[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 128
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 128


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Meglepetés Karácsonyi Szalon
Lacoba

Szóval egy új minőségébe érkeztem az irodalomnak. Egy olyan minőségbe, amelyet mindenkinek ajánlok, hiszen rendkívüli volt ez az első találkozás.


Ülsz egy papírlap fölött, mert gondolataid vannak. Olyan gondolataid, melyet fontosnak tartasz. Lényegesnek. Olyannyira, hogy egy belső késztetés nem hagy békén, amíg le nem írod. És írod. Sorban a betűket, szavakat. Azon veszed magad észre, hogy nem teljesen úgy plajbászolod, vagy ütöd a gépbe ezeket szavakat, szóláncokat, mondatok, sorokat, versszakokat, bekezdéseket, mint egy átlagember. Később megint jön egy pillanat, egy mozzanat, történés és kezdődik-folytatódik az egész. Újra és újra. Visszalapozgatva csócsálod, alakítgatod a saját szájízed, szórakoztatásod szerint.
Eltelik néhány nap, hónap, vagy netán év, amikor úgy gondolod, netán a környezetedben valaki, hogy másoknak is jelenthet valamit, amit a papírra, monitorra gyöngyöztél. S jé! Tényleg. Egyre többen hizlalják énedet: „Jaj, de jó” - felkiáltással. Közben tovább gyűlnek a versek, írások. Nem férsz tőlük. Nemcsak fizikailag, de szellemileg is terítik élteted, vagy annak egy szegletét. Újabb lépcső következik. Szeretnéd, ha szakember is mondana valamit, hiszen ennyivel nehezebb a helyzet, mint az egyszer-eggyel, mert ott annyiszor-annyi az annyi. Aztán ha tévedsz már nem jut valamire. Itt más a helyzet. Nem ismerjük, s talán nem is sejtjük, hogy ér-e valamit ez a hatalmas betű-, szó-, sor-, vagy mondatköteg, amit papírra vetettünk. No itt már változik a helyzet. A „szakember” - talán el sem olvassa – talán néhány sorig jut, és mond valami maszlagot. Nagyon kevés a kivétel. Nem tudni az okát, de így működik. A legtöbb esetben.
Ott vagy a paffon. Megnyikordul az értelmed, a realitás, hiszen egyre több – nem hozzáértő – fülig van versedben, pirul vallomásodon, ismer magára egy novellácskában, vagy az ismerősére, de az is lehet, hogy egy szituációra, történetre. Nem hagy nyugodni. Könyv. Igen. Csinálok egy könyvet. Biztos lesz rá kiadó. Hm. Nem lett. Leggyakrabban. Jön a koldulás. Innét is egy kicsi, onnét is egy kicsi, amonnét egy kiröhögés, mellébeszéd. Egyszer csak a kitartás kezedbe tesz egy könyvet. A sajátodat. Leírhatatlan érzés. Olyan, mint az első csók, az első szerelem, vagy minden, ami csak leg az életedben. Kibújsz a bőrödből, szárnyalsz.

Itt van az első pont. Nem elbizakodni. Nem orrműtétbe fogni, hogy az a bizonyos bot... A földön kell maradni. Örülni annak, hogy valaki megvette az első könyvedet. Aztán többen is. Már ennyi elfogyott, még ennyi van. Közben, azért írsz, mert mindig van történés. Újabb könyv. Hallhatod versed, írásod másoktól. Felemelő. Újabb lendületet adó pillanat, de az igaz kritika csak nem ér el. Legtöbbször magadra hagynak a „szakemberek”. Lógsz a levegőben.

És akkor... A technika beköltözik a zsebünkbe, betölti mindenünket, s hatalmas teret rak az asztalunkra. Végtelen lehetőséget. Egy véletlen keresés folytán megjelenik a monitoron a Fullextra. Egy olyan közeg, ahol hasonszőrűek között mutathatod meg, amid van. Bár ritka az igazi kritika, mégis napról-napra csüggsz az írásokon. Olvasol-felteszel-vitázol-kiborulsz-hallgatsz-felfedezel-tanulsz-tanítasz... Valami erős kapocs alakul ki. Nem tudod mi tart, hoz, húz. Jön az ember, ír-olvas-HSZ-szavaz. Szeretnél többet, még bensőségesebbet...


