[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 200
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 200


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Decemberi Fulltalálkozó


Biztos vagyok benne, hogy sokan meghúzzák az év mérlegét. Öt éves lett a Fullextra, melynek sikeréhez a fanyalgók sem tudnak mit mondani.


Tripla örömmel kezdődött az a decemberi Fulltalálkozó. Először is, Anna újra itt van. Nélküle nem igazi a Fulltali.
A második öröm a Fulltükör 2 kézhezvétele. Mindenki kellő áhítattal és tisztelettel forgatja ezt a valóban minden tekintetben profi kiadványt. Nézik a könyvet és akaratlanul is mosolyognak. Keresik saját műveiket, a barát, ismerős mely írása szerepel.
A harmadik öröm a promóciós CD, melyen a fellelhető verseket e sorok írásakor is hallgatom. Aki követi példámat annak nem kell többet mondanom…
Mire ideáig jutottunk elmúlt félnégy, és jó szokás szerint eddigre befut mindenki - már aki nem jelezte eleve, hogy később érkezik - és kezdődik a 2008 év utolsó Fullextra találkozója.
Andi kezdi a sort, egy míves verssel majd Alamina. Ezt követően Naiva-Zsuzsi és én próbáltunk egy másfajta karácsonyt bemutatni, felhasználva saját és néhány Fullos társunk versét. LEKA következik a tőle megszokott profizmussal, mind az előadásban, mind az előadott műben.
Lacoba ismét meglepett valamivel minket. Azon alkotók írásából olvasott fel, akik ritkán, vagy alig-alig nyilvánulnak meg az összejöveteleken. Mint megtudtuk ebben szövetségesre is lelt, Anna személyében. Ezt az est folyamán még megtették néhányszor.
Néztem, akiknek egy-egy művét tolmácsolták. A meghatottság egy elmondhatatlan ellágyulással ült ki az arcukra.
Folytatva a sort Ho, 102, Tamiska, Kisssp, MZ_PER_X és a_leb is megörvendeztetett minket egy vagy több szép mű előadásával. Mindegyikük saját egyéniségét adva műve mellé, volt, aki filozófiai gondolatokkal fűszerezte az előadást, volt, aki visszafogott úriemberként adta elő saját vagy éppen egy másik alkotó művét, és volt, aki kivételes humorát mutatta meg.
Az olvasóra bízom annak eldöntését, kihez melyik jelző tartozik. Meggyőződésem, hogy megtaláljátok a helyes választ.
Hosszú idő után Samway is kiállt a plénum elé. Legutóbb kérdeztem mire ez a hosszú előadói szünet? Csak annyit mondott, nem érez késztetést a szereplésre, Örülök, hogy végre megérkezett ez a késztetés.
Jaj, ki ne hagyjam Erika mindig bájos, mosolyt, fakasztó előadását. Továbbá az énekeseket!
Zsuzsuzsu előadását hallgatva, már korábban is, de most ismét azon törtem a fejem, hogy képes ilyen csodálatos hangokat elővarázsolni a torkából? Skorpió, a tőle megszokott profizmussal ejtette rabul hallgatóit.
Nem szabad azt sem elhallgatni, hogy bátorságot gyűjtve Tiszavirág és Félix is megszólalt, mint előadó.
A szünetben tovább folyt a korábban megkezdett aláírásgyűjtés. Az alkotók oda-vissza, dedikálták egymás kötetét, ezzel is értékesebbé téve, ezt az amúgy is szép kötetet. No meg el ne feledjem az apró ajándékokat mellyel egymásnak, kedveskedtünk. Minek folyamányaként néhányan naivát faggatták a mézes receptjéről. A szünet nem csak erre jó, hanem elmélyült vagy éppen vidámabb gondolatok cseréjére. A vidámabból keltett nem kis feltűnést három grácia földöntúli kacagása. Erika, Alamina és LEKA, valószínűleg roppant fontos női dolgokon sustoroghatott, amikor mindhármukból egyszerre tört ki a nevetés, amit percekig képtelenek voltak elfojtani. Ennek, az lett az eredménye, hogy jó néhányan azon nevettek, milyen jóízűen kacagnak ők hárman.
Az, számomra titok marad talán örökre mi volt e vidámság tárgya. Aztán megérkezett Blue-Gaby és párja, és Gaby azon nyomban Andi nyakába borult a viszontlátás örömére.
A vacsorát költve a találkozó átmegy egyfajta önfeledt dzsemboriba, és eközben mennyi jó baráti beszélgetésnek lehettem tanúja.

