[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 51
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 51


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Létezik még fényes(i) csoda...
Angyalibaby

Tegnap csodában volt részem. Fényesi- csodában. Nem is egyben.


A csoda este kezdődött, a Rátkai klubban. Ingeraktív előadói estre voltunk hivatalosak. Először azt gondoltam, hogy lám-lám, már a nyomdákban sem lehet bízni, itt ez a gyönyörű meghívó, és elgépelik az interaktívot. Bár annak meg sok értelme nincs.
Szóval ezen morfondíroztam magamban, mikor megjelent a színpadon Jánosunk, a mi Fényünk, s rögtön nyílvánvalóvá vált, az interaktív mégis ingeraktív. /bocs nyomda/
Nem csak a lelkünknek szólt mindaz, ami ott történt, de a rekeszizmunk is meg lett tornáztatva, a szemünk káprázott az ötletes jelmezek láttán.
Én még soha az életben nem láttam Hamlet-monológot bohóc-sipkában, margarétával a kézben előadva, s rájöttem, ez a "formabontó" stílus sokkal közelebb áll a szívemhez, mint ama régi, amit a nagy vetélytárs Shakespeare annak idején megálmodott.
Hallottunk sok bölcsességet, "Alkímista"- ajánlást, miből csak ízelítőt kapott a hallgatóság / megjegyzem elég keveset, de mint kiderült ez direkt jó így nekünk, mert akkor merő kiváncsiságból el fogjuk olvasni, s már megint igaza lett.../, megtudhattuk, hogy "A világ legszebb szerelmes verse nem ez", bár ezzel az állítással vitatkoznánk sokan... s hát "Ernő nővér, akiről nem lehet nem elragadtatottan írni. Ahányszor hallom, annyiszor más, mindig új és csodálatos, hihetetlen humoros és fájdalmasan döbbenetes. Ám ahhoz, hogy ez tökéletesen áthasson minket, János kell, az Ő utánozhatatlan előadásmódja, mikor sikerül neki egy szót, egy röpke érzést teljesen más megvilágításba helyezni azáltal, hogy a szemöldökét épp csak megrezdíti...
Ottóval még nem találkoztam. Ottó fura figura, nem tudom eldönteni, hogy saját maga karikatúrája, vagy csak a mi görbe tükrünk... néha nevetünk rajta, pedig pontosan tudjuk, sírnunk kellene... szóval Ottó egy jelenség. Jelenség, 5 percre az Édentől. Amiről kiderült, hogy ugyan egy kocsma, de neki valóban az ÉDEN, a múltja, a jelene s döbbenetesen reálisan tudja, a jövője is.
Ülök itt a hangulatos kis klubban, hallgatom Jánosunkat, s magam is elámulok, mennyire érzem ezt az embert. Mennyire tudatosan mesél, játszik az érzelmeinkkel. S azt is pontosan tudja mi kell nekünk. Már mi is tudjuk. Köszönjük NEKED!





















Ideje: Október 01, vasárnap, 14:47:17 - fullextra

 
 Nyomtatható változat Nyomtatható változat  Küldd el levélben! Küldd el levélben!
Vissza Rovathoz

All Fullextra

"Létezik még fényes(i) csoda..." | Belépés/Regisztráció | 16 hozzászólás | Search Discussion
Minden hozzászólás a beküldő tulajdona. Nem feltétlenül értünk egyet velük, és nem vállalhatunk felelősséget a hozzászólások tartalmáért.

Névtelenül nem lehet hozzászólni, kérjük regisztrálj

Re: Létezik még fényes(i) csoda... (Pontok: 1)
- Anna1955 Ideje: Szeptember 30, szombat, 18:05:48
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Nagyon jól éreztetted írásoddal a hangulatot, Fényesi fantasztikus atmoszféráját, melynek mindannyian bűvkörébe kerültünk..... Kár, hogy ritkán van benne részünk.....:))))))



Re: Létezik még fényes(i) csoda... (Pontok: 1)
- Khama Ideje: Szeptember 30, szombat, 19:10:33
(Adatok | Üzenet küldése)
Közel voltunk Édenhez. Pontosan öt percre. Remek estről írt remek beszámoló. Köszönöm hogy részese voltam. :)



Re: Létezik még fényes(i) csoda... (Pontok: 1)
- prayer Ideje: Szeptember 30, szombat, 20:36:30
(Adatok | Üzenet küldése)
Megérdemeltünk volna Pécsett is egy ilyen előadást! Nem haragudtunk volna ám meg!
De örülök a sikerének! És annak, hogy boldog voltál!



Re: Létezik még fényes(i) csoda... (Pontok: 1)
- veva (hajoka@tenger.hu) Ideje: Szeptember 30, szombat, 21:01:21
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Lélekben ott voltam veletek, és örülök, hjogy ti láttátok az előadást!
Különben az egyik képen felfedeztem az egyik "szakit" a gyárból - talán még a szemüvege is ilyen volt! :)))



Re: Létezik még fényes(i) csoda... (Pontok: 1)
- soman (soman1@citromail.hu) Ideje: Október 01, vasárnap, 07:41:34
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Itt sárgállok én is öt percre az Édentől...hmm, hm...Ottó fura figura, tényleg egy jelenség, jó lett volna látni.
Érzékletesen, jól megírt cikk. Fényesedjék soká e világ gyarló esendőségünkben...



Re: Létezik még fényes(i) csoda... (Pontok: 1)
- Noa_Noa Ideje: Október 01, vasárnap, 09:19:22
(Adatok | Üzenet küldése)
Felejthetetlen élmény volt, - még így is, hogy Ernő nővért és jó pár verset (A világ legszebb szerelmes verse...) valamint írást már hallottam valamelyik kedves emlékű talin Tőled...Ottó figurája igazi meglepetés volt, csak úgy mint a Hamlet sajátságos "fénykésítése" :))
Nagyszerű este volt, - köszönöm, fénykém hogy meginvitáltál arra a péntek estére:))



Re: Létezik még fényes(i) csoda... (Pontok: 1)
- fényesi Ideje: Október 01, vasárnap, 20:30:31
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Itt is
KÖSZÖNÖM MINDANNYIÓTOK FIGYELMÉT!
Andinak pedig az Est felidézését!

Igérem (mivel privikben is kaptam erre irányuló kéréseket), hogy a talikon találkozhattok még Ottóval!
Ottó szeret köztetek lenni!

Szép pillanatokat!
fTJ



Re: Létezik még fényes(i) csoda... (Pontok: 1)
- csizi Ideje: Október 02, hétfő, 20:13:43
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Sajnálom, hogy nem lehettem ott. Remélem elnyerem bocsánatotokat, hisz gondolatban ott voltam. Jók a képek. Üdv Mindenkinek.



PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.37 Seconds