[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 101
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 101


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Ne légy már sztereo-öcsi, ...
stipi-stopi

3 méter! - Kapásból ilyen magasra rúgtam a konzervdobozt.
Ne légy már sztereo-öcsi, (stipi-stopi) mert szimplán hülyéből is túl sok van.


Kaptam az előző írásom után egy emailcímet, hogy ha gondolom, vegyem őt fel a messengeremre, és akkor mesél nekem még néhány dolgot arról a weblapról, amit a minap itt kipellengéreztem. Listára tettem a júzert, aki még aznap este be is csekkelt hozzám egy kis esti eszmecserére.
Dobtam is egy hasast a laptopba, mert olyanokat mondott, amit feltétlenül meg kell osztanom veletek. A végén lementettem a rizsapartit, és most a lényeget ide benyomom nektek.
Okulhasson aki nem akar sztereo-öcsi lenni! 

--------------------------------------
zek üzenete: Milyen jelszót adtál meg a regisztrációnál náluk?
stipi-stopi üzenete: Ugye nem nézel annyira hülyének hogy neked most megmondom?
zek üzenete: Nem nem, bocs :) úgy értettem, hogy, azt amit szoktál máshol is?
stipi-stopi üzenete: Hát persze. Elvégre mindenhol nem használhatok mást, ....van vagy 100 hely, ahová járok.
zek üzenete: Az baj vazz, akkor neked kanyi van.
stipi-stopi üzenete: Mi az a kanyi?
zek üzenete: Kurvára annyi. :)))))))))
stipi-stopi üzenete: Ne má! Mondjad mi a félidő.
zek üzenete: Lenyúltak lúzerkám. Ott nem kódolt a jelszó. Én is voltam náluk, csak még az elején otthagytam őket a picsába, mert az egy dedó!
stipi-stopi üzenete: Na ja, erre én is rájöttem, de hogy nyúltak le téged? ... és főleg, hogy hogyan tudnak engem????????
zek üzenete: Ad 1 tudják a nickedet. Ad 2 tudják a jelszavadat, valszeg azt is tudják, hogy merre járkálsz még a neten. Sec perc alatt bemásznak a nickeddel és jelszavaddal bárhová ahová járkálsz.
stipi-stopi üzenete: Miiiiiiiiii?
zek üzenete: Ja ja.
stipi-stopi üzenete: Vagyis ők lehetnek én, a többi olyan helyen ahol szintén regelve vagyok?
zek üzenete: Bang! ..... hallom leesett végre! :)
stipi-stopi üzenete: Ne röhögj ez nem vicc! Tényleg mindenhol ugyanazt a nicket, és jelszót használom. :(
zek üzenete: Nem hát. Azért írtam. Én miután rájöttem, hogy valaki járt helyettem itt, mert el volt olvasva a privátüzenetem, amiről még nem is tudtam, azonnal le is cseréltem a jelszavamat mindenhol. és mivel óvatos vagyok mindenhol másra cseréltem le.
stipi-stopi üzenete: Nem kapok levegőt! ... hát ilyen nincs! ... tényleg magam alatt vagyok.
zek üzenete: Gondolj csak bele. Bárhová bemennek helyetted, ahol ugyanazt a nick jelszópárost használod.
stipi-stopi üzenete: értem, és kezdek ideges lenni. :(
zek üzenete: A cikkedet olvasva azonnal beugrott nekem, hogy ezek a szektás netszarok, az igazi virtuális csapda. Nem csak az agyad kell nekik, hanem te magad is teljesen. Vadásznak a balekokra.
stipi-stopi üzenete: Igen. El sem tudom mondani mennyire hálás vagyok neked hogy szóltál róla. Megyek és mindenhol másra cserélem a jelszavamat.
zek üzenete: Nem kell mindenhol, csak azokon a helyeken, ahol kódolás nélkül tárolják azokat.
stipi-stopi üzenete: Ezt nem értem fejtsd ki. ... kicsi vagyok.
zek üzenete: Ahol kódolva van a jelszó, ott nem megy ki levélben neked a regisztráció után egy az egyben leírva, hanem általában egy aktivációs link, vagyis amire rá kell kattintanod, hogy ellenőrizzék te vagy e az email címed jogosultja. Nem e fake a regisztráció.
stipi-stopi üzenete: Itt a fullon nem jött ki semmi.
zek üzenete: Nem mert itt nincs azonnali ellenőrzés, vagy csak nincs bekapcsolva. De ha elfelejted a jelszót, itt nem küldi ki azt, mert nem is tudják a kódoltat visszafejteni, hanem ad egy új, csak a megváltoztatásra használható kódot, amivel lecserélheted az elfelejtettet.
stipi-stopi üzenete: Értem. De honnan tudom meg a többi portálnál, hogy kódolt e vagy nem a jelszótárolás??????
zek üzenete: Így. Csinálj úgy, mintha elfelejtetted volna, és ha nem küldi ki az igazit, hanem csak egy új kódot, (amivel megváltoztathatod amit elfelejtettél) akkor azért nem küldi ki, mert nem tudja visszafejteni, vagyis ott kódolva van, és még a rendszergazda sem tudja meg a büdös életben sem, hogy mi a jelszavad. :)
