[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 261
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 261


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Szemi önállóan is tud estét varázsolni...
Captnemo

A jelenlévők között voltak számomra ismerős arcok, és ismeretlenek is.






Eddig azt sem tudtam, hogy hol van (meg hogy van egyáltalán) Vál.
Nem beszélve arról, hogy még vadászkastély is legyen! Aztán Szemilla meghívója után már gyanakodtam, hogy létezhet, de bizonyságot akkor kaptam, amikor tegnap (2007. április 14) megérkeztem többed-magammal a helyszín tetteinek erdejébe. (Nem is késtünk sokkal többet fél óránál, ám Szemilla és vendégei türelemmel kivárták, hogy megérkezzünk.
(Ennyi bevezetés után sejthetitek a tárgyalást.)
A jelenlévők között voltak számomra ismerős arcok, és ismeretlenek is.
Szeretném azt írni, hogy örömmel találkoztam sok jól ismert arccal, de az, hogy „sok” erős túlzás lenne. Azt hittem, többen leszünk. Ámde a kisszámú vendég annál nagyobb lelkesedéssel várta a kezdetet.
Nemhiába, Szemi kiperdült a nem létező pulpitusra, és elkezdte önálló estjét.
Szavalt és dalolt, és nevetett, és kicsit zavarban volt, aztán felszabadult is.
(És nem okvetlen az est végén, a „sikerült” sóhaj után!)
Egyszerűen jól érezte magát Ő is, és a közönség is. A repertoárjában épp úgy szerepelt Szabó Lőrinc, mint Kochner Robi verse, a dalok között Piaf dal, és a La Mancha betétdala.
Legnagyobb örömünkre ugyancsak megörvendeztetett bennünket hangjával Fanny is, és nem is egyszer! Ez külön öröm volt!
Úgy hiszem, mindannyiunk nevében mondhatom: maradandó élményt nyújtott ez az önálló estébe hajló délután! Csak egy kiemelés.
Az est végén az egyik vendég szót kért, és elmondta könnyei között, hogy rég nem volt része hasonlóban, és könnyeit törölgetve köszönte meg Szeminek, hogy része lehetett benne.
Megismertük Szemilla családját is. Férjét és gyermekeit, akik egyként örültek a sikernek, és szeretetükkel most is támogatták.
Szándékosan hagytam ki a résztvevők neveit, amiért akár elnézést is kérhetnék most. De ha felsorolnám a vendégek névsorát, ellenállhatatlan kísértést éreznék, hogy azt a névsort is ide írjam, akikkel szerettem volna tegnap találkozni.

Gratulálok Szemilla, gratulálunk Szemi! Remélem, a következőn is ott lehetek, ott lehetünk!
Ideje: április 15, vasárnap, 11:46:54 - fullextra

 
 Nyomtatható változat Nyomtatható változat  Küldd el levélben! Küldd el levélben!
Vissza Rovathoz

Kultura

"Szemi önállóan is tud estét varázsolni..." | Belépés/Regisztráció | 30 hozzászólás | Search Discussion
Minden hozzászólás a beküldő tulajdona. Nem feltétlenül értünk egyet velük, és nem vállalhatunk felelősséget a hozzászólások tartalmáért.

Névtelenül nem lehet hozzászólni, kérjük regisztrálj

Re: Szemi önállóan is tud estét varázsolni... (Pontok: 1)
- blue Ideje: április 15, vasárnap, 15:10:45
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Szemi, fogadd két puszival összekötött gratulációm.
Nemo köszönet a cikkért, örömmel olvastam.
szeretettel: gaby



Re: Szemi önállóan is tud estét varázsolni... (Pontok: 1)
- szemilla (szemilla@citromail.hu) Ideje: április 15, vasárnap, 17:53:28
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Jaj, mit is mondjak? Én adni akartam, és úgy érzem, sikerült. Az előadás reggelén arra gondoltam, hogy ha csak egy ember jön el, és neki adhatok valamit, akkor már nem hiába -így mondják legalábbis, és ehhez tartottam magam. De aztán megérkeztek ketten, hárman, majd egy nem várt barát is, és eljöttél te is, pedig nem mondtad biztosra... A családom sem hallott még soha, és az is nagyon jó volt, ahogy ők fogadtak. Szóval, én csak köszönni tudom annak, aki eljött, hogy a védőháló alattam tovább erősödött.



