[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 202
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 203

Jelen:


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Újdonságok


Érdekes viták zajlanak a fórumokban, és minden nappal sok sok új alkotással gyarapodik az irodalomra éhes látogatókra váró, egyre halmozódó olvasnivaló. ...


Mostanra eljutottunk már odáig, hogy valamiféleképpen megpróbáljunk megfelelni azoknak is, akiknek írásaik közzétételéhez nem elég egy "raktár", hanem többet szeretnének kapni azáltal, hogy megmutatják nektek, az olvasóknak a műveiket.
Mi az a több? Mi lehet az? - Vetődik fel jogosan a kérdés azokban, akik a vitákból kimaradtak valamiért.
Kezdem az elején.
A portál - mint azt tudjátok is - egy szabad, vidám játszótere a magyar kultúrának.
Egy internetes portál, ha hű akar lenni a szabadság szelleméhez, akkor közvetlenül, direkt nem szelektálhat a művek között úgynevezett minőségi elvárások alapján. Ahogy ezt megteszi, ott máris ízlésdiktatúra van, és lehet az bármennyire is konvencionális vagy akadémikus, netán hagyományokon alapuló konzervatív, akkor is csak direkt szelektálás, ami az éppen valami okból oda be nem férőket kiszorítja. Ettől aztán nem is demokratikus, még ha annak is mondja magát. A szó igazi értelmében nem.
Demokratikus attól lenne, ha a másság, vagyis jelen esetben a másmilyenség is legalább lehetőséghez jutna. Elvileg persze létezhet rajtunk kívül is olyan platform, mint a mienk, legfeljebb nem tudunk a létezéséről. Ahol akár Náncsinéni is lerittyenthet 2 rímet 5 fakanálkavarás között, és az is megteszi, akinek már könyvei jelentek meg.
Ez utóbbi azonban eleddig rengeteg feszültséget és problémát okozott a portálon, lévén mindig akadtak a jobb tollúak között, akik így vagy úgy megpróbálták ráerőszakolni magukat, (ízlésüket, elvárásaikat) a többiekre, aminek meg természetes következménye lett, hogy tagok jöttek mentek, ki korábban, ki később, és volt, aki után máig is sírunk, mert bár ő nem tudott alkalmazkodni a többiekhez, mégis szívünkbe zártuk őt az alatt a hosszú idő alatt, amíg itt volt, és jelenlétével segített nekünk abban, hogy ez nagy család így vagy úgy, de többségében együtt maradva növekedhessen. Vagyis eljuthassunk oda, ahol most vagyunk, ahol bejelenthetem, hogy több alkotócsoport a portálon olyan struktúrákat hozott létre, amelyek lehetőséget nyújtanak a műveik kapcsán tehetségeseknek, hogy kitörhessenek a semmiből, és alkotása, alkotásai értékükön kerüljenek publikálásra a fullextra új felületein.
Az első ilyen lehetőség vagy lépcső a már többféleképpen megpróbált kritikai szakasz, ami így vagy úgy, de eddig kudarcba fulladt, pedig jó pár próbálkozásunk volt ebben az irányban. Ez most a Mazsolázó.
A Mazsolázóba bárki beküldhet művet 4 szintre, a kívánt kritikai minőségnek megfelelően.
Az itt kapható kritikákat is mi adjuk egymásnak, de itt már a modul adminisztrátora gondoskodik arról, hogy a kritika, az legyen valóban kritika, és ne "csupán" egy semmitmondó hozzászólás. Ez már nem a szokványos társalgás lesz, mint amit megtalálhatunk a klubfelületen publikált írások alatt, és hosszú időszak alatt minden bizonnyal érkezik tőletek oda annyi kritikai észrevétel, ami elegendő a továbbfejlődni akaró tagnak is, hogy érdemes legyen használnia továbbra is azt saját boldogulása érdekében.
A másik felület a Főporta. Egy melléklet a ti műveitekbőln amit egy ideje többségét a portálon töltő csapat állít össze számról számra, és ahová előbb vagy utóbb a te műved is bekerülhet - ez csak akarat és idő kérdése. Ez már tehát a tehetségesek felmutatása az alkotásaikon keresztül.
Ezektől a felületektől azt várom, várjuk el, hogy mint minőségi lépcső szolgáljon arra, hogy rá merjetek lépni. Érdemes!
Érdemes, mert ezen új felületek átadásával együtt bejelentem, hogy a Mazsolázó máris (egyelőre a nevük elhallgatását kérő) szponzorokra lelt! - Köszönjük!
Ezentúl tehát a Mazsolázó használatával kapcsolatban 3 állandó díj áll rendelkezésre az alkotóknak, amely díjak minden hónapban kiosztásra kerülnek!
A díjak nevezetesen: a legjobb mű, a legjobb kritikus, és a harmadik, a legszimpatikusabb mazsolázó néven kerülnek kiosztásra az arra érdemesnek tartott alkotók között.
A díjakat a portál vezetősége, adminjai, és moderátorai ítélik oda minden hónap elején, az előző hónapban arra érdemesnek tartottaknak.
2 db 5000 Ft-os, és 1 valamivel kisebb értékű könyvcsomag! Ez a három rendszeres díjunk máris - ami most az indulásnál azért nem semmi. A műhelymunkák persze tovább folynak. Lesznek még új struktúrák, amelyek mindegyike a ti lehetőségeiteket lesz hivatott elősegíteni.
Az élet tehát megy tovább, de mától talán valamennyire megint színesebben, hiszen fel tudtuk mutatni, hogy értelme van a csoportmunkának. Értelme van együttgondolkodni olyan dolgokon, amelyek érintenek bennünket, és hogy érdemes közösen munkálkodni dolgokon még akkor is, ha egymástól minket fizikailag akár többszáz kilométer választ el.
Administrator
(SiteAdmin)

Továbbiakat itt olvasgathatsz, vagy szállj be te is vitákba!

Ideje: Január 16, kedd, 14:44:02 - fullextra

 
 Nyomtatható változat Nyomtatható változat  Küldd el levélben! Küldd el levélben!
Vissza Rovathoz

All Fullextra

"Újdonságok" | Belépés/Regisztráció | 3 hozzászólás | Search Discussion
Minden hozzászólás a beküldő tulajdona. Nem feltétlenül értünk egyet velük, és nem vállalhatunk felelősséget a hozzászólások tartalmáért.

Névtelenül nem lehet hozzászólni, kérjük regisztrálj

Re: Újdonságok (Pontok: 1)
- veva (hajoka@tenger.hu) Ideje: Január 16, kedd, 19:51:47
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Köszönet az újításokért! :)



Re: Újdonságok (Pontok: 1)
- Netelka (sarhelyi@invitel.hu) Ideje: Január 16, kedd, 20:07:06
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Hajrá! :) Én nagyon drukkolok, hogy az elképzelések beváltsák a hozzájuk fűződő reményeket - nekem egyébként nincsenek kétségeim :) Köszönet a sok munkáért!



PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.29 Seconds