Lassan lezárul a 2008-as esztendő.
Biztos vagyok benne, hogy sokan meghúzzák az év mérlegét. Öt éves lett a Fullextra, melynek sikeréhez a fanyalgók sem tudnak mit mondani.
Ismét gazdagabb lett egy saját kiadványú antológiával, és ebben az évben volt az első alkotó tábor is, melyet rögtön egy újabb nagyszabású összejövetel követett. Hiszen a nyári vers és prózaverseny ötletét felhasználva megújult mindkét verseny. Hiszen jó pár tagunk debütált mint elsőkötetes szerző, és olyan is van, aki újra átélhette ezt az örömöt. Hiszen elmondhatjuk, hogy a portál egész évben, eredményesen működött.
Lehetne még sorolni az elért sikereket, örömöket. Biztos sok mindent kihagytam.
Kell ennél több? Kell igen, de az majd jövőre valósul meg.
Addig pedig, kívánok mindenkinek békés boldog ünnepeket!
Ideje: December 15, hétfő, 21:04:33 - winner

 
 Nyomtatható változat Nyomtatható változat  Küldd el levélben! Küldd el levélben!
"Decemberi Fulltalálkozó" | Belépés/Regisztráció | 31 hozzászólás | Search Discussion
Minden hozzászólás a beküldő tulajdona. Nem feltétlenül értünk egyet velük, és nem vállalhatunk felelősséget a hozzászólások tartalmáért.

Névtelenül nem lehet hozzászólni, kérjük regisztrálj

Re: Decemberi Fulltalálkozó (Pontok: 1)
- zsuzsuzsu Ideje: December 15, hétfő, 21:45:21
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Élveztem nagyon beszámolód, Laci - s az együtt eltöltött délutánt is. Neked is békés, boldog ünnepeket kívánok!



Re: Decemberi Fulltalálkozó (Pontok: 1)
- LEKA Ideje: December 15, hétfő, 22:12:15
(Adatok | Üzenet küldése)
Laci! Nagyszerű a beszámolód. Olyan színesen adod elő a történteket. Felvillantak a képek, az események, a kacaj... Az eredmények...örülök, hogy így az év végi találkozó után summáztad az év eredményeit is. Valóban, ez is a része volt, a pont felkerült az i-re. Neked is Kellemes Karácsonyt, boldog ünnepeket kívánok!



Re: Decemberi Fulltalálkozó (Pontok: 1)
- mickey48 Ideje: December 15, hétfő, 22:32:38
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Boldog Karácsonyt - Fullextra...



Re: Decemberi Fulltalálkozó (Pontok: 1)
- Eroica Ideje: December 16, kedd, 07:06:17
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Örülök, hogy részese lehettem ennek az évadzárónak. Köszönjük a kedves beszámolódat Laci! Sok nevetést kívánok továbbra is, szeretettel:az egyik grácia.



Re: Decemberi Fulltalálkozó (Pontok: 1)
- kiralylany Ideje: December 16, kedd, 14:50:55
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Aham, így volt. :-))) De sztem hiányos az egyik mondat. Ez: "Ennek az lett az eredménye, hogy jó néhányan, milyen jóízűen kacagnak ők hárman." :-)))))



Re: Decemberi Fulltalálkozó (Pontok: 1)
- Samway Ideje: December 16, kedd, 17:04:39
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Örülök, hogy részese lehettem ennek szép találkozónak...jövőre ugyanitt veletek...
Mindenkinek jó egészséget kívánok mindehhez...samy



Re: Decemberi Fulltalálkozó (Pontok: 1)
- naiva Ideje: December 16, kedd, 17:40:38
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Köszönet Laci hiteles beszámolódért, jó volt felidézni a szavaid nyomán ezt a talit! Nagyon-nagyon jól éreztem magam a "csapatban" . Vidám és szép este volt...Még sok ilyet kívánok magunknak!:)))



Re: Decemberi Fulltalálkozó (Pontok: 1)
- Lacoba Ideje: December 16, kedd, 17:59:06
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Mindenkinek minden jót kívánok én is.



