[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 455
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 456

Jelen:
Tagi infók Almasy Küldhetsz neki privát üzenetet Almasy Almasy


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
FullExtra találkozó 2006. Pécs
hori

Engem ért a megtisztelő feladat, hogy összefoglalót írjak a pécsi találkozóról. Örömmel teszek most ennek eleget,


... annál is inkább, mert e találkozó az én városomban zajlott. Gondolom, mindenkiben volt némi izgalom, a házigazdában mindenképp, az érkezőkben, s így bennem is, hiszen először leszek köztetek személyesen. Tudom, ismerjük mi egymást elég jól, verseinkből, írásainkból és a hozzászólásokból, de személyesen azért mégis csak más.

Pécsi lévén elsőnek érkeztem Zoliékhoz (az útmutatás pontos volt, Zoli precíz ember), aki rögtön körbevezetett, bemutatott a családjának, s azon izgultunk, ne essen az eső, de Zoli optimista. Én kaptam az első kitűzőt. Zoli azt mondta, nyugodjak meg, mindenkinek lesz. Jó ötlet – gondoltam –, az én helyzetemet mindenképp megkönnyíti majd.
Volt időm körülnézni. A kertben csodálatos növények: banánfa, citrombokor, hatalmasra nőtt datolya. A kert hátsó részében szökőkút, csordogál a víz, kerti bútorok, melyek alkalmat teremtenek a társalgásra, ismerkedésre. Megfordult a fejemben, hogy Zoli bizonyára itt szokott üldögélni az egyik kerti széken, s faragja valamelyik csodálatos versét a természetről.
Egy órán belül a többiek is megérkeztek, s amíg valakire várni kellett, addig kezdetét vette az utazási élmények elmesélése – csizi kocsija sajnos lerobbant, és ápolásra szorult –, és a nap hátralevő részéről találgatások. Előkerültek a fényképezőgépek, s lencsevégre került mindenki, sorjában.
Ha visszaidézem: Fényesi töpreng – gondolom, ahogy szokott –, Szkallas viccelődik, Ágnes, csizi körülötte, de az egész társulat rögtön feltalálja magát. Ágnes megkérdezi miért vagyok ilyen magas, Stando megmutatja újabb, nyomtatásban megjelent versét, Blue nagyon vidám. Sete szépen mosolyog, Samway a hintaágyban elmélkedik, Harmatocska és Marci valamiről diskurál. Marci ügyes, jó gyerek, jól bírja az ilyen összejöveteleket. Neti ábrándozik? – ki tudja... mango egy pohár pezsgőre invitál – sikerül neki. Laci meg a bajusza alatt nevet, valamit Vevának magyaráz. Az örökké mosolygós Erika megajándékoz minket parfümmel, kap mindenki a nemének megfelelőt.
Az asztalokon elhelyezett képeslapok hátulján kedves sorok vannak, s hamarosan elhangzik Csitesz válaszverse is.
Közben elkészült az ebéd, asztalhoz ülünk, ebédelünk. Az arcokon végigtekintve mindenki nagyon elégedett. Köszönjük zsuzsuzsu-nak is a franciás ízeket; azt, hogy oly messziről is gondolt ránk.
Ebéd után sikerült közös nevezőre jutnunk: irány a TV torony. De sajnos útlezárások miatt a belvárosban kötöttünk ki, ahol a Pécsi Napok rendezvényei zajlottak épp, így belecsöppentünk egy balkáni forgatagba. Városnézésünket rövidre terveztük, mert az Origo házba kellett sietnünk, a rádiós műsorra.

