[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 101
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 101


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Maya naptár - világvége
thomba

Arra kerestem volna a választ a jósnőtől, hogy meddig fogok élni.
Ezt ugyanis tudni akarom.


Egy szép nap után már nem lesz holnap, vége a világnak. (Mindamellett magammal együtt szeretnék mindenki mást is megnyugtatni: könnyen lehetséges, hogy az a mulya, akarom mondani maja, aki azt a naptárt szerkesztette, idő előtt meghalt és már nem maradt ideje befejezni a munkát.) Régóta foglalkoztat a gondolat, felkeresni egy jósnőt. (Érdekes, jósférfiakról még sohasem hallottam. Férfiemberből inkább sámán vagy próféta lesz.) Az ugyan egy cseppet sem aggaszt, érnek-e még szerelmi csalódások, vagy hogy enyém lesz-e a jövő heti lottófőnyeremény. Az sem érdekel, milyen karriert fogok befutni. Én már csak sétálok, a sikert sem hajkurászom. Ha meg akar találni, kiolvashatja címem a telefonkönyvből.
Arra kerestem volna a választ a jósnőtől, hogy meddig fogok élni. Ezt ugyanis tudni akarom. A feleségem már napok óta könyörög, porszívózzam fel a lakást, és egyáltalán nem mindegy, hogy ezt meddig halogathatom. Arra is szeretnék választ kapni, lesz e elég időm megírni évek óta tervezett új regényemet. Mert, ha szorít az idő, beiratkozom egy gyorsíró tanfolyamra. Ha viszont vannak még éveim, akkor nyugodtan elódázhatom a dolgot.
Már éppen rászántam magam, meglátogatni a sarki jövendőmondót, amikor – teljesen véletlenül – rábukkantam egy kérdőívre az interneten. Az űrlap megalkotója azzal az ígérettel kecsegtetett, hogy korrekt válaszaim alapján kiszámolja hátralevő éveimet. A kérdéseket tudományos alapon állították össze, a válasz tehát hihetőbbnek tűnik, mint egy jósnő handabandázása vagy a piros ász jelentősége. (Megjegyzem: kártyavetésnél nem ismerem a piros ász horderejét, csak az ultiban.)
Az természetesnek tűnt, hogy az űrlapon szerepelnek életkoromra, súlyomra, rossz és jó szokásaimra, mint például a táplálkozásomra vonatkozó kérdések. Ez egy nagyon lényeges szempont. Ugyanis, ha három-négy hétig egy falatot sem eszem, eleve lemondhatok a hosszú életről. A testsúlyomat is nyilván figyelembe kell venni. Elvégre a sírásóknak közel sem mindegy, hatvan vagy százhatvan kilót eresztenek a gödörbe. Ha túlsúlyos vagyok, tőlük talán még kaphatok némi haladékot fogyókúrára, mielőtt a szemem végleg lecsukódik.
Szerepelt az íven egy olyan kérdés is, miként jellemeznének a barátaim? Beírtam, szerintük könnyelmű vagyok, amiről hál’istennek kiderült, hogy ez a tulajdonságom néhány évvel meghosszabbíthatja az életemet. Igaz, a dohányzás idő előtt sírba vihet, viszont ha ezt is könnyelműen fogom fel, a kettő valahol kiegyensúlyozza egymást.
Nem szóltam még arról, miért olyan fontos megtudnom, mennyi van még hátra. Nos, főleg azért, mert több helyről is hallottam már a maja naptárról, ami 2012-ben megszakad. Egy szép nap után már nem lesz holnap, vége a világnak. (Mindamellett magammal együtt szeretnék mindenki mást is megnyugtatni: könnyen lehetséges, hogy az a mulya, akarom mondani maja, aki azt a naptárt szerkesztette, idő előtt meghalt és már nem maradt ideje befejezni a munkát.) Ha viszont ez igaznak bizonyul...
A űrlapon felsorolt kérdésekre adott válaszaim alapján kiderült, 87 éves koromban fog kopogtatni ajtómon a kaszás. Emiatt most egy komoly dilemma előtt állok. 2012-ben ugyanis még csak hatvanhat éves leszek. Ha tényleg élek nyolcvanhét éves koromig, akkor előtte semmiképpen sem lehet vége a világnak. És fordítva. Ha négy év múlva eljön a világvége, nem élhetek hatvanhat évnél tovább.
Képtelen vagyok elfogadható választ adni ezekre a kérdésekre. Lehet, hogy mégis el kéne mennem egy jósnőhöz?

