[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 39
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 40

Jelen:
Tagi infók Almasy Küldhetsz neki privát üzenetet Almasy Almasy


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Reggeli gondolatok, de csak utólag...
haramia

Szerintem mindenkinek van olyan ébredése, amikor még ki sem dugta a lábát a paplan alól, de már tudja, hogy milyen napja lesz. Vagy nem lesz. Már ha a paplan alatt marad…


Nem, nem azokra a sokat látott ébredésekre gondolok, amikor a főhős (mármint saját életünkben bármelyikünk) izzadságtól gyöngyöző homlokkal szinte 90 fokos szögben ül fel az ágyban egy szempillantás alatt. Ez egyébként is komoly hasizmokat igényel, illetve a felülés után muszáj megnyugtatni szegény macskát, aki a hirtelen mozdulat előtt még békésen szunyókált ölünkben, most viszont beszorult a feje az ágyékunkhoz. Szerencsés esetben a takaró külső oldalán…
Szóval, semmi hollywoodi snitt, csak egy mezei „kinyitom a szemem és körülnézek” trükk. Ezzel még nem nyertünk Oscar-t, de jó úton haladunk, főképp, ha ezek után kiderül, hogy amire valójában ébredtünk az nem más, mint egyik családtagunk harca a lépcsőn elhelyezett szobanövénnyel. Ez persze egy normális napon nem fordulna elő és ez az a pont, ahol megkérdőjeleződik, hogy normális lesz-e az éppen kezdődő napunk? A virág pusztulásának oka azonban nem más, mint egy áramszünet és az azzal járó teljes sötétség. Szegény növénynek nem kellet, hogy vegyi fegyvereket rejtegessen, vagy mobil laboratóriumok furikázzanak a cserépben, az egyértelmű agresszió, és annak hatása nem maradt el. Pedig olaj sem volt a gyökerek közt…
Tehát túl vagy ez első értetlen, sötétben tovatűnő pillantásokon, a meztelen lábujjaddal érzékelhető maradványok első felmérésén, majd eszedbe jut, hogy ha a nappaliban nincs világítás az áramszünet miatt, akkor lehet, hogy a fürdőszobában sem lesz lámpafény. Edzett elméd azonnal listát készít a rövidtávon megvalósítható alternatívákról: 1. laptop, kikapcsolt képernyőkímélővel…(?) Biztos, ami biztos maradsz a gyertyánál, és miután mértani pontossággal elhelyeztél három darabot belőlük, eszedbe jut, hogy Meg Ryan most hozhatna egy üveg vörösbort és csatlakozhatna hozzád. A munkahelyeden is megértenék… Ez a gondolat a víz folyásával azonban átadja helyét némi visszafogott aggodalomnak, hogy nincs-e túl közel két gyertya a háromból a zuhanyrózsa hatósugarához, mert ha igen, és elalszik, akkor jóval több figyelmet kell szentelni a tapintásnak tusolás közben, ami a saját testünkkel kapcsolatban azért - valljuk be - kicsit macerás. Ettől függetlenül vagy boldog mire végzel, és valódi mosollyal konstatálod, hogy Lucifer sem jelenik meg a hátad mögött, miközben gyertyával a kezedben a tükörbe nézel, és fogat mosol. Szerencsére a mai nap eltelhet úgy, hogy a reggeli borotválkozás kimarad, és ezzel a felismeréssel elindul a higanyszál a hangulati görbén felfelé, egészen megközelítve a zérus pontot.
Az öltözködés szerencsére már nem kihívás. Bár az ilyen hangulatfényhez a vetkőzés jobban illik (itt gondolatban megint megjelenik Meg Ryan és furcsa mód Julia Roberts is… ezzel egy időben a hangulati görbe is meredekebben emelkedik, mint a legjobb pilótánk egy MIG-gel) most az sem jelent gondot, hogy fel kell venni valamit. Még az sem, ha az a valami a zoknid és nem vagy száz százalékig meggyőzve azok tökéletes szín azonosságáról. A többi ruhadarab már nem ennyire bonyolult és nem is okoz több problémát a kelleténél. Sőt, mire kilépsz lakásod ajtaján és beindítod az autód, már csak az jut eszedbe, hogy vajon az összes villanykapcsolót felkapcsoltad reflexből, vagy sikerült kihagynod néhányat?...


Ideje: November 30, szerda, 14:21:10 - fullextra

 
 Nyomtatható változat Nyomtatható változat  Küldd el levélben! Küldd el levélben!
Vissza Rovathoz

Életünk napjaink

"Reggeli gondolatok, de csak utólag..." | Belépés/Regisztráció | 2 hozzászólás | Search Discussion
Minden hozzászólás a beküldő tulajdona. Nem feltétlenül értünk egyet velük, és nem vállalhatunk felelősséget a hozzászólások tartalmáért.

Névtelenül nem lehet hozzászólni, kérjük regisztrálj

Re: haramia : Reggeli gondolatok, de csak utólag... (Pontok: 1)
- AngyaliAndi Ideje: November 30, szerda, 18:28:56
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
S az sem hátrány, ha az autó el is indul, vagy egyáltalán a sajátodat ásod ki legalább harmadikként a méteres hó alól.
De ne legyünk pesszimisták. Egy ilyen reggel után a nap már csak jobban telhet el, azt hiszem ez a mélypont./ Ugye- ugye, az az ezerszer szidott, de mégis jó távfűtés? Ha a vízmelegítő árammal működik, akkor az eset tényleg tragédiába torkollhat./
Nagyon tetszett az írásod. Üdvözlettel: Andi



Re: haramia : Reggeli gondolatok, de csak utólag... (Pontok: 1)
- soman (soman@vodafone.hu) Ideje: December 01, csütörtök, 06:51:27
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
No, ha ilyen elmésen merengsz e reggeli áram volt nincs probléma zönge hatásain, akkor csak jól indulhat a reggeled. Miként az enyém is most, hogy olvastalak.
Egyébként meg ki tudja... hátha egyszer megjelenik az a Meg Ryan?
Nálam nagyon hatásos, hogy a hálószoba tele van gyertyákkal. Bár rendeltetésük nem kifejezetten az átmeneti áramkimaradás kiküszöbölését szolgálja...



PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.29 Seconds