[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 241
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 241


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Szerencsés szárnyasok
Anonymous

Amerikában még ma is hallani bírálatokat, vádaskodást a New Orleansot alaposan megtépázó, és többszáz ember halálát okozó Katrina nevű hurrikán kapcsán.


A legtöbb ember véleménye megegyezik abban, hogy a mentés nem volt kellőképpen megszervezve, a várva várt segítség pedig megkésve érkezett. Azaz a legtöbb, ezzel foglalkozó állami szervezet és intézmény nem állt a helyzet magaslatán.
Egyet kivéve.
Ez az egy szervezet a Human Society of the United States, vagyis magyarul: az amerikai állatvédők szervezete, amelynek önkéntesei egy, a hurrikán következtében súlyos károkat szenvedett louisianai csirkefarm segítségére siettek.
Haladéktalanul.
Bár ők is valamelyest késve érkeztek a helyszínre - mentségükre szolgáljon a hatalmas káosz, amelyben egy hatékony szervezet jól kiképzett embereinek sem volt könnyű eligazodni -, még így is találtak több, mint ezer csirkét élve a többezer döglött baromfi között.
Azonnal megkezdték mentési tevékenységüket, és sikerült is nekik fáradtságos munkával, s persze költségeket sem kímélve megmenteni és bizonságos helyre, Texas, illetve New York államokba szállítani a természeti katasztrófát szerencsésen túlélt szárnyasokat.
Tiszteletre méltó cselekedet, a humanitás magasiskolája, főleg, ha figyelembe vesszük, hogy a macskákkal a kutya sem törődött. Hál istennek a csirkéknek akadt aki gondjukat viselje. S mivel ez a - felemelő érzéseket kiváltó hír - felkeltette érdeklődésemet, kíváncsi voltam, mi lett a szerencsés szárnyasok további sorsa. Mert ugye az embernek sohasem lehet elég, hogy megment valakit a pusztulástól. Ha valóban aggódik a szerencsétlenül jártak sorsa iránt, akkor - mint a gondos szülő a családi fészek melegét odahagyó csemetéje esetében teszi - a továbbiakban is gondoskodik a sorscsapás sújtotta egyedekről, jelen esetben a Gondviselés oltalmát élvező baromfiakról.
Mint értesültem róla, a szárnyasokat - akár jobb kórházakban a leromlott állapotú betegeket - legelőször is felhízlalták valamelyest. Gondolom azért, ha netán további megpróbáltatásnak lesznek kitéve, akkor arra ne csak lelkileg, de fiziakailag is kellőképpen fel legyenek készülve. Hogy egyéb megpróbáltatás is érte a csirkéket, azt nem tudom, de hogy vágóhíd várt rájuk, azt igen. Ott aztán humánus módon megkopasztották őket tollaiktól, belső és könnyen romlandó szerveiktől, hogy szépen és gusztusosan becsomagolva küldjék valamennyit az élelmiszerárúházak hűtőládáiba, ahol is mi, állatbarát, humánus emberek, szárnyaló fantáziánkat szabadjára eresztve, aranyló, gőzölgő húslevesbe képzeljük őket.
Ideje: Október 16, vasárnap, 18:33:20 - fullextra

 
 Nyomtatható változat Nyomtatható változat  Küldd el levélben! Küldd el levélben!
Vissza Rovathoz

All Fullextra

"Szerencsés szárnyasok" | Belépés/Regisztráció | 6 hozzászólás | Search Discussion
Minden hozzászólás a beküldő tulajdona. Nem feltétlenül értünk egyet velük, és nem vállalhatunk felelősséget a hozzászólások tartalmáért.

Névtelenül nem lehet hozzászólni, kérjük regisztrálj

Re: Szerencsés szárnyasok (Pontok: 1)
- mango Ideje: Október 16, vasárnap, 21:07:19
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Ezt nem értem...A Human Society of the United States, vagyis magyarul: az amerikai állatvédők szervezete MIÉRT CSAK a csirkéket mentette....?! És a kutyák...? A macsekok...? Ez szinte hihetetlen. Csak hasznot akart volna húzni a csirkékből?
Egy Állatvédő Szervezet...?! :(( Nem jellemző rájuk, - az eddigi tudásom alapján...
Át kell(ene) értékelnem...?



PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.35 Seconds