[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 125
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 125


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Életem legnagyobb érzelme
pacal2

...a boldogság mindenki mellett ott van vagy volt valamikor, csak éppen nem ismeri fel...


Életem legnagyobb érzelme, a boldogság...

Egyszer, ha már „mammogós öregúr” leszek, számot vethetek azzal, hogy mit is tettem az életben, mi volt a jó, s a rossz, mi a hasznos, s a haszontalan. Legtöbbször ezt gondoljuk, megfogadjuk, de nem biztos, hogy meg is valósul.
Leginkább azért, mert már a való életben ráébredünk arra a boldogságra, amiben részesülünk. Persze, nem mindenki alkalmas érzelmileg erre a felismerésre, mert annyifélék, s oly változatos érzelmi életűek vagyunk, amilyenek...
Egy azonban bizonyos, hogy a boldogság mindenki mellett ott van vagy volt valamikor, csak éppen nem ismeri fel...
Van, aki megéli, van, aki eldobja magától tudatosan. Szóval sokfélék vagyunk...
Mint a boldogság szintjei is! (Mert még ilyen is található szép számmal.)
Nekem többször osztályrészem volt a boldogságban.
Boldog voltam gyermekkoromban, boldog voltam kamaszkoromban, (bár akkor még csak sejtettem, hogy boldogság, hisz a tudatosságtól még igen messze voltam.)
Boldog voltam az első csók alatt és után, boldog voltam az első lánnyal eltöltött „sikeres, intim” együttlét alatt, és utána, mert mindegyik élményt már akartam.
Tudatosan!
Boldog voltam az első szerelmemmel...
A boldogság a hétköznapi elfoglaltságok gyakorlása során is fel-felbukkan életünkben.
Lehetne még sorolni ezt a témát tovább is, - de nem a felsorolás a célom ezzel a pár gondolattal, hanem egy hatalmas, csodálatos élmény, s azoknak következménye.
Ezt próbálom megfogalmazni most, és itt.
Egyedül maradtam! Addigi társam-nak hitt asszony, - akiért az életem is adtam volna, - mikor 1100 km-re voltam tőle, akkor mondta ki azt a végzetes mondatot:
- Beadom, a válópert!
- Miit? Megbolondultál? Nem vagy magadnál! - mondtam a telefonba...
Eltörött valami bennem akkor… - a feltétlen bizalom, azt hiszem...
Mikor aztán otthon megbeszéltük személyesen a dolgokat, összeomlottam, nyugtatókat kellett szednem, stb. Nem ragozom tovább...
Barátaim, testvérem, bizalmasaim, mind tanácsolták, hogy vegyek egy újságot, nézzem át a társkereső rovatot, s biztosan találok egy olyan partnert, akivel ha hosszabb ismerkedés után kialakul valami, még lehet, hogy rámtalál a szerelem is.
Így is tettem!
Vettem egy újságot és megnéztem a hirdetéseket. Találtam is vagy öt olyat, amelyek közül kiválasztottam őt, a társamat, - a mostani feleségemet.
Persze ez nem volt ilyen egyszerű, mert az ilyen dolgok sohasem alakulnak „simán”. Mindig van valami, ami „közbejön”, s elveszti a varázsát a perc.
Randevút beszéltem meg az öt közül kettővel. A két randi közül az elsőn találkoztam vele...
A másodikra már csak a becsület hajtott, hogy el kell menni. Nem is sikerült jól, nem lettünk egymásnak szimpatikusak.(Persze hogy nem, hisz akkor már volt egy viszonyítási alapom!)
Visszamentem tehát az „elsőrandis” ismerősömhöz.
