[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 211
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 211


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Rólatok, Rólunk, Nektek
Netelka

Beszámolót írok. Beszámolót a találkozóról. Rólatok, Rólunk, Nektek. De ne számítsatok valami tárgyszerű, száraz eseményleírásra.


No nem azért, mert olyan jól írnék – sőt, a próza nem is az én asztalom -, csupán arról van szó, hogy valószínűleg nagyon személyesre fog sikeredni. Hiszen most találkoztam először élőben is ezzel a családommal, veletek. Akiket már jó ideje ismerlek virtuálisan, a szavak varázslatán keresztül, de most végre megfoghattam a kezetek, megölelhettelek titeket, és a szemetekbe nézhettem. Azokba a szemekbe, amikben láttam az őszinte szeretetet egymás iránt - és igen, irántam is. Így elsőre. Zavarbaejtően jóleső érzés volt.

No, de ott tartottam, hogy beszámoló. Megérkeztünk a ’bázisra’, ahol némi rendezkedés után előkerültek a rágcsálnivalók, ásványvizek, és itt került „terítékre” Zsuzsuzsu meglepetéscsomagja – egyenesen Franciaországból küldött nekünk fenséges csokoládékat. Gömbölyű csokoládét és négyszögleteset, keserűt és tejcsokit – egyszóval, Gombóc Artúr se panaszkodott volna, ha eljött volna közénk. Innen is megy Zsuzsuzsunak a puszi, köszönjük!
Rövid, a Fullt érintő közérdekű információk után – amiket Kerlaci ismertetett velünk - átadtuk magunkat az irodalomnak. Elsőként Fényesi szavalt – ahogy mondták, már valamiféle hagyomány, hogy ő az első. Egy Simonyi Imre verset adott elő, és egy saját művét mondta el. Mindkettőt szinte áhitatos csendben hallgattuk végig. Egy végtelenül szerény, visszafogott fiút ismertem meg benne, aki nem mellesleg nagyon szuggesztív előadó. Tökéletesen „passzolt” a kép, ami a versei alapján kialakult bennem róla.
Valamikor eközben vagy ezután követtem el a hibát - szép csöndesen megittam két pohár vörösbort. Én gyárilag is elég érzékeny vagyok, de megfeledkeztem róla, hogy az alkohol aztán végképp fölszabadítja az érzelmeimet. Erre akkor döbbentem rá, mikor Szemilla felolvasta egy novelláját – megvallom, sűrűn nyeltem a könnyeimet, pedig ismertem az írást. A fenébe a csipkés lelkivilágommal, gondoltam. Nem lett jobb a helyzet utána sem, pedig Szemi még énekelt is nekünk. A gombóc az beült a torkomba. Na, jött Janó, aki mindezek után úgy mondta el a Kései siratót - amit egyébként se igen lehet megindultság nélkül hallgatni -, hogy nekem végleg végem volt. Persze, láttam, hogy a többiek is nyeldekelnek. Csak közbevetőleg, és újabb személyes megjegyzésként mondom el, hogy Janó egyébként jóval mókásabb, mint ahogy képzeltem - egy jókedélyű, magával ragadó, igazi nagyhangú pasi. Őt a versei alapján egész más habitusú emberkének képzeltem, de mivel a humor nagyon közel áll hozzám, nemhogy csalódást okozott volna, de még inkább megkedveltem. Remélem, nem bánja :)
Nos, kicsit oldva a súlyos gondolatokat, Janó után MZ_per_X mondott el egy szellemes, a húsvéti locsolkodásról szóló novellát. Aztán jött Angyalibaby gyönyörű, szívszorító írása az anyaságról, a születés misztériumáról. Őt újra megrendülten hallgattuk.
Némi kávészünet után Skorpió kis „opusza” következett. Nem is tudom, milyen műfajnak aposztrofáljam, amit hozott – és talán nem is ez a lényeg. Sokkal inkább az, amit adott. Egészen komplex élményt nyújtott: egyszerre hatott mindenféle érzékünkre, a fülünkre, a szívünkre, a szemünkre… Zene, kép és vers hihetetlenül érdekes és hatásos egyvelegét készítette el nekünk – amit picit talán túl nehéz is volt befogadni, pláne a már előzőekben említett emóciók után. De nagyon örülök, hogy láthattam, hallhattam, tényleg nem mindennapi élmény volt.
Jött Ádám, aki Kiss József egy csodaszép versét, vagy talán inkább balladáját hozta el. Ám végül is nem tőle hallhattuk, hanem Katától, aki nemcsak egy üde, bájos jelenség, de egészen kivételes, tehetséges előadó is. Még elhangzott egy-egy versrészlet Janó interpretálásában, Kerlaci saját (szem. megj.: általam nagyon kedvelt) verseiből adott elő, MZ_per_X felolvasta újabb részletét egy hosszabb művének, Skorpió is szavalt még, én is erőt vettem magamon egy vers erejéig - aztán szép lassan szedelőzködni kezdtünk.

