[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 355
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 356

Jelen:
Tagi infók Almasy Küldhetsz neki privát üzenetet Almasy Almasy


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Könnyűt éjszakára... (abszurd)
kisssp

...Bosszantotta, hogy miért nem indult hamarabb el az asszonytól. Másfél órát szeretkeztek, most meg kerülni kell a másikat…


Átvetette magát az ablakpárkányon. Látta, a külső ajtó becsukódik az érkező mögött, amint a függőfolyosó kövére huppant. Bosszantotta, hogy miért nem indult hamarabb el az asszonytól. Másfél órát szeretkeztek, most meg kerülni kell a másikat…
A lépcsőházban a korlátokat átugorva, hanyatt homlok igyekezett lelépni.
- Milyen pillekönnyűnek érzem magam. Biztosan a füves cigitől, amit együtt szívtunk el – gondolta ugrálás közben.
- Úristen! Én már tíz éve nem is cigizek – döbbent meg a férfi.
Leért az utcára.
Sétálókkal volt tele a színes kockakövekből kirakott út. Főleg nők lépkedtek hatalmas kalapokban, tarka ruhákban. Aztán rájött, mi a furcsa bennük: finom, karcsú lábaikat egymás elé rakosgatták, mint a modellek a kifutón.
Fázni kezdett.
Rémülten vette észre, hogy teljesen meztelen.
A kezében lévő muszlinkendőt kapta ágyéka elé. Végtelen szégyenérzet fogta el, ami kezdett megszűnni, mikor látta, senki nem törődik vele. A járókelők közömbösen mentek el mellette. Néhányan ránéztek, de semmi különösebb reakciójuk nem volt.
Mégis, kellemetlen, fojtogató érzés kerülgette csupaszsága miatt.
Hatalmas üvegcsarnokba ért, belül több emelet magasan a galériákon üzletek. Végigrohant a földszinten, de ott csak éttermek, büfék, pizzériák voltak.
Az emeletre igyekezett, szemben a mozgólépcsővel. Most is csodálkozott, milyen könnyedén mozog.
Kezdett ideges lenni, pánikhangulat lett rajta úrrá.
Végre talált egy üvegajtót, ami mögött állványokon tarka, könnyű ruhák voltak.
Belépett. Örült, kissé megnyugodott, hogy a finom kelmék eltakarják. Még jól is esett simogatásuk hűvös bőrén. A boltban távol néhány hölgy válogatott. Női butikba tévedt.
Nem sok idő telt el. Vele szemben, a ruhafogas túloldalán egy nő jelent meg, majd azt kikerülve elélépett.
Tetőtől talpig végigmérte. Mosolygott. Biztosan érezte, ez az üzlet vezetője vagy a tulaj lehet.
- Segítsen rajtam asszonyom! Egy ruhát kérek, egy óra múlva visszahozom - hadarta halvány hangon a férfi.
A nő, olyan negyven körüli, kedvesen, mosolyogva szólt hozzá.
- Látom, nagy bajba keveredett. Valamit teszünk mindenképp – és kuncogva elsietett.
Pár pillanat elteltével visszajött. Egy szál fehér törölközőben!
Csábosan mosolygott, leemelve magáról a textíliát, kacagva megpördült tengelye körül, fejét kissé félrehajtva igézőn nézett a dermedt férfira.
A fiút a Dave reklám egyik alakjára emlékeztette a sorból, akik a finom bőrüket mutogatták.
- De asszonyom, én most onnan jöttem… én többre nem… én nem tudok már… hiszen…- dadogott kétségbeesetten.
- Dehogynem! Én is nagyon ügyes vagyok…- mondta, és hozzásimult, gyengéden a közeli próbafülkébe tuszkolta a húzódozót.
A férfiba enyhe bizsergés költözött. Férfiassága is emelkedett. A szokatlanul nagy és világos fülkében az asszony elébe térdepelt.
Ő lenézett, meglátta a feléje mosolygó asszony húsos szájában a tagját.
A nőnek hatalmas vámpírfogai voltak!
Eszelősen felüvöltött, próbált hátralépni. Nem ment.
Elsötétült minden körülötte.
Szürkeséget észlelt, majd egy kezet, amely kaparászott a mellén.
Mintha álmából ébredt volna, de azonnal elfogta a pánik ismét, amikor a félsötétben egy fej tornyosult fölé.
Jónéhány másodperc kellett, míg rájött, felesége éjszakai pakolásos arcát látja, hajában vastag csavarókkal…
A hajcsavarók muszlinkendővel voltak bebugyolálva, amellyel szemérmét álmában eltakarta…
- Rosszat álmodtál szívecském. Kiáltoztál. Hozzád bújjak? - gurgulázta szerelmesen.
- Ne kicsim – sóhajtott a férfi – inkább visszaalszom egy kevéskét – és ismét megborzongott.


2007. november 3.
Ideje: November 03, szombat, 19:19:08 - fullextra

 
 Nyomtatható változat Nyomtatható változat  Küldd el levélben! Küldd el levélben!
Vissza Rovathoz

Életünk napjaink

"Könnyűt éjszakára... (abszurd)" | Belépés/Regisztráció | 35 hozzászólás | Search Discussion
Minden hozzászólás a beküldő tulajdona. Nem feltétlenül értünk egyet velük, és nem vállalhatunk felelősséget a hozzászólások tartalmáért.

Névtelenül nem lehet hozzászólni, kérjük regisztrálj

Re: Könnyűt éjszakára... (abszurd) (Pontok: 1)
- mickey48 Ideje: November 03, szombat, 19:34:22
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
: ))))))))) Szóval - nem egyszer álmodtam már, hogy valamiért meztelenül mentem ki az utcára - állati rohadt érzés volt, pedig senki sem törődött vele rajtam kívül : ))))))) Nagyon jó írás - és ezekszerint nagyon életszerű is...



