[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 206
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 206


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Életünk Indiában – IV.
zanzaa

...van itt jégkrémárus és nem tudom milyen árus, aki biciklin járja körbe a falut és mindig dudál, hogy észrevegyék.









Tegnap volt a második nap, hogy hajnalban kb egy órát esett az eső és volt kisebb vihar - bár az szerencsére messzebb. Nagyon aranyosak voltak a madarak, a varjak károgtak, a pálmákon hármasával, négyesével fürödtek.
Ami kimondottan vicces volt közben: van itt jégkrémárus és nem tudom milyen árus, talán halas lehet, aki biciklin járja körbe a falut és mindig dudál, hogy észrevegyék. Az esőben, villámlás és mennydörgés közben is itt tekert hajnali hatkor és nyomogatta azt a fura hangú kis dudát.
Reggelre persze változatlanul nagy hőség lett.

Most napközben is kicsit be-beborulgat, nem tudni lesz -e eső vagy csak úgy gyülekeznek a felhők, kicsit fújdogál a szél is, mi pedig egyre nehezebben bírjuk a meleget... Valamelyik nap volt egy film, valami anakondás, na ott épp monszunidőben ment a kis csapat a dzsungelben, mondtuk is, hogy itt is ilyesmi lesz majd, mikor egész nap esik...
Tegnapelőtt este kiültünk a terasz elé, a mécses tovább bírta, a gyertyát viszonylag hamar elfújta a szellő. Beszélgettünk, néztük a holdat (most dagad, de itt ugye nem oldalról, hanem lentről felfelé, mint egy száj), néztük a hatalmas pálmaleveleket tőlünk 2-3 méterre, még hatalmasabb volt az árnyékuk a szomszéd ház falán. Jó itt.

Itt a teraszon az ajtó előtt szoktuk kitenni a szemetet (a tulaj szokta onnan elvinni). Talán egy hónapja lehetett, hogy egy reggel ki volt borulva a kis szemetes, a nejlon szétrágva, láttunk rajta fognyomot is. Azt gondoltuk, valami menyét-szerű állat lehetett. Tegnapelőtt este tévéztünk, kintről hallottam, hogy zörög a nejlon. Kinéztem, felkapcsoltam a villanyt, persze már nem láttam semmit. Ezt vagy háromszor eljátszottuk, az izé, meg én. Aztán a következő zörgésre kinyitottuk az ablakot óvatosan, én azon néztem kifelé, Zoli pedig az ajtóból, villany, és... egy szép, kövér fekete patkány nézett ránk. Nem ijedt meg túlzottan, sőt egyáltalán nem.
Egy darabig nézett, aztán komótosan, szépen lassan lement a lépcsőn és odébbállt...
Jó kis termetes jószág, mint egy kisebb macska, jó húsban volt, nagy fejjel, kerek testtel, mint egy kövér kismalac. Jót mosolyogtunk rajta.
Ugyanaznap rekordot döntöttünk csótányügyileg: eddig max. 6 jött elő szépen egymás után, tegnapelőtt tíz, de ilyenkor az a jó, hogy előjön egy csomó, aztán pár napig nem nagyon látni őket.

Mielőtt nagyon elszörnyülködnétek ezeken az állatokon: ez is hozzátartozik az itteni élethez. Nem vesz el annyit a szépségből, amennyit egy-egy pálmafa, vagy hatalmas pillangó hozzáad. Jó itt nekünk, jól érezzük itt magunkat.


Ideje: Május 31, csütörtök, 20:52:16 - fullextra

 
 Nyomtatható változat Nyomtatható változat  Küldd el levélben! Küldd el levélben!
Vissza Rovathoz

Ország Világ

"Életünk Indiában – IV." | Belépés/Regisztráció | 3 hozzászólás | Search Discussion
Minden hozzászólás a beküldő tulajdona. Nem feltétlenül értünk egyet velük, és nem vállalhatunk felelősséget a hozzászólások tartalmáért.

Névtelenül nem lehet hozzászólni, kérjük regisztrálj

Re: Életünk Indiában – IV. (Pontok: 1)
- Csilike Ideje: Május 31, csütörtök, 21:49:55
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
En siman elhiszem, hogy az ottani elet furcsasagaival egyutt szep az elet...Kiprobalnam en is, de csak igen rovid idore. A sorozatot az elejetol kezdve olvasom es en nem erzem, hogy nem mennek el Indiaba csak azert mert piszkos. En attol meg az maradok aki, es megfelelo ovintezkedesek mellett biztonsagban lehetnek. (betegsegektol, stb.) Orulok, hogy olvashatom ezt a beszamolot, olyan vilagot tart elem amire mindig kivancsi voltam.



Re: Életünk Indiában – IV. (Pontok: 1)
- zanzaa (angyal.zanzaa@gmail.com) Ideje: Június 01, péntek, 15:50:14
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Szia Csilike :-) Örülök, hogy olvasol :-) Annak pláne, hogy amit írok, nem változtatja meg a véleményed Indiáról - hiszen nem is ez a célom... Ami itt van, annyira más... minden... nem lehet leírni... Itt kell lenni, látni a szemmel, érezni az orral, itt kell élni ahhoz, hogy az ember azt mondhassa: tudom (vagy legalább sejtem) milyen is... Készülnek már a következő részek is...



Re: Életünk Indiában – IV. (Pontok: 1)
- Anna1955 Ideje: Június 01, péntek, 20:53:54
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Örömmel olvastalak ismét...
A környezetet elborító piszok, amely ezekben a kultúrákban természetes, azért számunkra rejt néhány nem elhanyagolható veszélyt. Mi nem oda születtünk, a mi szervezetünk nincs erre felkészülve. Vigyázzatok magatokra nagyon. Sajnos találkoztam pár olyan emberrel aki egy életre szóló bajt szedett össze ilyen területen. Csodálatod megértem...megismerni egy ilyen ősi kultúrában élő népet fantasztikus élmény lehet. Várom a folytatást...:))))



PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.38 Seconds