[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 338
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 338


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Mákony
cincoka

Okos újságcikkek jelentek meg végkicsengéseként a botrányos ügynek, elitélvén ezt a káros szenvedélyt.




Lebuktak a kábítószer terjesztők és fogyasztók! Terjedt a hír, s azon nyomban szakértők, bűnüldözők, leszoktatók és megelőzők kerek asztalává vált a helyi TV. Okos újságcikkek jelentek meg végkicsengéseként a botrányos ügynek, elitélvén ezt a káros szenvedélyt.
Bizony a könnyű, s nehezebb drogok úgy terjednek a lakosság körében, mint a mákony. Szörnyülködünk, szemforgató módon sopánkodunk a jelenségen, de tenni ellene semmit sem tudunk.
Miért?
Én a legfőbb okot az élet, céltalanná válásában látom. A mai világban megszűnt a napi nehéz, fárasztó robottal való kenyérkereset, s a munkanélküliséggel és a segélyekkel a létfenntartás felelősége áthárult az Államra. Minek tanuljak, dolgozzak, gyötörjem magamat, mikor holnap minden ok nélkül utcára tehetnek, a családból kiutálnak, lassan hajléktalanná válhatok, stb...
Mindenki szeretné a gondtalan, fényűző életet, ha valaki(k) eltartanák, mások gondolkodnának helyette, ő pedig élne, mint a szabad madár.
Sajnos ez nem megy. Voltak próbálkozások az egyenlősdire, utópizmus, szocializmus, kommunizmus, mind elvetélt, kimúlt. És amint megszűnt a szociális védőernyő a kábszertől repülni vágyók az aszfaltra pottyanva halálra zúzzák magukat.
Hiába a jó szándék, a profi megelőző,- és leszoktató propaganda a mákony tejed, mint a métely. És akit egyszer megérint, az nehezen szabadul.
Egy megoldás a „Kutyaharapást szőrivel” elv szerint lehetséges. Új játékszereket, virtuális mákonyt kell adni az emberiségnek. Ez majd eltereli a figyelmet a napi gondokról, a szürke, kegyetlen, brutális valóságról. És elkezdődik az őrület. Nem kell hozzá se alkohol, se kábszer, csak egy képernyő, esetleg számítógép, internet hozzáférhetőség, és indulhat a játék
A kereső és keresni képes lakosság nagy része a monitor előtt ülve, Internetfüggővé válva, úgy csüng a képernyőn, mint az anyamellen. A virtuális bódulatba lassan belecsúszva minden idejét és jövedelmét a netre költi. Aztán a káros szenvedélybe belebambulva, lelki defektet kapva azt veszi észre, hogy elmagányosodik, elveszti kapcsolatait, állását, s lassan belehullik a semmibe.
A csóróknak, akiknek nem telik eme drága mulatságra, maradnak a végtelen szappanoperák és a kandi-műsorok. Big Brother, Való világ, Balázs Show, Mónika Show… És az adókat kapcsolgatva ő is benn van a csapatban, virtuálisan felajzódik, kielégül... Együtt kel és fekszik kedvenceivel.
Na szóval, ez is mákony, de legalább testi megbetegedést nem okoz. Mentálisan károsíthat, de mi ez a napi politikai vitustánchoz, szájtépő vircsafthoz képest. A lakosság két részre oszlott: egyik része a virtuális világba, másik része a politikai élveboncolások nézésébe merülve egy üveg sör mellett böfögve dünnyög, vakarózik, majd kimerülve elvackolódik gödrös díványában, s mély bódult álomba zuhan.
Álmaikban selyemréten járnak, angyalokkal szeretkeznek, és boldog semmittevésben tekintenek le erre a nyomorult világra... Aztán jön a keserves ébredés. A napi robotolás, az igazi való világ, amiből nincs kiszállás.
Na, ez a virtuális őrület, mint drogleszoktató, ideig-óráig bejön. De mi lesz, ha elfogynak a szappanoperák, a Big Brother-ek?
Lehet, hogy új kábítószert, az alkotás, a munka és értékteremtés mákonyát kell elhinteni. Jó, jó, de ki mondja meg nekik? Még várat magára az Új Messiás, aki kitisztítja az emberiség bódult agyát.
Félek, hogy még nem született meg ez az ember.
Ideje: December 06, kedd, 18:31:23 - fullextra

 
 Nyomtatható változat Nyomtatható változat  Küldd el levélben! Küldd el levélben!
Vissza Rovathoz

Életünk napjaink

"Mákony" | Belépés/Regisztráció | 8 hozzászólás | Search Discussion
Minden hozzászólás a beküldő tulajdona. Nem feltétlenül értünk egyet velük, és nem vállalhatunk felelősséget a hozzászólások tartalmáért.

Névtelenül nem lehet hozzászólni, kérjük regisztrálj

Re: cincoka : Mákony (Pontok: 1)
- Maurice Ideje: December 06, kedd, 18:44:00
(Adatok | Üzenet küldése)
"...az alkotás, a munka és értékteremtés mákonyát kell elhinteni. Jó, jó, de ki mondja meg nekik? Még várat magára az Új Messiás, aki kitisztítja az emberiség bódult agyát.
Félek, hogy még nem született meg ez az ember."

Egy új világégés parazsait szórják szét, amely, mint tisztítótűz fogja átjárni ezt a világot. Mert a természet egyszer fellázad a természeteelenes ellen...a liberalizmus, az ateizmus és az összes mocskos eszme ellen, mely megbontja a világ harmóniáját.



Re: cincoka : Mákony (Pontok: 1)
- bogumil Ideje: December 06, kedd, 19:28:49
(Adatok | Üzenet küldése)
A hiuság vásárában,Chipollák és más szemfényvesztők húzzák a magyar kultúra,szellemi élet sirgödrének peremén kábszerektől bekáfolt ifjuság talpa alá valóját.



Re: cincoka : Mákony (Pontok: 1)
- pemete Ideje: December 06, kedd, 20:01:06
(Adatok | Üzenet küldése)
És a jóisten ilyenkor hol van? Behunyja a szemét,hogy elnézi ezt a Szodomát és Gomorát? rettenetes valóságképet festettél elénk. nem győzök imádkozni a sok kárhozatra ítélt fiatal lelki üdvéért.



Re: cincoka : Mákony (Pontok: 1)
- soman (soman@vodafone.hu) Ideje: December 07, szerda, 03:47:28
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Megint egy remek gondolatébresztő írás. Egyébként szerintem rövid időn belül ki fognak találni vmit, amivel emberek millióit láncolják szenvedélybetegségükben a számítógéphez.
A virtuális világ határtalan. Mint ahogy az emberi hülyeség is...



PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.36 Seconds