[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 247
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 248

Jelen:
Tagi infók Ramirez Küldhetsz neki privát üzenetet Ramirez Ramirez


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Vélemény az újonnan induló párkapcsolatokról
Anne20

Egy új kapcsolatban az egyik legnagyobb problémát az okozhatja (ez is, de természetesen akad még néhány buktató), hogy mindkét fél előítéletekkel indul.


Mindkettő az előző, elrontott/elromlott kapcsolatból cipeli magával a csalódás érzését.
Azt, hogy a másik fél ott és akkor mit rontott el, könnyű a szemére vetni. De hogy mi magunk mit tettünk annak érdekében, hogy az a kapcsolat ne működjön, sosem gondoljuk igazából végig.
És aztán meglepődve tapasztaljuk, hogy ugyanabba a problémába botlunk a következőnél is. Egyszer csak az "új" sem úgy működik, ahogy mi szeretnénk. És természetesen ismét csakis a másik ember a hibás. Sosem mi magunk, mert megint nem tudjuk megoldani ugyanazt a problémát. A dolgok pedig tovább ismétlődnek, immár halmozottan. Mert a másik résztvevő is továbbviszi a maga sérüléseit a következő kapcsolatba. Ahol ő is szembesül az előző hibákkal.

Elsősorban magunkba kell tekintenünk, hogy tiszta lappal tudjunk indulni.
Az "új" szó már magában rejti a lehetőséget, hogy akár teljesen másfajta köteléket létesítsünk (vigyázat: önmagunkat nem feladva, mert az is egy óriási csapda!)

Mindaddig, míg a régit le nem zártuk, nem érdemes másba kezdeni, mert nagyobb az esély arra, hogy ismét kudarcnak éljük meg, ha valami nem sikerül.

Egy szerelem vége nagyon hasonlít ahhoz, mint amikor meghal, akit szerettünk. Mert tulajdonképpen ez esetben is elveszítünk valakit. Az illető magával visz belőlünk - a szívünkből - egy darabot. Márpedig, ha mennie kell, vagy menni akar, engedjük el. Mondjunk le róla.
Vegyük úgy, hogy ez a dolog meghalt.
Temessük el szépen, csendben, magunkban állítsunk emléket neki, de semmiképp se tagadjuk meg. Ez lenne a legrosszabb, amit tehetünk. Nem szabad azt állítani, hogy meg sem történt. Mert ezzel önmagunkat is megtagadjuk. Mert hát miért is töltöttünk el valakivel valamennyi időt, ha mi nem is akartuk? Becsapjuk magunkat.
A szép emlékeket viszont mindig érdemes megőrizni, mert alkalomadtán, ha rossz hangulat vesz elő minket, lesz miből meríteni.

Senki nem tud sokáig úgy élni, hogy közben nehéz zsákként cipel magával fölösleges dolgokat. Nem árt néha "selejtezni" a gondolataink között. Vonjuk le a tanulságot és gondolkodjunk el rajta. Értékeljük, mi volt a kellemes és a bosszantó része. Vegyük sorra, milyen bakikat követtünk mi el, és milyen gyakran. Ezeken kell változtatni, de csak ezeken. Ne fogadjuk meg, hogy most aztán teljesen hátat fordítunk addigi énünknek, és ne is akarjunk azonnali, gyökeres változást alaptermészetünkben. Mert nem feladni kell önmagunkat és nem az a cél, hogy legközelebb olyannak mutassuk magunkat, amilyenek nem vagyunk. Hibáink mindenképp maradnak, de elfogadhatóbbá tehetjük mások számára. Csak azokon a területeken módosítsunk, amin feltétlenül szükséges.

Ez a fajta újraértékelés is előbbre visz minket. Mint az a kapcsolat, amiről azt gondoljuk a végén, hogy semmi értelme nem volt...


Ideje: Január 27, péntek, 06:07:06 - Administrator

 
 Nyomtatható változat Nyomtatható változat  Küldd el levélben! Küldd el levélben!
Vissza Rovathoz

Életünk napjaink

"Vélemény az újonnan induló párkapcsolatokról" | Belépés/Regisztráció | 11 hozzászólás | Search Discussion
Minden hozzászólás a beküldő tulajdona. Nem feltétlenül értünk egyet velük, és nem vállalhatunk felelősséget a hozzászólások tartalmáért.