December 16-a reggel. Még nincs hat óra, amikor csörög a telefon. Van mikrobusz. Később is csörög, de az már nem annyira jó hír, hiszen az egyszem fiúnk lebetegedett. Mi azért elindulunk, majd helyettesítjük. Belép a tartalékmegoldás. Egy meglepetésre készülünk. Egyrészt magunknak, hiszen egy olyan közösségbe készülünk, ahol még magam is csak virtuálisan jártam, de a gyerekeknek is ritkán adatik meg, hogy olyan műveket adjanak elő, melynek írója, költője ott ül a hallgatóság soraiban. Aztán a másik oldal sem lesz kevésbé meglepetés, amikor valaki – netán először – hallhatja saját művét.

Nem mondom, hogy könnyen, de odatalálunk. A csapatom kissé megszeppent, mert egy roppantul idegen, viszont elképesztően szeretetteljes fogadtatás jut osztályrészül nekünk. Nekem külön öröm - egy új minőség – következik, Fullextrás Lacoba-ként életemben. Sorra elevenednek meg a nick-ek. Arcokká, emberekké alakulnak rímek, művek, mosollyá, öleléssé a személyes találkozás öröme. Számtalan pillanat, felismerés-nemfelismerés-bemutatkozás-öröm. Öröm és újra. Olyan lendület ez, amely a nem éppen pille pufóka-ufóka termetem minden porcikáját betölti. Captnemo, angyalibaby, Anna1955, mango, Audrey, sete, Fata, Eroica, Paulus, winner, naiva, Tamiska, csizi, khama, kerlac, Samway, LEKA, csitesz, medall, gabiga, szemmilla, fanni, Bluesky, Tokio, Harmatocska Marcival, Mickey, aranytk, MZ_per_X, stando, skorpio, fenyesi, soman, prayer és veva (akivel, bár egy városban élünk most találkozom először). És roppantul röstelkedem, de a többiek arcát a nick-kel nem vagyok képes utólag összehozni. Elnézéseteket kérem, de majd legközelebb bepótoljuk.

Szóval egy új minőségébe érkeztem az irodalomnak. Egy olyan minőségbe, amelyet mindenkinek ajánlok, hiszen rendkívüli volt ez az első találkozás. Mit, hogy találkozás – mindjárt egy egész találkozássorozat. Azokkal, akik eddig betűk, szavak, rímek, sorok, versszakok, mondatok, bekezdések, írások, HSZ-ek voltak számomra. Kiknek írásai, véleményük kicsit megváltoztatott engem is. Most több tucatnyian születtek vér-hús emberré az első pillantásnál, az első kézfogásnál, az első cuppanósnál, az első ölelésnél. Nagyon szerettem ezeket az első pillanatokat. Figyeljetek csak!

Az első pillanatok

a makacs ősz csipkedi
a karácsony oldalát,
kitartása a hajamba fésüli
a decemberi szalont,
hogy lendítsen egy hatalmasat
a keréken
viruló arcok hizlalják lelkem
s lelketeken is virág nyílik,
melyet meglocsolnak
ezek
az első pillanatok.


Már csendet vezényel az új színhez a rend, mely ugyan csak látszólagos, mégis létezik. Újabb szívdobogás, KerLaci szavai után megtapintjuk az Antológia III-at. Iszonyúan gyerekké tesz az érintése. Puha, selymes a tapintása, mint énünknek a benne vállalt, osztott, lehetővé vált szerepünk. Hány éjszaka, hány óra, hány szemcsepp - nem síró, hanem fáradt, könnyező - szememnek. Mily rettenetes rémálmok, vélt és valós gondok. S most. Itt van. Kicsit szaggat, hasogat a lelketlen, érthetetlen hiba felbukkanása, mégis megértésválaszok, megoldás, ami rendezi szívverésem. Köszönöm mindannyitoknak, hogy segítettétek ennek a könyvnek a megjelenését, és hatalmas öröm volt számomra bizalmatok.

