[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 268
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 268


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Kuckómese
khama

Van egy út, amelyik egészen biztosan egy közösséghez vezet.A mesebeli királyfiak és királylányok már rátaláltak.Tűzhelyük az irodalom, derűs béke fűti, ezer színüket az összetartozás érzése festi.


Egyszer volt, hol nem volt, volt egyszer egy maroknyi lelkes csapat, akik találkoztak az üveghegyen innen, a hatalmas világháló egyik csücskében,.
A hely, ahol összefutottak, egy sziget. A béke szigete, tele minden extrával. Amolyan fullosan.
A gazda, akit csak tömören adminnak hívtak, barátságos ember volt, szívesen látta, s marasztalta a betérőket.
Méltó volt a házigazdai tisztre, jól tartotta őket.
Eléjük tálalt minden jót, ami csak fellelhető volt a virtuális világban.
A világháló vándorai olyan jól érezték magukat, hogy felhagytak a kószálással, letelepedtek, alkotni és sokasodni kezdtek.
Igazi fullos otthonra leltek, s már nem vendégként, hanem igazi lakosokként ők is munkába kezdtek.
Csinosították, erősítették, építgették tovább a helyet, hogy még fullosabb, még extrább legyen.

Érkeztek az újabb és újabb vándorok közben.
Volt aki csak megpihent, és folytatta útját, olyan is volt, aki nyaralóként vissza-visszatért elmerülni a vers-tengerében, a próza-folyamban, vagy kikapcsolódásképp megmászta a fórum hegyeit, esetleg betért merengeni a műterembe.

A többség maradt. A béke szigete otthonává vált, hisz a való világ forgataga után felüdülést adott szemnek és léleknek.
Megismerték egymást, együtt örültek, együtt sírtak.
S lassan kevés volt már a betű.
Hiányzott a kimondott szó ereje, hiányzott az elégedett mosoly látványa.
Hiába az emberek már csak ilyenek ebben a mesében.
Szükségük van a hangra, a másik látására, a mozdulatra, érintésre.
Nem volt ez kíváncsiság, pusztán csak a barátokká vált lakók földi halandóhoz méltó vágya.

S ha már megfogalmazódott a vágy, meg is valósították.
Az első kirándulásra még csak egy maroknyi csapat indult el.
Másodjára, már többen győzték le félszüket, s léptek ki az arctalan ismeretlenség homályából. Harmadjára már egy meleg kuckóban jöhettek össze, mely hosszú ideig volt újabb fészkük, és egyre többen és többen találkoztak havonta egymással.

Amikor néhányan a távolság miatt elmaradtak vagy nem jöhettek, felkerekedett a kompánia, és vándorbottal, hamuba sült versekkel útnak indultak az országban.
Ellátogattak Letenyére, Egerbe és Kecskemétre.
Útjaikat csak a tél beköszönte szakította félbe, de ha kitavaszodik, ismét előveszik a tarisznyát.

Az élet nem áll meg sehol, a béke szigetén és a kuckóban sem. Hideg és barátságtalan szelek fújtak, igaz a hétfejű sárkány nem követelt egyetlen királylányt, vagy egyetlen szüzet sem, de a kuckótól búcsúzni kellett.
A jó szándék és a közös akarat szerint, a mesékben a jó mindig elnyeri méltó jutalmát.

Persze tudták ők ezt mindannyian, s egy percig sem estek kétségbe.
Ahol nagy a szükség, közel a segítség, mondá a közmondás, s így is lett..
Nem egy jó tündér, nem is a legkisebb királyfi, hanem, elárulom, egy hatalmas történelmi személyiség ugratott elő hófehér paripáján, hogy levágja a sárkány összes fejét, és megmentse az elrabolt királykisasszonyt….
Jaj! Bocsánat ez egy másik mese.
Szóval, Alexander, a nagy hódító, fehér lovon elvágtatott, hogy megfelelő kuckót találjon a szigetlakóknak.
Nem is lenne mese, főleg nem fullos, ha nem koronázta volna siker áldozatos útját.
Hősiesen területet szerzett, és még csak nem is politizált közben, díszes kardját sem kellett hogy előrántsa.
Márciusban már birtokba is vehetik a fullosan meghódított termet.
A mesének itt nincs vége, a szigetlakók élik tovább békés életüket, találkoznak majd az új kuckóban, és ha beköszönt a jó idő, elmennek… vajon hova?
Letenyére és Egerbe biztosan.
Miért ne tartanál velük?
Ideje: Március 08, szerda, 18:41:20 - fullextra

