[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 114
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 115

Jelen:
Tagi infók Almasy Küldhetsz neki privát üzenetet Almasy Almasy


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Az amerikai elnök Budapesten
stelltesor

...a RAI-1 este nyolc órai híradójában elhangzott rövid híre...


Tegnap felkaptam a fejem az olasz nemzeti televízió, a RAI-1 este nyolc órai híradójában elhangzott rövid hírére, amit velünk nézőkkel közöltek: «Bush amerikai elnök Magyarországra látogat az 1956-os szovjet megszállás ünneplésére». Ezzel ki is merült a hazánkat érintő híradás.
Nem akartam hinni a fülemnek! Hogy ennyire figyelmetlenek legyenek az olasz újságírók, ez már mindennek a teteje. Beletörődtem, hogy az ANSA újságírói földrajzilag a Balkánra teszik hazánkat – bár a jelenlegi helyzeteket nézve szimbolikusan sajnos inkább Balkánnak tűnik hazánk, mint bármi másnak! -, de, hogy egy ilyen újságírói melléfogással butítsák szellemileg amúgy sem sziporkázó népséget (*), erre már tényleg nincs mit mondanom. Illetve lenne, de jobb, ha megtartom magamnak.
Örüljünk annak, hogy az amerikai sajtóval ellentétben – amelyik alig foglalkozik Bush magyarországi látogatásával – az olasz sajtó legalább hírt adott róla, noha homlokegyenest téveset?
Jó tudni, ahogy Járai Judit washingtoni tudósító írja: «Igen fontos, hogy tisztában legyünk azzal, hogyha az amerikai elnök mostani vizitje és beszéde vitathatatlanul és egyértelműen tisztelgés az '56-os forradalom emléke és hősei előtt, azért az amerikai politika fő sodrásában nem mi vagyunk. Az Egyesült Államok számára Magyarország nem stratégiai partner, hanem szövetséges, akire számít a Balkánon, Afganisztánban, vagy éppen Irakban, vagyis különféle missziókban. De talán picit még Lengyelországra is inkább tekint stratégiai szövetségesként a térségben, mint ránk....»
Erről ennyit. Nekem túlságosan sok is.



Megjegyzés: Forrás: Aktualitás & Méregzsák

Kapcsolódó téma: Bush egyértelműen '56 miatt jött Budapestre
Ideje: Június 22, csütörtök, 11:08:28 - fullextra

 
 Nyomtatható változat Nyomtatható változat  Küldd el levélben! Küldd el levélben!
Vissza Rovathoz

Életünk napjaink

"Az amerikai elnök Budapesten" | Belépés/Regisztráció | 18 hozzászólás | Search Discussion
Minden hozzászólás a beküldő tulajdona. Nem feltétlenül értünk egyet velük, és nem vállalhatunk felelősséget a hozzászólások tartalmáért.

Névtelenül nem lehet hozzászólni, kérjük regisztrálj

Re: Az amerikai elnök Budapesten (Pontok: 1)
- boblogan (mertek@fw.hu) Ideje: Június 22, csütörtök, 11:38:30
(Adatok | Üzenet küldése)
A "fejlett" nyugaton (és nem csak Olaszországban) a legtöbb átlagember azt se tudja, hogy Mo. Európában van-e. A tanultabbak (pontosítok: az okosabbak) tudják, egészen jól elhelyeznek bennünket a térképen, szerintük fővárosunk Bukarest. Az amerikaiakról ne is beszéljünk, nem érdemes... "Szövetséges"??? Jó vicc. Tudom, Járai Judit nem mondhatja ki az igazságot. Legjobb, ha én sem teszem... Majd, ha demokrácia lesz. Sohanapján, kiskedden...



Re: Az amerikai elnök Budapesten (Pontok: 1)
- Netelka (sarhelyi@invitel.hu) Ideje: Június 22, csütörtök, 11:47:09
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Ez fájt :(



Re: Az amerikai elnök Budapesten (Pontok: 1)
- veva (hajoka@tenger.hu) Ideje: Június 22, csütörtök, 11:52:47
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Én csak azért izgultam/ok, hogy ne történjen itt vele semmi baj (pedig rendesen utálom ezt a mostani amerikai fejet), mert lehet, hogy utána nyoma sem maradna eme kicsi országnak... :( --- bármilyen tüntetőkkel egyetértek!



Re: Az amerikai elnök Budapesten (Pontok: 1)
- veva (hajoka@tenger.hu) Ideje: Június 22, csütörtök, 12:04:33
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Bocs! Eltértem a tárgytól! ---- Szégyen, hogy mindegy - letámadtak, vagy békén hagytak...!