Hazafelé a buszon végig rajtatok gondolkodtam. Rajtatok is, akiket még nem említettem: Norvin, aki pont olyan kedves, amilyen virtuálisan; Veván, aki busszal zötyögött föl Pestre Salgótarjánból, hogy találkozzon velünk; Fatán, akivel ugyan most nemigen beszélgettem, de ami késik, nem múlik; Mókán, akiről azt hittem, nem ismerem, de kiderült, hogy mégis és imádnivaló; Audreyn, akinek most elárulom, hogy valamiért azt gondoltam, nem bírja a képem, de úgy láttam, mégsincs baja velem, és ennek nagyon örülök; Xiamon, akiben egy életrevaló, vidám leányzót ismertem meg, na és persze nem utolsósorban Khamán, aki oly’ szeretettel hívott a találkozóra, és aki egy végtelenül kedves, csupaszív teremtés.
És rátok is gondoltam, akik nem lehetettek ott, és akikkel ugyanilyen szívesen találkoztam volna. De talán majd egy másik alkalommal sikerül. Én nem adom fel :)
Ideje: Május 21, vasárnap, 16:13:47 - fullextra

 
 Nyomtatható változat Nyomtatható változat  Küldd el levélben! Küldd el levélben!
Vissza Rovathoz

All Fullextra

"Rólatok, Rólunk, Nektek" | Belépés/Regisztráció | 41 hozzászólás | Search Discussion
Minden hozzászólás a beküldő tulajdona. Nem feltétlenül értünk egyet velük, és nem vállalhatunk felelősséget a hozzászólások tartalmáért.

Névtelenül nem lehet hozzászólni, kérjük regisztrálj

Re: Rólatok, Rólunk, Nektek (Pontok: 1)
- vp_rozika (rozina@fw.hu) Ideje: Május 21, vasárnap, 17:17:57
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Szia Netelka! Beszámolód valóban olyan volt, amilyennek - hogy úgymondjam, beharangoztad - személyes, bensőséges. Nagy érdeklődéssel olvastam. Örülök, hogy nem hagytam ki, mert általad kicsit közelebb kerülhettek hozzám a jelenlevők. Köszönöm kedves szavaid! Rozika



Re: Rólatok, Rólunk, Nektek (Pontok: 1)
- Móka Ideje: Május 21, vasárnap, 21:15:29
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Netikém,
végtelen nagy öröm volt számomra élőben is "látni" téged,bár írásaidon keresztül már rég ismertük egymást.
Innen is ölellek szeretettel.



Re: Rólatok, Rólunk, Nektek (Pontok: 1)
- hori (hori@mailpont.hu) Ideje: Május 21, vasárnap, 23:11:35
(Adatok | Üzenet küldése)
Egyszer majd én is... aztán majd jól kibeszélgetjük magunkat. Örülök az írásodnak, mert közelebb vitt a többiekhez. Köszi!



Re: Rólatok, Rólunk, Nektek (Pontok: 1)
- fényesi Ideje: Május 22, hétfő, 06:56:37
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Nekem régi vágyam volt a szemedbe nézni.
Örültem!
fTJ



Re: Rólatok, Rólunk, Nektek (Pontok: 1)
- prayer Ideje: Május 22, hétfő, 07:42:19
(Adatok | Üzenet küldése)
Látod? Most én olvasom soraid, és bennetek gyönyörködöm! Ha felváltva érünk a randevúkra, legalább a beszámolóink találkoznak.



Re: Rólatok, Rólunk, Nektek (Pontok: 1)
- kerlac Ideje: Május 22, hétfő, 07:46:50
(Adatok | Üzenet küldése)
Hiányt pótoltál. Régi, nagy hiányt. De most már minden rendben. :)



Re: Rólatok, Rólunk, Nektek (Pontok: 1)
- Audrey Ideje: Május 22, hétfő, 09:38:03
(Adatok | Üzenet küldése)
Jó volt Veletek! Most ez egy kis időre feltölt... Amig újra találkozunk.



Re: Rólatok, Rólunk, Nektek (Pontok: 1)
- csizi Ideje: Május 22, hétfő, 09:56:29
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Ne add fel ! Sajnos a két programot nem tudtam összeegyeztetni, a Várban kellett egy teraszon söröket innom, ( nem volt nehéz ) és mivel időpontegyeztetős volt, hát nem jött össze. Meséltem Rólatok. Köszönöm a beszámolót ! Üdv Mindenkinek : Cs



Re: Rólatok, Rólunk, Nektek (Pontok: 1)
- veva (hajoka@tenger.hu) Ideje: Május 22, hétfő, 10:31:19
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Köszönet a beszámolóért! Sajnálom, amit kihagytam, de nagyon örülök annak is, amit addig kaptam, míg ott voltam! :)



Re: Rólatok, Rólunk, Nektek (Pontok: 1)
- soman (soman1@citromail.hu) Ideje: Május 22, hétfő, 10:44:33
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Köszönet az élménybeszámolóért!
Egyszer majd talán én is...