Khama megnyitotta a műsort, majd Szkallas nyitóverse következett: Faludy Györgytől szavalt – bevallom, rám nagy hatással volt előadói stílusa. Mindenki sorjában elmondhatta hozott versét, írását, vagy ha akarta, más művét is. Nem csak az érzékenyült el egy-egy vers olvasása közben, aki előadta, hanem az is, aki hallgatta. Én nem terveztem felolvasást, ezért valóban koncentrálhattam a művekre és előadóikra; remek versek voltak, remek előadásban! Néha nevetésben törtünk ki, ha valaki humorosat hozott. Máig nem tudom, miért kerek a csatorna fedele (mint kiderült nem is az a fontos), de azt igen, hogyha egy nő vezeti az autót, maradjunk csöndben, ha jót akarunk magunknak. Teljesen igaz!
Remek szavalók is vannak közöttünk, Szkallas, Ágnes, a vendég-Gabi (blue barátnője) és MZ/X, akik elődeink versét is ugyanolyan remekül tudták előadni, mint a sajátjukat, mintegy megkoronázva a műsort.
A végén, elégedett arcokat láttam, mindenki feloldódott, s az is bebizonyosodott számomra, hogy Khama remekül fogja össze a társulatot.
Voltak, akik rögtön hazaindultak, így Annától is búcsúztam, és megígértettem vele, hogy óvatosan vezet, vigyáz a lányokra.
Az utolsó mosolyok.
Az utolsó összenézések.
Az utolsó ölelések, kézfogások.
Kedvünket az időközben eleredő eső sem vehette el. Akik még maradtak, Zoliéknál megvacsoráztak, és koccintottak még egy utolsót, majd autóba ültek, és irány haza. Aki a pécsi szállást választotta, őket két fordulóval Zoli fuvarozta el. Ez alatt Szkallas mesélte korábbi élményeit, humora, előadói stílusa újból lehengerelt minket. Egy szép nap szép befejezése volt ez. A házigazdák vendégszeretete bámulatos volt, a kiváló barát is kitett magáért finom főztjével.
De azért, hogy a nap vége se teljen el csak úgy, Zoli kitalálta, hogy hatan üljünk az autójába: Zoli, Szkallas elöl, hátul pedig Ágnes, Eroica, jómagam és persze csizi, egy cseppet sem fájdalommentes pózban. A szállásig vezető úton eléggé aggódott – számoltatta velem vissza a perceket.

Egy blog-omban egyszer azt írtam, hogy az írás magányossá tesz. De mára talán be kell, hogy lássam, nem feltétlenül: ha jó emberek között, jó társaságban töltünk el néhány órát, napot.
Most búcsúzik a nyár, s jön az ősz, az én évszakom (tudom, mango és Neti ennek nem annyira örül). Ahogy a játszóterek elnéptelenednek és a hinták sem nyikorognak már, úgy adja át helyét a szórakozás a kitartó munkának. Új feladatok várnak ránk, újabb versek és prózák megírása, hogy ez által, mindenki a saját világában megtalálja helyét. Mert szeretjük, amit csinálunk; az alkotás boldoggá tesz.
2006. szeptember 16.
A barátságok megerősödtek és újabbak születtek.
Köszönöm Nektek ezt a napot!
Köszönöm Nektek ezt az élményt Barátaim!


Horváth Géza (hori)
Pécs, 2006.09.17.
Ideje: Szeptember 18, hétfő, 09:40:17 - fullextra

 
 Nyomtatható változat Nyomtatható változat  Küldd el levélben! Küldd el levélben!
Vissza Rovathoz

All Fullextra

"FullExtra találkozó 2006. Pécs" | Belépés/Regisztráció | 43 hozzászólás | Search Discussion
Minden hozzászólás a beküldő tulajdona. Nem feltétlenül értünk egyet velük, és nem vállalhatunk felelősséget a hozzászólások tartalmáért.

Névtelenül nem lehet hozzászólni, kérjük regisztrálj

Re: FullExtra találkozó 2006. Pécs (Pontok: 1)
- szemilla Ideje: Szeptember 18, hétfő, 10:14:25
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
kicsit belehaltam, hogy nem tudtam ott lenni...
most kicsit megint...



Re: FullExtra találkozó 2006. Pécs (Pontok: 1)
- gabiga Ideje: Szeptember 18, hétfő, 10:28:44
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
nekem is fáj :( ...megint...de legközelebb igyexem ott lenni :))



Re: FullExtra találkozó 2006. Pécs (Pontok: 1)
- Khama Ideje: Szeptember 18, hétfő, 10:56:29
(Adatok | Üzenet küldése)
Köszönöm Hori a remek beszámolót. A szavaid mögött újra peregtek előttem az események.
Minden alkalommal adunk és kapunk. Odafigyelést, törődést és szeretetet. Jó együtt. Mindig és mindenhol.
Akik nem tudtak eljönni azokra gondoltunk, és várjuk őket legközelebb.



