimondta, hogy az elszakított részek magyar ajkú lakosságát javaiban, jogaiban, identitásában meg kell hagyni az örökbefogadó nemzetnek. A sokat szapult Horthy-rezsimben tonnaszám küldhettük a magyar nyelvű iskolákba a magyar tankönyveket, sőt Erdélyben és Szlovákiában magyar nyelvű iskolákat finanszírozhatott a kirabolt magyar állam.
Most akkor miért vonítanak a nemzetrabló, területrabló sakálállamok utódjai? Azért, mert a kifosztott, szétrabolt anyaország lábra kapva, segíteni akar lelencként kezelt, sanyargatott, elrabolt gyerekein, unokáin?
Mi nem szegtünk meg semmit, csak szeretnénk ha betartanák a ránk erőszakolt trianoni és párizsi békeszerződést. Mi nem dobtuk oda koncul javainkat, földjeinket, vasútjainkat, gyárainkat, lakósainkat, testvéreinket, hanem fondorlatos módon (Masarik ármánykodása által is) elrabolták tőlünk. És senki se felejtse el, hogy a román megszállást a 19-es bolsevik vörös hadsereg akadályozta meg, s verte vissza a románokat a Tiszáig, szerezte vissza a gaz szlovák sakáloktól a Felvidéket. És pontosan a győztesek asszisztálása mellett fosztotta ki a gyalázatos román hadsereg hazánkat és a fővárost úgy, hogy még a telefonokat is összeszedték. Csontig lerágva kifiléztek minket.
Kutya kötelességük az említett szerződésekre hivatkozva jól gazdálkodni az ölükbe hullott árvákkal, nem padig úgy, mint a lelencekkel.
Most akkor miről akarnak az urak tárgyalni a magyar külügyminisztériummal? Mi nem tetszik nekik?
Még egy állatot is visszavesz a gazdája, ha a vásáron kialkudott áron megvásárló új gazda nem jól bánik vele. És ők nem jól, sőt rosszul bánnak a bekebelezett népességgel. Javaikat, egyházi ingatlanaikat, közösségi épületeiket, erdeiket, földjeiket elorozzák, kisemmizik őket. Akkor miért ragaszkodnak mégis hozzájuk.
Megmondom: szeretnék a büszke, törekvő, magasabb kultúrájú magyarságot a maguk népei színvonala alá nyomni. Kéjesen szeretnének vergődésén csámcsogva röhögni. Na, ez a mai világban már nem megy uraim. Nyüszítés helyett húzzák maguk alá farkukat, húzzák be vérrel bemocskolt karmaikat, s engedjék el a mostohagyerekek gubancát...
Ha az anyaország keblére öleli, javakkal, munkalehetőségekkel és magyar iskolákkal kínálja meg őket, hunyják be szemeiket, csukják be mohó pofájukat, hogy bűzös leheletük ne szennyezze az új Európa környezet tiszta levegőjét!
Mert a mószerolás csak egyszer sikerülhetett, és az új európai küszöbön meg is lehet botlani, sőt akkorát lehet bukni, mint Rottenbiller...
Ideje: Augusztus 09, kedd, 20:44:21 - bogumil

 
 Nyomtatható változat Nyomtatható változat  Küldd el levélben! Küldd el levélben!
Vissza Rovathoz

Életünk napjaink

"Mostohagyerekek" | Belépés/Regisztráció | 0 hozzászólás
Minden hozzászólás a beküldő tulajdona. Nem feltétlenül értünk egyet velük, és nem vállalhatunk felelősséget a hozzászólások tartalmáért.

Névtelenül nem lehet hozzászólni, kérjük regisztrálj

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.36 Seconds