Re: Rólatok, Rólunk, Nektek (Pontok: 1)
- AngyaliAndi Ideje: Május 22, hétfő, 18:26:16
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Olyan jó volt kicsit újra átélni, általad. Nagyon szeretem ezeket a találkozókat, nálunk már mindenki tudja, ez az én szombatom, és mindent átrendezek, csak, hogy elmehessek. Andika már rutinosan mondja is, hogy ilyenkor ő meg megy a "zaciba". Úgy örülök, hogy megismerhettelek, s egyáltalán nem csalódtam, talán az életben még kedvesebb vagy, mint a "monitoron". Remélem sokszor fogunk még találkozni, sokszor el tudsz jönni!:))))))))))))
Puszi: Andi



Re: Rólatok, Rólunk, Nektek (Pontok: 1)
- Khama Ideje: Május 22, hétfő, 22:19:12
(Adatok | Üzenet küldése)
Tudod Neti, nekem régi vágyam teljesült azzal hogy megismerhettelek. :)
Amúgy meg képtelen vagyok szubjektíve szemlélni a találkozókat, nekem mindegyikről superlativuszokban kell beszélnem, mert maradandó élményt kapok minden alkalommal Tőletek! :) Köszönöm a beszámolót, köszönöm a részvételt, az élményt.



Re: Rólatok, Rólunk, Nektek (Pontok: 1)
- szemilla Ideje: Május 23, kedd, 08:05:28
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Nagyon örülök neki, hogy itt is találkoztunk. És mindent köszönök!



Re: Rólatok, Rólunk, Nektek (Pontok: 1)
- Fata_Morgana Ideje: Május 23, kedd, 08:30:09
(Adatok | Üzenet küldése)
Én is nagyon örülök, hogy találkoztunk! :)



Re: Rólatok, Rólunk, Nektek (Pontok: 1)
- szkallas Ideje: Május 23, kedd, 16:01:50
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Kedves Netelka! ..igyekszem rooviden.. aatvenni Aaltald koozolt rovid, tartalmas, szaamomra nagyon eelvezetes beszamoloodat. Uugy vagyok ezzel - Raad gondolva, mint Te Audrey-rool iirod (hogy mieert, azt nem tudom!)... de butasaag ez reeszemrool!)
Khamaat emliitve: Oo, pontosan olyan, ahogyan leiirtad, mindig kedves, sziveelyes, segiitookeesz maasokal, mindenkivel szemben.... de nem sorolom tovaabb, felesleges, mivel most maar Te is szemeelyesen talalkoztaal Veluuk, akikkel (legtoobbjuukkel) een maar tavaly a "Mokauckooban" talaalkoztam s kellemes, meglepooen kedves benymaaskeent hatott raam a Veluuk valoo talaakozaas.

Kooszoonoom - valooban eelvezetes beszaamoloodat... remeelem (az een hibaambool fakadoott) idegenkedees - egymaas koozoootti, virtuaalis kapcsolatunkban - melegebb hangura vaalatozik.



Re: Rólatok, Rólunk, Nektek (Pontok: 1)
- zsuka49 Ideje: Május 23, kedd, 18:14:25
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Biztos nagyon klasszak az ilyen összejövetelek! Úgy szeretnék én is eljutni, de nekem a hétvégéim fél évbe egyszer, ha szabadok sajnos!!:)))
Talán egyszer valamikor én is eljutok közétek!!
Puszi: Zsuzsi



Re: Rólatok, Rólunk, Nektek (Pontok: 1)
- Anna1955 Ideje: Május 23, kedd, 19:48:27
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Drága Netelka, szívem vérzik, hogy nem találkozhattam Veled sem és Janóval sem...A többieket már ismerem személyesen. Egész szombat délután rátok gondoltam és vártam a képeket, a híreket. Beszámolód nagyon bensőséges, olyan lett az érzésem, mintha ott lettem volna... Köszönöm.....

Puszika Anna :))))



Re: Rólatok, Rólunk, Nektek (Pontok: 1)
- agnes Ideje: Május 25, csütörtök, 19:39:21
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Jó volt olvasni a beszámolód! Szívesen találkoztam volna Veled, de remélem majd sikerülni fog! Szeretettel agnes



Re: Rólatok, Rólunk, Nektek (Pontok: 1)
- zsuzsuzsu (zsuzsuzsu@yahoo.com) Ideje: Május 26, péntek, 23:02:40
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Kedves Netelka,

Csak most fedeztem fel ezt az igazán kedves, részletes beszájolót, s nagyon megörültem neki... Minha én is Veletek lehettem volna! Én is nagyon remélem, hogy egyszer majd sikerül találkozni, s várom is!
Sok puszi addig is: Zsuzsi



Re: Rólatok, Rólunk, Nektek (Pontok: 1)
- pacal2 (pacal2@freemail.hu) Ideje: Október 31, kedd, 18:41:54
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Nagyon személyes, bensőséges ez az beszámoló!Nagyon szépen leírtad azokat , akik ott voltak, s gyönyörködtetett az a stílus,ahogy ezt az egész találkozót elénkvarázsoltad.
Méghogy a próza nem erősséged?
Ha ez nem, akkor mi??
Nagyon szerény vagy!
Örülök, hogy olvashattalak, s ha kérhetlek írj még...sokat..

pacal



PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.38 Seconds