Mi jövünk. Mindjárt elsőre. Szólok, mert szólhatok – bár hatalmas küzdelem ez egy új fogsorral -, de megbirkózom a feladattal. Néhány apró mozzanat a vendégszereplésünkről, múltidézés, s kezdünk... A műsorunk 10 mű, 10 szerző és mindannyian Fullextrások, sajnos csak 4 előadó(elől):

1. (Kadlót Zsófi) Víg Éva (veva): Rét-köpönyeg
2. (Horváth Ági) Bató Boglárka (Bogika): Egyél cicukám
3. (Horváth Ferencné) Fényesi Tóth János: Egy szoba ablakából
4. (Bíró Lotti) Kerekes László (kerlac): Mafimesék - Ormót Lajos, a csodadoktor
5. (Horváth Ferencné) Bartalovics Zoltán (prayer): Egy falat kenyér
6. (Kadlót Zsófi) Lőrinc L. Anna: Panka II. /részlet/
7. (Horváth Ági) Sárhelyi Erika (Netelka): Pitypang
8. (Bíró Lotti) Somogyi Ottó (soman): Orgonaillatú május
9. (Horváth Ferencné) Kovács Anikó (mango): Ima ünnep előtt
10. (Bíró Lotti) Földi László (Lacoba): Harap-e a mikulás?

Mivel a távolság miatt elvész súgói feladatom, inkább a kézben tartott lapok mellett döntünk. Így az arcokat figyelhetem. A meglepett szerzőarcokat, az apró lángocskákat, hiszen vannak, akik most hallják először más szájából a saját írásukat. Izzó tekintetek, visszafogott könnyek, megannyi apró jel mely bizonytalanságukat, az új helyzet ismeretlenségét, a hogyan-viselkedés írta az örömteli arcokra. Ez hatalmas megnyugvás nekem is, hiszen a meglepetést éppen erre a kottára terveztem. Bár a hangszerelés lehetett volna jobb, lehetett volna profibb, lehetett volna csillogóbb és csengőbb mégis sikerült legkedvesebb Full-os társaimnak ezt a karácsonyi ajándékot idecsempésznem, ebbe a pesti iskolába, ebbe a pici tanterembe.
És láttam a többiek érdeklődését, a várakozást: „Ugyan ki következik?”. És külön ajándék volt nekem, hogy láttam a reményt is „majd...”. Meg kell értenetek szubjektivitásomat, apró lehetőségemet, és remélem egyszer, tán' többször is másoknak is tudunk örömet szerezni.
És már jelzem is: Van újabb ötletem!!!.
CSINÁLJUNK EGY OLYAN TALIT, AHOL MINDENKI KEDVENCEI MŰVEIT FOGJA FELOLVASNI!

Még lenne mit írni, hiszen gyönyörű előadásokat hallhattunk, láthattunk, de fogadjátok inkább a kis csapatunk mondatait a tegnapi karácsonyi ajándékról:


„- Ezen a felolvasóesten nagyon jól éreztem magam, kellemeset csalódtam, mert remek volt a hangulat. Az írók igazán kedvesen és közvetlenül viselkedtek, családias volt a hangulat pedig nem is ismertem közülük senkit. Maradandó élmény lesz a számomra ez a kiruccanás!

- Kicsit izgultam, de örültem is, hogy ennyi író előtt szerepelhettem. Nagy élmény volt a sok-sok vers és írás, amit hallhattunk. Remélem még találkozunk.

- Büszke voltam erre a csapatra. Nagyon jó hangulatú este volt, úgy éreztem mintha máris Karácsony lenne. A zenei számokat is élveztem, mert egy kis kikapcsolódás volt a sok próza és vers után. Igazán megnyerő, kedves emberekkel találkoztunk. Szívesen elmegyek máskor is ilyen rendezvényre.

- Nagyon frankó volt.