Re: Decemberi Fulltalálkozó (Pontok: 1)
- Anna1955 Ideje: December 16, kedd, 18:42:32
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Nagyon köszönöm Laci, hogy megírtad ezt a beszámolót, és a kedvességed megható. Az előzőre, hogy nem tudtam elmenni, el sem hiszed mit éreztem. Mióta az első találkozón megjelentem, azóta az összesen ott voltam, és amíg csak meg tudok moccanni, biztos ott leszek a többin is. Köszönöm mindenkinek a részvételét, mert nagyon sokat kapunk egymástól ez által...:)))))



Re: Decemberi Fulltalálkozó (Pontok: 1)
- AngyaliAndi Ideje: December 16, kedd, 22:07:16
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Nagyon jó volt veletek búcsúztatni ezt az évet.:))))))))))))))) Köszönöm mindannyiótoknak!:))))))))))))))))



Re: Decemberi Fulltalálkozó (Pontok: 1)
- Lyza1 Ideje: December 17, szerda, 05:03:33
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Remek beszámoló, így én is ott lehettem egy kicsit!...Jó volt nézni a kacagókat a fotón is!...Békés, boldog karácsonyt mindenkinek és Neked is Laci!...Köszönet a beszámolóért!...Lyza



Re: Decemberi Fulltalálkozó (Pontok: 1)
- mango Ideje: December 17, szerda, 08:55:39
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Laci, neked is és mindenkinek békés, boldog karácsonyt, és még boldogabb 2009-et kívánok!

...de ezt már a talin is elmondtam :)))



Re: Decemberi Fulltalálkozó (Pontok: 1)
- skorpio Ideje: December 17, szerda, 14:34:19
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Nagyon élethű a beszámoló. Engem különösen megtiszteltél a "profi" jelzővel pedig én "csak" egy lelkes és szenvedélyes amatőr vagyok, ki a hallgatóság és a saját kedvére játszik az érzelmek húrjain.

Boldog karácsonyt mindenkinek.



Re: Decemberi Fulltalálkozó (Pontok: 1)
- alamina Ideje: December 17, szerda, 19:41:22
(Adatok | Üzenet küldése)
Kiválóan összefoglaltad a találkozó hangulatát.Nagyon jól éreztem magam, jó volt újra találkozni veletek. Udvariasan kacajnak nevezted, azt a vad röhögést, ami előtört belőlünk.))
Boldog Karácsonyt kívánok mindannyiunknak! Ildikó



Re: Decemberi Fulltalálkozó (Pontok: 1)
- tamiska (tami@mailbox.hu) Ideje: December 21, vasárnap, 08:38:25
(Adatok | Üzenet küldése)
Nagyon jó, hiteles beszámolóhoz gratula.
Jól éreztük magunkat köztetek...ezzel az élménnyel gazdagodva kezdjük az újesztendőt.
Kivánunk mindenkinek SZÉPKARÁCSONYT, és BUÉK-ot
tamiska+sete



Re: Decemberi Fulltalálkozó (Pontok: 1)
- Anne20 (anne20@citromail.hu) Ideje: December 24, szerda, 19:03:54
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Facsarodott a szívem rendesen, amikor olvastam a beszámolódat. Sajnos munka miatt kellett kihagynom a legutóbbi két talit. Remélem, jövőre többet lehetek veletek.
Kellemes, vidám, békés karácsonyt kívánok!
Anne



PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.31 Seconds