[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 109
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 110

Jelen:
Tagi infók Almasy Küldhetsz neki privát üzenetet Almasy Almasy


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Anonym versverseny portálunkon
LEKA

A beküldött vers mennyisége azt igazolja, hogy többünket aktivizált ez a lehetőség.


Új játék van a Fullon.
Talán máshol ilyen nincs is...
Remek ötletnek tartom a versversenynek ezt a formáját. Azért is, mert így valóban a versre szavazunk (remélem).
A beküldött vers mennyisége azt igazolja, hogy többünket aktivizált ez a lehetőség. Persze a témaválasztás is hozzájárult az alkotói kedv fellángolásához.
Ami az egészben a legjobb - hogy közben nagyszerű játék is.
Próbálom kitalálni, ki is írhatta a verset. Más-más stílusban írunk, a szóhasználatunk is eltérő,... de mindez egyben jellemző is.
Nem tudom, ti hogy vagytok ezzel, de nekem, csupa élvezet ez a "kitalálósdi".
A számokhoz próbálom a neveket, az alkotókat hozzárendelni.
Kíváncsi vagyok, mennyire sikerül eltalálnom....?
Ideje: Június 10, szombat, 16:59:31 - fullextra

 
 Nyomtatható változat Nyomtatható változat  Küldd el levélben! Küldd el levélben!
Vissza Rovathoz

All Fullextra

"Anonym versverseny portálunkon" | Belépés/Regisztráció | 25 hozzászólás | Search Discussion
Minden hozzászólás a beküldő tulajdona. Nem feltétlenül értünk egyet velük, és nem vállalhatunk felelősséget a hozzászólások tartalmáért.

Névtelenül nem lehet hozzászólni, kérjük regisztrálj

Re: Anonym versverseny portálunkon (Pontok: 1)
- Fata_Morgana Ideje: Június 10, szombat, 19:33:59
(Adatok | Üzenet küldése)
Szia Leka! Nekem is nagyon tetszik ez a formája a versenynek. Talán jobb is lenne, ha csak ez maradna. Kezd derengeni, hogy a választásoknak semmi köze az íróhoz, vagy csak nagyon kevés, akár anonym, akár nem, inkább a stílust választjuk. ;)



Re: Anonym versverseny portálunkon (Pontok: 1)
- csizi Ideje: Június 11, vasárnap, 08:46:50
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Szia, örültem írásodnak. Felmerül a kérdés, a népszerűség, vagy a vers maga ? Mindkettő nehéz műfaj, és mindkettő sok energiába kerül. :))) Ez az Anonym játék azért nagyon jó, mert az újabb barátaink nem érzehetik azt, hogy a népszerűség hiánya okozza azt, hogy kevés szavazatot kapnak. És ez mindenképpen hasznos. Gartulálok a portálnak, hogy ezt kiötlötte. Szintén jó ötlet volt a hozzászólások számának eltüntetése. Én már akartam intézményesan kitalálni a szerzők neveit, de úgy látszik forr a katlan a katalizátorok között. Fontos, hogy mindenki jól érezze magát. A versek? Azok nem fontosak, amelyik megérdemli, az úgyis örök életet fog élni, cselekedeteimtől függetlenül. Azt hívják művészetnek. Üdv Mindenkinek. Véleményem természetesen szubjektív, mert a legjobb verseket úgyis én írom. Pont.



Re: Anonym versverseny portálunkon (Pontok: 1)
- Anna1955 Ideje: Június 11, vasárnap, 11:24:27
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
kedves Éva, nagyon örülünk, hogy ennyi sok szép ver született...Az idő elfogja dönteni mennyire életképes az ötlet, minden esetre msot úgy tűnik mindenkinek megmozgatta a fantáziáját és ez a lényeg....
Nagyon köszönöm mindenkinek aki részt vett ebben, és további gyönyörű múzsacsókokat kívánva bíztatlak benneteket az alkotásra..:)))

Természetesen a szavazatok nélkül nem ér az egész semmit, így hát itt is kérek minden kedves tagot, szavazzon, hogy a játék egyre érdekesebbé tudjon válni...:)))

Puszika Anna :))))



Re: Anonym versverseny portálunkon (Pontok: 1)
- zsuzsuzsu (suzanna.kobrehel@club-internet.fr) Ideje: Június 11, vasárnap, 13:06:30
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Tetszik a verseny, nagyon izgalmas. Elöször ugy gondoltam, talán jó lenne nem látni a szavazásokat, de tévedtem. Érdekes, annyira eltéröek az izlések - de azért van már néhány, mely általánosan közkedvelt.

Nagyon jó ötlet volt, mindenkit megmozgat! - aminek külön örülök.

Zsuzsi



Re: Anonym versverseny portálunkon (Pontok: 1)
- Netelka (sarhelyi@invitel.hu) Ideje: Június 11, vasárnap, 18:12:12
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Gratulálok az ötlethez, így most tényleg az alkotások versenyeznek, nem az alkotók. Kíváncsian várom az eredményt :)



Re: Anonym versverseny portálunkon (Pontok: 1)
- blue Ideje: Június 11, vasárnap, 23:42:55
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Szia Éva! Érdekes dolog ez az névtelen versverseny, mert azért valahol meg lehet modani, hogy ki írta a verset, jó nem biztos, hogy 100 %-ban talált, de lehet, hogy mégis. Nem tudom. Mindenesetre nekem tetszik a dolog. Úgy gondolom, hogy az első három helyezettnek a nevét akkor is felfedik, ha most csak számok takarják őket. Vagy rosszul gondolom?

szeretettel: gaby



PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.31 Seconds