- A tegnapi nap szerintem remek volt. Azért is mert találkozhattam azokkal az írókkal, akiknek a prózáját illetve versét fölolvashattam. Köszönöm a lehetőséget és a találkozást.

- Hatalmas élmény volt ennyi kedves ember között tölteni ezt a néhány órát. Örülök a találkozásnak.

- Remélem egyszer végig maradhatok. Remélem egyszer felénk is lesz egy tali. Remélem nem okoztunk csalódást. Köszönet mindenkinek, és elnézést kérek, hogy nem maradhattunk tovább.

Üdvözlettel: Ági, Ágika, Lotti, Zsófi, Vali mama, Krisztián és persze Lacobá”


Ideje: December 17, vasárnap, 17:14:05 - fullextra

 
 Nyomtatható változat Nyomtatható változat  Küldd el levélben! Küldd el levélben!
Vissza Rovathoz

Dolgozat

"Meglepetés Karácsonyi Szalon" | Belépés/Regisztráció | 44 hozzászólás | Search Discussion
Minden hozzászólás a beküldő tulajdona. Nem feltétlenül értünk egyet velük, és nem vállalhatunk felelősséget a hozzászólások tartalmáért.

Névtelenül nem lehet hozzászólni, kérjük regisztrálj

Re: Meglepetés Karácsonyi Szalon (Pontok: 1)
- fényesi Ideje: December 17, vasárnap, 19:20:37
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Kedves Lacoba!

Később érkezve nem volt alkalmam meghallgatni műsorotokat, amit nagyon bánok!
Ezúton köszönöm meg Neked, és lelkes Társulatodnak, hogy felkészültetek, és eljöttetek!
Megkérlek, hogy külön add át köszönetemet a társulat azon hölgy tagjának, aki tolmácsolta a versemet!

Isten áldjon Benneteket!
fényesi Tóth János



Re: Meglepetés Karácsonyi Szalon (Pontok: 1)
- Khama Ideje: December 17, vasárnap, 19:22:50
(Adatok | Üzenet küldése)
Köszönöm Laci a beszámolót, és köszönöm a meglepetést, az örömöt amit nyújtottatok. Igazi ünnep volt, aminek fényét értékét és erejét Ti emeltétek. Sokszor szeretném még látni és hallani ezt a tehetséges csapotot. :)



Re: Meglepetés Karácsonyi Szalon (Pontok: 1)
- Netelka (sarhelyi@invitel.hu) Ideje: December 17, vasárnap, 20:07:45
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Meghatottan olvastam az írásod, Laci. Nagyon vágytam a találkozóra, és nagyon vártam, hogy legalább olvashassak róla. Aztán hogy a nevemmel is fogok a beszámolóban találkozni - ez igazi karácsonyi meglepetés, és könnyeket csalt a szemembe. Így picit talán én is ott lehettem köztetek.
Több beszámolót olvastam már, de talán ez tetszett eddig a legjobban. A bevezető, ami annyira rólunk szól, az alkotás öröméről és keserveiről, az irodalomról - és aztán ez a szombat, ami tényleg felejthetetlen lehetett. Szívből sajnálom, hogy lemaradtam erről az élményről, ami valószínűleg nem mérhető a többi találkozóhoz. Hiszen ünnepek előtt a lelkünk is díszbe öltözik.
Köszönöm ezt az írást, Laci.



Re: Meglepetés Karácsonyi Szalon (Pontok: 1)
- pacal2 (pacal2@freemail.hu) Ideje: December 17, vasárnap, 21:45:02
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Remélem, a legközelebbi talin már Én is ott lehetek!

Örülök a jó hangulatnak, s ismeretlnül a csapatnak!

pacal(Laci)



Re: Meglepetés Karácsonyi Szalon (Pontok: 1)
- LEKA Ideje: December 17, vasárnap, 22:03:12
(Adatok | Üzenet küldése)
Szia Laci!

Élmény volt veled találkozni, és a kis társasággal, akik valóban megleptek bennünket, hogy saját műveinket adták elő.
Ahogyan írsz erről a találkozóról, mintha lelked egy darabkáját is letetted volna...
Öröm volt olvasni a beszámolód.