Már az első találkozás érdekesen alakult.
Mikor a HÉV-ről leszálltam, egy kék kabátos, aranyos kis virágszálat láttam, tele gátlásokkal, és szerényen várt engem a megbeszélt helyen.
Ideges voltam... Kíváncsisággal vegyes zavarban, de ezt az érzést nem igazán szeretem.
Jobb a kiszámíthatóság, a következő mozzanat ismerete. Mivel elég késő este volt, egy közeli pressoba ültünk be, - ő egy üdítő, én egy kávé mellett ülve beszélgettünk.
Háát, mihez is kellene hasonlítanom ezt a mással összetéveszthetetlen érzést, ami az első pár mondat után, a szívembe költözött...?! Talán az első csók előtti felemelő „szívdobogáshoz”, melynek a következménye az adrenalin-szint megemelkedése. A zavart felváltotta a várakozás, majd a vágyakozás, ami ilyenkor természetes. Azonnal tudtam, hogy ezt az asszonyt „mélyebben” meg fogom ismerni, mert nagy hatással volt rám, illetve éreztem, hogy ő is hasonlóan érez irántam.
Elérkezett a búcsú ideje, és (majdnem csókkal váltunk el, de a „jómodort betartandó” nem került rá sor) még jobban meggyőződésemmé vált, hogy még sokszor fogom látni ezt a csodálatos, egyszerű, szeretnivalóan romantikus, de mégis határozott nőt.
Mikor hazaértem, máris nyúltam a telefon után, annyira szerettem volna tovább lenni vele...
Nem vártunk sokáig a második randival: már másnap újra találkoztunk, és minden folytatódott ott, ahol abbahagytuk…
Elmondtuk egymásnak életünk azon részeit, melyekre a másik kíváncsi volt, és kellemesen teltek a percek, órák együtt...
Ezáltal jobban megismertük a másik gondolatait, az őt foglalkoztató problémákat, élethelyzeteket. Ezen a napon alig értem el az aznapi „utolsó közlekedést”, annyira belemelegedtünk az ismerkedésbe. Nagyon jó beszélgetni, együtt lenni egy olyan emberrel, akivel kölcsönös a szimpátia! Mi pedig egyre szimpatikusabbak lettünk egymásnak.
A következő hétig majd' mindennap találkoztunk, és a második héten már egyik reggel nála ébredtem...
Az az ébredés csodálatos volt!
Úgy tűnt, mintha már régóta együtt élnénk. Reggel, a megszokott kávé után már arról beszéltünk, hogy összekötjük az életünket, s én hozzáköltözöm. Csak az ideje nem lett azonnal meghatározva. Azt később, az élet döntötte el.
Én nagyon határozatlan voltam, nem mertem lépni... Minden találkozás alkalmával erről beszélgettünk. Végülis egy otthoni veszekedés után eldöntöttem, hogy odaköltözöm hozzá!
Másnap, már odavittem a cuccaim nagy részét, s a többit is a következő napokban...
Összeköltöztünk...Jó döntés volt!
Erre igazolás az is, hogy 6 év együttélés után, (már 3 éve) összeházasodtunk. Mióta ismerem - ő a legfontosabb számomra!
Ha létezik harmónia egy ember életében, úgy az én életemben halmozottan van jelen!
Olyan egyetértésben éljük a napjainkat, ahogy szinte nem is gondoltam volna. Az elkapott pillantások, az egymás gondolatának ellesése, a „másik féltése”, óvása, a ki nem mondott szavak, a „másik érzése”, feltétlen szeretete, tisztelete az a plusz, amit boldogságnak gondolunk, és érzünk...
A biztonság, a nyugalom, a kiegyensúlyozottság jellemzi ezt a fajta boldogságot, amit én tiszta szívemből kívánok mindenkinek.
Én kipróbáltam: ma is "élem"...


