[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 336
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 336


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Egészségügyi jelentés
blue

A kórház fogadott, de előtte be kellett fizetnem a vizitdíjat, majd a kezelőorvosom rendelője előtt lecsüccsentem a székre.


A balesetemből kifolyólag mennem kellett ellenőrzésre. A kórház fogadott, de előtte be kellett fizetnem a vizitdíjat, majd a kezelőorvosom rendelője előtt lecsüccsentem a székre. Még volt hely, ami kész csodának számított. A nővérek, orvosok hol ki, hol bementek a rendelő ajtaján. Mindig sietett valaki befelé, csak nehezen jött ki. A mentő is szép számmal hozta a betegeket, és ezt látván az én problémám szinte eltörpült mellette. Lassan teltek az percek, órák, mintha ólomból lennének az órák mutatói is, végül mégiscsak sorrakerültem. A doki kedvesen körbenyomkodta az oldalam, melyen már nincsenek foltok, csak nagyon halványan. A fejem már nem fáj annyit, így sokkal gyengébb fájdalomcsillapítót kaptam. Az agyam minden kicsi cseppje is már egy helyen van, legalábbis azt hiszem.
Majd írt ultrahangra beutalót, és közölte, hogy az eredménnyel együtt jöjjek vissza. Persze, ha muszáj, mondtam neki mosolyogva. Természetesen - és ezzel ezt a kérdést le is zárta.
Egy kicsit megkönnyebülve jöttem ki a rendelőből, magam mögött hagyva a tömeget, amely ekkorra már jelentősre duzadt. Elképesztően sokan voltak. Rossz volt nézni, hogy az emberek, idősek és fiatalok egyaránt be vannak zsúfolva egy szűk, ablaktalan folyosóra, ahol nincs elég ülőhely. Sokan támaszkodnak a kicsempézett falhoz, mely legalább ad egy kis hűvöset a hátnak - és lehet belőle akár egy csinos kis tüdőgyulladás.
Az ultrahanghoz érve sem volt jobb a helyzet. Nagyon nehezen, de végül kijött egy nővér, és beadtam a lapot, majd leültem. Egy órás várakozás után sorra is kerültem. Megállapították, hogy minden oké, kivétel a vesémnél keletkezett pyelontágulat, mely mérsékelt fokú, de minden kétséget kizáróan ott van, - mindamellett a meszes kövecskéim is a vesém kehelyrészében ücsörögnek. Nem bánnánk, ha több folyadékot fogyasztanék. Kérdem én magamban: még ettől is többet, már nem elég a napi két liter folyadék?
Imádom a hideg zselét a hasamon, vesémen, és képtelenség azzal a papírtörlővel letörölni, természetesen a papírtörlő mennyiségét nagyon szűkre szabták, ezért klassz foltos marad a ruha. Nem baj, majd kimosom.
Visszasétáltam az orvoshoz, aki pont akkor lépett ki az ajtón. Gyorsan a kezébe adtam a papírt és be is kísért a rendelőbe. Megbeszéltünk mindent, és utamra engedett.
Csekély négy órámba és 300,- Forintba került az ellenőrzés.
Teljesen elgondolkodtatott az egész. Hallottam, hogy megszüntetik az I. számú rendelőben a nemrégen kialakított és szépen felújított labort. Az összes beteget át fogják irányítani a klinikára, ahol már amúgy is rengetegen vannak. A II. számú rendelőben már csak minimális rendelés van, ha még van egyáltalán. Az új klinika várói, folyosói teljesen tömve vannak. Annyi a beteg ember, hogy az orvosok szinte ellátni sem tudják. Mindent összevonnak, megszüntetnek, és keresni kell a megszokott orvost.
Mi lesz, ha biztosítótársaságok lesznek és azok finanszírozzák az ellátásunkat? Kapunk egyáltalán ellátást?

Ideje: Június 29, péntek, 18:56:53 - fullextra

 
 Nyomtatható változat Nyomtatható változat  Küldd el levélben! Küldd el levélben!
Vissza Rovathoz

Életünk napjaink

"Egészségügyi jelentés" | Belépés/Regisztráció | 15 hozzászólás | Search Discussion
Minden hozzászólás a beküldő tulajdona. Nem feltétlenül értünk egyet velük, és nem vállalhatunk felelősséget a hozzászólások tartalmáért.