Re: FullExtra találkozó 2006. Pécs (Pontok: 1)
- veva (hajoka@tenger.hu) Ideje: Szeptember 18, hétfő, 11:10:13
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Úgy látszik kijutott Neked többször is ez az összetömörödött utazás, bár amikor mi utaztunk hatan, ott Káma volt a "terhelt". :))

Köszönet a beszámolóért!
Milyen jó, hogy van ez a hely, és ilyen találkozókon kerülhetünk egymáshoz még közelebb - mert bár az írások sokat elárulnak a másik emberről, a személyes találkozás mégis más. Egy más szerep, egy még őszintébb kommunikáció.

Nagyon jól éreztem magam, köszönhetően a házigazdának a családi és baráti háttérrel együtt, Andinak, aki hazafelé megküzdött a sötét és viharos úttal, aztán még ágyat is adott fáradt, álomtalan éjszakámnak (no persze így köszönet illeti Kerlaciékat is, mert az előző éjjel meg náluk ért - néha úgy érzem magam, mint egy folyton befogadott vándor-hajléktalan ;)).

Mindent végiggondolva, öröm volt az egész találkozós nap - örültem azoknak, akikkel találkoztam és hiányoztak, akik nem tudtak eljönni!



Re: FullExtra találkozó 2006. Pécs (Pontok: 1)
- zsuzsuzsu Ideje: Szeptember 18, hétfő, 11:30:06
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Mialatt olvastam beszámolódat Hori, olyan volt, mintha én is benne lennék éppen az egész forgatag kellös közepében! Köszönöm Neked, hogy Veletek lehettem, - ha csak néhány percre is.

Zsuzsi



Re: FullExtra találkozó 2006. Pécs (Pontok: 1)
- Netelka (sarhelyi@invitel.hu) Ideje: Szeptember 18, hétfő, 12:16:39
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Jó volt olvasni a beszámolódat - kicsit megint ott voltam... Örülök, hogy épp te írtál róla, aki először tudtál részt venni a találkozón, és láthatóan jól érezted magad :)



Re: FullExtra találkozó 2006. Pécs (Pontok: 1)
- hori (hori@mailpont.hu) Ideje: Szeptember 18, hétfő, 15:35:00
(Adatok | Üzenet küldése)
Köszönöm mindenkinek, hogy olvasta! :)



Re: FullExtra találkozó 2006. Pécs (Pontok: 1)
- stando Ideje: Szeptember 18, hétfő, 16:28:31
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Jó volt olvasni soraid. Újra pergett a film. Előhívódtak illatok, ízek, érzések, pillanatfelvételek. Talán a többiek nevében is nyilatkozhatom, szívesen megállítottuk, vagy lassítottuk volna az időt. Zoli és családja az agyon emlegetett "magyar vendégszeretet", és a nap végére mindnyájan együtt lettünk a "nagy csapat". :)



Re: FullExtra találkozó 2006. Pécs (Pontok: 1)
- Noa_Noa Ideje: Szeptember 18, hétfő, 16:42:54
(Adatok | Üzenet küldése)
"Profi" beszámoló erről a nagyon-nagyon emlékezetes szép szeptemberi hétvégéről.

Olyan, mint a novelláid: íze van, zamata, - jó elidőzni a soraidon :))



Re: FullExtra találkozó 2006. Pécs (Pontok: 1)
- szkallas Ideje: Szeptember 18, hétfő, 18:29:37
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
nagyon tisztellek, Hori.... nem csupán tisztelet ővezi ahogyan ősszeállitottad ezt a remek beszámolót ˙(és a "vicces" szkallas most az egyszer halálosan komoly.... nagy, komoly közös munka, diadalmas siker, mindannyiunknak
Köszönet illet, Hori!



Re: FullExtra találkozó 2006. Pécs (Pontok: 1)
- csizi Ideje: Szeptember 18, hétfő, 19:50:32
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Most boldog vagy. Egy kicsit én is. Szép volt, jó volt, kalandos volt.



Re: FullExtra találkozó 2006. Pécs (Pontok: 1)
- blue Ideje: Szeptember 18, hétfő, 20:43:41
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Kedves hori! Nagyon tetszett a beszámolód, élvezettel olvastam. Ellenben szeretnék egy apró javítást kérni.
Én Gaby vagyok ahogy írtad, másnéven Blue, csakhogy nem én szavaltam a saját verseimet, hanem a Bartánőm Gabi, aki szerintem is remek előadó. Köszönöm megértésed.

szeretettel: gaby ))))))



Re: FullExtra találkozó 2006. Pécs (Pontok: 1)
- prayer Ideje: Szeptember 18, hétfő, 20:43:41
(Adatok | Üzenet küldése)
Köszönöm Géza a beszámolót! Szerintem mi az idők kezdete óta ismerjük egymást. Csak ezek az alkalmak kellenek, hogy rá eszméljünk, mennyit is érünk...



