[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 265
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 266

Jelen:
Tagi infók Almasy Küldhetsz neki privát üzenetet Almasy Almasy


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Hírek: Hát mondd el az egész világnak!


Avagy hogyan lehet neked is egyszerűen, ingyen és bérmentve hangos versed! Hallgasd a többiekét, és készíts te is!


Újabb fordulóhoz érkeztünk, és már a próbaüzem alatt megjött a segítség is.
Miközben az első fecskéket próbálgattuk a hangos vers modulban, és főtt a fejem rajta, hogyan is fogalmazzam ennek az új az egész intreneten egyedülálló dolognak az ismertetésébe, andrass (Csíki András) gondolt egyet, és beküldött egy írást arról, hogy őt a hangos vers lehetősége, hogyan érintette meg.
Ezért nekem már csak a sok sikert és örömet kívánság maradt, valamint ismételt ígéretem, hogy a hangos versek publikálása is egy bővülő szolgáltatásunk lesz.

SZÓ,  SZÓLALJ MEG!

Van egy szégyengyalázat kinézetű (a rendszerváltást követően adták ki. ... erre futotta) Kányádi kötetem, aminek az előszavában a költő idézi egyik volt alsó tagozatos tanítványának magyarázatát, amikor megkérdezte tőle, hogy mi is az a VERS. A válasz így hangzott: "A VERS az, amit mondani kell". Nem értettem. Banális: hát persze, hogy mondani kell a verset, mi egyebet kellene vele csinálni.

Aztán rájöttem- pedig nem egy nagy felismerés, de az én esetemben igen komoly fordulatot hozott. A vers élettelen, nem létezik, ha nincsenek kimondva a szavai, ha nem tartják meg a csöndjeit, ha nem ropog a fogaink között, ha nem fojtogatja a torkunkat. Nem, a vers leírva éppen olyan, mint a jó ideje kómában fekvő ember, papíron él, még családtag, még kedvesen hozzászólunk, de nem az igazi, valami oldalba bökdös minduntalan, valami, valami hiányzik, valami nincsen jelen, aminek ott lenne a helye.

Meg kell hát szólaltatni, mondani kell, hallani és hallatni, érteni kell és megértetni. Át kell járnia minket, lúdbőröztetnie kell, hogy megsirassuk, hogy megnevessük, hogy érezzük, hogy élünk és él az a vers és mi élők összefonjuk egymást, hogy te átlépsz belém, s én átlépek beléd; és lehet hogy az a vers és "Ez a vers nem elemezni jó"*, de szövetségre lépünk vele, szövetségre, melynek pecsétje a hang, melynek lejtése és ívelése éppen úgy, hagy nyomot, mint friss hóban a cipőtalpad szokott, azokon a téli ködfoltos reggeleken.

*Jánosi András: Ígéret  (saját előadásában.)

Csíki András

Hogyan lehet neked is hangos versed?

Számítógéped már van. Remélhetően van benne hangkártya is, és akkor már mindössze csak egy mikrofonra van szükséged, és a stúdiód máris készen van.
A mikrofont tekintve nem kell csúcsminőségűnek lennie, hiszen csak a beszédhang frekvenciasávját kell jól átvinnie, és ehhez már egy olcsó fejhallgatós mikrofon is megfelelő!

Ha mindezek megvannak, vagyis a házi hangstúdiód rendelkezésre áll, akkor már csak a szoftverekre van szükséged, amelyekkel elkészítheted saját magad a felvételeket. Sőt, ha tehetséged van hozzá az itt felsorolt, és letölthető ingyenes használatú programok segítségével akár még különféle hangos trükkökkel is színesítheted az előadásodat.

A felvevő és manipuláló szoftver az: Audacity
innen töltheted le: audacity-win-1.2.1.exe
S ehhez még az mp3 fájltípusba való konvertáláshoz szükséged lesz, egy másik programcsomagban megtalálható .dll fájlra is.
Innen ezt is letöltheted: lame3.97a3.zip

Mivel a program magyar nyelvű, így nem igényel különösebb magyarázatot a használata, de érdemes előbb próbálkozni, és minden opciót kipróbálni, ezen a mini kis stúdió programon.

Ha kész a hangfájlod, feltöltheted a saját honlapod tárterületére, (ha van 5000 pontod.) - Ha annyi még nincsen, akkor pedig vedd fel az Administratorral a kapcsolatot, a hangos versed ügyében.

Ideje: Augusztus 02, hétfő, 14:00:46 - Administrator

 
 Nyomtatható változat Nyomtatható változat  Küldd el levélben! Küldd el levélben!
Vissza Rovathoz

All Fullextra

"Hát mondd el az egész világnak!" | Belépés/Regisztráció | 1 hozzászólás | Search Discussion
Minden hozzászólás a beküldő tulajdona. Nem feltétlenül értünk egyet velük, és nem vállalhatunk felelősséget a hozzászólások tartalmáért.

Névtelenül nem lehet hozzászólni, kérjük regisztrálj

Re: Hát mond el az egész világnak! (Pontok: 1)
- Móka Ideje: Augusztus 02, hétfő, 15:04:00
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Kedves Admin,
köszönjük az újabb lehetőséget és azt, hogy ez az álom valóra vált.
Gartulálok az előadóknak és persze a költőknek is.
Móka



PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.31 Seconds