Re: Könnyűt éjszakára... (abszurd) (Pontok: 1)
- Audrey Ideje: November 03, szombat, 19:47:16
(Adatok | Üzenet küldése)
Sokszor álmodom rémisztőeket, de szerencsére még hasonlóhoz sem volt szerencsém. Biztosan jelent valamit a meztelenség az álomban. Valamiféle tudatalatti szégyenérzetet, valamit, amit az illető nem szeretne mások előtt felfedni, és fél, hogy megtudják. Különben tetszett az írásod! :-))



Re: Könnyűt éjszakára... (abszurd) (Pontok: 1)
- Eroica Ideje: November 03, szombat, 19:55:16
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Hú, Péter, majd megint azt írod, hogy elkényeztetlek, de tényleg nem tudok dönteni: prózban vagy versben vagy- jobb? Jobbnál jobb!
Fantasztikus!



Re: Könnyűt éjszakára... (abszurd) (Pontok: 1)
- Netelka (sarhelyi@invitel.hu) Ideje: November 03, szombat, 20:50:34
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Nekem az jutott eszembe, hogy a rossz lelkiismeret képes ilyen rettenetes álmokat idézni :) Ja, kérem, valamit valamiért :)



Re: Könnyűt éjszakára... (abszurd) (Pontok: 1)
- prayer Ideje: November 04, vasárnap, 06:43:16
(Adatok | Üzenet küldése)
A próbafülkéig még csak-csak. Na de aztán,... Inkább kihagyom. :)))))



Re: Könnyűt éjszakára... (abszurd) (Pontok: 1)
- soman (soman@mailbox.hu) Ideje: November 04, vasárnap, 09:54:49
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Ehhez képest a Rémálom az Elm utcában piskóta!

A próbafülkés jelenet nagyon mellbevágott.

Remek az egész, jól "összeraktad".



Re: Könnyűt éjszakára... (abszurd) (Pontok: 1)
- Lyza1 Ideje: November 04, vasárnap, 12:12:32
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Kedves Péter! Nagyon jó az írásod, megnéztem közben az álmoskönyvet, úgy kíváncsiságból és ezt írja:Másik nembeli csúnya embert látunk meztelenül: egy szerelmi ügyből kifolyólag szégyen és gúny vár ránk. Persze mindenki azt hisz amit akar! Lényeg, hogy az írás nagyszerű!



Re: Könnyűt éjszakára... (abszurd) (Pontok: 1)
- Csilike Ideje: November 04, vasárnap, 15:16:01
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Meghogy "Konnyut ejszakara". Phha:) izgalmas alom:) Es hibatlan iras. Gratula ì
hozza:)



Re: Könnyűt éjszakára... (abszurd) (Pontok: 1)
- meva Ideje: November 04, vasárnap, 16:30:46
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Látod, mondtam én, hogy sok lesz az a csülkös bableves!!! (Hogy Te miket tudsz kitalálni, Kedvesem!?) Jó írás!



Re: Könnyűt éjszakára... (abszurd) (Pontok: 1)
- Angeli Ideje: November 04, vasárnap, 18:34:11
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Nagyon jó volt. Néha én is álmodom, hogy meztelen vagyok, és rohangálok az utcán, de az emberek le sem sajnálnak, közben iszonyatosan vágyakoozm valami ruha után. Borzasztó... Remek írás és a csattanó is az. :-)))))



Re: Könnyűt éjszakára... (abszurd) (Pontok: 1)
- agnes Ideje: November 04, vasárnap, 19:58:38
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
A Rossz lelkiismeret,....mert ha álmodban elég hozzá egy kerek óra,...akkor az utolsó golyót még haza vihetted volna, .....)))))))

Szuper jó írás!!!!!



Re: Könnyűt éjszakára... (abszurd) (Pontok: 1)
- zsuzsuzsu Ideje: November 04, vasárnap, 21:47:56
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Egy valami hasonlót én is álmodnék, mondjuk egyszer :)))

Nagyon tetszett az irásod, Péter!
Szóval bablevest kell ennem???

Zsuzsi:)))



Re: Könnyűt éjszakára... (abszurd) (Pontok: 1)
- veva (hajoka@tenger.hu) Ideje: November 05, hétfő, 10:32:06
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Jókat somolyogtam :))) ...és csak a közepétől gondoltam, hogy álom ez! Jól megírtad! ;)



Re: Könnyűt éjszakára... (abszurd) (Pontok: 1)
- piroman Ideje: November 05, hétfő, 10:51:39
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Állítólag a horror nagymesterei is bezabálnak vacsorára, hogy a kellő ihletet megszerezzék. Nagy vagy, druszám! :)))



Re: Könnyűt éjszakára... (abszurd) (Pontok: 1)
- blue Ideje: November 06, kedd, 09:23:06
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Szegény pasi...)))))))))))



Re: Könnyűt éjszakára... (abszurd) (Pontok: 1)
- tokio170 Ideje: November 08, csütörtök, 00:53:39
(Adatok | Üzenet küldése)
Hozzádbújjak? Kösz szépen... inkább a Vám Piroska. :))) Húúú, de jó volt ez megint Péter! Gratula!



Re: Könnyűt éjszakára... (abszurd) (Pontok: 1)
- lena1 Ideje: November 11, vasárnap, 19:51:59
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Nagyon, nagyon jó írás, kedves Péter. Puszi.Lena



Re: Könnyűt éjszakára... (abszurd) (Pontok: 1)
- hori Ideje: November 15, csütörtök, 09:04:50
(Adatok | Üzenet küldése)
Ez egy rémálom, a javából! Nem kívánom senkinek. :) De az írás jó!



PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.38 Seconds