[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 278
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 278


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
A Művészetek Völgye


2004. július 23-tól augusztus 1-ig megnyitja faluit -hisz kapui nincsenek- a Művészetek Völgye. Kapolcs, Monostorapáti, Vigántpetend, Pula, Öcs és Taliándörögd apró falvak a Káli-medencében.


Egy évben egy hétre pedig a kultúra központjává válnak.
Nem akarok hivatalos beszámolót tartani, inkább elmesélek néhány személyes élményt.
Pár évvel ezelőtt nem voltam az a kimondott kultúra- és emberkedvelő alkat. Nem is értettem mit szerethetnek az emberek azon, hogy sokan vannak ugyanott és vándorolnak egész nap, hogy lehetőleg semmiről se maradjanak le. Mostani meglátásom szerint nem voltam túl toleráns alkat, azt hiszem.
Pénztelen diákként áldásnak tűnt, hogy egy vállalkozó ismerősöm felajánlotta, hogy segítsek neki egy hétig körtőskalácsot és fagyit árulni a Művészetek völgyében. Néztem rá nagy szemekkel, hogy vajon mibe rángat engem megint, de kellett a pénz, más munka sem nagyon volt, hát igent mondtam. Bár éreztem nem tudom mire mondok igent. Barátom csak annyit mondott: "Égnek, fog állni a hajad, annyi művészlélek lesz ott." - de hát így beszél egy vérbeli kereskedő, márpedig ő az. Ilyen előzményekkel indultam útnak.
A nyitás napján egyetlen dolog tűnt csak fel. A levegőben tapintható nyugalom s az, hogy mindenki mosolygott. Gondoltam is magamban, hogy vagy én vagyok bolond, hogy nem idomulok, vagy a többiek, s én vagyok az egyetlen normális.
Reggeltől éjfélig dolgoztam (éjfél körül volt vége az utolsó konterteknek) de második nap már muszáj volt mosolyognom. Harmadik nap már visszatérő vendégeim voltak, akikkel össze is barátkoztunk. A hét közepére már én is ugyanolyan szárongban, saruban járkáló, piros halászsapkás mosolygó völgylakó voltam, mint a többiek.
Akinek szóltak ismeretlenek, hogy ne haragudj, de nyitva van a táskád, húzd be rajta a cipzárt és találtam pénztárcát, amit sikerült visszajuttatni a gazdájának.  A sok munka mellett azért eljutottam pár koncertre a Öcsre kőfejtőbe, Hajnalka az információs lány Kapolcson elmagyarázta nekem a kertek alatti utat.
Mire eltelt az egy hét... Mindez természetessé vált. Hazafelé már csak annyit tudtam, hogy vissza fogok menni, hiszen várnak. A barátok, az érzés és a Völgy.

A Művészetek Völgye idei hivatalos programja megtalálható a http://www.kapolcs.hu weboldalon. Rengeteg program között válogathatunk. Talán jövőre már a fullextra is ott lesz. Én pedig az idén is.
 
Ideje: Július 15, csütörtök, 10:19:57 - Hanna

 
 Nyomtatható változat Nyomtatható változat  Küldd el levélben! Küldd el levélben!
Vissza Rovathoz

Kultura

"A Művészetek Völgye" | Belépés/Regisztráció | 1 hozzászólás | Search Discussion
Minden hozzászólás a beküldő tulajdona. Nem feltétlenül értünk egyet velük, és nem vállalhatunk felelősséget a hozzászólások tartalmáért.

Névtelenül nem lehet hozzászólni, kérjük regisztrálj

Re: A Művészetek Völgye (Pontok: 1)
- cTG (ctg003@yahoo.com) Ideje: Június 22, csütörtök, 02:36:54
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
E teccett...ennyi...
Elolvastam, oszt jol esett...
Johet a whisky-kola-jeg.
ctg



PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.30 Seconds