 
 Nyomtatható változat Nyomtatható változat  Küldd el levélben! Küldd el levélben!
Vissza Rovathoz

All Fullextra

"Kuckómese" | Belépés/Regisztráció | 15 hozzászólás | Search Discussion
Minden hozzászólás a beküldő tulajdona. Nem feltétlenül értünk egyet velük, és nem vállalhatunk felelősséget a hozzászólások tartalmáért.

Névtelenül nem lehet hozzászólni, kérjük regisztrálj

Re: Kuckómese (Pontok: 1)
- Lacoba Ideje: Március 08, szerda, 19:00:33
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Én nagyon remélem, hogy ide, hozzánk. Ide, ahová még a madár is csak ritkán jár mostanában. Az Isten háta mögötti Zagyvarónára. Hiszen augusztus 20-án Macsánkafőzőverseny lesz nálunk. ;)



Re: Kuckómese (Pontok: 1)
- Fata_Morgana (eveerdei@gmail.com) Ideje: Március 08, szerda, 20:00:57
(Adatok | Üzenet küldése)
Ahogy ismerlek, nem bizos, hogy elég, ha csak én írom le, nagyon jól írsz! :)) Másrészt meg akartam idézni, de nem tudok csak egy mondatot, egy bekezdést kiválasztani, minden soroddal egyetértek! Jó, hogy van ez a közösség, már két éve egyhelyben, és nem tudok, nem akarok továbbmenni. Majd az idő eldönti, de jó lenne újra Egerben is, és Letenyét is szeretném, vagy akár az Isten háta mögött is.., mert a társaság a lényeg!



Re: Kuckómese (Pontok: 1)
- Anna1955 Ideje: Március 08, szerda, 21:40:03
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Kedves Khama, amit írtál nem is mese, ez valóság....és ez az igazán jó benne.:))))))



Re: Kuckómese (Pontok: 1)
- fényesi Ideje: Március 09, csütörtök, 06:35:28
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Csókolva a kezed!
ölel
fTJ



Re: Kuckómese (Pontok: 1)
- soman (soman1@citromail.hu) Ideje: Március 09, csütörtök, 07:36:10
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Ahhh! Óh egek, remegek, ez remek! Értesz Te rendesen a prózához kedves Káma. Figyi, szerintem ez oly jól sikerült, hogy akár az új válogatás - akármi is lesz a címe - előszava is lehetne.
Remélem idén én is megismerhetlek benneteket személyesen is. Ki tudja? Lehet, hogy bővül a vidéki talik sora?



Re: Kuckómese (Pontok: 1)
- veva (hajoka@tenger.hu) Ideje: Március 09, csütörtök, 09:20:49
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Én mindigis tudtam, hogy jól írsz! Csak ritkán teszed! Minden sorára csakis bólogatni tudtam hevesen. A Fullextra nélkül nem találkozott volna ez a csapat, s a találkozások csak erősítik - magát a honlapot is, a virtuális közösséget is, hisz könnyebben megértjük egymást - már csupán a betűk alapján is --- hogy a kialakult, s a majd kialakuló barátságokról, kapcsolatokról ne is beszéljek!!!

Jó itt!!! :)))



Re: Kuckómese (Pontok: 1)
- zsuka49 Ideje: Március 12, vasárnap, 11:06:29
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Nagyon aranyos, kedves mesébe foglaltad a fullos találkozókat, és magát a fullt is.
Tényleg igaza van Ottónak, lehetne az antológia bevezető oldala.
Ügyes vagy Marcsikám, gratulálok,
puszi: Zsuzsi



Re: Kuckómese (Pontok: 1)
- -gabelka- Ideje: április 03, hétfő, 09:34:34
(Adatok | Üzenet küldése)
Üdv. Idegen! Most megfogtál - egyszerűen lebénul az ujjam az írásodtól.
Tiszteletel: -Gabelka-



PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.40 Seconds