Ideje: Február 08, vasárnap, 19:16:06 - mango

 
 Nyomtatható változat Nyomtatható változat  Küldd el levélben! Küldd el levélben!
Vissza Rovathoz

Életünk napjaink

"Maya naptár - világvége" | Belépés/Regisztráció | 7 hozzászólás | Search Discussion
Minden hozzászólás a beküldő tulajdona. Nem feltétlenül értünk egyet velük, és nem vállalhatunk felelősséget a hozzászólások tartalmáért.

Névtelenül nem lehet hozzászólni, kérjük regisztrálj

Re: Maya naptár - világvége (Pontok: 1)
- Anna1955 Ideje: Február 08, vasárnap, 19:38:27
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Jó humorral átszött írásod nagyon tetszett...Igazi szórakozást nyújtott az olvasása...Köszönöm...:))))



Re: Maya naptár - világvége (Pontok: 1)
- naiva Ideje: Február 08, vasárnap, 23:28:10
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
:)))))) Erről a Maya-világvégéről már én is hallottam... Talán jobb, ha nem tudjuk előre, bár egy ilyen kérdőívet lehet én is kitöltenék:)



Re: Maya naptár - világvége (Pontok: 1)
- piroman Ideje: Február 10, kedd, 11:02:45
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
:)



Re: Maya naptár - világvége (Pontok: 1)
- Emericus (imike@labor.hu) Ideje: Február 16, hétfő, 22:01:15
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Nekem rémlik egy Teiresziász nevű mitológiai alak, aki jós volt, na és Nostradamus is leginkább ezzel foglalkozott a csillagászat mellett. Tetszett az írás. A mulya majákról is sokat fogunk még megtudni - én remálem, hogy 2012 után is.



Re: Maya naptár - világvége (Pontok: 1)
- szavathna Ideje: Február 26, csütörtök, 11:31:02
(Adatok | Üzenet küldése)
Lekötő, talányokkal átszőtt írás. Érdekes jóslatok és kérdések. Helyedben kíváncsi lennék, hogy a kettő mennyire közelíti meg egymást. Remélem, a jövő nemzedéke érdekében, hogy még nem egyhamar lesz világvége... Üdvözöllek:Anna



Re: Maya naptár - világvége (Pontok: 1)
- kepe Ideje: Február 26, csütörtök, 12:43:16
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Az a megdöbbentő, hogy tudták : lesz egy olyan világrendszer, ami fel fogja emészteni önmagát. És minden jel erre mutat...



Re: Maya naptár - világvége (Pontok: 1)
- zyuwataneo Ideje: Szeptember 10, csütörtök, 23:00:29
(Adatok | Üzenet küldése)
A főnök állítólag valami olyasmit mondott, hogy azt a napot, és az órát senki sem tudja, még az ég angyalai sem, csak az én atyám egyedül!
Tehát nem jósnőhöz kell menni a válaszért, hanem az Atyához!
Aztán azt is mondta a főnök , hogy : Én vagyok az Út az Igazság, és az Élet, és senki sem mehet az atyához hanem ha én általam!
Aztán még azzal is megtoldotta, hogy : Ahol ketten vagy hárman összejönnek az ő nevében, ott lesz közöttük!
Úgyhogy a francnak annyit csatangolni! mindenfelé (LOL, LOL), ha a válasz előbb utóbb helybe is jöhet!
(lol)



PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.44 Seconds