[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 99
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 100

Jelen:
Tagi infók Almasy Küldhetsz neki privát üzenetet Almasy Almasy


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Vakációs fagyi
blue

...verseny 6-12 db fagyiért? Hm...nem is rossz dolog! Na de mindezt a vakáció előtt egy suliban, ahol az osztályokban 26-30 gyerek van...?


Az utolsó napon gyerkeim iskolájában a következő dolgok történtek:

A felsőtagozatosok oda mentek ahová akartak. Nagyfiam osztálya egy Tisza-i hajókirándulást tervezett még a múlt héten. Mondom gyeremekemnek itthon, hogy árad a Tisza, hogyan akarnátok sétahajókázni a folyón, hiszen nem lehet. Annyit közölt velem édes gyermekem, hogy: "ÁÁÁÁ, anyu az nem úgy van, bizti, hogy megyünk!" - rendben van gondoltam magamban, én semmi jónak nem vagyok elrontója. A héten mégis közölte velem, hogy lemondták az hajókirándulást, mert árad a Tisza. Láttam a bánatos arcát, de azért a szeme nagyon huncut volt, pici mosolyt megengedett magának és közölte, hogy azért fagyizni elmennek. Na, ja, ha "ló nincs, jó a szamár is" alapon működik az egész.
Nem tudom miért kellett a gyerekeket feltüzelni, hogy mennek hajózni, mikor a múlt héten is áradt már a folyó, meg előtte is. Egy a lényeg, hogy jót fagyiztak.

Az alsótagozatos diákok viszont mind moziba mentek. Hurrá! Plázába szép a terem, légkondis, nem lehet benne megsülni hiába vannak sokan és még a filmet is tudják élvezettel nézni. Oda és vissza sétálva mentek, mert kb. 10 perc járásra van, és a meleg után jól esett e kellemes levegő. 11 órára már a suliban voltak és ott az osztályoknak osztogattak fagyit, de úgy, hogy ki a legügyesebb. Mert egy fagyisdobozban 6 db pálcikás fagyi lapult és a folyosó közepére kiállt az aktuális tanár és aki a leggyorsabban odaszaladt az szerzett az osztályának fagyit. Igen ám, de hol van itt az igazságos elosztás? Hiszen egy 27 fős osztálynál ugyebár 6 vagy 12 db fagyi nem sokat ér. Elvágni? Hogyan? Csöpög, olvadt egyszóval lehetetlen. Esetleg a gyerekek körbeállnak és mindenki nyal belőle egyet? Hát, nem tudom, valahogy az talán mégsem jön be. De az is lehet, hogy csak azt kapott fagyit akinek jutott belőle, sőt valószinű. És akkor a többiek mit csináltak? Szegények csak nézték, hogy a másik milyen jóízűen fagyizik.

Most nem értettem az iskolát. Őszinte leszek, szerintem vannak olcsóbb fagyik is és mivel a suli alapítványi talán annyit megtehett volna, hogy minden alsótagozatos diákjának vesz egy fagyit, mondjuk 100,- Ft értékben, de ha az alapítványnak erre mégsem telne, akkor mi szülők osztályonként is összefoghattunk volna, hogy fagyit vegyünk gyerekeinknek. Én egy kicsit furcsa helyzetnek találtam ezt, valahogy nem vitt volna rá a lélek, hogy egyik gyereknek adok fagyit a másiknak meg nem. Vagy csak én gondolom rosszul?




Ideje: Június 18, vasárnap, 09:59:18 - fullextra

 
 Nyomtatható változat Nyomtatható változat  Küldd el levélben! Küldd el levélben!
Vissza Rovathoz

Életünk napjaink

"Vakációs fagyi" | Belépés/Regisztráció | 2 hozzászólás | Search Discussion
Minden hozzászólás a beküldő tulajdona. Nem feltétlenül értünk egyet velük, és nem vállalhatunk felelősséget a hozzászólások tartalmáért.

Névtelenül nem lehet hozzászólni, kérjük regisztrálj

Re: Vakációs fagyi (Pontok: 1)
- szerzs2 Ideje: Június 18, vasárnap, 11:47:42
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Nem Gaby, nem látod rosszul.
Nálunk is annyi mindennen veszem észre, hogy mintha nem érdekelné a tanárokat a gyerekek lelke.
Itt elnézést kérek azoktól a pedagógusoktól akik nem ilyenek,mert tudom,hogy azért vannak még igazi tanárok.

Nálunk ez másban nyilvánul meg.Elmond a szülő egy problémát,és az első adandó alkalommal vissza kapja ,hogy mert ez meg ez van.

A fiam disszgráfiás,ezt egy szakember állapította meg.De! Mivel a két tanítónénije közül az eggyiknek van parírja arról,hogy ért a disszes dolgokhoz,és ő szerinte a gyerekem nem az...ezért a bizonyítványába csak az került be ,hogy : nem ír szépen,rendezetlen a munkája, nem tudja a helyesírási szabályokat, stb...
Üvőlteni tudtam volna!



PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.42 Seconds