[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 344
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 344


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
A Világ legnagyobb Foci Kupája Fiúknak és Leányoknak Göteborg-ban


Állandó tudósítónk jelenti Svédországból!
Kedves Honleányok és Honfiak!!!!


Köszöntelek benneteket! Szép napot és sok szép alkotást kivánok tinéktek.
Engedelmet kérek,hogy a témától eltérö eseménnyel hozakodom elő. Egy rangos esemény zajlott a héten itt Göteborgban, ahol több magyarországi ifi foci csapat is szerepelt és becsülettel helyt is állottak.
A világ legnyagyobb és egyik legnépszerübb kupáján,amely igen jólszervezett és rendezett körülények között adott találkozót, a focit szeretö fiataloknak.  Ennek a kupának a világ minden tájáról összesereglett, nem kevesebb mint 31 ezer résztvevöje volt ebben az esztendöben. Az ezévi kupán a küzdelmek  11-évesektöl 19 éves korosztályig bezáróan zajlottak. Úgy fiú, mint leány csapatok részére volt kiirva a verseny, ők voltak a foci -Kupa föszereplöi, egy héten keresztül. A résztvevők minden tudásukkal küzdöttek a pályákon az áhított trófeáért. Ki több, ki kevesebb sikerrel, hogy elöbbre léphessen, hogy megmutassák a világnak, hogy milyen nagyszerü dolog eme találkozó s annak szelleme. A rendezők mindent elkövettek és a legmesszebb menőkig megtettek mindent, hogy sportszerü, korrekt  vendéglátást biztosítsanak az idejött vendékegnek.

Evvel is öregbítsék a svéd hagyományokat, hogy jövöre ismét szeretettel várhassák vissza a most itt járt sportolókat és sport szerető vendégeket .
A rendező Svédország, ezenbelül Göteborg városa és a BK Häcken sport klubb, szeretettel visszavár minden kedves Sportolót és Sport vezetőt , valamint az ide visszatérni szándékozó látogatót.
A helyi újságban az alant megnevezett magyar csapatok képviselték hazánk, Magyarország  szineit;
A hivatalos nevezés szerint a következö csapatok voltak jelen a kupán :
 
 
Budatétény Sportiskola                    : Boy-11                                  
Dunaferr Sportklubb                         : Boy-16                                  
Egeri Focisuli SE három korosztály  : Boy-11 ; - Boy-12; - Boy-13    
Kecskeméti Szendri Jomo                : Boy-11                               
Kölcsey Gymnázium Sportklubb       : Boy-13 ;- Boy-18                    
Lakitelek Kecskemét  FS                   : Boy-11; - Boy-12                    
Szanda FS Szolnok                           : Boy-11; - Boy-13                    

Az újságok híreiben leközőlt eredményekre támaszkodva az alábbiakat szeretném közhirré tenni .
a magyar csapatok derekesan helytállottak a selejtezö meccseken, ahonnan az elért eredményeik alapján az  A-fináléba vagy a B-fináléba lehetet felkerülni.  Onnan kieséses rendszerben lehetett tovább jutni, lépni elöbbre és kinek-kinek milyen volt tudása és szerencséje ,úgy avanzsált felfelé. 
Itt akadt bőven jobbnál-jobb csapat, azok legyőzésvel lehetet menetelni a döntő felé vezető úton. sok szép gyözelmet arattak a magyar fiatalok. Egyet sem akarok kihagyni, ezért a részletes eredményeket mellőzném most, ezt a csapatok saját maguk számon tartják, meccsenként az egyéni staisztikájukban . 
Egy szép eredményt, azonban azért szeretnék megnevezni, név szerint, mégpedig, amit a mai helyi újság leközölt. Ime: 
A Szanda FS Szolnok, Boy -Fiúk -11 éves csapata a döntőig jutott, ahol tisztes helytállással maradtak alul az Assyriska  FF, stockholmi, svéd fiatalok csapatával szemben, kikaptak, azaz az eredmény:  2: 0 a svédek javára. Gatuláljunk a gyözteseknek!
Így a szolnokiak az elökelő második helyen végeztek .
szép volt fiúk, hajrá magyarok . 
 
Egyben megragadom az alkalmat, hogy megemlítsem a magyar sportvezetők, edzök és szülők áldozatos munkáját, amellyel hozzájárultak a magyarok elért eredményeihez és öregbítették tetteikkel hazánk hirnevét.
Engedtessék meg nekem a teljesség igénye nélkül, hogy megköszönjem és egyben Gratuláljak az összes magyar résztvevő csapatoknak és minden  egyes résztvevönek , akik itt jártak a kupán, őszinte elismerésem fejezzem ki, különösen ilyen vezetöknek, mint akik barátainak tudhatom magam és igazi sport emberek.
Nevezetesen; Karakas Ferenc úrnak; Gönczöl Ferenc  úrnak; Faragó Gyula úrnak; Szutori Sándor úrnak és a többi sportszeretö Honfinak és a résztvevö csapatok Vezetőinek, akik a kupán részt vettek és elérték ezeket a szép eredményeket.
Csak igy tovább,
Szép volt magyarok .
Köszönöm a szókat
a tollnál jelen vala  
mvh:shf
alias
istvan hanyecz  
   

Ideje: Július 18, vasárnap, 19:37:40 - stefanicus

 
 Nyomtatható változat Nyomtatható változat  Küldd el levélben! Küldd el levélben!
Vissza Rovathoz

Életünk napjaink

"A Világ legnagyobb Foci Kupája Fiúknak és Leányoknak Göteborg-ban" | Belépés/Regisztráció | 6 hozzászólás | Search Discussion
Minden hozzászólás a beküldő tulajdona. Nem feltétlenül értünk egyet velük, és nem vállalhatunk felelősséget a hozzászólások tartalmáért.

Névtelenül nem lehet hozzászólni, kérjük regisztrálj

Re: A Világ legnagyobb Foci Kupája Fiúknak és Leányoknak Göteborg-ban (Pontok: 1)
- veva Ideje: Július 19, hétfő, 00:12:44
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Köszönet a tájékoztatásért! :)



PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.29 Seconds