[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 199
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 199


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Sztori: Ami Bagdadban történik Bagdadban marad


Römi is odabújt, hogy lehetőleg beteljesüljön a szabad világ egyik legnépszerübb pontja, amit éppen Pierre Elliot Trudeau fogalmazott meg a legérdekesebben.

Trudeau azt mondta volt, hogy a kormánynak semmi köze az ország hálószobájában. Érdekes, akkoriban mindenki értette , hogy miről van szó , s az embert megdícsérték, megtapsolták és megünnepelték éleslátásáért. Hanem azóta sokminden rosszul mehetett, mert sokan, s többek között ez a Bokor (Bush) gyökér is azt állítják, hogy a kormány az országot képviseli, s miért pont az országnak ne lenne semmi köze a saját hálószobájához? Persze az utolsó megválasztott elnök az egyesült államokban a Trudeau doktrinához tartotta magát amit semmi sem ecsetel színesebben mint az a bizonyos kék ruha azokkal a sokatmondó foltokkal, s az a sokat, de igazán sokatmondó kérdés: "Határozd meg a szexet!"

Na azóta tényleg semmi sem az aminek kinéz. Persze mindenkinek már tele van az összes . . . . . . .azzal, hogy valamit mondanak s kiderül, hogy soha arról nem is volt szó. Az egész egy barlanglakóval kezdődött , akit mellesleg még mindig nem abban a barlangban keresik amelyikben éppen tartózkodik, mert akit egy lyukban végre megtaláltak azt nemlétező tömegfegyverek lyukjában leltek hosszabb szakállal, mint amilyen ennek az egész viccnek van. És ugyanaz a gyökér aki azt mondogatta, hogy a déli Egysült Államok-i fanatikus Jézus Krisztus tanúi szerint ha nincs takargatnivalója az örszág hálószobájának akkor nyugodtan beengedhetné a kormányt, még akkor is ha nem volt megválasztva rendesen. De amikor a kormányalapító rendnek a hősi őrei hálószobájába vetett egy pillantást az ország az előbb segbberugott Trudeau doktrináért kezdett kaparászni az összes fennvaló Bokorral s Römivel az élen.

Persze, hogy maradjon minden a status quo, s semmi ne legyen az aminek látszik, az egész világon ahol elterjedtek holmi porázon sétáltatott és különböző megalázó szexuális poziciókba kányszerített muzulmánok képei, egy film kezdett el forgatódni a tévé-hírszobákban egy lefejezésről. Ezuttal Römi Bagdadban volt már. Érdekes módon a fekete csákóval letakart fejű muzulmán , tömeggyikos, terrorista hóhérok kettőjének is a kezén gyürű van. (Pszt! Haver, figyelj csak! Az igazi muzulmánnak a vallása tíltja az ékszert. Lehet hogy pont ezek a terroristák keresztények voltak?)

Ehez még tedd nyugodtan hozzá, hogy Röminek a reakciója az egész nyomorúságos moslékra az lett, hogy mérges lett a sajtóra, hogy miért lett közölve. Tessék! A megalázás nem szégyen , hanem az, hogy a világ megtudta. Ezenkívül, hogy végre egységes fronton történjen a védelem, május utolsó hetében az egész amerikai szenátusnak három napon keresztül képeket mutattak órákon át. Egyik Alabama-i szenátor szerint sok kép volt ami nem témába vágó volt. Kápzeld el haver! A tízedes letette a pórázt s mondta, hogy még van két kocka film miért nem haszáljuk fel, mondjuk kézfogást fényképezni? A Dél Karolina-i szenátor eggyel jobat mondott. Azt mondta, hogy ő személyesen nem látott szodomizálást, hanem inkább szodomizálásra készülődést. Haaaa? Valaki meg kéne súgja neki, hogy azt New Yorkban péntek estének hívják a Bronxban . . . Készülődés! . . .
Ideje: Május 31, hétfő, 11:53:09 - Janó

 
 Nyomtatható változat Nyomtatható változat  Küldd el levélben! Küldd el levélben!
Vissza Rovathoz

Életünk napjaink

"Ami Bagdadban történik Bagdadban marad" | Belépés/Regisztráció | 0 hozzászólás
Minden hozzászólás a beküldő tulajdona. Nem feltétlenül értünk egyet velük, és nem vállalhatunk felelősséget a hozzászólások tartalmáért.

Névtelenül nem lehet hozzászólni, kérjük regisztrálj

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.38 Seconds