stipi-stopi üzenete: Na most adtál nekem munkát rendesen. Kivert a veríték is erre az infóra.
zek üzenete: Igen. Sajnos az emberek 99,9%-a nem tudja, hogy mekkora csapdában lép bele a legtöbb webszaron. Én se gondoltam bele, és simán beleléptem a marhaszarba, pedig én tudtam, hogyha kijön a password textben, akkor nincs MD5-ben kódolva, vagyis szabad préda a weblap gazdájának az userek passwordja.
stipi-stopi üzenete: Döbbenetes.
zek üzenete: Az. Ráadásul az én esetem sem kismiska volt. :)
stipi-stopi üzenete: Miért? Mit csináltak?
zek üzenete: Ki akart csinálni A + B, mert más politikai nézetet vallok mint ők.
stipi-stopi üzenete: Igen? És hogy jött ez képbe? Nálam nem volt téma a politika. :)
zek üzenete: Nálam viszont igen. Elmesélem mi is volt, mi történt. ...A bekonnektált hozzám a Szkájpon, traccspartira. Ez annyira nem volt furcsa, mert rólam köztudott, hogy nagy farkam van és erre állandóan nagy kapás van a csajoknál. Szóval bekonnekt, és hogy vagy, meg minden után, sec-perc alatt nekem vágta a kérdést, hogy kinek drukkolsz? Mondom neki én fradi drukker vagyok, mire elkezdett tátogni, hogy jaj má ne vegyem őt hülyére, most mszp-s, vagy fityeszes vagyok e? Nemigen kaptam levegőt, mert ha muszáj akkor inkább fidesz fan vagyok, és a kérdésből már láttam, hogy ez a csaj nem dugni akar.
stipi-stopi üzenete: Ne hülyülj már vazz, ebből hogy lehet tudni, hogy nem azt akarja?
zek üzenete: Nem azt mondta fidesz, hanem hogy fityesz. ez ilyen egyszerű.
stipi-stopi üzenete: Aha.
zek üzenete: Szóval pillanatok alatt jöttek az érvek, hogy miért nem jól látom én a valóságot, és miért kellene változtatnom a meglátásomon, meg minden ilyen szar, amit én kurvára unok, mert bazira nem politizálok. Egyszerűen csípem a fiatalabbakat és kész. Amint kaptam levegőt, elküldtem szép óvatosan a picsába, hagyjon engem békén netezni és ne nyomja már tele a fejem azzal, ami miatt lassan már tv-t sem nézek. Elég durván váltunk el. Már csak azért is, mert én közben chateltem egy bigével a másikon, és volt kapás is. De lényeg csak ez után következett.
Pár nappal később az origón találtam olyan hozzászólást, amit nem én írtam, hanem valaki az én nickemmel. Nem volt veszélyes, de hízelgő sem.
Lecseréltem gyorsan a jelszavamat, mert azt hittem valami puhapucás meghackelte a nickemet, és szórakozott velem. Tök gyagya hozzászólást írt be helyettem ami elég égő volt azért.
Igen ám, de 2 másik szokásos helyemre be sem tudtam menni, mert nem fogadta el a jelszavamat.
Na akkor kezdtem el berezelni, és sorban végigmentem a regisztrációimon, és mindenhol lecseréltem a jelszót. Ott is sikerült, ahova nem tudtam bemenni, mert szerencsémre az email címet nem cserélte le. Itt a fullon csak a privátüzenetnél vettem észre változást, mert a legfrissebb el volt olvasva, és nem én olvastam el.
Ez pedig csak úgy lehetséges, ha valaki járt itt helyettem a nevemben.
Nem vagyok parás, de szerintem A volt aki ezt csinálta. Bosszúból, vagy hogy lejárasson itt-ott.
stipi-stopi üzenete: Köszi hogy szóltál. Megyek én is és váltom a jelszavaimat most rögtön.
zek üzenete: Azt jól teszed.
stipi-stopi üzenete: Csak azt nem tudom, hogyan jegyzem meg hogy hol, mi a jelszó, ha mindenhol más lesz :(
zek üzenete: Találj ki valami egyszerű mankót mint pld. én.
stipi-stopi üzenete: Tipp?
zek üzenete: Na jó. Neked elmondom. Egy számsort találj ki, például. 45132, és csak ezt kell megjegyezned mégis mindenhol más lesz a jelszavad. :)
stipi-stopi üzenete: .... mondtam már alacsonynövésű vagyok. Hozzád képest mindenképpen. Segítesz?
zek üzenete: Na figyelj. Szóval megvan a számsor. Ez a kód amivel te jelszavad kódolod mindenhol. Ez a kulcs. mátrix pedig a weblap neve.
Pld a fullon ugye a név fullextra. Akkor ha a ezt a kódot használod amit itt leírtam neked az új jelszavad pld itt a "leflu" lesz. vagyis a számok azon betűk sorszámai, ami a domainnévben van. Így bár kód mindenhol ugyanaz, (vagy bármilyen más számkombináció) nem kell mást megjegyezned, a jelszavad mégis mindenhol más lesz. :)
stipi-stopi üzenete: Öregem te nagy vagy! Nem győzöm meghálálni neked, hogy megosztottad velem az infót. Megírhatom ezt így egy az egyben egy soron következő írásban?
zek üzenete: Meg. Persze.
stipi-stopi üzenete: Kössz.
-------------------------