Szeretettel: Éva



Re: Meglepetés Karácsonyi Szalon (Pontok: 1)
- zsuka49 Ideje: December 18, hétfő, 04:43:23
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Remek tali lehetett Laci! Remélem legkésőbb tavasszal már én is eljutok e kedves, családias társaság közé!!Bár én, ha megyek is, szerepelni biztos nem fogok, mert én olyan izgulós vagyok, hogy nem tudok sok ember előtt verset mondani, vagy egyáltalán szerepelni!!:)))
Ám nekem már az is öröm lesz, ha köztük lehetek!:))

Puszillak titeket: Zsuzsi



Re: Meglepetés Karácsonyi Szalon (Pontok: 1)
- Eroica (ezüsttollacska@ t-online.hu) Ideje: December 18, hétfő, 06:27:58
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Köszönjük szépen kedves Lacobá! Mindenkinek boldog Karácsonyt üzenek szeretettel: Erika



Re: Meglepetés Karácsonyi Szalon (Pontok: 1)
- soman (soman1@citromail.hu) Ideje: December 18, hétfő, 06:59:52
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Fantasztikus volt a személyes hangú beszámoló Laco bá! Nagyon jó volt olvasni arról, ahogy végigvezetted az alkotás folyamatát az első verstől kezdve a könyvben való megjelenésen keresztül addig a pillanatig, amikor Te is idetaláltál.
No és a kis bravúros csapatod!
Add át üdvözletemet és köszönetemet minden résztvevőnek, akik felkészülésükkel és tehetséges előadásukkal emelték rendkívülire ennek az estnek a fényét.
Olyan szerencsében lehetett részünk, hogy bár késtünk, de Lotti pont akkor szavalta el versemet, miután beértünk. Őt külön is köszöntöm, nagyon tehetséges. És persze a legnagyobb köszönet neked jár, aki felkészítette a fiatal előadőművészeket.
Én nagyon régen éreztem magam ilyen emelkedett hangulatban. (Pedig alkoholmentesen telt az estém.) Viccen kívül, felejthetetlen volt az élmény.
Persze a beszámolód is igazi lacobás csemege.
Külön értéket képvisel benne az alkalomból született versed.
Öröm volt számomra megismerkedni személyesen veled is. Mégegyszer köszönöm a verses kötetet!



Re: Meglepetés Karácsonyi Szalon (Pontok: 1)
- Captnemo Ideje: December 18, hétfő, 08:28:01
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
A fentiekhez csak a személyes élményem tenném hozzá. Lacobá-val most találkoztam először, mégis valahogy úgy üdvözöltük egymást, mintha pár hete váltunk volna el. Hiába...Ez az a bizonyos /Egy csapat vagyunk/:) Aztán talán már a második mondata az volt: rég olvastalak Kapitány. Ezzel igencsak szíven ütött, hogy Te jó ég! Még Ő is figyel rám! Meghatott rendesen!:) Ami a meglepi műsort illeti, az tényleg sikerült. Mellettem volt Anna1955 és Mango, így mindkettejük reakcióját közelről láthattam, hallhattam. Meglepetés, öröm.
Mert szerintem Nekik is az jutott eszükbe saját műveik hallgatásakor, amire én is gondoltam. Amikor József Attilát, Adyt szavaltunk. Hogy ez azért nem kis dolog!:) Köszönet a műsorért, és öröm volt megismerni Téged Lacobá!
Üdvözlettel: nemo, a kapitány:)



Re: Meglepetés Karácsonyi Szalon (Pontok: 1)
- mango Ideje: December 18, hétfő, 08:49:09
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Laco bá, már szinte mindent elmondtak előttem, - minden sorral egyetértek ami itt fent, az írás fölött áll...
Nem kis dolog volt, amit ti tettetek elénk a kis csapatoddal, ezúton is köszönöm én, személy szerint is, aki hallhattam egy "meglepetés-versemet" - azt hiszem, a "beugró" szavalótól. Köszönöm mindenkinek.

