[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 149
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 149


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
A nyereség
blue

...szembesültem a majdnem-valósággal? Vagy mégis a valóságot láttam a televízió képernyőjén, csak nem voltam benne biztos, hogy ez a valóság - vagy ez az lesz...?!


Először is azzal kezdem, hogy nem vagyok semmilyen pártnak a tagja, és remélem, hogy eme cikkel nem borzolom agyonra kedves olvasók idegeit.

Rendszeresen nézem a híradót, meghallgatom a híreket a rádióban, valahogy ez már a mániámmá vált. Mindig találok benne valami "csemegéznivalót", persze ki nem, hiszen a létünkről döntenek a honatyák, illetve egyes cégeknél a főnökök.

Jelen esetben már nem is tudom, hogy ki dönt és ki nem, egyszerűen csak hallgattam a televízióban a bemondónőt, hogy ismételten energiahordózók árát szeretnék megemelni. Egy átlagos családnak 12-15 ezer forinttal lesz több a kiadása éves szinten. Nem is tudom, hogy lassan egy átlagos, magyarországon élő család hogyan is tud megélni vagy egyáltalán meg tud-e élni. Ezzel együtt tulajdonképpen emelkedni fog minden boltban kapható termék fogyasztói ára, vagyis ismét többet kell fizetni az élelmiszerekért. Persze a mi zsebünkre döntenek a honatyák arról is, hogy ami eddig a 15 %-os ÁFA-kulcsba tartozott az 20 %-os lesz, de még így is kegyesek voltak hozzánk, hiszen eltörölték a 25 %-os ÁFA-t. Nem értem az energiahordozó és különböző szolgáltató cégeket, persze már minden külföldi tulajdonban van, mert hát nekünk magyaroknak ne legyen nyereség, miért is kellene? Mert ugyebár hírlevélben a csekk mellé vagy újságok hasábjain, illetve a televízióban és a rádióban lehet olvasni, hallani, hogy ennyi és ennyi milliárd nyereséget könyveltek el. Akkor tulajdonképpen miért is van szükség az ismételt áremelésre? Nem értem, azt hiszem ezekhez a dolgokhoz túl szőke vagyok! Hurrá! Most jut eszembe valószínű, hogy a fodrászom is drágábban fog dolgozni, talán kapok egy kis árkedvezményt, hiszen a család minden tagja egy fodrászhoz jár.

Mondanám, hogy a gyógyszerek árát talán nem emelik, de sajnos igen. Elképesztően magasak már így is. Nem olyan régen voltunk betegek mind a négyen egy köhögős-magas lázas-hányásos vírusfertőzésbe kerültünk bele, nagyon kellemetlen volt, és amikor a férjem elment a gyógyszertárba, majd hanyatt vágta magát, mert 11 ezer Ft körüli összeget mondtak neki. Kész őrület! De egy a lényeg, hogy az felírt gyógyszerektől azért helyrejöttünk, igaz az árát is meg kellett fizetni. Talán igaz az a közmondás, hogy: "Olcsó húsnak híg a leve!" - tapasztaljuk, hogy talán a drága gyógyszer nagyon jó, de mégis mi lenne, ha az orovosok egy kicsit olcsóbbat írnának fel, ja talán az nem lenne olyan hatásos. Vagy mégis?

És végezetül tegnap hallottam egy műsorban, hogy kedves honatyáink fel vannak háborodva azon, hogy nekik a pornéppel együtt kell egy villamoson, buszon, trolin, metrón, vonaton közlekedni. Tájékoztatásul közlöm velük, hogy mi egyszerű emberek veszünk jegyet, bérletet és adnak is, ha fizetünk érte, tehát nekik is fognak adni, úgyhogy aggodalomra semmi ok.

Köszönöm, hogy végigolvastátok!

Ideje: Június 04, vasárnap, 12:39:11 - fullextra

 
 Nyomtatható változat Nyomtatható változat  Küldd el levélben! Küldd el levélben!
Vissza Rovathoz

Életünk napjaink

"A nyereség" | Belépés/Regisztráció | 10 hozzászólás | Search Discussion
Minden hozzászólás a beküldő tulajdona. Nem feltétlenül értünk egyet velük, és nem vállalhatunk felelősséget a hozzászólások tartalmáért.

Névtelenül nem lehet hozzászólni, kérjük regisztrálj

Re: A nyereség (Pontok: 1)
- Bogika Ideje: Június 04, vasárnap, 16:17:17
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Azt hiszem, Mária Antoinette mondta: "Ha nincs a népnek kenyere, majd esznek kalácsot." Szerintem ott fenn, a magasban is így gondolkodnak.



Re: A nyereség (Pontok: 1)
- Angeli Ideje: Június 04, vasárnap, 18:15:27
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Jó meglátások Ganykám, csak egy dolgot tennék hozzá: honatyáink eddig sem jártak tömegközlekedéssel, úgyhogy nem veszítettek semmit a bérletmegvonással. Ők is tudják, hogy mit szavazzanak meg a parlamentben. Nem minimálbért szavaztak maguknak, ami korrekt lenne, mert legalább tudnák, hogy sokan mennyiből, és hogyan "élnek".



Re: A nyereség (Pontok: 1)
- LEKA Ideje: Június 04, vasárnap, 23:53:05
(Adatok | Üzenet küldése)
A milliók szavaztak, ők a milliókról szavaznak - csak az irány marad. Mindíg a maguk irányába. Nekik nem lesz gond a többlet kiadással. Elszámolják, leírják, stb - nem halnak bele - azt hiszik mások sem.../Puszi: Éva



Re: A nyereség (Pontok: 1)
- prayer Ideje: Június 06, kedd, 07:09:50
(Adatok | Üzenet küldése)
Nem tudom, mi a gondod vele? Én hiszek nekik! (Egy örökös hitetlenkedő) "A mindenkori vezetés kezében a hatalom, csak eszköz az elnyomásra." (Nem tudom ki írta, de én Sinkovics Imrétől hallottam a rádióba.) Milyen igaz!



Re: A nyereség (Pontok: 1)
- zsuka49 Ideje: Június 08, csütörtök, 05:55:57
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
"Minden szentnek maga fele húz a keze!"
A harminc százalékoz béremelést azért maguknak nagy-nagy fejbólogatással megszavazták. Nem is értem komolyan, hogy gondolják, hogy miből élnek az emberek? Teljesen felháborít az is, hogy amilyen kis ország vagyunk, talán mi tartjuk el a legtöbb honatyát. Csak azt tudnám, hogy egy ilyen kis országnak minek ennyi képviselő???

Pusz: Zsuzsi



PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.36 Seconds