[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 228
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 228


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fényevők
bogumil

Egy korszakalkotó, vadiúj mozgalom van kialakulóban: a fényevők által kidolgozott ,echte magyar módszer tette meg első tétova lépéseit.


Óriási lehetőséget látok a kiaknázásában!
Mert miről is van szó?
A módszer elsajátításához nem kell sok ész, gyötrelmes tanulás, csak nyugalom, csak semmittevés és némi kitartás. Na, meg az egész elengedhetetlen kelléke a fény.
Ha valaki elszánja magát a fényevéssel való élésre, akkor kiválaszt magának egy csendes, napfényes zugot, törökülésben elhelyezkedik és minden nyomasztó gondolattól megszabadulva, mereven bámul maga elé, amíg fel nem töltődik a kellő mennyiségű fénnyel. A szigorú tematika szerint az első héten sem, ételt sem vizet nem vehet magához az illető.
Ki kell ürülnie a szervezetből az eddigi tökéletlen, bárgyú, önpusztító élete során bele ivódott mérgeknek. Tehát a vízszükségletét a mérgezett, romlott szövetekből nyeri. Ha kibírja a kínzó szomjúságot megőrülés nélkül, akkor már néha egy-egy korty klórozott csapvízzel lögybölheti kiszáradt nyálkahártyáit. A következő lépésben, naponta nyolc óra meditációval egybekötött fényen üléssel, megszerezheti a napi kalória mennyiséget. Ha az első három hetet túléli, akkor már soha többé nem kíván sem enni, sem inni... teljesen egyenértékű munkavégzésre képes a zsíros copákákat zabáló, sört és bundapálinkát vedelő honfitársaival. Sőt, az állandó fényevéstől agyköszörű szerűen fényesre csiszolt elmével hatalmas alkotásokra válik képessé.
Na, mármost, tegyük fel, hogy kísérletképpen az ország egyik felében ráállítjuk a lakosságot a fényevésre és egy év múlva összehasonlítjuk a másik felével, akik hagyományosan tömik bendőjüket zaftos, gusztustalan magyaros kajákkal. A mérleg holtbiztosan a fényen tartott népség javára fog billenni.
Miért?
Egyszerű a válasz. Elsősorban megtakaríthatjuk az el nem fogyasztott élelmiszerek, italok bekerülési összegét, ami elég lesz a 2012-es olimpia megrendezésére. A fényevők testileg és lelkileg megtisztulva világosan átlátják a gazdasági helyzetet és a spórolás szükségességét. Először a TV készüléket, videókat, számítógépeket helyezik üzemen kívül, majd leszoknak minden káros szenvedélyről. Aztán annyira belejönnek a fényevéssel járó édes semmittevésbe, hogy leszoknak a munkáról is. Minek a munka, ha a javak megszerzése nem ösztönzi az embereket? Csak ül a fél ország a verandán vagy a napos udvaron lévő hokedlin, és mereven bámul maga elé. Ha nincs mozgás, fizikai munka, akkor kevesebb napenergia fogy, még ezzel is spórolunk a népgazdaságnak. Lassan a kulináris örömökről, majd a szexről is lemond a jó nép, mert ezek hiábavaló, rossz szokások, a múlt csökevényei. Később elfelejtünk szaporodni is...
Egy év múlva a kormány megállapítja, hogy mennyi haszonnal jár a fényevés. Megszűnnek a túltermelési válság gondjai, nem kellenek új utak, mert nincs miért közlekedni, így aztán az ország másik felére is ki kell terjeszteni ezt a zseniális fényevési módszert.
Pár év múlva az egész lakosság bambán maga elé meredve üldögél a fénybe kitett hokedlikon, és nem gondol már senki a nyugdíjat hozó postásra, a gyárba, hivatalba menésre. Minek, nincs értelme? Mért strapáljuk magunkat, nem kell a pénz ruhára, cipőre, mert ha ki sem mozdulunk otthonról, akkor egy koszlott melegítőben és kínai gumipapucsban is el vegetálhatunk.
Mélységes csend, béke és nyugalom üli meg a tájat. Az ide tévedő turisták megdöbbenve szemlélik ezt az eleven panoptikumot. Így, boldog semmittevésben tengeti a fényevő ország népe életét az idők végéig, megragadva az időkapu küszöbén, amíg egyszer csak elkövetkezik a napfogyatkozás, és rákborul a sötétség.
De tényleg:mi lesz, ha elfogy a fény?
Ideje: Szeptember 17, szombat, 21:10:01 - fullextra

 
 Nyomtatható változat Nyomtatható változat  Küldd el levélben! Küldd el levélben!
Vissza Rovathoz

Életünk napjaink

"Fényevők" | Belépés/Regisztráció | 10 hozzászólás | Search Discussion
Minden hozzászólás a beküldő tulajdona. Nem feltétlenül értünk egyet velük, és nem vállalhatunk felelősséget a hozzászólások tartalmáért.

Névtelenül nem lehet hozzászólni, kérjük regisztrálj

Re: Fényevők (Pontok: 1)
- mango Ideje: Szeptember 18, vasárnap, 10:39:32
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
...ugye,te sem hiszel ebben...?! ? :)

Fényevés...

Jót mosolyogtam ironikus írásodon.




Re: Fényevők (Pontok: 1)
- Audrey Ideje: Szeptember 18, vasárnap, 16:44:20
(Adatok | Üzenet küldése)
Hallottam erről én is, a dietetika professzorunk nem tartja lehetetlennek, csak nagyon kevesen képesek rá. A szervezetünknek energiára van szüksége a létezéshez. Nos nem mindegy, honnan nyeri ezt az energiát? Lehet, hogy vannak, akik képesek a fény energiáját hasznosítani... Sajnos még nem találkoztam eggyel sem, de biztosan nincsenek elhízva!!! ;))



Re: Fényevők (Pontok: 1)
- Netelka (sarhelyi@invitel.hu) Ideje: Szeptember 18, vasárnap, 22:25:50
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Az emberi hülyeségnek tényleg nincs határa :) Már nem először olvasok erről az őrületről, de én már lassan semmin sem lepődöm meg :) Amíg nekem nem kell fényt ennem, hanem megmaradhatok a szaftos csirkepörköltemnél és a házigaluskámnál, addig tőlem mindenki úgy étkezik, ahogy jól esik neki :))



Re: Fényevők (Pontok: 1)
- Walsh Ideje: Szeptember 20, kedd, 09:21:06
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Nos igen... a fényevés közel sem lehetetlen... gyakorlatilag a test energiából él, és azt bárhonnan előteremtheti (mindegy, hogy fényevésnek, prána-légzésnek, vagy bármi másnak nevezzük...)... Ugyanakkor nem minden ember tart azon a szinten, hogy egy ilyen próbálkozásba ne haljon bele... másrészről pedig még a Föld sincs azon a szinten, hogy ilyen mértékben megváltozzon a létformája... Nagyon jól ábrázoltad: egy ilyen mozgalom megölné a MOZGÁST, ami szerintem az alapja a földi létnek... Úgyhogy csak okosan...



PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.28 Seconds