[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 293
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 293


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Sztori: Kutyagumi


Tízemeletes szalagházunk és a buszmegálló között kies park terül el hét-nyolc csemetefával, egy kiszáradt kőrisfával és egy még élő, dús lombjaival árnyékot adó madárcseresznye fával beültetve.


A házban vegyesbolt üzemel a buszra-várók és házbeliek kiszolgálására.
Reggel a buszra-várók tömege átverekszi magát a kutyagumi aknakupacokon a boltig, és szitkozódva törölgeti szaros cipellője talpát a járdaszegélyhez.
Ebbe az idilli képbe érkeznek sorban, a szalagházban lakó kutyatulajdonosok pedigrés és korcs ebeikkel. A kutyák azonnal a sárguló csemetefák tövének lehugyozásához fognak, majd szép komótosan a fűben végzik el nagydolgukat. Közben a gazdik türelmesen álldogálva cigarettára gyújtanak, a csikket a bolt előtt szétdobálva beszélgetnek, és szemeiket gyönyörködve hordozzák végig az aknarakó ebeken.
Harminc év alatt negyedszer száradtak ki a díszfák a kis parkban. A város sziszifuszi módon újra telepíti őket. Reménytelenül.
Hiába a felső és alsó Duna parton kijelölt kutyafuttató, az ebek szokásait nem lehet megváltoztatni. Ugyanis nem tudják kivárni, amíg a számukra kijelölt ürítési körletbe érkeznek: nekik ott, azonnal le kell hugyozniuk a csemetefákat, és le kell rakniuk bűzös kutyapiszok aknáikat a parkon át- meg átvágó buszra-várók és a fűben labdázó gyerekek bosszantására.
A kutya állat. És az állatnak ösztönei vannak. Az elemi ösztönöknek nem lehet parancsolni. Neki az van betáplálva az agyába, hogy a legelső fát le kell hugyoznia és rögtön utána le kell raknia az aknamezőre kutyaszar aknáit. Hiába a póráz, a szájkosár (főleg ha nem is használják) az elemi ösztönre nem hatnak.
A világ és a magyar szabadalmak, melyek kutyagumi pottyantó zsákocskák, szarelkapó és felszedő lapátok, seprők ügyes kombinációi, nem fogynak a boltokból, mert a kutyások sértőnek és megalázónak tartják ebeik után takarítani.
Mi lenne akkor a megoldás? Van ebből valami kiút, mely konszenzussal járna a lakosság 10%-át kitevő kutyatulajdonosok és a kutyák által okozott mocsok és bűz elszenvedői, a lakosság 90 %-át kitevők között?
Van. Egyszerű a megoldás. Mivel a kutyák nem rendszabályozhatóak arra vonatkozóan, hogy bűzaknáikat hol rakják le, a gazdik pedig nem hajlandóak azonnal felszedni, hanem ebek harmincadjára hagyják kutyáik ürülékeit, így más megoldást kell keresni.
Javaslatom: vessünk ki kutyánként kutyaszar adót. Az így befolyt adóból állítsunk fel egy gyorsan mozgó kutyaürülék eltakarító rohambrigádot.
Ennek a brigádnak az lenne a feladata, hogy feltérképezve a város kutyaszapiszoktól legfertőzöttebb területeit, a kutaszaratás után azonnal a helyszínen teremjenek és eltakarítsák (hatástalanítsák) a kutyagumi aknákat.
A lehugyozott facsemetéket pedig ebből a pénzből ültessék újra, és ötven centis körzetben tüskés dróttal kerítsék be, hogy a kutyák ne férjenek hozzá. A kieső kutyavizeldék pótlására verjenek le a közelben zöldre festett karókat, fújják be hugyozásra ingerlő sprével, s így megmenekülnek a facsemeték.
Ez egy humánus megoldás lenne, és megszűnne az egymásra mutogatás. A kisebbség nem kényszerítheti a többséget az általuk naponta újratermelődő bűzmocsok, kutyaszar aknák kerülgetésére, és a szaros cipőtalpak pucolgatására. Így, lesz egy katalizátorként működő köztes testület, amely megszűnteti az egyre súlyosbodó problémát.
Ideje: Augusztus 26, péntek, 21:28:36 - bogumil

 
 Nyomtatható változat Nyomtatható változat  Küldd el levélben! Küldd el levélben!
Vissza Rovathoz

Életünk napjaink

"Kutyagumi" | Belépés/Regisztráció | 4 hozzászólás | Search Discussion
Minden hozzászólás a beküldő tulajdona. Nem feltétlenül értünk egyet velük, és nem vállalhatunk felelősséget a hozzászólások tartalmáért.

Névtelenül nem lehet hozzászólni, kérjük regisztrálj

Re: Kutyagumi (Pontok: 1)
- Maurice (maurice@maurice.net.hu) Ideje: Augusztus 27, szombat, 16:41:25
(Adatok | Üzenet küldése)
Elszomorító írás, mert az ember sokszor alantasabb, mint a reá bízott állat.

Rómában van egy híres fasor, illetve már csak nyomokban található meg. Előtte egy tábla, amire valami ilyesmi van írva. 'Kipusztult a cigányok vizeletétől.'
Az emberi kultúra mindenekelőtt felelősség!



Re: Kutyagumi (Pontok: 1)
- MZ_per_X Ideje: Augusztus 28, vasárnap, 17:55:28
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Kedves Bogumil !

Magam is kutyatulajdonos vagyok, tegyük hozzá, hogy az alkotást minden alkalommal eltakarítom.

Ez valóban kultúráltság kérdése, persze, úgy is fel lehet fogni, hogy az utca az enyém is. Én sem örülnék neki, ha a lakásomban történne a dolog, engem is dühít, ha valaki a járda közepén hagyja, amit kutyája csinált.

Itt azért hadd jegyezzem meg, hogy a kutyatulajdonosok között terjedőben van egy szemlélet, aminek értelmében, rászólnak arra, aki nem teszi meg, amit meg kell tennie.

Tehát, szerintem, nem ott kell a határvonalat meghúzni, mint, ahogy sajnos sokan teszik, hogy "kutyás" vagy "nem kutyás", hanem, hogy eleget tesz-e az elemi elvárásoknak vagy nem.

Máris megszűnne, vagy legalábbis csökkenne, a - ráadásul néha gerjesztett - gyűlölet a két tábor között.

Üdv.:

Miklós



PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.38 Seconds