Én meg passz. És körbebattyogtam a netet, és kulcsoztam meg jelszavakat cseréltem. 
És most épp azon töprengek, hogy vajon közületek hányan fognak most jelszót cserélni a portálokon? :)))
A cucc tehát szabad préda!!!!
Másold az infót egészséggel. De azért a linket -ha kiteszed máshová is ezt a cikket-,  légy szi akaszd már a végére.

stipi-stopi

Ideje: Március 24, péntek, 19:06:38 - fullextra

 
 Nyomtatható változat Nyomtatható változat  Küldd el levélben! Küldd el levélben!
Vissza Rovathoz

All Fullextra

"Ne légy már sztereo-öcsi, ..." | Belépés/Regisztráció | 3 hozzászólás | Search Discussion
Minden hozzászólás a beküldő tulajdona. Nem feltétlenül értünk egyet velük, és nem vállalhatunk felelősséget a hozzászólások tartalmáért.

Névtelenül nem lehet hozzászólni, kérjük regisztrálj

Re: Ne légy már sztereo-öcsi, ... (Pontok: 1)
- soman (soman1@citromail.hu) Ideje: Március 25, szombat, 06:37:08
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Nem tudom, mennyire vegyelek komolyan, de mindenképp megdöbbentő. Gondolom, jókat vigyorogsz magadban, hogy most mindenki azonnal rohan jelszót cserélni. Várjál már, most be kell fejeznem, mert megyek én is...



Re: Ne légy már sztereo-öcsi, ... (Pontok: 1)
- Thalassa Ideje: Március 25, szombat, 10:48:07
(Adatok | Üzenet küldése)
Hát most mondhatnám... hihetetlenül hangzik, amit írtál... De már velem is megesett, hogy merő "kedvességből" elcsenték a jelszavam és a nevemben égettek... Bár én ott pontosan tudtam ki volt... Kellemesnek viszont akkor sem kellemes... Az a számsoros mankó tényleg jó megoldás!



Re: Ne légy már sztereo-öcsi, ... (Pontok: 1)
- Khama Ideje: Március 26, vasárnap, 15:37:22
(Adatok | Üzenet küldése)
Én nem rohantam sehova se. Milyen jó hogy nem járok máshova! :))))



PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.32 Seconds