Re: Az amerikai elnök Budapesten (Pontok: 1)
- stelltesor Ideje: Június 22, csütörtök, 13:01:28
(Adatok | Üzenet küldése)
Köszönöm az eddigi bejegyzéseket. Hogy jobban felborzoljuk a kedélyeket, itt van egy olaszországi híradás erről: az ANSA olasz hírügynökség «Speciális Balkán» [www.ansa.it] címszó alatt a «Népszabadság» alapján ad hírt az amerikai elnök magyarországi látogatásáról. Ezek szerint az amerikai elnök a Balkánon tesz látogatást... GRRRRRRRRRRR...



Re: Az amerikai elnök Budapesten (Pontok: 1)
- zsuzsuzsu (suzanna.kobrehel@club-internet.fr) Ideje: Június 22, csütörtök, 16:20:58
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Egy bizonyos: Bush magyarországi látogatásának oka van. Hogy Magyarország jól jön neki, mint szövetséges, az biztos.De azért egy kicsit sokat váratott magára ez a tisztelet nyilvánitó látogatás. Majd meglátjuk, mi lesz az eredménye...

Én is sokszor tapaszaltam, hogy a köznép még elhelezni sem tudja országunkat, itt nyugaton - vajon miért? -kivéve azt a néhányat, akik már jártak például Budapesten, s "megdöbenten" állapitották meg, hogy ez nem is balkán... Hát mondta valaki?




Re: Az amerikai elnök Budapesten (Pontok: 1)
- stelltesor Ideje: Június 22, csütörtök, 21:36:17
(Adatok | Üzenet küldése)
P.S. Ma este ugyanazon Tv-csatornán az esti híradóban méltó, filmösszeállításos hírösszefoglalót adtak az amerikai elnök látogatása és az '56-os forradalom áldozatainak megemlékezése alkalmából.Így a tegnapi nagy baklövést ellensúlyozták.



Re: Az amerikai elnök Budapesten (Pontok: 1)
- LunaPiena Ideje: Június 23, péntek, 09:56:46
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Nekem a beharangozás tetszett, Bush történelmi beszédet mond Budapesten. Hát tényleg csak történelem volt benne, pedig mindenki valami szenzációra készült.

A Balkán sajnos sokszor igaz hazánkra, földrajzilag nem, de az emberek mentalitására igen :(



Re: Az amerikai elnök Budapesten (Pontok: 1)
- csizi Ideje: Június 24, szombat, 20:28:06
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Nincsen ebben semmi baj. Ez a relitás, ezt kell elfogadni. Nem mi vagyunk a világ közepe, de nekem jó itt.



Re: Az amerikai elnök Budapesten (Pontok: 1)
- AngyaliAndi Ideje: Június 25, vasárnap, 07:51:08
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Ha még keresgéltünk volna a híradások között, lehet, hogy olyat is találunk, ami azt harsogja: Az Amerikai Elnök máig harcoló orosz csapatok ellen védi Magyarországot, és fővárosát Bukarestet.
Csak csöndben kérdem: mér júniusban ünnepli az októberi eseményeket?
Puszi: Andi



Re: Az amerikai elnök Budapesten (Pontok: 1)
- Audrey Ideje: Június 25, vasárnap, 09:35:19
(Adatok | Üzenet küldése)
Hát ebből számomra az a tanulság, hogy ennyire szabad elhinni a médiában elhangzottakat. Úgy ferdítik a dolgokat, ahogy csak akarják. Szégyen, hogy ilyen felkészületlen riporterek szaladgálnak a világban... :-(((



Re: Az amerikai elnök Budapesten (Pontok: 1)
- stelltesor Ideje: Június 25, vasárnap, 11:11:13
(Adatok | Üzenet küldése)
Kedves Fullextra-Barátok!
Köszönöm megjegyzéseiteket, kérdéseiteket.
Hogy miért éppen most és nem október 23-án emlékezik meg az USA-elnök a forradalom áldozatairól, arra csak ő tudna válaszolni. Ami a médiákat illeti, a tömegbutító szerepük is ismert és sajnos sokan vannak, akik gondolkozás nélkül elfogadják, beveszik. Ez mindig is így volt. Talán humorosnak is felfoghatjuk, s akkor kevésbé irritáló. A nagy baj csak akkor van, ha ezeknek a félretájékoztatásoknak véres következményei vannak. Sajnos ez utóbbikra is nem egyszer volt tragikus példa mind a múltban és mind napjainkban.



PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.35 Seconds