[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 129
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 129


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
A Találkozó emlékképei
mango

Szülinapi tali volt...!




Az októberi találkozón a 3 éves Fullextra születésnapját ünnepeltük...


Jegyzőkönyvet inkább nem készítenék róla.
Akkor meg kellene említenem mindenkit, aki jelenlétével és/vagy előadásával emelte a találkozó színvonalát. Ha meg a teljesség igénye nélkül csak felsorolnám az előadásokat, illetve az előadókat, aki eszembe jut, biztosan valakit kifelejtenék, és azt nem szeretném.
Merthogy mindenki, aki ott volt, egyformán fontos mozaikdarabja annak a rendkívül színes és sokoldalú képnek, ami e jubileumi találkozó kapcsán kialakult.
Nem emlékszem rá, hogy lett volna eddig olyan találkozó, amelyen ilyen nagy létszámmal lettünk volna jelen. Kellemes meglepetés volt számomra, a várakozásaimmal és a nagy létszám miatt érzett félelmeimmel (előítéleteimmel) szemben, hogy milyen jól szervezetten és olajozottan működött minden, mintha csak előre megírt forgatókönyv szerint következnének egymás után a produkciók, amelyekről minden esetben gyönyörűen látszott, hogy előadója szívvel-lélekkel készült az alkalomra és osztotta meg másokkal lelkének gazdagságát.
Mert erről szól ez az egész.
Adni magunkból valamit másoknak, valami fontosat, valami szépet.
Erre nem minden ember képes, csak azok, akik kellő érzékenységgel rendelkeznek, és kellő nyitottsággal ahhoz, hogy a világ legapróbb rezdüléseit befogadják, azt magukon, mint egy szűrőn keresztülbocsátva, és még valami többlettartalommal gazdagítva visszatükrözzék.
Ők a kiválasztottak.
Én úgy gondolom, mindenki kiválasztott, aki a művészetek iránt fordítja érdeklődését, leginkább, aki maga is alkot. Az "alkotás" eredendően nem emberi, hanem isteni képesség, és az emberek egy csoportja mégis fel van ruházva ezzel, benne van az isteni szikra, hogy a semmiből létezőt teremtsen pusztán a szelleme által. És ez csodálatos dolog!
Pedig egészen biztos vagyok benne, hogy hozzám hasonlóan még vannak néhányan, akik magukon viselik a meg nem értettség keresztjét, mert kiválasztottnak lenni nem mindig felemelő és sohasem könnyű. Meg kell küzdeni a másságunkért azzal a környezettel, amely nem mindig befogadó, értő, illetve elfogadó velünk, illetve azzal szemben, amit csinálunk. Ezt jól tudják azok, akik megszenvedik. Ez az ára annak a nem mindennapi ajándéknak, amit kaptunk.
Nem akarok túlságosan elvont lenni, és a találkozóról valami teljesen más irányba terelni a szót, de ezt el kellett mondanom, hogy az is megértse, miről szólnak ezek a találkozók, aki eddig még egyszer sem jött el.
Ami közös bennünk, hogy itt mindenki alkotó, és az a küldetése, hogy közvetítsen valamit. Erre többféle eszköz létezik, nagyjából ahány művészeti ág, és sokan vannak, akik nem is csak egy területen képviseltetik magukat.
Nem vagyunk profik, egyikünk sem űzi hivatásszerűen az alkotást, de nem is ez a lényeg. Ott volt ez a sok ember, akiket összetartott egy közös cél, egy közös érdeklődés, egy közös szellem. Ragyogó és érdeklődéssel teli arcokat láttam, és valami olthatatlan szomjúságot a művészetek és a művészi kifejezésmód iránt.
Megosztani és befogadni, látni és láttatni, kifejezni és megérteni. Kicsit olyan ez, mint valami misztérium. Csak és kizárólag beavatottaknak, és itt mindenki az volt, és bárki az lehet, aki eljön közénk és megmutat magából valamit.
Nem utolsó sorban meg kell említeni a találkozó hátterét, és azt a kimagasló teljesítményt, amit a szervezők nyújtottak. Egyszerűen minden adott volt, nem hiányzott semmi, sem technikai, sem pedig emberi, a részletekig aprólékosan és precízen megtervezve és megszervezve. Ételek és italok, "mi szem-szájnak ingere", még három hatalmas torta is volt tűzijátékkal a tetején, merthogy egy ilyen eseményhez az minimum dukál, elvégre csak egyszer lehet 3 éves a Fullextra.