Névtelenül nem lehet hozzászólni, kérjük regisztrálj

Re: Vélemény az újonnan induló párkapcsolatokról (Pontok: 1)
- LunaPiena Ideje: Január 27, péntek, 06:51:28
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Én hiszek abban, hogy az Élet (Sors) mindaddig ugyanazzal szembesít, amíg végre meg nem oldod. Ez nemcsak a szerelemben, hanem az élet más területén is így van. Csak akkor tudunk fejlődni lelkileg, és előre lépni, ha sikeresen veszünk egy akadályt. Egy új kapcsolat kezdésénél talán jobb, ha a múlt tabu, egymásnak, a közös, új dolgoknak kell örülni, és főleg bízni egymásban. Néha ez a legnehezebb, pláne, ha sok csalódáson van túl az ember. Olykor én is úgy érzem, hogy már épp elég embert ismerek, nem vágyok arra, hogy megint előlről kezdjem az ismerkedési játékot, de aztán ha ott a lehetőség, akkor annyira izgalmas a helyzet, hogy el is felejtem a korábbi "depis" gondolatot.



Re: Vélemény az újonnan induló párkapcsolatokról (Pontok: 1)
- soman (soman@vodafone.hu) Ideje: Január 27, péntek, 09:37:55
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Jó gondolatok, tetszett az írásod. Tulajdonképpen komoly probléma, hogy szerintem az ember önmaga hibáit nem mindig képes belátni, sajnos hajlamos azt képzelni, hogy mindig a másikban van a hiba. Valakinél a sokadik elromlott kapcsolat után sem gyullad fel a vészjelző sárga lámpa, pedig megfelelő önértékelés nélkül újra és újra részese lehetünk ugyanannak a kudarcélménynek.



Re: Vélemény az újonnan induló párkapcsolatokról (Pontok: 1)
- kerlac Ideje: Január 27, péntek, 10:27:43
(Adatok | Üzenet küldése)
Szerintem az alapvető probléma, hogy mindig (el)várunk valamit a másiktól. És nem csak várunk, hanem el is akarunk venni. Miért nem magunkkal szemben vannak elvárásaink? Miért előfeltételekkel akarunk adni bármit is? Egyáltalán: önmagunkon kívül miért akarunk bármit is adni/venni? Miért ragaszkodunk ahhoz, aki nem a miénk? (Senki sem a másiké.) Miért nem lehet egyszerűen csak élni, millió oldalas szabálykönyv és állandó harckészültség nélkül? Ha valakivel nem megy, el kell engedni. Ez annál nehezebben megy, minél erősebben szorongattuk a torkát előtte.



Re: Vélemény az újonnan induló párkapcsolatokról (Pontok: 1)
- Khama Ideje: Január 27, péntek, 17:57:16
(Adatok | Üzenet küldése)
Csak most olvastam, nagyon jót írtál. Egy dolgot tudok tanácsolni. Légy mindig, természetes önmagad, és ne építs ideálokat. Ismerd meg az Embert, és engedd, hogy megismerjen Téged. Ezen alapszik a későbbi harmónia...



Re: Vélemény az újonnan induló párkapcsolatokról (Pontok: 1)
- csizi Ideje: Január 28, szombat, 04:05:51
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Szia. Jó volt, örömmel olvastam, hogy komoly cikk írásban is otthon vagy. Azt gondolom, az utolsó bekezdés nem csak akkor érvényes, ha éppen egy kapcsolat vége a gondolkodás tárgya. Talán minden nap érvpényes. Bár selejtezni elég nehéz, azt külön tanulni kell. Igyekszem nem gondolni a fehér elefántra.



Re: Vélemény az újonnan induló párkapcsolatokról (Pontok: 1)
- macsa1 Ideje: Január 02, szombat, 07:24:41
(Adatok | Üzenet küldése)
Tetszik amit írtál , de csak a "normális" kapcsolataink tesznek minket bölcsebbé .
Van olyan is amiben magaddal csatázol és a végén nem tudod nyertél e vagy sem ! A rengeteg fájdalom összemosódik , körülvesz , szinte fojtogat és nem tudod már mi volt a cél .
Lehet , hogy normálisat akartál ? Kezelhetőt ?
Ami felett hatalmad van ?
Már mindegy , megváltoztál !
Az egyéniséged megsemmisült .A maradék roncs gyáván nyüszítve rohanna vissza , mert számára ez a világ már rideg , üresen kongó némaság .



PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.35 Seconds