Re: Szemi önállóan is tud estét varázsolni... (Pontok: 1)
- Lacoba Ideje: április 15, vasárnap, 18:06:03
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Gratulálok Ágika, és reménykedem, hogy egyszer hozzánk is eljössz. Természetesen jön majd meghívó (talán augusztus 20 környékén lesz egy nagyobb rendezvényünk). Nagy öröm a sikered.



Re: Szemi önállóan is tud estét varázsolni... (Pontok: 1)
- Anna1955 Ideje: április 15, vasárnap, 18:10:31
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Köszönöm kedves Kapitány, hogy leírtad ezt a kedves délutánt. Izgultam Szemilláért, mert tudtam, hogy mennyire fontos neki, hogy megmutassa ki is Ő ott legbelül. Csodálattal hallgattuk előadását. Ahogy "csak" kiállt és megnyílt nekünk.
Köszönöm kedves Szemilla a meghívást, megtiszteltél vele. Örülök, hogy veled együtt örülhettem, megismerhettem nagyon bájos leánykáidat, fiadat és kedves közvetlen férjedet.
A környezet is fantasztikus volt, családias, és nagyon meghitt. Szívesen találkoznék itt újra veled is és a többi fullos tagokkal is...
Kellemes szombat délután volt. Köszönöm...



Re: Szemi önállóan is tud estét varázsolni... (Pontok: 1)
- Bogika Ideje: április 15, vasárnap, 20:16:38
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Már vártam a beszámolót. Örülök, hogy jól sikerült az est.



Re: Szemi önállóan is tud estét varázsolni... (Pontok: 1)
- Eroica (ezüsttollacska@ t-online.hu) Ideje: április 15, vasárnap, 20:24:22
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Ha közelebb lett volna, örömmel mentem volna tapsolni!



Re: Szemi önállóan is tud estét varázsolni... (Pontok: 1)
- mickey48 Ideje: április 15, vasárnap, 20:31:40
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Igen - Kedves Szemilla ! Valóban adtál - nem fogom elfelejteni...



Re: Szemi önállóan is tud estét varázsolni... (Pontok: 1)
- veva (hajoka@tenger.hu) Ideje: április 16, hétfő, 07:51:59
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Örülök, hogy jól sikerült, és hogy a család is ott volt! :)



Re: Szemi önállóan is tud estét varázsolni... (Pontok: 1)
- piroman Ideje: április 16, hétfő, 09:24:49
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Drukkoltam és örömmel olvasom, hogy sikeres este volt!



Re: Szemi önállóan is tud estét varázsolni... (Pontok: 1)
- Netelka (sarhelyi@invitel.hu) Ideje: április 16, hétfő, 12:28:11
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Nagyon örülök a sikerednek, szemi :)



Re: Szemi önállóan is tud estét varázsolni... (Pontok: 1)
- AngyaliAndi Ideje: április 16, hétfő, 17:46:28
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Élmény volt hallani téged, felejthetetlen, bánhatja, aki kihagyta. Ha a talikon remeknek ítélnek, gondoljanak csak bele, ez túlszárnyalta azokat.
Köszönöm neked ezt a csodás délutánt, nem fogom elfelejteni.
Puszi: Andi



Re: Szemi önállóan is tud estét varázsolni... (Pontok: 1)
- aranytk Ideje: április 16, hétfő, 20:09:53
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Drága Szemi! Sajnálom, hogy egybeesett az ested a már korábban megszervezett hétvégémmel... Vártam a beszámolót, és örülök, hogy minden jól sikerült! Gratulálok Neked!
Ölellek: Kati



Re: Szemi önállóan is tud estét varázsolni... (Pontok: 1)
- csizi Ideje: április 16, hétfő, 20:28:06
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Bátorság, öröm, siker, Varázslat. Gratulálok, és köszönöm a beszámolót.



Re: Szemi önállóan is tud estét varázsolni... (Pontok: 1)
- Nerina (neryna@freemail.hu) Ideje: április 17, kedd, 21:55:49
(Adatok | Üzenet küldése)
:)



Re: Szemi önállóan is tud estét varázsolni... (Pontok: 1)
- csitesz Ideje: április 20, péntek, 08:13:46
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Kedves Szemi!

Hatalmas gratula a közönség elvarázslásához. Igaz, a talikon is elvarázsolsz bennünket néhány perc erejéig. Kapitány, köszönöm a tudósítást.
Szeminek meg sok sikert a továbbiakban is. puszi Józsi



PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.42 Seconds