Minden elismerésem a szervezőknek, a két angyalnak, akik szívvel-lélekkel készítették elő a hátterét és feltételeit ennek a feledhetetlen estének, ami után azt hiszem, semmi hiányérzet nem maradt, nem maradhatott senkiben.
Az előadásoknál ugyanezt éreztem. Benne voltak maguk az alkotók, ha nem is sikerült mindig minden tökéletesen, de éppen emiatt volt egyedi, és olyan végtelenül emberi.
Adtunk egymásnak, és kaptunk valamit mindannyian. Az összetartozás érzésével jóllakva távoztunk, és lélekben sokkal gazdagabban, mint ahogy érkeztünk. Elmondhatom, bár szerintem úgyis mindenki érezte, aki ott volt, hogy igen, ez az, amiért érdemes ezeket a találkozókat újra és újra megszervezni.

Ideje: Október 30, hétfő, 16:02:41 - fullextra

 
 Nyomtatható változat Nyomtatható változat  Küldd el levélben! Küldd el levélben!
Vissza Rovathoz

All Fullextra

"A Találkozó emlékképei" | Belépés/Regisztráció | 15 hozzászólás | Search Discussion
Minden hozzászólás a beküldő tulajdona. Nem feltétlenül értünk egyet velük, és nem vállalhatunk felelősséget a hozzászólások tartalmáért.

Névtelenül nem lehet hozzászólni, kérjük regisztrálj

Re: A Találkozó emlékképei (Pontok: 1)
- Anna1955 Ideje: Október 30, hétfő, 17:41:45
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Fantasztikusan éreztük magunkat, és csodálatos délutánt és estét töltöttünk együtt...Köszönjük Audrey a kedves beszámolót...
Akár előadóként, akár hallgatóságként voltunk jelen, sokat kaptunk az alkalomtól, ami a FullExtra szellemiségét, fantasztikus közösségét bizonyítja...
Attiláék is nagyon hiányoztak, reméljük nemsokára velük is találkozhatunk.....

Abban is bízom, hogy írásod kapcsán egyre többen merészkednek megmutatni arcukat, egyéniségüket, a virtualitásból kilépve....
Hihetetlen élmény a megismerkedés után úgy olvasni a műveket, hogy előttünk az arca, fülünkben a hangja a szerzőnek....




Re: A Találkozó emlékképei (Pontok: 1)
- zsuzsuzsu Ideje: Október 30, hétfő, 19:05:06
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Talán most azoknak kellene engedni az elsöbbséget, akik ott voltak? vagy talán épp nekünk olyan fontos, olyan várt ez a leirás?

Nem tudom, de köszönöm, s mindazokat a gondolatokat, melyek sokkal messzebb mentek, mint maga az együttlét.

Talán nem illik ide, s nem is pontos az idézet, de mégis: a tudás hatalom, egyben szenvedéssel jár.
A müvészetekre is igaz ez, nagyon is.

Köszönöm, Audray leirásodat, értékesnek találom.
Zsuzsi



Re: A Találkozó emlékképei (Pontok: 1)
- fényesi Ideje: Október 30, hétfő, 19:13:29
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Alkalomhoz illő, nemes gondolatokkal megidézett visszatekintés.
Boldog születésnapot Fullextra!

fTJ



Re: A Találkozó emlékképei (Pontok: 1)
- Emerick Ideje: Október 30, hétfő, 20:01:01
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Köszönjük ezt a szép beszámolót és köszönjük, hogy ott lehettünk.

Aki hiányzott, arra is gondoltunk ám! ;)

Üdv: Emerick



Re: A Találkozó emlékképei (Pontok: 1)
- Netelka (sarhelyi@invitel.hu) Ideje: Október 30, hétfő, 20:30:30
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
"Megosztani és befogadni, látni és láttatni, kifejezni és megérteni. Kicsit olyan ez, mint valami misztérium. Csak és kizárólag beavatottaknak, és itt mindenki az volt, és bárki az lehet, aki eljön közénk és megmutat magából valamit." Akár mottója is lehetne ennek a találkozónak, sőt akár magának a "Fullextra-érzésnek" is. Tetszik, ahogy szavakba öntötted az élményt - mert ott voltam, és tudom, miről beszélsz, és mert tudom, akik nem voltak még, általad közelebb kerülhettek ahhoz a nem mindennapi dologhoz, hogy ehhez a közösséghez tartozni tényleg kiválasztottá tesz. Köszönöm ezt a beszámolót, Audrey.



