[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 236
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 236


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Egy ökoterrorista fejébe vette...
timurlink

Ez egy tinikrimi...


A musical és a tudásszociológia világában egyaránt könnyen megjegyezhető név: Max Webber jelenti be, hogy a brit titkosszolgálat felfedezte minden idők leghatalmasabb erőszakszervezetét, az ökoterroristák csapatát: A Harmadik Erő-t. Hogy nagyobb nyomatékot adjon elképzeléseinek, azaz inkább látványosabb legyen, a vezető a feje tetejére tetováltatta a földgolyót, mondhatni a fejébe szállt a gondolat. A regény elején már van egy bombasztikus fordulat, felrobban a bombaszakértő. A tinikrimi főhőse: Alex Rider, egy korábbi gyilkossági merényletet akar kiheverni a kórházban,(ám ennek ellenére nem hanyagolja el a francialeckéjét) amikor szem és fültanúja lesz, hogy kórházi társát egy csoport el akarja rabolni. Bravúros lélekjelenléttel megmenti a fiút (Paul Drewint), és ezzel megnyeri az édesapa(oroszmilliárdos) bizalmát. Az Ezüstagyar nevű bérgyilkost egy defibrillátorrral teszi ártalmatlanná, a másik bérgyilkost a mágneses rezonancia sajátos felhasználásával, mindez jelzi, hogy Horowitz bizalma töretlen az angolszász iskolarendszer iránt. A rendhagyó igék kevésbé veszélyesek, mint a kiskorú angol kém titkos küldetése, ám ennek ellenére Alex sorozatosan hiányzik az iskolából, mert a MI5 titkos embere, sőt frontembere, mint ez az előzményekből kiderül. Noha a miniszterelnöki hivatalból is kap levelet, még ez sem menti meg, hogy hiányozzon az iskolából. Hősünk, jegyezzük meg jól, s ez nagy érv az angolszász iskolarendszer mellett, inkább járna iskolába, mint teljesítene veszélyes küldetést, mondhatnánk Babitscsal, hogy rühellé a prófétaságot, mennie kell-. Előbb az orosz milliárdos látja vendégül, hogy aztán egy gokart verseny kapcsán felderengjen Alex Rieder előtt, hogy mi mindent képesek elkövetni a gazdagok a győzelem érdekében, aztán egy rosszul sikerült útlevélvizsgálat után a CIA számít szolgálataira. Alex vonakodik, de ha gyilkosok ártalmatlanná tételéről van szó, akkor könyörtelenül használja a medicinlabdát is.
„Mind részei vagyunk a világnak”. Én pedig a világot tettem részemmé -mondta a Harmadik Erő vezetője, Alex Rieder meg felfedezi, hogy csak részben van igaza és egy fordulatos hajsza következik, hogy csimpánzok ne lehessenek egy tesztrepülés áldozatai, vagy hogy ne épülhessen meg földönkívüli űrhotel. A sorozatos incidensek miatt Alex kénytelen kötéltáncosként debütálni, és megint ugrik az iskola. Már-már neki szurkolunk pedig..
Horowitz megutáltatja velünk a felső ezer életmódját, magam is köpködnék, ha Skóciából hozatnának kastélyt nekem és páncélozott autó szállítaná a zsebpénzt, hiába lehet az utasszállító repülőgépen pingpongozni.
Alex az orosz milliárdosnál furcsa jeleket vesz észre, suli ide-oda, a CIA is igényt tart rá, a tizenöt éves különleges megbízottra megint nehéz idők várnak, míg megoldódik az orosz milliárdos és a Harmadik Erő rejtélye

http://www.anthonyhorowitz.com/
http://www.ma.hu/page/cikk/afa/0/142955/1
http://www.ekultura.hu/mutat.php?id=860

http://www.helloinfo.hu/main.php?folderID=1730&articleID=9805&ctag=articlelist&iid=1


Kerekes Tamás


http://www.thomaskerekes.blogter.hu/
http://www.transycan.net/cafe
mailto: thomaskerekes@msn.com





Horowitz: A Harmadik Erő
Animus Kiadó.
www.animus.hu, info@animus.hu


Kerekes Tamás
http://www.thomaskerekes.blogter.hu/
http://www.transycan.net/cafe
mailto: thomaskerekes@msn.com


Ideje: Május 21, vasárnap, 16:11:42 - fullextra

 
 Nyomtatható változat Nyomtatható változat  Küldd el levélben! Küldd el levélben!
Vissza Rovathoz

Ország Világ

"Egy ökoterrorista fejébe vette..." | Belépés/Regisztráció | 0 hozzászólás
Minden hozzászólás a beküldő tulajdona. Nem feltétlenül értünk egyet velük, és nem vállalhatunk felelősséget a hozzászólások tartalmáért.

Névtelenül nem lehet hozzászólni, kérjük regisztrálj

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.33 Seconds