A beszámoló a taliról valóban az egyik legjobb, ami ebben a "műfajban" eddig született :))




Re: Meglepetés Karácsonyi Szalon (Pontok: 1)
- 102 Ideje: December 18, hétfő, 09:19:22
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
...remek a tudósítás, remek az ötlet, hogy innen fogtad meg a nagy egészet! Jani (fényesi) már mesélt, így ezzel együtt kezd összeállni valami kép. boldog Karácsonyt! (remélem, egyszer úgy alakul, hogy találkozunk majd egy hasonló alkalommal!) üdv, százkettes



Re: Meglepetés Karácsonyi Szalon (Pontok: 1)
- winner Ideje: December 18, hétfő, 09:42:55
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
A beszámoló első része egy felvezetés, hogy jutottunk el idáig. Azt gondolom ezt mindannyian végigéltük. Vagy valami hasonlót.

Mosolygok, mikor olvasom a beszámolót. Elképzelem azt az izgatott készülődést, ami szombaton reggel egy nógrádi kicsiny falucskában történt.
A meglepetés valóban nagyon jól sikerült, és egy jól felépített, színvonalas műsort eredményezett. Nem csak azoknak volt élmény, akik művei elhangzottak.
Köszönjük, hogy eljöttetek.



Re: Meglepetés Karácsonyi Szalon (Pontok: 1)
- zsuzsuzsu Ideje: December 18, hétfő, 15:39:21
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Kedves Lacoba,

Még inkább sajnálom, hogy nem tudtam elmenni - de érdekes leirásod kárpotolt egy kicsit...

Külön értékelem, hogy készültetetek, s minden részt vevönek, szereplönek - hisz a legnagyobb ajándék a Szeretet, a Karácsony mondanivalója.

Egyben Áldott Ünnepeket kivánok!
és majd egyszer biztos találkozunk!


Szeretettel:
Zsuzsi



Re: Meglepetés Karácsonyi Szalon (Pontok: 1)
- AngyaliAndi Ideje: December 18, hétfő, 16:28:15
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Kedves Lacobá!

Igazán megható meglepetést készítettél nekünk, öröm volt hallgatni!:) Remélem legközelebb is tudunk találkozni, mert meg kell, hogy mondjam nem szivesen mondanék le ezekről a csodás előadásokról! Puszi nektek, és még egyszer köszönet! Andi



Re: Meglepetés Karácsonyi Szalon (Pontok: 1)
- naiva Ideje: December 18, hétfő, 17:34:58
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Kedves Lacobá:) Gyönyörű beszámolót írtál a taliról, átéreztem minden szavadat. Én is előszőr találkoztam a fullos írókkal személyesen, én is borzasztóan izgultam, az egész délután egy különleges, szép élmény volt. Gratulálok a lelkes kis csapatodnak!:) Remélem még találkozunk!
Szeretettel: naiva



Re: Meglepetés Karácsonyi Szalon (Pontok: 1)
- Fata_Morgana Ideje: December 18, hétfő, 17:58:45
(Adatok | Üzenet küldése)
Kedves Lacoba! Ha megengeded, itt is csatlakoznék Emesénkhez. ;) Örültem a találkozásnak! A beszámolód élvezettel olvastam, felejthetetlen pillanatokat idéztél meg a soraiddal. Az Antológia létrejöttéért tett fáradtságos munkádért köszönet, és további örömteli időtöltést mind a gyerekekkel, mind az irodalommal. Üdv.: Fata