pacal


Ideje: Október 31, kedd, 15:20:40 - fullextra

 
 Nyomtatható változat Nyomtatható változat  Küldd el levélben! Küldd el levélben!
Vissza Rovathoz

Életünk napjaink

"Életem legnagyobb érzelme" | Belépés/Regisztráció | 16 hozzászólás | Search Discussion
Minden hozzászólás a beküldő tulajdona. Nem feltétlenül értünk egyet velük, és nem vállalhatunk felelősséget a hozzászólások tartalmáért.

Névtelenül nem lehet hozzászólni, kérjük regisztrálj

Re: Életem legnagyobb érzelme (Pontok: 1)
- vica2 Ideje: Október 31, kedd, 16:04:28
(Adatok | Üzenet küldése)
Reményik verse jutott eszembe"kis hópelyhek az örömök".

Sok boldogságot Pacal.

üdv, Éva



Re: Életem legnagyobb érzelme (Pontok: 1)
- Khama Ideje: Október 31, kedd, 16:07:37
(Adatok | Üzenet küldése)
Ez gyönyörű írás. Tudod, több mint 25 évig ilyen életre és társra vágytam magam is. A válás lassan és keservesen ment, belőlem hiányzik a határozottság. Aztán rátaláltam arra az emberre, akivel a harmónia természetes, akivel boldogság minden egyszerű pillanat... Öröm olvasni a szavaid, hisz magunkat is látom sorok között. :)



Re: Életem legnagyobb érzelme (Pontok: 1)
- Noa_Noa Ideje: Október 31, kedd, 16:30:41
(Adatok | Üzenet küldése)
Ennek az írásnak az ereje a tiszta, egyszerű keresetlenségében van.
Őszinteség és tényleg a boldogság árad minden sorából.

Légy mindig ennyire boldog ember, Laci, a pároddal együtt :))



Re: Életem legnagyobb érzelme (Pontok: 1)
- Netelka (sarhelyi@invitel.hu) Ideje: Október 31, kedd, 17:25:04
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Hiszek benne, hogy mindannyiunknak megvan valahol a párja - csak hát kinek sikerül megtalálnia élete során, kinek nem. Jó tudni, hogy sokaknak sikerül, sok-sok örömet kívánok nektek, kívánom, hogy őrizzétek meg magatokat így ezt a kapcsolatot :)



Re: Életem legnagyobb érzelme (Pontok: 1)
- Eroica (ezüsttollacska@ t-online.hu) Ideje: Október 31, kedd, 18:28:09
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Kedves Laci! Hú, de sokban egyezünk!Nekem is 2. házasságom, mi egy Magányos szívek klubjában ismerkedtünk meg, de mi már 22 éve házasok vagyunk.
Lásd egy hozzá (Ő is Laci!) írt versemet, ami már fenn volt fenn a fullon...Tehát nektek még nagyon sok időtök van!

Kronométer

Te vagy,
és a kávé,
reggel,
mindig
fix
az életemben,

mint
a víz, a lég,
a környezet,
akkor is,
ha
szennyezett.

Te vagy
a sosem
változó
minden-
napi
pártfogó,

a megoldott
matek-
tétel,
hajszál-
pontos
kronométer.

(2005-08-02)






Re: Életem legnagyobb érzelme (Pontok: 1)
- blue Ideje: November 01, szerda, 16:22:11
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Laci, írásod öröm volt olvasni. Sok boldogságot.

szeretettel: gaby



Re: Életem legnagyobb érzelme (Pontok: 1)
- Audrey Ideje: November 01, szerda, 21:23:49
(Adatok | Üzenet küldése)
Jó tudni, hogy ilyesmi is létezik... Én már egy ideje nem hiszek benne, hogy vannak ilyen tökéletesen összeillő emberek. Vagy az elvárásaimmal van a baj....



Re: Életem legnagyobb érzelme (Pontok: 1)
- Harmatocska Ideje: November 02, csütörtök, 09:48:53
(Adatok | Üzenet küldése)
Jó annak is tudni, aki már egy ideje egyedül rója az utat, hogy van több egymásra találás is. Hitet és bizakodást erősít. Köszönöm, hogy megosztottad velünk örömöd!



PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.45 Seconds