Re: FullExtra találkozó 2006. Pécs (Pontok: 1)
- agnes Ideje: Szeptember 18, hétfő, 22:47:17
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Mig olvastalak, számtalan emlék jutott eszembe. Egy kicsit újra a talin vagyunk.Ez a két nap maradandó szép emlék. Azért különösen, mert akiket ismertem találkozhattam velük újra,....és új embereket ismerhettem meg, akik szintén a szívembe költöztek.
Angéla és Prayer!
Csodás emberek vagytok. Köszönjük, amit tettetek, a szeretetben fogant vendéglátást,
és gondoskodást, amit Tőletek kaptunk. Azt külön köszönöm, hogy igy feledhettem az élet sötét oldalát.Szóval Hori! Ugye elhiszed nekem, nagyon jó ez abeszámoló, annyi jót és szépet idézett. Csak azt!!!!



Re: FullExtra találkozó 2006. Pécs (Pontok: 1)
- soman (soman1@citromail.hu) Ideje: Szeptember 19, kedd, 09:10:59
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Pazar beszámoló!
Piszkosul utálom, hogy nem tudtam köztetek lenni.



Re: FullExtra találkozó 2006. Pécs (Pontok: 1)
- AngyaliAndi Ideje: Szeptember 19, kedd, 15:19:15
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Imádtam ott lenni köztetek, nagyon jó volt újra megélni a napunkat.
Hori! A franc se tudja miért kerek a csatornafedél, de meg kell, hogy mondjam, állítólag több jó megoldás van.
Ja! Az autóból azért nem raktam ki pótaput, ő csöndben is volt,s szerencséjére végigaludta mellettem a hazautat. Jobb volt így neki!:))))))))))
Puszi: Andi



Re: FullExtra találkozó 2006. Pécs (Pontok: 1)
- zsuka49 Ideje: Szeptember 19, kedd, 17:47:02
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Szuper lehetett a találkozó! Tele remeknél remekebb emberekkel!:))
Remélem hamarosan már én is eljutok közétek!!
Puszi:Zsuzsi



Re: FullExtra találkozó 2006. Pécs (Pontok: 1)
- Anna1955 Ideje: Szeptember 19, kedd, 21:51:30
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Nagyon jó volt olvasni a beszámolód. Tollad igazán híven adta elő a történteket. Szenzációs találkozó volt és írásod szenzációsan örökítette meg, még a hangulatát is éreztem ismét.....:))))))



Re: FullExtra találkozó 2006. Pécs (Pontok: 1)
- vp_rozika (rozina@fw.hu) Ideje: Szeptember 20, szerda, 19:24:04
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Szia Géza! Idesorakozom a végére. Írásod igényesen, láttatóan, amolyan igazi horisan megírt beszámoló, amit ennél sokkal többnek érzek. Bevezetése, tárgyalása, csattanós befejezése van, mint, ahogy egy valódi novellának illik! Nem csak az eseményekről kaphattunk tájékoztatást, mi, akik nem lehettünk ott, de a jelenlévőkről egy ini-mini jellemképet - már, ahogy te láttad őket - is. Örülök, hogy idetévedtem, és olvashattam! Gratulálok! Rozika



Re: FullExtra találkozó 2006. Pécs (Pontok: 1)
- aranytk Ideje: Szeptember 22, péntek, 07:24:33
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Kedves Géza!
Megvallom, fájó szívvel olvastam végig a beszámolódat. Nagyon szerettem volna közöttetek lenni. Az írásod, mint mindig, most is magával ragadott, és így, egy kis illúzióval beérve, Veletek lehettem e néhány perc erejéig. Köszönöm! Szeretettel: Kati



Re: FullExtra találkozó 2006. Pécs (Pontok: 1)
- LEKA Ideje: Szeptember 23, szombat, 21:26:10
(Adatok | Üzenet küldése)
Remek beszámoló...Jó volt olvasni az eseményeket. Olyan, mintha én is része lettem volna ezáltal. Köszönöm. Éva



PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.45 Seconds