[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 239
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 240

Jelen:
Tagi infók Ramirez Küldhetsz neki privát üzenetet Ramirez Ramirez


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Sorsok-Emberek-Életek -3


Egy pincelyukból indult, mint egy pondró, a kövek alól vaksin tapogatózva a fényben, határozottan tört előre.


Hihetetlen ösztön, megérzés társult benne a tettre kész munkavággyal, szervezőkészséggel és mindent alárendelő szigorral. Amit megragadott, azt nem engedte ki karmai közül. Így vette rá magát a biológiai ágynemű, az álompárna és álompaplan árusításra.
Amikor az isteni szikra kipattant fejéből, még csak a rendszerváltás derengő hajnalán voltunk. Még csak kuksolt a sötét pincében, s morózus ábrázattal vette át az őstermelőktől a begyűjtött libapehelytollakat, melyeket összeeszkábált tisztítógépébe beömlesztve családtagjai válogattak, osztályoztak, s kis házi manufaktúrájukban dolgoztak fel párnává, paplanokká...
Így üldögélt komoran pinceodújában, amikor a rádióban egy riportot hallott a sikeres gyógynövényrecepteket alkotó természetgyógyásszal. Ekkor hasított bele a gondolat: megpróbálom én is. Ha ez az ürge ki tudott törni a kotyvalékaival, akkor ő miért ne?
Emberünk elkezdett gondolkodni és számolni... és ekkor eszébe jutott a megoldás: drága libatoll helyett gyógyfüvekkel kell kitömni a szalmazsákot, a párnákat, a paplanokat...
Először kicsiben ment a dolog, suttogó propaganda vitte a hírt, hogy S. úrnál kapható a mindenre ható gyógyágynemű. Egyszerűen csak biológiai ágynemű. Egyre többen keresték fel pókhálós pincéjében a mestert. S mire lebonyolódott a rendszerváltás, már a városban, szép üzletben árulták a csodapárnáit, paplanjait. Dőlt a pénz. Ahogy erősödött a rendszerváltás, úgy nőtt S. Úr birodalma is. Csodás, kacsalábon forgó várat épített lakóház gyanánt: borospincével, szaunával, szalonnal, vendégszárnnyal, kaszinóval. A Skodát Mercedesre cserélte fel. Ment az üzlet, országos hálózat kiépítésébe fogott. És ahogy emelkedett a csúcsra, kezdték a piócák a vérét szívni, nyereségét lecsapolni, nehogy elrugaszkodjék a valóságtól. Milliókat vettek róla mindenféle szponzorálásokra, rádió-, tv- és sajtóreklámok, fizetett dicshimnuszok megjelentetésére.
Kezdték a mester nevét megismerni. Reklámhordozó lett az S-Bio ágynemű... És amikor már kiépült a hatalmas vállalatbirodalom, s egyre több pénz kellett a kerekek kenésére, akkor hatalmas kölcsönöket vett fel a zseniális üzletember, és a lendület vitte tovább: a mókuskeréken nem volt megállás.
Aztán a rendszerváltás a lecsengéshez közeledett. Kiderült, hogy a délibáb elérhetetlen, a gazdagodás madara elrepült.
A csepűrágók még tépték a szájukat, rágták a politikai gittet, ígértek fűt-fát, boldogabb jövendőt, de a nép már nem hitt nekik. Mire Toldi lova kezdené megszokni a nagy demokráciát, a szabadságot, addigra belepusztul a nagy boldogságba. S mivel a gyomor nagyúr, s korgó gyomorral, üres hassal nem megy... így hát lecsökkent a kereslet a szerelmi gerjesztő párnák, Bioágynemük iránt.
Még S. úr nevétől hangzott az éter, amikor keretes hirdetések jelezték előre a viharfelhőket: Felszámolás miatt álompárna-kiárusítás 50%-os áron! Bioágynemű áron alul...
Az élősködők messzire kerülik S vendégszerető portáját, ahol annyi csillogó fogadáson vettek részt az utóbbi években. Lassan kalapács alá kerül a kacsalábon forgó vár, a kastély, az üzemcsarnok, és süket, néma csend üli meg az S birodalmat.
Ahogy szárnyára kapta a hír, a gazdagság elmúltával elmúlt a dicsőség is. De S. Úr nem adja fel: újra ott ül komor, pókhálós pincéjében, és töri a fejét...
Tervezi egy családfakészítő műhely megnyitását. Már negyvenkét sintér kocsi járja az országot, kiképzett sintérek fogják be a kóbor kutyákat, nyúzzák le bőrüket, s egyelőre még a pincék homályában, de készítik kontár címfestők az új-régi nemesi címeres kutyabőröket... A kutyafáját neki!

Ideje: Szeptember 06, kedd, 22:39:17 - bogumil

 
 Nyomtatható változat Nyomtatható változat  Küldd el levélben! Küldd el levélben!
Vissza Rovathoz

Életünk napjaink

"Sorsok-Emberek-Életek -3" | Belépés/Regisztráció | 3 hozzászólás | Search Discussion
Minden hozzászólás a beküldő tulajdona. Nem feltétlenül értünk egyet velük, és nem vállalhatunk felelősséget a hozzászólások tartalmáért.

Névtelenül nem lehet hozzászólni, kérjük regisztrálj

Re: Sorsok-Emberek-Életek -3 (Pontok: 1)
- mango Ideje: Szeptember 07, szerda, 09:10:28
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
...remélem, nem valósul meg... :(
Még szerencse, hogy ezt aztán ugye végképp nem az élet írta...?! :)

szeretettel

mango



PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.32 Seconds