[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 260
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 261

Jelen:
Tagi infók Almasy Küldhetsz neki privát üzenetet Almasy Almasy


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Nyílt levél Rákász Gergelyhez
Eroica

Tulajdonképpen elvarázsoltál azon a koncerten, amit a békéscsabai Evangélikus Kistemplomban adtál.



Verdissimo - La Bella Italia orgonakoncert



Kedves Művész Úr!

Kérlek, engedd meg nekem, hogy tegezzelek, mert nem tudlak nem tegezni.
Tulajdonképpen elvarázsoltál azon a koncerten, amit a békéscsabai Evangélikus Kistemplomban adtál.
Őszintén bevallom, hogy mindeddig csak jó híredet hallottam, az orgonajátékodat nem.
Amikor bejöttél a templomba, azonnal szimpatikus lettél.
Valószínű, hogy rajtam kívül sokan mondták már Neked, mennyire elragadó mosolyod van. Mosolyogtál kedvesen és ezzel nyomban meghódítottad a közönséget.
Nem volt ez más, mint szerelem első látásra.
Azután megszólaltál, s a hangod is mosolygott.
Valamikor Leonard Bernsteinnek voltak hasonló interaktív koncertjei, halványan emlékszem még rájuk. Sokat tanultunk tőle a zenéről.
Amikor helyet kerestem a templomban, igyekeztem olyan helyet találni, ahonnan – reméltem – hogy láthatlak is.
A szomszédom kedvesen súgta:
– Minek látni a művész hátát, az orgonát hallani kell! – de ügyet sem vetettem rá és milyen jól tettem!
Nemcsak a csodálatos zene, hanem a látvány, a mimikád, a közönséggel való kommunikációd is különleges élményt nyújtott.
Lezser vagy, és mosolyogva is komoly, jó rád nézni és elkapni néhány, nekünk szóló pillantásodat.
Emlékszel, amikor az a hölgy a jobb oldali padsorban magára vonta a hallgatóság figyelmét és elterelte a tiédet – emiatt kétszer is bakiztál – akkor csibészen megjegyezted, hogy – legyen szíves döntse el, megy vagy marad – majd később ismét megszólítottad őt – most mehet? - Akkor, egy családként tört ki belőlünk az eddig visszafojtott nevetés.
Emlékszel, hogy amikor újra odaültél az orgonához, rázta a vállad a kacagás, visszafordultál hozzánk, és azt mondtad.
– Most tessék röhögni, mert most egy csodálatos ária fog következni, ami tökéletes csendet érdemel.–
Igen, ária. Ahogyan a zenekritikusok is mondták – milyen óriási s egyúttal merész ötlet, hogy operákat interpretálsz orgonahangokra.
Micsoda kreativitás!

Az estén Vivaldi Glóriáját, a Négy évszak Tavasz tételét, Giueseppe Verdi Nabucco-jából a Van Pensiero-t, A Trubadúrból a Cigánykórus-t és Azucena Canconé-ját, valamint a Katonakórust és Indulót, Mascagni Parasztbecsületéből az Intermezzo-t,
Bellini Normájá-ból a Casta Diva-t, majd ismét Verditől, a Don Carlos Szabadság kettősét és az Aidából a Papok és Népek kórusát és a Nagy Indulót hallottuk tőled.
A szűnni nem akaró taps után két ráadással ajándékoztál meg minket …

Ha templomban illő lenne fütyülni, megtettem volna, de így mégsem tettem! Megvásároltam viszont a Verdissimo Cd-t, amit dedikáltattam veled, kedves Művész Úr! Megdicsértem és az orgonajátékodat és a mosolyodat. Ja, és az autogram mellé szelíd erőszakkal kértem tőled egy fiúi puszit.(Megkaptam!)
Gyönyörű estém volt.

Otthon, a zenét hallgatva elolvastam a lemezborítót. Különleges élmény ez is.
Engedd meg, hogy a Köszönetnyilvánítás szövegéből az elsőt és az utolsót szó szerint idézzem most.
„Apa, köszönöm, hogy nem omlik össze a lakásom a fejem felett, és Anya, köszönöm, hogy minden részletre figyelsz, még akkor is, ha én semmire sem, amikor elborít a munka.”
„Neked, kedves Hallgatóm! Köszönöm, amiért velem vagy, amiért levelet írsz, amiért érezteted velem, hogy van értelme a jóért dolgozni!”

Hát… ezért merészkedtem írni, kedves Rákász Gergely!
Köszönjük, hogy vagy nekünk!

Szeretettel: Péter Erika
Ideje: Október 15, szerda, 10:12:04 - Administrator

 
 Nyomtatható változat Nyomtatható változat  Küldd el levélben! Küldd el levélben!
"Nyílt levél Rákász Gergelyhez" | Belépés/Regisztráció | 11 hozzászólás | Search Discussion
Minden hozzászólás a beküldő tulajdona. Nem feltétlenül értünk egyet velük, és nem vállalhatunk felelősséget a hozzászólások tartalmáért.

Névtelenül nem lehet hozzászólni, kérjük regisztrálj

Re: Nyílt levél Rákász Gergelyhez (Pontok: 1)
- Anna1955 Ideje: Október 15, szerda, 12:03:29
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Nem csodálom, hogy ennyire elvarázsolt a koncert, csodálatos lehetett...:))))
Örülök, hogy megosztottad velünk az örömödet...:))))



Re: Nyílt levél Rákász Gergelyhez (Pontok: 1)
- Eroica Ideje: Október 15, szerda, 17:40:43
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Köszönöm Anna, hogy írtál hozzám.



Re: Nyílt levél Rákász Gergelyhez (Pontok: 1)
- LEKA Ideje: Október 15, szerda, 22:35:34
(Adatok | Üzenet küldése)
Én is szeretem az orgona zenét. Isteni érzés lehetett olyan előadótól hallgatni, aki mestere a hangszernek.



Re: Nyílt levél Rákász Gergelyhez (Pontok: 1)
- Myra Ideje: Október 17, péntek, 20:53:29
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Kedves Erika! Nagyon örülök, hogy Te is voltál Rákász Gergő koncerten. Én is voltam az egyik őszi fellépésén, engem is lenyűgözött. Van szerencsém ismerni a Művész Urat, árad Belőle a béke és a szeretet. Látom, írtál Gergő vendégkönyvébe is, én is írtam szeptemberben, a koncert után :) Azért próbálom meg bemásolni ide, amit írtam a vendégkönyvébe, hogy érezd: nekem is fontos volt ez a koncert. Jó volt olvasni soraidat.



Re: Nyílt levél Rákász Gergelyhez (Pontok: 1)
- csitesz Ideje: Október 20, hétfő, 06:16:28
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Drága Erika! Eddig nem ismertem a nevét gergőnek, de ezentúl figyelem, és ha lesz lehetőségem, mindenképpen meghallgatom. Aranyosan írtad le élményeidet. De, hát, Te ilyen aranyos vagy. puszi Józsi



Re: Nyílt levél Rákász Gergelyhez (Pontok: 1)
- Eroica Ideje: November 23, vasárnap, 20:11:34
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Nemrég kaptam tőle egy személyre szóló köszönő levelet. (Hogy Ő írta vagy a titkárja?Nem tudom, de... mindenképpen jól esett!)



PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.40 Seconds