Re: Meglepetés Karácsonyi Szalon (Pontok: 1)
- prayer Ideje: December 18, hétfő, 18:17:00
(Adatok | Üzenet küldése)
...és a hűvös, ahogy belenyomulok a légbe, mikor járdán közeledem felétek, szememből sóimat arcomra folyatja. Mennyi kérdés, válasz, fogalmazódik bennem! Mennyi izgalom éri munkához szokott tagjaim, amik a közeledéssel egyre gyengébbekké válnak... S a pillanat!.. Belépek. Micsoda csodálatos atmoszféra! Úgy markolunk egymás szavaiba, hogy örökre tartson az érzés. Aztán a látottak, kikkel már megéltünk hasonlókat, na és akik elbújtak a sorok között, s most elém álltak talpig Emberben, hogy arcukon, kezeiken érezhessem sorsukat. Mennyi-mennyi alkotó idő, mi gyermekké tesz bennünket mások tiszteletében!.. Aztán a megsemmisülés, és a felemelkedés határait súrolva meghallom versemet egy aranyos hölgy torkából. Még sosem éltem meg eddig ezt az élményt. Soha sem gondoltam arra, hogy valaki tolmácsolásából köszönnek vissza lyukas zsebem tartalmából kihullt önnáló szavaim. Zavartságomban nem tudtam, merre nézzek. Azt hiszem, Te kedves lacoba, ráéreztél, hogy nekem semmi öröm nincs az ünnepek halhatatlanságában. Ezért olyannal leptél meg, amit álmodni sem tudnék. Írok a szépségről, s a nyomorról, és mégis eléri szívemet a velem való törődés... Köszönöm, Laci ezt az első élményt! És köszönöm előadóidnak a varázslatot, és már tudom, nem illúzió a szeretet... Pedig mennyi dolgot akartam mondani neked, hogy kiadhassam a belém akadt szavaim feléd! Igaz volt a kép fejemben. Tényleg egymáshoz ér vállunk az utcákon sétálva!.. Micsoda erő ez! Köszönöm!



Re: Meglepetés Karácsonyi Szalon (Pontok: 1)
- csizi Ideje: December 18, hétfő, 19:22:07
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Nagyon jól írtad le, azt hiszem igazán nagyon jól. Sajnálom, hogy keveset beszélgettünk, sok kis idő összerakva mind több lesz, de akkor is kevés. Mindenki nevében kösznjük a meglepetést, a szereplőknek külön is. Add át nekik Karácsonyi Boldogságküldő üzenetem. Neked én küldöm most.



Re: Meglepetés Karácsonyi Szalon (Pontok: 1)
- veva (hajoka@tenger.hu) Ideje: December 18, hétfő, 20:41:29
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Köszönet a beszámolóért, s azért külön köszönet Kadlót Zsófinak, hogy elmondta a versemet - az egy igazi nagy meglepetés volt! :) Tetszett a tolmácsolása! :DD
Természetesen az egész műsor tetszett, csak alig tudtam magamhoz térni - saját magam után! ;)



Re: Meglepetés Karácsonyi Szalon (Pontok: 1)
- Anna1955 Ideje: December 18, hétfő, 21:04:41
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Megemlékezésed erről a felejthetetlen találkozóról, tökéletes....

Kérlek add át köszönetemet a kedves meglepetésért, melyre ha gondolok, még mindig könnyeket csal a szemembe....

Legnagyobb köszönetem pedig a Tiéd....

Boldog Karácsonyt kívánok szeretettel..:)))



Re: Meglepetés Karácsonyi Szalon (Pontok: 1)
- csitesz Ideje: December 19, kedd, 15:18:44
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Kedves Laci Bá! Vagy inkább Kedves Barátom!

Nem akarom az előttem szólók elismerő szavait ismételgetni. Elmondták Ők helyettem is. Én inkább legelőször Neked gratulálok. És irigyellek. "Csapatod" minden játékosában látszott, érződödtt a tűz, a lelkesedés. És persze a tehetség. Mint edző, jó munkát végeztél. "Játékosaid" profi teljesítményt nyújtottak. Tolmácsold elismerésünket feléjük. bízom abban, hogy minél hamarabb élvezhetjük játékotokat újra. üdv csitesz (Józsi), stando (Ági)




Re: Meglepetés Karácsonyi Szalon (Pontok: 1)
- Samway Ideje: December 19, kedd, 18:59:11
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Aki nem volt jelen ezen a nagyszerű talin az is teljes képet kapott tőled a beszámolóból..én is nagyon köszönöm a meglepi műsort...s azt is hogy személyesen is megismerhettelek tehetséges csapatoddal együtt..
józsi/sam



PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.33 Seconds