[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 123
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 123


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Who is who?
Netelka

Hamarosan igazán méltó lesz nevéhez az iwiw. Előbb utóbb tényleg nem lehet majd tudni, valójában ki kicsoda.


Belépéskor egy cég hirdetése akaszkodik rám – akarva akaratlan furakszik a szemem elé. Egy cég, mely szépészeti műtéteket reklámoz. Lányok, asszonyok, itt a nyár, lekerülnek az eddig jótékonyan takaró ruhadarabok, és előkerül a nőiségünk. Kinek ilyen, kinek amolyan – lényeg, hogy többnyire tökéletlen. Nem elég kerek, nem elég feszes, nem elég alma, vagy éppen körte. Itt a soha vissza nem térő alkalom, gyerünk a kés alá! Nehogy már a télbe fáradt férfiszemnek holmi gyatra, megereszkedett asszonytesteket, vagy fiatal, ám de korántsem hibátlan női formákat kelljen látnia. S ha egyébként véletlenül mégiscsak jól nézel ki nyaktól lefelé, akkor biztos csúnya nagy az orrod. Csípjünk le belőle, mert még megénekli valaki. S persze ha nem elég buja a szád, bármikor feltölthető némi szilikonnal, s egyből Te lehetsz sokak vágyálma. Mert napjainkban minden árucikk. Te is az vagy, ki kell tenned az ablakba mindazt, amit láttatni szeretnél. Úgy elsőre. És persze, miért is ne? Hiszen az első a szem, az a befogadó. Ha nem talál meg egy tekintet, akkor lehetsz te belülről bármilyen szép, igaz? Így küzdesz, hogy minél kívánatosabb legyen a kínálat, te legyél a kiválasztott, akin megakad a szem. Bármi áron. Szó szerint, hiszen árban a csillagos ég a határ. Csak tudod-e majd a végén, who is who? Te vagy-e te, vagy valami sztár lemásolt orra, szája, melle?

Természetesen tudomásul veszem, hogy az idő nem múlik el nyomtalan. Kegyetlenül és kíméletlenül bánik a testünkkel, bárhogy is vigyázunk rá. Ott van a jól ismert egykor ragyogó díva, ünnepelt táncosnő. Senki nem vitatja el tőle, hogy valamikor fantasztikusan táncolt, és gyönyörűek a lábai (talán még ma is). Mégis, szánalmas, ahogy mindenáron dacol az idővel, miközben lassan úgy néz már ki, mint egy jól ápolt múmia. Szép halott lesz. Igaz, róla legalább mindenki tudja, hogy kicsoda. És ez is valami.

Hány és hány nő műtteti agyon magát, ki tudja, miféle indíttatásból. Hogy tessen a férjének, a szeretőjének, jobb állást találjon, hogy felfigyeljenek rá a szépségiparban, vagy pusztán azért, hogy azt lássa a tükörben, amit kislányként megálmodott magának. Miközben mind tudjuk, a legszebb nőt is elhagyják, ő is lehet magányos, neki is lehetnek rossz évei.

Lányok, asszonyok, lássuk be, a szépség nem garancia a boldogságra.

Ideje: Július 08, szombat, 18:34:33 - fullextra

 
 Nyomtatható változat Nyomtatható változat  Küldd el levélben! Küldd el levélben!
Vissza Rovathoz

Életünk napjaink

"Who is who?" | Belépés/Regisztráció | 12 hozzászólás | Search Discussion
Minden hozzászólás a beküldő tulajdona. Nem feltétlenül értünk egyet velük, és nem vállalhatunk felelősséget a hozzászólások tartalmáért.

Névtelenül nem lehet hozzászólni, kérjük regisztrálj

Re: Who is who? (Pontok: 1)
- blue Ideje: Július 08, szombat, 20:28:15
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Neti, egyet kell, hogy értsek veled abban, hogy "a szépség nem garnacia a boldogságra" tökéletesen igaz.
Én mindig is fogyni szerettem volna, ám be kell, hogy lássam, hogy nem működik, pedig nem eszem egyáltalán zsírosat, édességből is keveset, ellenben nagyon sok gyümölcsöt, zöldséget fogyasztok és mégsem fogyok, ill. csak pár kg, de még nem jutott eszembe, hogy zsírleszívásra menjek, ellenben, van olyan testrészem, amit szívesen megműtettnék, hogy minél szebb legyen, de talán, egyszer, ha......addig viszont maradok így, ahogy most vagyok.

gaby



Re: Who is who? (Pontok: 1)
- hori (hori@mailpont.hu) Ideje: Július 08, szombat, 22:26:24
(Adatok | Üzenet küldése)
Alapvetően megegyezik a véleményünk, de én nem tartom problémásnak a kisebb kiigazításokat. A technika és az orvostudomány ez irányban is fejlődik, miért ne éljen vele az, aki akar, ill. megteheti. A felfújt kebleket, szájszéleket nem csípem, és nem értek azzal egyet, aki örök fiatal akar maradni, mert természetellenes, de tegye, ha erre szottyan kedve. A szépség valóban nem garancia a boldogságra, de egy próbát lehet, hogy megér. Hiszen sportolunk, fogyókúrázunk, stb. Én inkább az ilyenben hiszek.



Re: Who is who? (Pontok: 1)
- veva (hajoka@tenger.hu) Ideje: Július 08, szombat, 23:18:43
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Engem is zavar az a reklám az iwiwen, igaz, minden más reklám is ami a képembe tolakszik (bárhol máshol is). S igen, én is úgy vagyok vele, hogy aki akarja, az szabassa át magát - de valahogy félek a mű-jövőtől! :(



Re: Who is who? (Pontok: 1)
- Julianna (julianna41@citromail.hu) Ideje: Július 10, hétfő, 10:13:53
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Engem nem csak zavarnak, hanem feldühítenek ezek a tolakodó reklámok, nem is magam miatt, hanem a fiatalok miatt. A média nem a természetes szépséget emeli ki, minden művivé válik.A kés segít, hogy tökéletes legyél, ezt súgalják. Ami baj, a mellékhatásokra nem hívja fel senki a figyelmet. Azt megértem, hogy javítani kell azon, ami lelki problémát okoz, pld. a nagy orr stb. Erre van is lehetőség. De kérdezem, mi a francnak egy 15 fiatalnak a mellműtét? Ekkor még maga a természet is működik, a híányoságot helyrehozhatja minden sebészeti beavatkozás nélkül. Nagyon jó, hogy szóba hoztad ezt a kérdést.



Re: Who is who? (Pontok: 1)
- AngyaliAndi Ideje: Július 10, hétfő, 14:13:25
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
A reklámok engem is idegesítenek, de azt nem tartom katasztrófának, ha valaki kiigazít itt- ott egy kicsit. Nem a múmiákról beszélek, az nevetséges, és inkább gusztustalan, mint vonzó, hanem inkább arról, mikor az önbecsüléshez csak egy pici korrigálás hiányzik. És azt ne feledjük, a nők a nőknek öltöznek, fodrászolnak...műttetnek. Tévedés, hogy a férfiak miatt történik ez az egész.:))))))))



PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.39 Seconds