Névtelenül nem lehet hozzászólni, kérjük regisztrálj

Re: Egészségügyi jelentés (Pontok: 1)
- Eroica (ezüsttollacska@ t-online.hu) Ideje: Június 29, péntek, 20:49:35
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Gabykám! A kálváriák hatására a végén még e.ü. ellenőr lesz belőled, vagy Egészségügyi Miniszterasszony.



vesekő (Pontok: 1)
- macska (betuvilag@gmail.com) Ideje: Június 30, szombat, 05:56:27
(Adatok | Üzenet küldése)
szia gaby, vesekövem nekem is volt, a sok folyadék mellett nagyon jó a Rowatinex cseppek vagy kapszula. Gyógynövény alapú (nem kémiai) készitmény, amely segiti a meglévő kő elporladását és megakadályozza új kövek kialakulását. recept nélkül kapható. A cseppekből 1 üveg kb. 1450 Ft, rá van irva, hány cseppet kell naponta kockacukorra téve bevenni. Én is eszem a napi egyet (golyót, mert olyan is van) és azóta semmi gond.

egyébként a kálváriáért részvétem. :(

üdv,

istván


  • Re: vesekő - blue Ideje: Június 30, szombat, 11:20:28
    • Re: vesekő - macska Ideje: Július 02, hétfő, 08:59:05

Re: Egészségügyi jelentés (Pontok: 1)
- Julianna (julianna41@citromail.hu) Ideje: Június 30, szombat, 07:19:18
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Amit leírtál, általános országos kép. Keresni kell olyan rendelőt, ahol a betegek normális visznyok között várakoznak. Az utolsó sorodat én is megismételném.



Re: Egészségügyi jelentés (Pontok: 1)
- Samway Ideje: Július 01, vasárnap, 20:51:12
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Gabikám, mivel egy városban élünk, így csak bólogatni tudok a problémád miatt, mert én is három-havonta megélem ugyanezt az un." irányított " orvosi ellátáson. Ami azt jelenti, hogy meghatározott időpontra megyek és csudák-csudája rajtam kivül a legjobb esetben csak még négynek van akkorra időpontja...a másik..a rendelő intézetek fönöke most nyilatkozott, hogy kivizsgálja miér ég a villany állandóan,,,2 hónapja" a szeme úristenit, hát ő mikor ellenőriz? ami munkaköre is lenne...én is voltam vezető, de kaptam volna a tulajtól érte. Ezeket a dolgokat a nem oldja meg ha 10 biztosítós is lesz...itt hovatartozás nélkül a pénz-halmozásának kellene megálljt parancsolni, de másfelől a tőkésvilág így működik...csapda !
Valamilyen ellátás lesz...az utolsó sorodra válaszolva, de hogy milyen és kinek lesz jó,,azt senki sem tudja.



Re: Egészségügyi jelentés (Pontok: 1)
- naiva Ideje: Július 04, szerda, 17:28:45
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Sok a kérdőjel, és sok a felkiáltójel a mai "egészségügyben". ..Csak beteg ne legyen sz ember... ez mostanság tényleg duplán igaz....Kitartást kívánok a megpróbáltatásokhoz!:)



Re: Egészségügyi jelentés (Pontok: 1)
- Si Ideje: Július 04, szerda, 19:27:06
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Azt hiszem, nem mindenhol egyformán mennek a dolgok. Most voltam a reumatologusnál -300Ft- Beutalt Hévizre csontsürűség vizsgálatra, még az időpontot is ő intézte telefonon, ott helyben. Várólistán 4 hónap, órára pontosan, mikor menjek... végülis nem sürgős. Ott is 300 Ft. Semmi olyan, hogy 6 000, vagy csak jövőre... Szerintem egyes helyeken nagy disznóságok mennek. Nálunk a betegek többsége elégedett - már akivel beszéltem. Az egészségügyi dolgozók kevésbé.



PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.28 Seconds