Re: A Találkozó emlékképei (Pontok: 1)
- LEKA Ideje: Október 30, hétfő, 21:33:22
(Adatok | Üzenet küldése)
Jó volt olvasni a beszámolódat.
Közben annyi mindenre rámutattál, ami fontos.
Ennél többet én sem modhatok.
Köszönöm mindenkinek ezt a délutánt.
Szeretettel: Éva



Re: A Találkozó emlékképei (Pontok: 1)
- Khama Ideje: Október 30, hétfő, 21:35:48
(Adatok | Üzenet küldése)
Nemesen méltó gondolatok az ünnepi találkozóról. Köszönöm hogy részese lehettem.



Re: A Találkozó emlékképei (Pontok: 1)
- prayer Ideje: Október 30, hétfő, 21:42:21
(Adatok | Üzenet küldése)
Kiválasztottak közé csöppentem én, az örök rácsodálkozó, ki ha kell, lajtorját állít felhőtök szélére, csak hogy jobban hallhassam csilingelését szavatoknak... Köszönöm az élményt!



Re: A Találkozó emlékképei (Pontok: 1)
- winner Ideje: Október 31, kedd, 06:49:22
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Más olvasni ezt a beszámolót, ha nem voltál ott, és megint más, ha részese lehettél. Más, ha sosem voltál még, és megint más, ha csak most nem tudtál eljönni. Más, ha sokadszorra veszel részt, és ha most voltál először.
Mindenki volt először résztvevő, de keveseknek adatott meg, (ha jól számolom kilenc főnek), hogy egy ilyen fantasztikus születésnapi bulin lehettek először résztvevők. Biztos, hogy a korábbi találkozok is nagyon klasszak, lehettek, de ahogy olvasom a beszámolókat ez a klasszak között volt a legklasszabb.
Mi kilencen, akik most voltunk először részvevők egy másfajta élményt kaptunk. Ezt csak mi kilencen tudjuk, hogy milyen.





Re: A Találkozó emlékképei (Pontok: 1)
- 102 Ideje: Október 31, kedd, 07:57:32
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Tényleg ÜGYES összefoglaló! - pedig alig vártam már a jelzöket... :))) Na, szóval, ez egy NAGYON, NAGYON JÓ buli volt! Legendák és szobrok kelek életre. Vagy valami ilyesmi... :) Teljesen a hatása alatt tart három nap elmúltával is. Az pedig... KIS és NAGY ANGYALI! Nektek köszi, puszi, miegyéb! Száz, aztán még kettö



Re: A Találkozó emlékképei (Pontok: 1)
- szemilla Ideje: Október 31, kedd, 14:17:03
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Csak ámulok...
Épp azon gondolkoztam, hogy oldod majd meg, hogy senkit ne felejts ki...
Nos! Megoldottad! Nem is akárhogyan!
Gratula!
Annának és Andinak én is mindent köszönök!



Re: A Találkozó emlékképei (Pontok: 1)
- zsuka49 Ideje: Október 31, kedd, 17:43:30
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Bár nem voltam köztetek, de nagyon élveztem az ünnepi taliról a beszámolót.
Örülök, hogy ha csak így a neten keresztül is, de ennyi remek ember között lehetek!
Puszizsuzsi



Re: A Találkozó emlékképei (Pontok: 1)
- Samway Ideje: November 01, szerda, 13:17:09
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Aud !

Írásod remek és az igazságot közvetíti, hogy akik jelen voltunk azok érzik át mily csodálatos tartozni egy baráti közösséghez, ahol nem azt lesik, hogy a hibát kicikizzék hanem ahogy írod egyedi az is, mert őszinte érzésből fakad minden produkció...felejthetetlen mint minden egyes tali...köszönöm, hogy ily szép szavakba foglaltad mindannyiunk ünnepét...és elismerésünket fejezted ki az "Agyaloknak"
a legközelebbire....megint együtt..
üdv józsi sam



Re: A Találkozó emlékképei (Pontok: 1)
- blue Ideje: November 01, szerda, 16:20:23
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Örülök, hogy veletek lehettem, sajnálom, hogy olyan korán mennem kellett.

gaby



Re: A Találkozó emlékképei (Pontok: 1)
- maninblack Ideje: November 01, szerda, 20:15:43
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Gratulálok a beszámolódhoz, legközelebbi találkozon remélem kitartok a végéig.

csaba



PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.31 Seconds