[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 191
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 191


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Sztori: Ha valakit érdekel


Tavaszi fáradtság. De ősztől?
Volt aki azt mondta, hogy a bolygók állása miatt mindenki, aki egy kicsit is kapós az ilyesfajta befolyásra, leginkább idegösszeroppanásra hasonlító tünetekkkel fog szenvedni.

Hanem, hogy én mennyire hiszek az ilyen asztrológiás magyarázatoknak? Valahogy úgy, hogy ha azt mondják, hogy nyerő vagyok, s szerencsés évem lesz, akkor elismerem, hogy milyen jó nekem. Ha pedig véletlenül épp az ellenkezőjét jósolnák, akkor úgysem hittem az ilyen szamárságban sohasem.

Ugyanakkor gyerekkorom óta óvva intenek a tisztánlátók, hogy ne higgyek féligsült tésztájú kenyereknek, mert azoktól romlik el az ember gyomra igazán. Legtöbbször ahhoz tartom magam, mégis, a tisztánlátók érveléseit használva, nem számítok le semmit sem alapos kivizsgálás nélkül, mert többet megcsalt már a látszat, mint az egész világ összes csalója összetéve. Ezek az okosok, akiket szívesen hívok tisztánlátóknak, ugyanazok az emberek akik kapásból megértik a maguktól értetődő dolgokat. Ők azok akik megismerik a megtévesztés lehetőségét a magától értetődés legkissebb csuklásában is. Ők azok akik ha valami megmagyarázatlant látnak, nem tekintik sem öröklött sem tanult kötelességüknek, hogy azonnal elkönyveljék megmagyarázhatatlannak. Sőt . . . Azt azonban nagyon nehezemre esik elismernem, hogy én, aki ilyen tisztánlátónak könyveltem el legtöbb tudós tanáromat, nem mertem a saját ösztönömben megbízni soha eddig a művészetek területén.

De "eddig, s ne tovább!" Kedvenc tanáromat Buscagliát olvasva, ma rájöttem, hogy nincs különbség két műalkotás értéke közt csak azért mert az egyiket egy már hivatásos alkotta, s a másikat egy műkedvelő. Mert tőlem és egyedül tőlem függ, hogy milyen értékegyveleg ragadja meg a tetszésemet. S ha ezen a gondolatmeneten folytatva csak egy lépéssel is lépek tovább ennél a megállapításnál, akkor bármely mű puszta élvezete is egyenlő értéküvé tesz a mű alkotójával. S miért is ne lenne ez helyes? Mert a mű csak akkor mű ha élvezik. Soha, amióta világ a világ, nagy alkotó, tudós, államfi, ember nem létezett aki a fióknak alkotott, senkinek sem talált fel amit feltalált, idegen volt vagy egyedül élt. Mert az alkotó érvényesítője a közönség, a tudósé a tanuló, az államfié az állampolgár, s az emberé az emberiség. Soha nem a mű, a tudomány, az állam illetve a lét. Soha!

Budapesten, a Váci úton egy lakásba bekopogtak a székely testvéreim. Senki sem válaszolt de az ajtó nyitva volt, s mivel pont a tél közeledett, vagy négyen beköltöztek. Volt közöttük két magyartanár, egy akinek a monumentális festői, főiskolai diplomáján a tinta még nem száradt meg, s egy színész. A sok egyetemi év nem volt elég egy rendes lakást bérelni. De ahhoz bőven elég volt, hogy rájöjjenek, hogy a hütőszekrény háta kiforrósódik, s melegedni télire, megfordították a hütőszekrényt. Ez jut eszembe s tudom, hogy a tavaszi fáradtságon csak keresztüldolgozni lehet . . .

S ki tudja? Az az asztrologia micsoda azt mondja, hogy a bolygók állása május végére megváltozik, s az idegősszeroppanásos tünetek, örömnek fognak helyet adni. Milyen jó lesz nekem!
Ideje: Május 15, szombat, 07:56:40 - Janó

 
 Nyomtatható változat Nyomtatható változat  Küldd el levélben! Küldd el levélben!
Vissza Rovathoz

Életünk napjaink

"Ha valakit érdekel" | Belépés/Regisztráció | 1 hozzászólás | Search Discussion
Minden hozzászólás a beküldő tulajdona. Nem feltétlenül értünk egyet velük, és nem vállalhatunk felelősséget a hozzászólások tartalmáért.

Névtelenül nem lehet hozzászólni, kérjük regisztrálj

Re: Ha valakit érdekel (Pontok: 1)
- Móka Ideje: Május 16, vasárnap, 18:29:46
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Az asztrológia nem egészen ezt mondja....Inkább azt, hogy kb. két hónapig nem nagyon érdemes lépni érdemleges dolgokban, mert elmerülsz, mint a mocsárban....
Így tehát várni kel....meg addig elmúlik majd a tavaszi fáradtság is és...itt a nyári....



PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.33 Seconds